Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har i veldig liten grad belastet forsikringen, men det lille som jeg har brukt dem, er jeg veldig godt fornøyd. Synes for øvrig at egenandelen på små forsikringsbelastninger ikke bør være over kr. 1000,- (varslet stigning)
Utmerket informasjon og kundevennlig. Bra forsikring. Jeg vil foreslå og reklamere for den til andre.
Jeg var på besøk hos min sønn i Arendal da nabohuset brant ned. Alle andre beboere fikk dekket kostnad til hotell unntatt jeg, som var på besøk. Fremtind ville ikke dekke mine hotellutifter fordi det ikke var rett organ (bare Arendal kommune) som ba folk om å forlate området og overnatte på Thon hotell.
God og grei dokumentasjon gir grei og rask behandling av krav.
Det var god service jeg er veldig fornøyd med deres
Sjapp god servis, meget fornøyd med kundebemøtendet.
Liten hjelp å få, avslag til å begynne med selv når kloakken stiger og hvor det kun er egeninnsatsen som hindre skade i tilstøtende rom. Når saken så blir godkjent, da etter klage så opplevde eg kun trenering av saken og ein total behandlingtid på over 2 uker. Det finnes andre selskaper som har bedre kundepolitikk.