Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
932 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Negativ trend

Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
932 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#14
Dårlig
Unifon er rangert
#14 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 932 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
418
52
16
31
415
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundeservice

Omtale av  Tone R

Får ikke hjelp i forbindelse med spørsmål ifht endring av abonnement, går på dagesvis med beskjed om at kundebehandler skal høre med "overordnede" . Har ringt og sendt mail flere ganger, men det virker som om ingen har noen myndighet bortsett fra "overordnede". Bruksvilkår fra avtale inngått med Nortel, stemmer ikke overrens med Unifons praksis.

Svar fra Unifon
01.03.2024 09:28

Hei Tone, Det er veldig leit å høre om din opplevelse så langt med Unifon. Det ønsker vi virkelig ikke. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Hold de avtaler som inngås med selger

Omtale av  Sola J. T

Selger gir meg eit tilbud. Eg akseptere. Så er ikke det tilbudet i tråd med unison sine regler. Plant annet i forhold til utkjøring av binding fra tidligere. Selger henviser til unison og de sier de holde seg til deres regler. Når eg kjøpe èin ting så skal det gjelde. Utrolig at eg må ringe og maile hele tiden for å ordne. Eg har ennå ikke fått skikkelig svar.

Svar fra Unifon
01.03.2024 08:40

Hei Sola, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Styr unna!

Omtale av  Rolf

Bare rot og tull. Styr unna!!!! De har svært lang kø for å behandle en enkel faktura feil, som de selv har stelt istand. Unifon har mest sannsynlig vokst for fort, slik at de ikke har personell til å rydde opp.

Svar fra Unifon
01.03.2024 08:43

Hei Rolf, Veldig leit å høre om opplevelsen din med oss så langt. Det er jo absolutt ikke slik vi ønsker det. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at jeg kan få sett på saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Kalkulert uærlige

Omtale av  Pernille E

Det oppleves som entrapment. Vi blir forledet til tro det er et godt tilbud for deretter å være faslåst i en kontrakt det ikke er mulig å komme seg ut fra. Dårlig kundeservice. >Trenering av avgjørelser og når de i tillegg hevder ( ovenfor noen kunder) at årsaken er tidligere "uærlige og eksterne" selgere, burde det være en smal sak å behandle alle kunder likt, ikke at bare de som klager i et år får dette tilbudet. De selv innrømmer jo lovbruddet.

Svar fra Unifon
01.03.2024 08:58

Hei Pernille, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Det stemmer at det dessverre har vært innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer, og dette er noe vi jobber kontinuerlig med å rydde opp i, så gjerne ta kontakt med meg personlig så skal jeg få tatt en titt på saken din. Du kan kontakte meg på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS

God kundeservice

Omtale av  Lekia

Kjapp og god kundeservice. Kort ventetid på å komme igjennom til en person

Svar fra Unifon
26.02.2024 22:46

Hei Lekia, Takk for at du delte din erfaring. Det setter vi stor pris på! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Saksbehandling

Omtale av  Daniela

Bra kundeservice, men lang behandlingstid av saker.

Svar fra Unifon
26.02.2024 22:45

Hei Daniela, Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger og er glad for at vi fikk ordnet opp i saken din. Ta gjerne kontakt igjen dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Anbefales

Omtale av  Kjell A. S

Fine løsninger og brukervennlighet, god support, og gode priser.

Svar fra Unifon
26.02.2024 22:40

Hei Kjell, Vi setter stor pris på din hyggelige tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Dårlig kundeservice.

Omtale av  Maciej

Etter Nortel ble Unifon: - Svarer etter 3-4 uker eller aldri. - får jeg mye høyere faktura - mitt abonnement ble nedgradert fra 10 til 6Gb uten varsel eller endring i avtalen. - inkassovarsel for krav som ikke eksisterer. - leder er ikke tilgjengelig for kunder

Svar fra Unifon
26.02.2024 22:38

Hei Maciej, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

God service.

Omtale av  Grethe

Veldig god hjelp og rådgiver var meget resultatorientert.

Svar fra Unifon
26.02.2024 22:37

Hei Grethe, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ta gjerne kontakt igjen dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Føler meg lurt

Omtale av  Vero

Selger ringer og sier de er under Telenor! Når man da har Telenor fra før, får man inntrykk av at det er problemfritt mtp diverse ifm bytte av avtale. Så sa ok til å gå over til et av tilbudene som var framlagt. Fikk så en melding mens vi snakket- hvor jeg ble bedt om å bare trykke JA. Etter samtalen begynte jeg å google, og ble veldig skeptisk etter å ha lest om Unifon. Sendte med en gang en ny mail til selger om spørsmål rundt dette, men da var det null respons tilbake...? Har en skikkelig dårlig magefølelse nå, og ser også at man ikke har angrerett som bedriftskunde....Jeg har et lite firma og jobber hardt for å overleve, og er livredd for å få flere uønskede utgifter, som for eksempel gebyrer utenom det som ble opplyst..Og jeg får nå også bruddgebyr fra Telenor, dog min feil at jeg ikke visste/sjekket det først. Er det noen måte å komme seg ut av dette? (Avtale inngått 20/2.24)

Svar fra Unifon
26.02.2024 22:34

Hei Vero, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Har byttet abbonement.

Omtale av  Jonas

Lite ventetid for å få kontakt med operatør. Det er bra !

Svar fra Unifon
26.02.2024 22:41

Hei Jonas, Tusen takk for fin tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Anbefales

Omtale av  Caroline

Her får man det man trenger for en god pris. God dekning og god service

Svar fra Unifon
26.02.2024 22:32

Hei Caroline, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på! Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Nortel - Leverandør uten troverdighet!

Omtale av  Didrik A

En ny aktør med voksesmerter eller amatørenes aften? Føler meg lurt når det gjelder overforbruk av datatrafikk og kostnader de tar for dette. Lang saksbehandlingstid for klager. Midt i overtagelse av Nortel skapte org nummer også problemer med efaktura inn i regnskapssystemet.

Svar fra Unifon
19.02.2024 14:37

Hei Didrik, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos oss, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at jeg kan få sett på saken. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Abonnement

Omtale av  Lasse

Svært behjelpelig med å gjenåpne ett gammelt nr fra deres database

Svar fra Unifon
19.02.2024 14:21

Hei Lasse, Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Kunde

Omtale av  Mantas

Helt nydelig kunderservice, svarte på 11 sekunder!

Svar fra Unifon
19.02.2024 14:28

Hei Mantas, Takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd kunde

Omtale av  Silje

Kurant pris og flott service! Angrer ikke på å valgt Unifon.

Svar fra Unifon
19.02.2024 14:18

Hei Silje, Takk for så hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR