Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dekningen er mye dårligere enn jeg ble forespeilet og dyrere enn forventet. Angrer voldsomt på valget jeg gjorde.
Hei, Sissel. Slik skal det selvfølgelig ikke være Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område og se på løsninger som kan hjelpe deg, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden Hører fra deg.
Rask respons og hyggelig kundeservice. Fikk løsning på forespørsel innen kort tid.
Heisann, Lukman. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Skal bringe denne videre til kundesenteret. Hilsen Christer, Phonero
Phonero leverer ryddige og stabile tjenester til en rimelig pris.
Heisann Håvard. Så gøy at du er fornøyd med våre tjenester! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Vi er fornøyde kunder i Phonero fordi prisen er lav og servicen er høy. Vi får rask respons på våre behov og blir alltid møtt av hyggelige og blide ansatte i Phonero.
Hei, Ellen. Tusen takk for en fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta videre til vårt kundesenter. Vi er her om du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Rask og bra kundeservice, enkel app som er lett å bruke.
Heisann. Takk for en flott tilbakemelding! Så gøy å se at du er fornøyd med vår selvbetjenings app! Både Ditt Phonero og sentralbord appen Bedriftsnett jobber vi for å forenkle hele tiden. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Det ble slik at jeg ble lovet lavere månedskostnader ved avtale inngåelse og ble det motsatte , saken er at nå har jeg fått endelig snakket med noen som forstå mitt problem og fikk er forbedret avtale , lavere månedspris og gratis bank id på mobil , så nå satser vi videre med phonero
Hei, Manuel. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Vi har gode erfaringer med Phonero. Etter en knudrete start har det etter hvert godt seg til og alt ser ut til å fungere tilfredsstillende. Savner data for bruk i Ghana og bruddavgift når personell slutter i bedriften burde ikke være et krav.
Hei, Sveinung. Vi setter pris på tilbakemeldingen Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero