Ble tilbudt rabatt på et produkt hos Power før jul, om jeg byttet til Fjordkraft, og var dum nok til å bite på. Etter siste regning fra Fortum i desember, som kun var på 1500 til tross for elleville strømpriser i vinter - har regningene fra Fjordkraft konsekvent ligget på 2500-2800 kroner måneden siden januar. Føler meg virkelig lurt.
De legger til en forsikring ( trippelgaranti ) uten samtykke fra kunde som de trekker ca 49kr per mnd ( 1,5kr dagen )
Appen er lettnavigert,og intuitiv. Eventuelle spørsmål blir besvart på en forståelig måte. Eget regnskap på hver måler som er lett å separere fra hverandre.
Jeg byttet vekk fra fjordkraft for litt over en mnd siden. Da ringte selvsagt fjordkraft med et tilbud for å få meg til å bli værende som kunde. Avtalen jeg fikk tilbud var så god at jeg valgte å bli, lite visste jeg om at prisene jeg fikk oppgitt kun varte i en mnd. Selgeren la også på flere ekstra tjenester som jeg ikke ble informert om. Jeg har selvfølgelig byttet fra fjordkraft igjen og kommer aldri til å bli kunde der igjen. Styr unna!
De gjør nå om den avtalen jeg hadde . Da regner med den i 6 måneder og da regner jeg med at den blir med påslag . Har nå vært uten det tidligere , til jeg merket meg det , og bestilte på nytt!
Penser deg inn på dyre straumavtalar. Er fyrste som set opp prisen og soste som set ned. Dette er og straumlevrandøren for deg, om du ønskjer daglige sms med reklame, men krevjer at du loggar deg på nettsia deira for å sjå prisendringar.
Når jeg har fått 2.50 i påslag og 12 kr. På måned av et konkurrerende leverandør er min avtale mye dårligere.
Fjordkraft har fungert godt for oss. Lite å klage på. Litt rot med administrasjon av kundeforhold fordi både min kone og jeg ønsker å ha innsikt i dette. Ikke så elegant som vi kunne ønske oss. Dog fikk vi god forklaring på hvordan vi skal løse dette. Test av strømavtale ga oss betryggende bekreftelse på at fjordkrafts selgere har solgt oss den beste avtalen
Endte opp med strømregning på neste 5000 for februar. Ligger vanligvis på ca 2000. Et helt sinsykt prishopp..
Det som er bra med fjordkraft er appen deres, som gir deg is oversikt over forbruket ditt. Jeg har erfart at første strømregning er dyr så bare pass på dette
Ikke gå på avtaler i El butikker, da blir du lurt. Powerspot er ikke en spot avtale og er kjempe dyr.
Denne strømavtalen er forbrukerfiendtlig. Umulig å vite hva strømregningen kommer på og når den er dobbelt så høy som forventet får du kun tilbake 150kr om du bruker garantien.
Jeg har i lengere tid korrespondert med kundesenteret og påvist at de har dobbelt påslag i forhold til spotprisavtalen, men de bruker hersketeknikk og bortforklaringer.
Er litt dumt , vi må følge med på den billigste strømmen og gi beskjed til Fjordkraft , etter at avtalen er godt ut og fornye med den beste avtalen
Pådyttet trippelgaranti i 5år, uten å vite hva det innebærer og umulig å komme inn på min side! ( var ikke registret av en eller annen ukjent grunn) klaget til Forbrukerrådet.
Ble anbefalt å endre fra EuroBonus til Fjordkraft garantistrøm. Beste anbefaling jeg har fått. Har allerede etter 2 mnd.spart ca 3000.- i strømregning. Ingen bindingstid og vil endre til spott i Mai.mnd.
Fornøyd så lang. Håper det holder framover. Føler det ofte det kommer tilleggsmomenter på el-regningen jeg ikke hadde mulighet til å forutse.
Derfor har jeg byttet. Håper de kundene som er igjen flytter så snart det lar seg gjøre Makan til lureri. Totalt useriøse aktører NB! De har kjøpt opp Gudbrandsdal energi også , så ikke flytt til dette selsksapet
Hatt Fjordkraft en periode på strøm, byttet til annen leverandør. Ble etter 1-2 uker kontaktet av en ivrig selger fra Fjordkraft som ønsket meg tilbake som kunde, jeg bruker nok 23000-25000 kWh pr år. Jeg ble lokket med 10000 Eurobonus poeng for å komme tilbake, skulle komme i løpet av 14 dager. Dette kom ikke, jog tok kontakt og fikk beskjed om det ikke ville komme. Feilinformasjon fra ivrig selger. Sorry for det. Flaks at det finnes andre som leverer strøm da :)
Har strømavtalen med navn "Garantert Fornøyd" fra Fjordkraft og er alt annet enn fornøyd. Avtalen gjelder bare for 3 måneder om gangen og du som kunde må inn på nettsiden og aktivere avtalen hele 4 ganger i året. Du får selvsagt ingen varsel om dette via Epost eller sms og linken på nettsiden er veldig vanskelig å finne og har i det siste året ikke vært å finne på nettsiden som følge av "teknisk feil ". Dette er ingen tvil om at Fjordkraft tjener veldig godt på dette. Veldig ufin forretningsmodell som er basert på å lure kunder for mer profitt. Ingen selskap jeg ønsker å være en del av. SVINDEL
Ikke noe spesielt negativt . Grunnen til at jeg byttet til Fjorkraft var vel pga. tilbud ved god reklame. Det har jo alle.
Måten fjordkraft oppererer på er ekkel. De leverer dyre, uoversiktelige avtaler og øker dette påslaget på kilowattprisen etter inngått avtale. Tydeligvis har jeg en avtale som ikke engang viser seg på hjemmesiden deres. Og hadde en prismatch, som skulle få meg blandt de billigste, men det skjedde så absolutt ikke. Alle fjordkrafts 5(!!) avtaler er satt i rødt av forbrukerrådet. Alle avtalene er på listen over 29 ulovlige strømavtaler hos forbrukerrådet. Kundeservice er sløv. Kundeservicen vår er så bra, sier de. Den er tydeligvis så bra at folk kun snakker med dere pga kundeservicen, fordi jeg satt og ventet i 25 minutter uten svar. Aldri hatt dårligere opplevelse med et strømselskap før.
Fjordkraft informerer ikke meg om endringer o.l. Jeg har hatt fjordkraft en stund, men har aldri fått mail/brev om endringer. Jeg har saumfart faktura for å se om de informerer om endringer, men har ikke funnet noe.
Ut fra test i bytt.no, har vi en rimelig avtale gjennom garantistrøm fra Fjordkraft. Dette er vi fornøyd med. Garantistrøm omtales som lite oversiktlig over hva det egentlig koster, men dersom bytt.no har gjort sammenligningsjobben sin riktig, har vi en god avtale.
Gode tilbud og strømpris. App gir nyttig informasjon om strømforbruk. Kan ha mobiltelefon abb hos det samme selskapet og få rabatter. Har gode tilbud på andre produkter.