Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyrt abonnement. Dårlig kundeservice. Trenger ikke større mb
kundeservice umulig å få til å forstå problem. Sendt meldinger om endring og bedt om bekreftelse - ingen svar .Abonnement flyttet uten grunn - og fått regning etterpå uten bruk (tok 3 dager å rette feilen hos telenor, selv om det ble varslet første dag, regning på disse 3 dager, pluss innmelding.) På nettside står ; ring 09000, alltid åpent - men stengt etter 1600, samt helligdager. Bjørn O.
Endrer abonnement uten samtykke til langt dyrere. Og sider de ikke kan ikke sende kreditnota eller bekreftelse på at beløpet på feil i faktura vil bli tilbakebetalt. Du må bare stole på at tilbakebetaling vil skje.
Endrer mobilabonnementet mitt til en dyrere pakke hele tiden uten at de sier fra eller at jeg ber om det. Må stadig kontakte de for å få tilbake den opprinnelige avtalen. Da er det som regel for sent og høyere regning må betalest den måneden før de endrer abonnementet tilbake igjen. Så går det noen måneder så gjør de det samme igjen. De kommer med unnskyldning om at det er gamle avtaler som blir flyttet over på nye (dyrere) avtaler med høyere hastighet og at avtalen jeg hadde blir faset ut. Det er bare tull siden min opprinnelige avtale ligger tilgjengelig for både nye og gamle kunder.
De er for dyre sammenlignet med konkurrentene ! Men god kundeservice har de .
Veldig fornøyd. Men dyrt. Vurderer og bytte grunnet pris
Dere er helt ufattelig dårlig på kundeservice og er så uforskammet når jeg (om jeg er så heldig å komme gjennom til dere på telefonen)Dessuten så stenger dere alt for tidlig og særlig om kveldene/helgene!!!
Fikk tilbud fra en selger som ville at vi flyttet barnas abonnement til Telenor, fikk et godt tilbud som jeg aksepterte, så kom faktura med helt annen og mye høyere pris enn vi avtalte. Jeg tok kontakt og fikk beskjed om at Telenor ikke kan tilby den prisen selgeren hadde oppgitt og jeg hadde akseptert. Så nå sier vi opp og flytter tilbake til forrige operatør etter to dager som Telenor-kunde. Mistenker at Telenor spekulerer i dette og at vi ikke er de første som opplever lignende fremgangsmåte.
Kunne ønske jeg kunne gi minusstjerner! Telenor leverer aldri det de lover, og de holder aldri sine løfter. Når du kontakter dem for hjelp, får du kun svaret: "Beklager, det var en menneskelig feil." Det får meg til å lure på om Telenor kun ansetter folk for å gjøre feil etter feil. Utrolig at en så stor og tidligere pålitelig bedrift har blitt så useriøs. Veldig skuffende!
Prisen stiger altfor ofte!! Samtidig blir det mer data, men det trenger jeg IKKE. De har ikke noe abonnement med kun 1GB
Telenor sendt meg nylig eposten om de vil byte meg abonnement i forbindelse med en ny tjenste som heter Nummervarsel og pga.dette vil øke pris fra 349kr (8gb abonnment)til 459kr/mnd, som jeg synes at det er uakseptabelt. Det er dårlig marketingsføring og de vil miste mange faste kunder. De bryr ikke seg hva kundene sier og vil heller ikke beholde kundene sine.
Altfor dyrt. Og endringer i abonnementavtaler har gjort de enda dyrere. Føler jeg betaler for mer enn jeg bruker.
Er blitt altfor dyrt, abonnement settes opp i pris
Telenor har gode tjenester og mobildekning men filosofien for å skvise kunden til å betale bare mer og mer uten at kunden alltid klarer å følge med grenser til svindel. To metoder er særlig i bruk: 1. Avslutte en abonnementstype og sette kunden over på et annet abonnement som er dyrere, ofte uten at kunden oppdager det. 2. Forsette med tilleggsprodukter du ikke har mindre behov for etter en oppsigelse. F.eks SAFE etter at du har sagt opp mobilabonnement Dårlig kundebehandling!
Best service, litt rot med fakturaer, best dekning og peis.
Er godt fornøyd med Telenor, men de kunne vært billigere.