Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Fjordkraft
2.2
1 309 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Negativ trend

Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 309 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 309 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
96
127
726
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 309 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna

Omtale av  Kjell

Endrer pris uten å ha hjemmel i verken vilkårene eller avtalen. Styr unna dette selskapet.

Svar fra Fjordkraft
21.03.2024 13:38

Hei Kjell. Takk for din tilbakemelding. Vi endrer aldri pris på en strømavtale uten å varsle kunde i forkant. Dette står i vilkårene for alle våre strømavtaler. Ring oss gjerne på 23006100, så kan vi se på kundeforholdet ditt hos oss. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Urimelige krav og for høy pris

Omtale av  Ada

Krav om tibber som jeg ikke ønsker. Nåværende ordning med månedlig innsending av målerstand funger fint for meg Dessuten er prisen tredoblet siste måned

Svar fra Fjordkraft
15.03.2024 13:20

Hei, Ada Takk for din henvendelse. Jeg er dessverre litt usikker på hva du refererer til med Tibber. Når det kommer til strømprisene er det dessverre vanlig at de går oppover i vinter månedene. Dette er på grunn av etterspørselen av strøm og markedet. Forbruket går også oppover i vintermånedene da det er kaldere ute som gjør at varmeovnene våre bruker mer strøm for å holde varmen vi har satt den på. Vi setter pris om på om du kan kontakte kundesenteret vårt på 230 06 100 slik at vi kan hjelpe deg, om du ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft

Bra og dårlig på noen måter. Bytt strømavtaoe som du bytter undikk ohoooy

Omtale av  Vidar T

Hører fra andre at de har bedre pris på strømmen enn jeg har å det blor irrierndes. Tror det er lurt å bytte strømavtale like ofte som man bytter underbukse eller hææææ

Svar fra Fjordkraft
13.03.2024 10:49

Hei Vidar Takk for din tilbakemelding Pga økte kostnader i samfunnet, så må Fjordkraft i likhet med andre selskaper øke våre priser også. Jeg får ikke sett ditt kundeforhold, men om du ønsker å få tips om hvordan du kan spare på strømmen og finne ut om vi har noen rimeligere avtaler for deg så kan du ringe til vår hyggelige kundeservice og så vil vi hjelpe deg med dette. Om det er selve strømprisen du tenker på så leverer Fjordkraft bare strøm til markedspris via våre spotprisavtaler. Det vil si at du da betaler for det du bruker. Gjerne kontakt oss på tlf 23006100 for å få gode råd om sparing av strøm. Vennlig hilsen Sandra, Fjordkraft

Helt greit

Omtale av  Thor E. B

Helt greit, men ønsker å sjekke hva andre kan tilby.

Svar fra Fjordkraft
13.03.2024 10:53

Hei Thor E.B, Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på 23 00 61 00 for å se om du har den beste strømavtalen for deg, og samtidig for å se om du benytter deg av våre fordeler. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft

App og faktura samsvarer ikke, skifter mellom avtaler som ikke er noe bedre.

Omtale av  Eilif K

Fikk innsyn i egen avtale gjennom appen til fjordkraft. I to måneder presterer fjordkraft og sende faktura på beløp som er 1500kr over første måned og 400kr over i måned nummer to , til tross for at jeg hadde annet beløp i deres egen app. Når de hadde fått nyss i at jeg skulle bytte, skulle de sette meg over på en helt egen avtale som var mye bedre ifølge de selv, men som ga meg akkurat samme spotpris og påslag som tidligere.

Svar fra Fjordkraft
06.03.2024 09:16

Hei Eilif K, Takk for din tilbakemelding. Siden jeg ikke kan se ditt kundeforhold her, er det dessverre litt vanskelig å si hva som er skjedd her. Vi ønsker gjerne å sjekke dette nærmere, og hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med vårt kundesenter per telefon 23006100 (åpningstid 09:00-16:00 alle hverdager). Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

strømavtale

Omtale av  Svein J. A

Har vært fornøyd intil nylig,men di har økt prisen betraktelig

Svar fra Fjordkraft
29.02.2024 12:04

Hei Svein J. A, Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du har vært fornøyd med oss, inntil nylig. Fra tid til annen er det dessverre nødvendig å øke prisen (påslag/månedlig fastbeløp) på våre strømavtaler, spesielt i disse tider med høyere kostnader generelt i samfunnet. Dette er for å kunne drive en sunn forretning og samtidig kunne videreutvikle verktøy som Fjordkraft-appen/Min side som hjelper våre kunder å redusere sitt forbruk (og derav også sin faktura). Et lite strømsparetips som kan redusere din strømfaktura er ved å se spotprisen time for time i appen/Min side, og planlegge forbruket ditt heretter for eksempel. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på 23 00 61 00 så vi kan se hvilke strømavtale som passer deg best, og samtidig for andre strømsparetips. Vi hjelper så gjerne! Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft

Dyr strøm

Omtale av  Torbjørg M

Synest prisen er dyr,aldri hatt så høge regninger Mndpris høy påslag høyt

Svar fra Fjordkraft
26.02.2024 15:52

Hei Torbjørn M! takk for din tilbakemelding. Det er dessverre slik at de økte kostnadene ellers i samfunnet treffer oss på samme måte, og da er vi nødt til å ha disse prisene for drive en sunn forretning og samtidig videreutvikle verktøy som hjelper våre kunder å redusere sitt forbruk og faktura. Hvis du ønsker tips som kan redusere forbruket og strømprisen er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter på 23 00 61 00, eller sende en e-post til [email protected]. Med vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft.

Fjordkraft har 1 309 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR