Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hvorfor har fakturaen høyere sum enn hva prisen er på abonnementet? Tross flere henvendelser på epost, ingen svar. Positivt, god dekning.
Får kun melding om vesentlig prisøkning og økning i datakraft uten at dette er etterspurt eller nødvendig. Ingen info om alternative eller rimeligere abonnement. Bakgrunn var opphør av eksisterende abonnement som erstattes av en dyrere løsning. Da blir en tvunget inn i en dyrere løsning, eller å si opp kundeforholdet. Ingen som avklarer hva som er kundebehov eller mulig alternativ løsning. Det er en oppmuntring til å skifte leverandør.
Eg blir flytta over på eit dyrare abonnement utan å spørja kunden.
De sender regning etter regning på beløp som ikke harmonerer med de avtalene som er inngått. Jeg har betalt mer enn kr 4.000,- for å være abonnent i 1,5 mnd. Jeg inngikk i utgangspunktet en mobilavtale til kr 299,- i mnd og bredbånd/TV til kr 920,- i mnd. Gratis installasjon. En billigere pakke enn det jeg hadde fra Altibox og Telia har blitt til intet mindre enn et ran i Telenor. Føler jeg har mistet kontroll over egen økonomi med deres uforutsigbare regninger! Går til Forbrukerrådet med dette!
Hever stadig priser og setter inn tjenester jeg ikke har bruk for.
Dråpen kom da eg fikk mail om at abonnementet mitt kim ril å stige i pris. Fikk tilbud hos talkmore , der ef skal betale halvparten av det eg gjer i fag. Forstår ikkje at Telenor som er så store , ikkje har konkurransedyktige priser !
Prisens på abonnementet økes ofte. Begynner å bli veldig dyrt for lite. Ellers er dekning ok. Bildelagring i skyen er et pluss.
Veldig bra dekning i mitt område. God oversikt på Minside, og oversiktlig med tanke på at jeg har både mobil, e-post, fiber og TV/abonnement. Poblemet er at det nå er for dyrt, både mobil og fiber.
Mottok følgende melding: Ditt nye abonnement og pris I forbindelse med lansering av nye abonnement, avvikler vi tidligere abonnement. I løpet av november avvikler vi Original 3 GB og flytter ditt nummer ... til det nye og enda tryggere mobilabonnementet Mer 8 GB. I dag betaler du kr 299 og din nye månedspris vil være kr 359. Det er inkludert en kampanjerabatt på kr 70. Telenor legger her inn en kampanjerabatt ved bl a å tilby et såkalt nettvern+ i abonnementet.
I dag fikk jeg melding om at jeg kan bytte til ubegrenset medium som bare koster 100kr mer enn det abonnement jeg har i dag hos telenor (ubegrenset basis), stor det i meldingen. Jeg gikk inn på nettsiden deres fant ut raskt at de har en prisendring på abonnementet (30kr mer). Jeg ringte til telenor og spurte om prisendringen gjelder for eksisterende kunder for meg. Jeg fikk høre at prisen endrer seg akkurat som matvarerprisene. Prisen på abonnementet mitt har endret seg x2 i løpet av 6 måneder. De tror at abonnementet deres skal kostet så mye for dekning er norges beste og at forsterket sikkerhet er inkludert i abonnementet.
Får stadig telefon ifra telenor, når jeg tar telefonen og sier hallo så legger de på. Langt ifra serriøst. Makan til oppførsel.
Bra dekning , rotete regninger og dyrt ,treg kundeservice ,robotene kan de få en hvis plass da de er ubrukelige.
For dyrt. Ingen samlerabatt fordi om man har mobilabonnementet, Tv- abonnement og Internett fra samme leverandør.
Alltid gått tilbake til telenor. Best på dekning. Bedt på kundeservice og best på produkt. Har Ubegrenset Basis 499,- (100GB) og selv om jeg bruker mer merker jeg lite til strupet hastighet. Ingen skjulte kostnader
Meget hjelpsomme , god forklaring på spørsmål jeg stiller. Med enkle ord beskrives måten du kan løse saken.
Det nye abonementet er dyrere en det du hadde.og ingen alternativer