Meny

Fjordkraft omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
95
av 104 innen
strømselskap
33%
anbefaler
Fjordkraft
Filtrer omtaler
157
107
42
74
425
Sorter omtaler etter
Viser av 805 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ren svindel, jeg ble lurt."

Jeg fikk fastprisavtale med betingelser på mail. 36 øre/kwt. Da jeg oppdaget at prisen hadde gått opp, fikk jeg beskjed om at prisgarantien bare gjaldt i utsatte perioder, oktober til mars. I oktober var det fortsatt 3 ganger dyrere enn pristak. Sendte de en mail, da jeg ikke kom igjennom på telefon. De skyldte da på selger. Kunne få 2000,- i rabatt, men det er jo bare en symbolsk sum i denne sammenhengen. Jeg unner ikke noen å måtte forholde seg til dette selskapet!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Alt for dyr"

Jeg har ikke noen spesiell dårlig erfaring med Fjordkraft, jeg syntes bare det aldri kommer noen tilbud derfra. Ellers ringer det jo noen nesten hver dag.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ventetid på over 1 time på kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Påslaget var det doble av avtalt. Bare bortforklaringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Hadde god avtale, men den ble endret til blodpris fra 4 januar. Ågerpris kr 2,79 pr kw. "
1 syns denne omtalen er nyttig

Umulige å få tak i på kundeservice. En times ventetid. Selger strøm nå på fastpris til over en krone kWh høyere enn andre. Bant meg til 6 mnd. Skal ut så fort det går. Verste selskap jeg har vært borti.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Mye rot"
1 syns denne omtalen er nyttig

De tar ikke telefonen spør du om tilbud får du en elendig avtale. Gikk fra den nå, å da kunne de ringe. Ellers tar de ikke telefonen eller svarer på brev.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Di har over en time ventetid på tlf. Di forteller ikke alt om en avtale. Di gjør det vanskelig å få di beste avtalene, når di hadde prismatch. Di holder ikke avtale hvis di ikke må.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Alt for dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er billig på starten for deg som ny kunde, etterhvert betaler du nesten 2 ganger dyrere enn marked prisen. prisen er på 160,94 øre/kW hos ander strømleverandører, jeg betalte 279,99 øre/kWh, hos Fjordkraft. nådd til å bytta til.....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Luringer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelige lure selgere prisen blir aldri så billig som den skal få deg til og tru. Skal ha betalt for alt og tar aeg mange 1000kr i betalt for og videresende bestillinger fra markedet deres

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få kontakt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikkje kjem ein gjennom på tlf. Og ikkje virkar chatten, dette er elendig service

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har gjentatte ganger i oktober, november og nå januar ringt kundeservice. Ventet i opptil 63 minutter, da orker jeg ikke mer å legger på. Hjemmesiden gir ikke svar på mitt spørsmål. Hva med å tilby tilbakering? Hvis jeg fikk kontakt, så kanskje servicen ikke er så værst?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg lurt"
2 syns denne omtalen er nyttig

PowerSpot et ikke spotavtale. Den såkalte spotprisen ligger ca 20% over den egentlige spotprisen + påslag og månedskostnad. Må seff bytte raskt. Kan ikke betale kr 10 000,- for å spare 1000kr på en TV…

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Har byttet selskap
"Lurt inn i strømprisavtale av telefonselger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt inn i en ny strømprisavtale av en innpåsliten telefonselger. Ba om å få tilbudet på e-post for å kunne ta en skikkelig vurdering og ha muligheten for et informert valg. Fikk beskjed om at tilbudet var tidsbegrenset og kunne kun komme via SMS, og at jeg deretter måtte svare JA på sms. Når jeg derimot går inn for å benytte meg av angreretten, finner jeg ut at fjordkraft sin chat ikke fungerer, og etter 45 minutter på telefon til kundeservice måtte jeg gi opp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Stort sett fornøyd"

Har vært forutsigbar og fungert bra for meg som bruker

Per C. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Blitt lurt av "strømm til inkjøpspris" å betalt mye mer en andre"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt engang ser det ut som siden fant nylig ut at min strømm avtale er veldig dyr.. vet ikke om det er pga en kunde service fyr ble sur at jeg prøvde å benytte angre rett engang som en forje omtale her eller hva.. men forsatte å ha fjordkraft å min avtale er mye dyrere en andre her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Satt meg på en dyrere grunnavtale uten å gi beskjed. Fikk beskjed at det hadde skjedd en feil. Men kunne ikke rette det opp heller. Da de sluttet med prismatch sendte de ut papir faktura til veldig mange med gebyr på 69 kr. Har nok tjent godt på Uopperksomme kunder,da de mest sannsynlig visste de kom til å miste mange kunder da de sluttet med prismatch. Styr unna dette selskapet.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"dyrt høy slag og månedsavgift"
1 syns denne omtalen er nyttig

dyrt høy påslag og høy månedsavgift kundeservice ikke bra må vente lenge selger deg den dyreste avtale

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ryddig opplegg- tillit"

Deres opplegg erryddig med info i app, jeg opplever at jeg betaler mer enn jeg burde, en at det er i nærheten av hva det burde vært. Har tillit til fjordkraft

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Hvorfor så mange ulike avtaler?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lurer på hvorfor samme selskap har så mange avtalemuligheter, f eks flere ulike spotavtaler. Vanskelig å navigere i for eldre uten data. Hadde Innlandspot men trodde det var vanlig spot

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dyr strøm"
3 syns denne omtalen er nyttig

De øker og øker prisen selv om prisen på norpool er lavere enn hos fjordkraft! Og når prisen på norpool går ned så går ikke prisen på fjordkraft ned

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ekstremt lite kundevennlige avtaler!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mistet tilliten til Fjordkraft men legger til at det er også et bransjeproblem! Komplekse dårlige kundeavtaler og høye priser skaper mye frustrasjon og man føler seg lurt!!

Halvor J. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelige å komme i kontakt med på telf."
2 syns denne omtalen er nyttig

Noe er uforskammet i telefonen, kommer nesten til orde med egne spørsmål, snakker forferdelig fort. Forteller ikke hele sannheten når dem forteller om sine produkter. Sier dem informere om forandringer med 14 d varsel på e-post, har aldri fått det jeg, noe dem ikke tror på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dem bytter avtalen uten å gi bese."
3 syns denne omtalen er nyttig

Dem bytter avtalen din til noe dyrere uten samtykke fra meg, gir bindingstid uten å si fra. Mye rot.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"ikke mulig å få kontakt"
2 syns denne omtalen er nyttig

for ikke kontakt på tlf. svarer ikke på mail svarer ikke på meldinger. oppgir feil pris på faktura

Eivind F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Mangelfull informasjon"
2 syns denne omtalen er nyttig

Noen andre leverandører setter opp eksempler på forbruksanslag med forskjellige prisnivåer. Hos Fjordkraft skrives det at pristak er avsluttet. De gir ikke forslag til regning i faktura hva kalkuleringen vil gi.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få kontakt med"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice svarer ikke … etter å forsøkt over flere dager. 😡😡😡

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR