TrøndelagKraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble «lurt»til å gå over til Trøndelagkraft bedrift sin avtale som heter forutsigbar..(jeg ar et organisasjons nr.) da jeg oppdager at prisene er dårlige, og prøver å komme meg ut av avtalen så koster det penger. Det ble opplyst på tlf. At det ikke er bindingstid, og det stemmer. Ingen sa noe om at det koster kr. 1500,- å si opp avtalen + et varabet beløp avhengiig av hva dagens strømpris er..(ca.kr1000,- i dag) så totalt så koster det meg ca kr.2500,- å hoppe av denne avtalen. Selvsagt står dette med små skrift på er 6 siders dokument. Jeg bekreftet min avtale på sms ut ifra det som ble opplyst på tlf. og leste ikke det med små skrift.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for at du har hatt denne opplevelesen med oss. Det er klart at du som kunde skal få rett og nok informasjon når du snakker med oss, om det er bindingstid eller oppsigelsestid. Nå kan ikke vi se enkelt saker her eller kundeforhold, så det er å anbefale at du tar kontakt med oss så vi kan finne en løsning sammen her. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bør gjerne være raskere praktisk, Da vi også her ute har en jordfeil de(tensio) ikke bryr seg om😎😎?
Hei! Takk for din tilbakemelding. Når det kommer til anlegget og det tekninske rundt det som jordfeil så er det din netteier som må kontaktes. Ønsker deg en god dag:) Med vennlig hilsen Trøndelagkraft
dette er et svindlerselskap med dårlig kundservice og dyre avtaler. trodde tobb fastpris var en god avtale men ser de ikke rører prisen på 1,29kr enda prisen er noen få øre over tid. Kunne ikke tilby noe som matchet tibber eller vibb så ble nødt til å bytte. Takk for oss Kundeservicen var meget dårlig hatt trønderkraft i 10år og kunne ikke gi meg noen god avtale, har betalt så mye at jeg skulle fått 2år gratis strøm etter å ha regnet ut år for år hva jeg har tapt på disse kjeltringene
Hei! Takk for din tilbakemelding. Trist å lese at du har hatt denne opplevelsen av vår kundeservice. Dersom du har en fastpris avtale så vil den være lik i bindingsperioden selvom prisene på markedet endrer seg. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Trøndelagkraft.
Oppringt av useriøs strømselger som lovet fastprisavtale på 70 øre som ikke var mulig å få. Har krevd kompensasjon, men har ikke mottatt noe skriftlig svar! Det er nå over 2 mnd siden. Er tobb medlem så jeg synes dette er meget useriøst .
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi får meldt dette videre og sett på saken din. At du ikke har fått svar på mailen din er også merkelig, vi har meget lav ventetid på epost. Ha en god dag :)
Ufordragelige selgere. Tåler ikke et næi, snakker mere om hvor dårlige andre selskaper er i forhold til dem selv.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Slik skal det ikke være, beklager for at du har hatt en slik opplevelse. Veldig bra at du melder i fra slik at vi kan ta det videre. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se spesifikt saken det gjelder. Ha en god dag :)
Har klaget inn Trøndlagskraft for elklagenemda pga mislighold av avtale. Har slitt med å få svar fra deres kundeservice og nå erfarer selv Elklagenemda at det er vanskelig å få svar fra denne strømleverandøren. Hold dere unna Trøndelagskraft som strømleverandør. Arne
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi svarer saker i tur og orden. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker at vi skal gå inn på din sak :) Ha en god dag.
Det hjelper lite å beklage , når de ikke retter opp i feilene som de gjør. Jeg har vært fornøyd med en god avtale med 0 i påslag. Kundeservicen fungerte godt i begynnelsen da jeg hadde noen enkle spørsmål. Da året nærmet seg slutt ( september 2022) , så var nettsidene deres utilgjengelig , og kundeservicen var ulidelig treg. jeg ringte dem men kom ikke gjennom på tlf, sendte flere mailer å lurte på når avtalen var slutt og om jeg måtte bytte abonnement, så svarer de at jeg kan fortsette som før uten påslag, og at jeg vil få beskjed om evnt prisendringer i god tid. ved 2 ulike anledninger , fra 2 ulike kundebehandlere. , så ble avtale endret allikevel ! til en mye dårligere avtale. Jeg klaget på dette å henviste til svar på mail, men de forholdt seg ikke til feilopplysninger som er gitt av kundeservice, bare henviste til avtalen som jeg ikke fikk tilgang til. Det burde ikke være lov så jeg har klaget dem til Elklagenemda. Når kundeservice kan si hva de vil uten at det er sant, så er det helt umulig å forholdet seg til dem. Useiøst , kan desverre ikke anbefale Trønderlag kraft.
Hei Ingunn og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.