Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt skal være så fantastisk, og skal alltid være på nett. Lopper norske kunder så godt de kan. Dårlig kunde"service". Ingen kommunikasjon ved oppsigelse av fiber ved bytte av leverandør. De bare kutta nettet og deaktiverte e-postkontoen uten varsel. Fikk nettet ganske raskt opp med ny leverandør, men det er fordi jeg hadde regna med at dette skulle skje. Har nå klart å kutte ut alt av tjenester fra telenor for meg selv og familien. Sørger for at flere vil følge.
D Å R L I G hastighet på internett,dyrt, får samme hastighet på 4G Mobilen. Ut med Telenor inn med Happy Bytes Fri bruk.
Sender ut selgere med feil info ang fiber/tv , hadde binding og ville bytte etter dette , selger klarte ikke å få det med på avtale og avtalen ville gjeldt fra dagen jeg signerte , selger trakk også fra etablering på 1990 som goodwill , etter kontakt med Telenor hadde ikke selger anledning til dette , bare tull med Telenor , styr unna og send selgerne som kommer på døren ut igjen !!!
De lover stabilt internett, men oppleves som veldig ustabilt da nettet forsvinner flere ganger daglig og ping er alltid høy. Tilnærmet umulig å spille noen spill som krever brukbar latency.
Drittnett, kan ikke engang bytte d ut siden de bygget ut nettet her. Nettet faller ut hele forbanna tiden, og det er ofte jævlig treigt. funker greit sånn innemellom, men fortsatt treigt i forhold til omtrent alle andre jeg kjenner. Ville byttet med en gang hvis jeg kunne
Med ganske snart 30 års erfaring fra IT-bransjen, nettopp i form av datakommunikasjon (L2/L3), kan jeg anbefale enhver å unngå Telenor, hvis de kan. Det eneste positive er at 70-80% av de som tar telefonen på support er hyggelige. Ellers er alt annet et problem eller så negativt at det ikke er verd så mye som en krone å koble seg opp til deres tjenester. Og de skal 899 av de kronene + etableringsgebyr. Forslag til forbedring, til Telenor: legg ned forretningen, regroup og prøv igjen. Leser de overhodet disse tilbakemeldingene? Meldes det fra support lenger opp om hvor tragisk dette selskapet egentlig er? I årevis har jeg brukt Telia/Get og andre og har ikke hatt i nærheten av de problemene Telenor kommer med. Ingen av de andre har hatt problemer med faktisk å levere linje til tiden, og har gjort det på noen få dager, ikke 14 dager (sier de, men det går lang tid over).
verdens dårligste kundeservice , måtte vente over en time for å snakke med kundeservice , han kunne ikke forstått at jeg har betalt for januar måned men på den nye faktura måtte jeg betale engang til for januar , han måtte snakke med sin kollega og komme tilbake til meg igjen med null forståelse , til slutt han satt meg over til en annen som måtte vente i 23 minutter igjen , tenkt deg for en feil Telenor har gjort mot kunden sin måtte jeg tilbringer 1,5 time for å rette det opp . vær ops folkens ved dobbelt fakturering fra Telenor