Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.2
1 780 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
1 780 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#5
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#5 av 83 bredbåndsleverandører
34%
Middels
34% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 780 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
354
237
144
143
902
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd med produktet etter litt kluss med tilkoblingen

Omtale av  Magnar V

Fornøyd så langt men litt klatt før me fikk nettet på plass Måtte snakke med tre forskjellige personer Lang ventetid

Virker ikke

Omtale av  Ulf

Oppsett lyktes ikke. Kundeservice svarte etter 4 dager, og ba oss prøve ting vi allerede hadde meldt dem at vi hadde prøvd. Vi har ikke wifi og ikke TV og har snart brukt opp mobildata på telefonen.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 14:45

Hei, Ulf Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjipt at du har hatt denne opplevelse i oppstarten av ditt kundeforhold hos oss, da har vi ikke gjort jobben vår godt nok! Jeg har ikke noen flere detaljer om ditt abonnement enn det som står her i omtalen, men jeg håper virkelig at internett og TV fungerer som det skal hjemme hos deg nå! Hvis ikke, og om du har andre spørsmål så vil jeg anbefale at du tar kontakt med oss på telefon 98707979, så står vi klare til å hjelpe deg videre 😊 Ønsker deg en god helg når den tid kommer! Jenny NextGenTel

Uten fungerande router

Omtale av  Terje J

Har vært uten nett og TV siden eg bytta til NextGenTel for ei uke siden, så eg har ingenting å vurdere. Viser seg at eg må vente ennå nokon dagar på ny router som viste seg å vere defekt. Dårleg start for ein som jobbar heimefrå!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 14:41

Hei, Terje Tusen takk for at du deler din omtale om oss her på Bytt.no! Så kjedelig at du har fått en så dårlig opplevelse med oss i oppstarten av ditt abonnementet, da har vi ikke gjort jobben vår godt nok 😨 Jeg håper virkelig at abonnementet ditt er oppe å går allerede, hvis ikke så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så gjør vi vårt beste for å få abonnementet til å fungere som det skal så fort som mulig! Du når oss på chat via MinSide eller på telefon 98707979. Håper at vi kan forandre intrykket du har fått til nå, så skal vi jobbe på for at du kan bli fornøyd kunde hos oss fremover! Ønsker deg en riktig god helg når den tid kommer Jenny NextGenTel

Fungerer bra når det er innstallert

Omtale av  Odd L

grei vedr tilsendelse av utstyr. Noe plunder og heft med å innstallere nytt utstyr og etablere nettforbindelse

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 14:08

Hei, Odd Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Først og fremst, kjekt å se at internett fungerer bra 😄 Kjedelig at det ikke var enkelt å rett frem med installasjonen, hvis du har lyst å sende en e-post til [email protected], med litt informasjon om hva som var heft i forbindelse med oppkoblingen, hadde jeg satt pris på mer informasjon om det 😊 Ønsker deg en strålende helg når den tid kommer! Jenny NextGenTel

NextGenTel selger har ikke kompetanse, dette har påført oss kostnader og vi er uten nett.

Omtale av  Gu

Ikke tro på selger, undersøk selv og be om skriftlig dokumentasjon på dine spørsmål. Vi ble lurt av selger. Manglende kompetanse på selger og veileder. Følgefeil har påført oss merkostnader.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 13:57

Hei, Gu Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no! Jeg kan ikke se noen andre detaljer enn det du skriver her, og her skulle vi gjerne hatt mer informasjon for å få innblikk i saken din. Jeg håper du kan ta deg tid til å sende meg en e-post til [email protected], for å få en bedre oversikt på hva som er skjedd her! Ønsker deg en riktig god helg når den tid kommer! Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

dårlig dekning

Omtale av  John H

Mye kluss i oppstart , router virker å ha kort rekkevidde inne i bolig

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 13:50

Hei, John Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Kjedelig å høre at det har vært en dårlig opplevelse med kluss og kort rekkevidde i oppstarten av ditt abonnement hos oss! Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss sånn at vi kan se på saken med dårlig rekkevidde! Du når oss på chat via MinSide og på telefon 98707979 😊 Ønsker deg en riktig god helg når den tid kommer 🥳 Jenny NextGenTel

Helt supert

Omtale av  Elo

Lett å sette opp og det fungerer prikkfritt og sømløst.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 08:42

Hei, Elo Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no Kjekt å se at du er fornøyd og at internett fra oss fungerer prikkfritt og sømløst, det er vi i NextGenTel så glade for å høre 💚 Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel, vi skal jobbe på videre for at du har ha en god opplevese med internett fra oss! Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel

Virker tregt.

Omtale av  Jan

Virker tregt, både tv og wifi faller ut noen sekunder. Nettsider bruker lang gid på å laste inn. Var ikke sånn med forrige nettleverandør jeg hadde med samme netthastighet.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 08:39

Hei, Jan Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no Så kjedelig at du har problemer med hastighet, og at det virker ustabilt. Vi leverer fiber gjennom akkurat samme linje som du har brukt før og skal kunne levere like god dekning. Jeg kan dessverre ikke se noen flere detaljer rundt hvilken hastighet eller WiFi utstyr du har fra oss, men vi vil gjerne hjelpe til med å finne ut hva som er grunnen til at internett og TV er ustabilt hos deg! Jeg håper du har tid til å ringe oss på 98707979, så er vi klare til å hjelpe deg videre med dette 😊 Ønsker deg en riktig fin dag og en god 17. mai helg! Jenny NextGenTel

Mer enn bra nok.

Omtale av  Stein G

Har 50/50 hastighet, mere enn nok for våre behov. Ikke opplevd noen utfordringer så langt, etter vel en ukes bruk.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 08:33

Hei, Stein Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Med en hastighet på 50 Mbps i opp- og nedlastning har man god kapasitet, vi jobber for å levere den hastigheten som dekker behovet som du har på hastighet hjemme, uten at det blir for lite eller altfor mye! Kjekt å lese at vi har truffet med det 🤗 Har du noen spørsmål trenger du ikke nøle med å ta kontakt, vi er her for å hjelpe på chat via MinSide eller på telefon 98707979. Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel

Fornøyd!

Omtale av  Steinar

Foreløpig har alt fungert knirkefritt og det ser ut til å være stabilt.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 08:25

Hei, Steinar Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no Så kjekt å lese at alt har fungert knirkefritt til nå, vi skal jobbe på for at det fortsetter å være sånn 🤗 Ønsker deg en strålende dag! Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helt ok.

Omtale av  Nils J. S

Har kun hatt Nextgentel i noen dager, men det ser ut til å virke ok.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 08:23

Hei, Nils Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så flott at det ser ut til å virke som det skal, hvis du har noen spørsmål eller om det er noe som ikke virker som det skal så vil vi gjerne høre fra deg. Du når oss på chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Ønsker deg en riktig god dag Hilsen, Jenny NextGenTel

Veldig bra

Omtale av  Jan M. D

Enkelt å sette opp nettet. god og lang dekning i hele huset.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 08:21

Hei, Jan Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjekt å lese at du har god dekning i hele huset, det er vi glad for å høre. Da virker det for meg som vi leverer som vi skal 😊 Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel, Ønsker deg en strålende dag! Jenny NextGenTel

Blitt lovet andre ting enn hva som har skjedd, missfornøyd

Omtale av  Marie

Dette lagger litt, gjorde ikke det hos annen leverandør

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 08:15

Hei, Marie Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at du opplever lagging, vi vil gjerne hjelpe med å se på hva som kan være årsaken til dette. Vi leverer på akkurat samme fiberlinje som du har brukt før og skal kunne levere akkurat like god dekning 😊 Jeg håper du tar kontakt med oss, så vi kan se på saken. Du når oss på Chat via MinSide eller du kan ringe oss på 98707979. Ønsker deg en riktig fin dag! Jenny NextGenTel

Ellers greit litt tidlig å si ennå

Omtale av  Marit A

Nettbrettet har problemer med ustabilt nett .faller ut mye .

Svar fra NextGenTel Bredbånd
14.05.2024 14:58

Hei, Marit Kjekt at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel pris på! Så kjipt at du opplever problem med WiFi på nettbrettet ditt, hvis det kun er på nettbrettet at WiFi er trøblete, så kan det være at nettbrettet er årsaken. Vi vil uansett hjelpe med å se på saken, for å finne ut hva som er grunnen til ustabiliteten. Håper du får kontaktet oss for hjelp til dette, du når oss på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ønsker deg en strålende dag 🌞 Jenny NextGenTel

Ikke 100% fornøyd.

Omtale av  Roar

Litt opp og ned med dekning ute på soverom(langt fra ruter) kan dessuten falle ut tidvis. Må troligvis ha noe mesh opplegg for å få tilfredsstillende dekning i hele huset.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 11:57

Hei Roar, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel og at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Det setter vi stor pris på ☺️ Som du er inne på, så kan det høres ut som at du trenger en WiFi-enhet til, slik at du får et Mesh-system som sikrer deg stabil dekning i hele boligen. Dette kan du enkelt bestille ved å kontakte kundeservice, som er klare til å hjelpe deg 🥳 Håper det løser utfordringen din med stabiliteten på soverommet! Ønsker deg en flott dag videre Mvh Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lover mer enn de holder

Omtale av  Xx

Har ikke fått alt utstyr, får ikke tak i noen i firma, får ikke tilbudet som ble lovwt

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 11:53

Hei, Så kjedelig å høre at du ikke har hatt noen god opplevelse så langt. Jeg har litt lite og gå på her, så det eneste jeg kan gjøre er å anbefale deg å kontakte kundeservice via MinSide chat, enten på web eller i app´en. Da er jeg helt sikker på at du får den hjelpen du trenger ☺️ Ønsker deg uansett en flott 17. Mai i morgen 🥳 Mvh Christian NextGenTel

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR