Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Fjordkraft
2.2
1 309 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Negativ trend

Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 309 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 309 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
96
127
726
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kjempefornøyd

Omtale av  Magnus F

Veldog fin og ryddig app. Enkel og manøvrere seg imellom.

Svar fra Fjordkraft
14.12.2023 15:31

Hei, Magnus! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer app og brukeropplevelse høyt, så vi er veldig glad for at du er fornøyd med vår løsning. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

For dyrt.

Omtale av  Hjalmar A

Prisen jeg betaler er altfor høy. Jeg ser etter tilbud som er lavere.

Svar fra Fjordkraft
14.12.2023 15:27

Hei, Hjalmar! Takk for din tilbakemelding. Ved å bruke verktøyene vi tilbyr i app/min side, kan du med enkle grep redusere din strømfaktura ved å flytte deler av forbruket ditt til timer der strømmen er billigere, benytte smartlading hvis man har elbil osv.. Da kan du potensielt spare mer penger enn ved å bare bytte til en leverandør som har lavere påslag. Hvis du ønsker tips og triks som kan redusere forbruk og strømpris er det bare å sende oss en melding til [email protected]. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Strømavtalen Full kontroll

Omtale av  Stig

Grei pris, men hadde en avtale som het "Full kontroll". Den store fordelen med denne var at kostnaden skulle fordeles jevnt utover året. Men med en gang prisene steg litt, så ble prisen justert opp uansett, så dette var det jo ingen verdi i.

Svar fra Fjordkraft
14.12.2023 15:20

Hei, Takk for din tilbakemelding. Med betalingstjenesten som tidligere het Full Kontroll, nå Forutsigbar Betaling, utjevner vi kundens kostnader over tid slik at kunden slipper store variasjoner i fakturabeløp gjennom året. Da er det en saldo løsning i bunn der kundene betaler inn et fastsatt beløp ut i fra kundens årsforbruk, også trekker vi fra utgiftene for nettleie og strøm underveis. Ved store forbruks- eller prisendring foretar vi justering av beløpet ut i fra forventningene fremover, da justeres beløpet opp eller ned, alt ettersom. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Opplevelse avtale Fjordkraft

Omtale av  Pål H

God oversikt via app. God avtale via andre medlemskap

Svar fra Fjordkraft
14.12.2023 14:40

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

For mange påslag

Omtale av  Andr S

Det kommer stadig på nye påslag på strømregningen.

Svar fra Fjordkraft
14.12.2023 14:39

Hei, Takk for din tilbakemelding. Man skal bare betale et avtalt påslag pr/kWh. Hvis du har fått påslag utover avtalevilkårene ber vi deg ta kontakt med oss slik at vi kan undersøke saken for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Flott

Omtale av  Ann K. I

Har sammenlignet litt m Tibber og Fjordkraft er overraskende stort sett rimeligere , enkelt og greit i appen og følge m. Men kunne vært bedre/ tidligere ute m morgendagensstrømpris. Samtidig kunne det vært lettere å gå tilbake å se forbruk detaljer og strømstøtte tilbake i tid. Eller bra 😊

Svar fra Fjordkraft
14.12.2023 14:14

Hei, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd. Appen er i stadig utvikling og vi vil fortløpende forbedre brukeropplevelsen og samtidig utvikle nye tjenester og som skal hjelpe våre kunder med å redusere sin faktura. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Misbruk

Omtale av  Baras

De endret avtalen uten å informere meg og legger på 500 kr gebyr hvis jeg går til et annet firma.

Svar fra Fjordkraft
14.12.2023 14:36

Hei, Takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke riktig ut. Send oss gjerne en e-post til [email protected] så kan vi undersøke saken for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Helt grei

Omtale av  Dag M. Ø

Helt grei. Fungerer ok til mitt bruk. Har ingenting å utsette på de.

Svar fra Fjordkraft
14.12.2023 14:09

Hei, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at det fungerer for ditt bruk. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Priser opp gir tommel ned

Omtale av  Lene B

Likte ikke at de satte opp prisene på å være kunde

Svar fra Fjordkraft
14.12.2023 14:03

Hei, Lene! Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre slik at de økte kostnadene ellers i samfunnet treffer oss på samme måte, og da er vi nødt til å justere prisene for drive en sunn forretning og samtidig videreutvikle verktøy som hjelper våre kunder å redusere sitt forbruk og faktura. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Blir lurt

Omtale av  Tom Y. B. L

Er ikke fornøyd. Dager jeg slår av varmepumpe har jeg mere forbruk???

Svar fra Fjordkraft
05.12.2023 15:27

Hei, Tom! Takk for din tilbakemelding. Som strømleverandør har vi ingen påvirkning på ditt strømforbruk da vi kun selger strøm. Hvis du mener at du blir belastet for feil forbruk anbefaler vi at kontakter din lokale netteier da dem har ansvaret for måler og forbruk. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Brutte avtaler

Omtale av  Inge

Prisøkning og brutte avtaler. Problemer med å få forbrukstatistikk .

Svar fra Fjordkraft
05.12.2023 15:36

Hei, Inge! Takk for din tilbakemelding. Det er riktig at vi har økt prisene som ellers i samfunnet. Når vi endrer på prisene varsler vi alle kunder minimum 30 dager før endring i henhold til vilkårene i avtalen. Hvis du ønsker forbruksstatistikk fra ditt anlegg kan dette enkelt hentes ut fra din lokale netteier eller www.elhub.no, da får du oversikt av ditt historiske forbruk uavhengig av strømleverandør. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Dårlig app

Omtale av  Tone D

Umulig å logge inn på appen. Kan ikke vaske klær når jeg ikke vet spotprisen😤

Svar fra Fjordkraft
05.12.2023 15:49

Hei, Tone! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker at vi hjelper deg med innlogging og oversikt i appen er det bare å kontakte oss på tlf: 23006100. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

For dyre

Omtale av  Thomas

Appen er helt OK, men selve prisen er høy. Ser jeg fint kan spare et par hundrelapper i mnd med å velge noen andre da påslagene til Fjordkraft er høye og skal bli høyere. Ved sammenligning kommer ikke Fjordkraft inn på topp 50 billigste engang så det sier vel alt.

Svar fra Fjordkraft
05.12.2023 16:06

Hei, Thomas! Takk for din tilbakemelding. Vi er nok ikke blant de billigste leverandørene, men vi mener at man kan redusere sin faktura hvis man bruker verktøyene vi tilbyr i appen som å flytte forbruket mot de billigere timene, benytte smartlading til elbil. Snart kommer vi med varmestyring som kan redusere forbruk og kostnader ytterligere. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Øking av pris

Omtale av  Anita

Øking av månedspris og tillegg på spotpris etter å ha vært kunde i flere år.

Svar fra Fjordkraft
05.12.2023 15:43

Hei, Anita! Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre slik at de økte kostnadene i samfunnet treffer oss på samme måte, og da er vi også nødt til øke prisene for å drive en sunn butikk, slik at vi kan videreutvikle tjenester som hjelper våre kunder med å redusere sitt strømforbruk. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Høy pris

Omtale av  Hanserik G

Syntes prisen er for høy, samt at hadde en forglemmelse av betaling fikk fikk purring med et skyhøyt gebyr pluss renter.

Svar fra Fjordkraft
27.11.2023 10:16

Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi er opptatt av å ha så fornøyde kunder som mulig, og derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ta gjerne kontakt med oss på tlf: 23006100 eller e-post: [email protected] så kan vi se om vi kan hjelpe deg med en bedre strømavtale. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helt greit

Omtale av  Magnus

Helt Greit, du ser forbruk, ser estimert kostnad men det er ikke noe ekstra

Svar fra Fjordkraft
27.11.2023 09:36

Hei, Magnus! Takk for din tilbakemelding. Vi strever etter å levere så gode tjenester som mulig og vi prioriterer utvikling av app høyt. Send oss gjerne en e-post til [email protected] hvis du har forslag til forbedring. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR