NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ryddig og oversiktlig hjemmeside med min side som sentrum. God informasjon gjennom mail. Konkurranse dyktig angående strømpriser.
Hei, Jan! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og de tjenestene vi leverer til deg. Om du skulle ha noen spørsmål så kan du alltids ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Lurt meg inn i tilleggsavtaler. Sender dokumentasjon med at jeg har svart ok på melding som bekreftelse på inngåelse. Selskapet har kanskje jussen på sin side, og summen for betalte tilleggstjenester for min del er 2 år x 240kr. Det å ta dette videre med juridisk støtte og hjelp koster mer i tid og penger enn hva gevinsten for meg er. Imidlertid skremmende at selskapet tilbyr så dårlige produkter der en kamuflerer dette i innsalgsaituasjon! Helt sikkert en enorm inntjening på kort sikt hvis mange kunder har gått i samme tilleggstjeneste felles som meg:/ Ser i kommentarfeltet her at de oppfordrer til å ta kontakt med kundeservice for den som er innsender av vurdering for å rette opp, men leser også av kommentarene at handling bak å rette opp feil er lav. Noe som også gjenspeiler min opplevelse! Ingen hensikt! Kommer ingen vei i dialog med selskapet!! Jeg skal spre dette budskap til flest mulig. For å gjøre mitt for at færrest mulig velger NorgesEnergi som leverandør. Dessverre har jeg selv hatt kundeforhold hos dem i over 15 år av selskapets 24 årig eventyr i markedet. Heier på nye utfordrende i markedet og scorer produktopplevelse og kundeopplevelse med NorgesEnergi som vannvittig dårlig! Ps: for Norges energi sin skyld, ikke bruk deres energi svar på denne tilbakemelding; bruk heller deres energi på forhåpentligvis skape gode kundeopplevelser for framtiden. Og slutt å skriv «ønsker deg en fantastisk dag» i enden av kundeklager! Det oppleves arrogant og bekrefter for meg som kunde at å forlate dere er det lureste en kan gjøre!
Hei, Thomas! Takk for din tilbakemelding. Vi tilbyr mange forskjellige tjenester hos oss, noen ønsker disse tjenestene, andre ikke. I et innsalg skal alt være informert om, både på telefon, og videre i sms. Vi beklager dersom du føler deg lurt, det er ikke vår intensjon. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Etter to år observerte jeg at NorgesEnergi har hatt to tilleggsavtaler på mine strømmålere. Disse har de ikke solgt inn med god informasjon og de har kostet meg 120kr pr måle-enhet pr måned. Selskap gjort observant på min misnøye om at jeg føler meg lurt inn i tilleggsavtaler som har kostet meg ekstra 240kr i måneden. De avfeier mitt krav om tilbakebetaling , og avslutter dialogen med «Ønsker deg en fantastisk dag» Med slik holding og dialog vil jeg sterkt fraråde selskapet , og selv avslutter jeg mine avtaler.
Hei Tomas H Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt. Det er ikke vår intensjon. Når det gjelder våre tilleggstjenester skal disse alltid informeres om ved inngåelse og man må aktivt takke ja til disse skriftlig dersom man ønsker å ha dem med på strømavtalen. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke hva som har skjedd her. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Dei er veldig useriøs, lyge deg opp i sky og kreve 12 mnd binding, får ikkje til sendt verken info om avtalen, vanskelig og nå igjennom til dei på telefon, og kostnadene stemmer ikkje. Alt er tilleggstjeneste som er valgfritt, dei starter med full pakke som du sjølv må følgje med og avslutte når dei seie er 1 mnd fri og då automatisk avslutta ved ikkje videre bekreftelse. så fakturere dei berre videre og umulig og snakke med
Hei, Føle! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Inngikk avtale med Norges Energi over telefon. Ble lovd billige priser og god kundeservice. Har til nå blitt prakket på ekstra produkter som jeg takket nei til under telefonsamtalen, senere prakket på nye produkter som jeg nok en gang hadde takket nei til, og når jeg nå ønsket å si opp avtalen så får jeg beskjed om bruddgebyret på 3.000,-. Dette er det jo såklart informert om i en skriftlig avtale, men når man inngår en avtale via telefonsalg og blir bedt om å respondere på sms'en de sender umiddelbart for å bekrefte avtalen, så får man ikke lest dette. Man blir omtrent indirekte oppfordret til å ikke lese det ved at telefonselger oppfordrer til umiddelbar godkjenning av avtale (mens man snakker med dem på telefon), og hvordan skal man da kunne lese denne avtalen? Dette bruddgebyret burde det vært informert om muntlig ved telefonsalg. Dette er gråsone svindel og ufin praksis. Tomme ord om lave priser og god service, indirekte oppfordring til å signere/inngå avtale uten å kjenne avtalens helhet, og påprakking av tillegsprodukter man har takket nei til under samtalen. Dette er den absolutt dårligste kunderbehandlingen jeg har opplevd. Aldri mer inngå avtaler over telefon, og aldri mer Norges Energi.
Hei, Morten! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Strøm er veldig dyrt hos de. Er ikke fornøyd.har sagt opp hos dem . Blir ferdig med bindings tiden i denne mnd 23 januar
Hei, Gulfam! Jeg forstår at du har en bedriftsavtale med oss. Ta gjerne kontakt med bedriftsavdelingen for en uforpliktende tilbud, eller om du vil gjøre noen endringer. tlf: 38 10 00 81 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
NorgesEnergi (NE) har fortsatt samme bruddavtaler som gjeldende for 2019. De har vel ikke fulgt med i tiden om at situasjonen for strømforbruker har endret seg dramatisk. Bruddgebyr er fremdeles NOK 3 000, PER MÅLER. Sitat: " Avtalen Bedrift Aktiv har 12 måneders oppsigelsestid da vi forvalter strømprisen opp til 12 måneder før forbruksdatoen." Sitat slutt. Selv om dette opplagt er en avgjørende faktor i valg av stømleverandør, så unnlater NE å opplyse om bruddgebyr eller størrelse på dette ved avtaleinngåelse. En evt. fordel med avtalen spises fort opp, og vel så det, om en går i fella som er lagt opp. Bruddgebyret er her et mislighold av kundens tillitt til avtalen. Kundeforholdet har heller ingen betydning. NOK 3 000 er et mimimumsbeløp, men svir likevel mest for mindre kunder.
Hei, Wiola! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Dette er bedriftsavtaler, ment for de som driver bedrift. Forvaltningsavtaler har normalt oppsigelsestid, denne er ingen unntak. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Oversiktlig med strømkonto, bra forsikring hvis man er uheldig. Anbefales.
Hei, Tom! Veldig hyggelig at du er fornøyd med oss og de tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe annet du trenger hjelp med tar du kontakt med kundesenteret vårt:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Ingen strømselskap uansett hvor proffe dere er får god omtale når dere raner befolkningen på høylys dag.
Hei, William! Jeg kjenner ikke til din sak hos oss, men om det er noe du vil ha forklart hos oss så tar du gjerne kontakt med kundesenteret. Vi som strømleverandør produserer ikke strømmen, og har heller ingen innvirkning på spotpris. Det er strømprodusentene som lager strømmen, og strømprisen bestemmes på Nordpool, som er strømbørsen. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Stort sett fornøyd. Har ikke sett noe tilbud fra de ang billadder.
Hei, Frank! Vi takker deg for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Vi har foreløpig ingen tilbud på elbillader, men kanskje det kommer i fremtiden. Om det skulle være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
I utgangspunktet er jeg virkelig godt fornøyd. Jeg har selv valgt å ha med en del tilleggsprodukter, kjekt å ha tenker jeg. Eneste jeg ikke er så begeistret for er at det kan ta en liten tid før hvor-mye-strøm-jeg-har-brukt oppdateres. Jeg vet nå ikke hvor mye jeg har brukt fra 20.12 til 26.12. Bor i NO2. Sist jeg snakket med en kundebehandler sa vedkommende at det kom an på selskapet, Lede. 6 dager synes jeg er litt i grenseland. Noe man kan gjøre med det?
Hei, Jonis! Vi takker deg for din tilbakemelding. Forbruket sendes via din smartmåler til noe som heter Elhub, der lagres alt om strømforbruk. Videre har vi tilgang til dette. Dette skjer dagen etter at forbruket er gjort, det vil si forbruk du har hatt 31.12 er synlig 01.01. Vi har hatt problemer med innhentingen av forbruk i våre systemer. Dette har medført treghet i oppdatering på minside/app. Normalt er det ikke slik, men akkurat nå har vi hatt dette problemet. Om du opplever problemet i fremtiden kan du finne forbruk ved å logge deg inn på Elhub.no eller på hjemmesidene til nettselskapet ditt. Håper dette var til hjelp, om det skulle være noe annet er det bare å ta kontakt med kundesenteret vårt. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Får ikke respons på mine henvendelser.mangler faktura men får til svar kommer snart.nå er det over betalingsfrist?så ser eg og det ligger inne faktura for januar ?vi er vel ikke komt der enda?virker som di har mistet kontroll
Hei, Gunnar! Vi takker deg for din henvendelse. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller chat, så hjelper vi deg videre. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Sa opp mitt bedriftsabonnement etter mange år som kunde. Fikk 1500 kroner i gebyr som takk for mange års kundeforhold. Hadde jeg brukt en halv dag på å leite meg gjennom hjemmesidene deres kunne jeg sikkert funnet ut at det var avbrekksgebyr, men det var selvfølgelig ikke noe som ble nevnt når jeg kjøpte tjenesten. Det må en finne ut selv.
Hei, John! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Vært kunde i mange år og er meget godt fornøyd. Pris og service sikkert Norges beste
Hei, Terje! Vi takker deg for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du setter pris på servicen vi leverer:) Om det skulle være noe du trenger hjelp med er det bare å ta kontakt med kundesenteret vårt. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Prisoppgang etter 12 mnd er varslet. Ser meg om etter et billigere alternativ
Hei, Solveig! Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss, samtidig forstår jeg at du ønsker å se deg om etter en rimligere leverandør. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg har veldig dårlig erfaring med dere. Jeg vet ikke at jeg har betalt stømforskning i 6 år. Uten at jeg hadde ikke sa ja til stømforskning. Jeg har sagt at jeg vil bare bli støm kunde. Jeg har ikke sagt ja til stømforskning.
Hei, Edith! Takk for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse hos oss, både på strøm og på produkter. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi finner ut hva som har skjedd her. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi