Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har egentntlig hvert ganske fornøyd med telenor. Har hvert loyal kunde i mange år frem til de begynte og endre på abonnementene våre til dyrere abonnementer og tok bort familiebonusen vår.
betaler for en mail adr som ikke er beskyttet på noen måte. blir så hakket 3 ganger, for beskjed om å kjøpe ett ekstra Safe program; kun ute etter profitt. Styr unna; jeg skrifter til annen mail, gratis og med mye innebygd sikkerhet (trodde telenor = trygghet). bare bløff
Utrolig vanskelig å få overført abonnement fra en person i familien til meg. Kundebehandlere har åpenbart ingen skrupler med å gi informasjon om deg til andre basert på en telefonsamtale. Beklagelsen fra Telenor holder ikke for meg. Ufine kundebehandlere, spesielt etter at jeg sa opp. Blir aldri kunde her igjen selv om abonnementet skulle vært gratis.
Kjøpte Doro telefon til min gamle far pga feil på gammel Doro. Viste seg å være ladekabelen. Ønsket å levere tilbake uåpnet telefon. Det var NEI tilsvar. Jeg er Telia kunde og kommer aldri tilbake til Telenor. Slik kundeservice kan ingen leve med. Oppfordrer telenor til å endre sin praksis ute i fysiske butikker.
Kunderservice er ikke hjelpsom dessverre. Veeldig lang ventetid, og de bare kaster deg fra en person til en annen som ikke svarer til slutt! Får feil fakturaer, ser ut som scam rett og slett! Tull med TV pakker. Får fakturaer for noe jeg har kansellert for over en måned siden. Internett hastighet er ikke tilstrekkelig.
De lovet at jeg som rullestolbruker ville ha dekning i garasjen. Det hadde de ikke - Telia har - og han ffra telenor sa at sånn var det noen ganger!» heretter blir det aldri mere telenor mobil.
Får det man betaler for! Ingen kan slå denne dekningen
Veldig veldig dyrt for datatrafikk. Data er jo viktig for alt i dag å det er underlig at telenor skal være så mye dyrere en andre
Web siden jeg blir sendt til lar meg ikke melde skade av sony xperia 10 IV mobilen min. Dette er den siste dråpen for meg, og når jeg har nedbetalt telefonen så skall jeg bytte abonnement. Telenor har allerede kutta kobber bredbånd hos meg som dreiv meg til å bytte til altibox, og jeg har hatt andre uheldige opplevelser med dem tidligere.
Dyrt og dårlig. Billigere å bedre hos andre mobiloperatører. Dyrest sammen med konkurrenten Telia.
Dere driver og sender fakturaer til inkasso for swap avtale til min døde mor. Som døde i september 2023. Jeg RINGTE dere i september og fortalte at hun var død. Dere sa det var to ubetalte fakturaer. Og at alt var i orden etter det. De betalte jeg. Så kom det flere og jeg betalte fordi jeg trodde det var noe dere hadde glemt, men de fortsetter å komme. Når jeg ringte i dag trodde jeg dere tulla. Hun må betale swap, vet ikke om jeg skal le eller.... Det er en stor skam. Det finnes ikke noe igjen etter min mor. Ingen midler eller verdier. Så dere mener at fordi hun har barn så skal de fortsette å betale på hennes swap. Det er ikke mulig, hun er død. Makan til oppførsel fra dere. Ja jeg er sint, fly for... egentlig.
De gir rabatt til ungdommer. Men ikke til eldre som har vært kunder et lang liv. De er dessuten alt for dyre på samtlige abonnementer. Utrolig nok har de kunder, sannsynligvis for det meste eldre mennesker som fortsatt tror at Telenor vil dem vel.
Dyrere enn alle alltid, fordi de har dels monopol på fiber. Også fordi de argumenterer for at de for gratis nett ved strømbrudd, burde vært likt for alle operatører spør du meg… Ellers kjempefornøyd med varene de leverer, de tilsvarer terningskast 5, men prisene terningkast 2. Derfor er ikke lenger Telenor for alle, dessverre. Har vært totalkunde hos dem i alle år, men av egen sløvhet. Nå har jeg under halv pris på både fiber og mobil
Jeg vet at mitt abonnement er for dyrt. Jeg jobber for tiden i Egypt, og betaler for mye på utenlandssamtaler. Jeg kan med stor sannsynlighet redusere min databruk til ca. 25GB pr måned
Må være Norges desidert dyreste mobilabonnement. Hele familien har denne og prisene endrer seg stadig uten forvarsel. Svisj, så er det plutselig littegranne dyrere enn sist…. Dekning? Tja. Middels vil jeg si. Reiser land og Strand og kan ikke si jeg er imponert. Hverken med 5g, 4g eller 3G. Fremdeles mange steder med forferdelig dårlig dekning, selv i en av Norges største byer.
Som tittelen sier. Alt for dyrt sammenlignet med andre operatører.