Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fine løsninger og brukervennlighet, god support, og gode priser.
Hei Kjell, Vi setter stor pris på din hyggelige tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Etter Nortel ble Unifon: - Svarer etter 3-4 uker eller aldri. - får jeg mye høyere faktura - mitt abonnement ble nedgradert fra 10 til 6Gb uten varsel eller endring i avtalen. - inkassovarsel for krav som ikke eksisterer. - leder er ikke tilgjengelig for kunder
Hei Maciej, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig god hjelp og rådgiver var meget resultatorientert.
Hei Grethe, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ta gjerne kontakt igjen dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Selger ringer og sier de er under Telenor! Når man da har Telenor fra før, får man inntrykk av at det er problemfritt mtp diverse ifm bytte av avtale. Så sa ok til å gå over til et av tilbudene som var framlagt. Fikk så en melding mens vi snakket- hvor jeg ble bedt om å bare trykke JA. Etter samtalen begynte jeg å google, og ble veldig skeptisk etter å ha lest om Unifon. Sendte med en gang en ny mail til selger om spørsmål rundt dette, men da var det null respons tilbake...? Har en skikkelig dårlig magefølelse nå, og ser også at man ikke har angrerett som bedriftskunde....Jeg har et lite firma og jobber hardt for å overleve, og er livredd for å få flere uønskede utgifter, som for eksempel gebyrer utenom det som ble opplyst..Og jeg får nå også bruddgebyr fra Telenor, dog min feil at jeg ikke visste/sjekket det først. Er det noen måte å komme seg ut av dette? (Avtale inngått 20/2.24)
Hei Vero, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Lite ventetid for å få kontakt med operatør. Det er bra !
Hei Jonas, Tusen takk for fin tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Her får man det man trenger for en god pris. God dekning og god service
Hei Caroline, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på! Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
En ny aktør med voksesmerter eller amatørenes aften? Føler meg lurt når det gjelder overforbruk av datatrafikk og kostnader de tar for dette. Lang saksbehandlingstid for klager. Midt i overtagelse av Nortel skapte org nummer også problemer med efaktura inn i regnskapssystemet.
Hei Didrik, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos oss, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at jeg kan få sett på saken. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svært behjelpelig med å gjenåpne ett gammelt nr fra deres database
Hei Lasse, Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Helt nydelig kunderservice, svarte på 11 sekunder!
Hei Mantas, Takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Kurant pris og flott service! Angrer ikke på å valgt Unifon.
Hei Silje, Takk for så hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Du blir fanget i en felle der alt blir mye dyrere enn forventet. Ekstra kostnader strømmer på selv om selger har bedyret at alt vi skulle ha behov for var iberegnet.
Hei Bjørn, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Vår familie har mot vår vilje fått en såkalt «avtale» med Unifon. Dette var fullstendig ufrivilling. Vi hadde og har avtale med Telia. Vi mistet våre mobilabonnementer for nesten en uke,. Ingen SIM kort er sent ut fra Unifon. Teknisk feil er svaret. Har hatt utallige telefonsamtalersamtaler (måtte kjøpe nye SIM kort hos Telia), sendt skriftlig klage og hatt personlige klagemøter på Stavanger kontoret. Nå er det i tillegg kommet faktura på 6881 kr. Svindel kalles dette. Fullstendig useriøst.
Hei Dagrunn, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Styr unna ble lurt av telefonselger og fikk ikke svar da jeg klaget på Mail
Hei Stein, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ble oppringt av en frekk selger som prøvde å villede meg til å tro at Unifon var en slags underleverandør av Telenor. Serverte et salgsargument uten hode og hale om at på grunn av konkurransetilsynet kunne ikke Telenor tilby disse lave prisene selv, men heldigvis kunne Unifon gjøre dette slik at man kunne fortsette å bruke Telenors tjenester men til lavere pris. Da jeg spurte om utdypende forklaring. Da jeg ba om tid til å undersøke saken nærmere, ble han direkte ufin og prøvde seg på skremselstaktikk, Veldig ubehagelig opplevelse.
Hei Hege, Utrolig kjipt å høre du hadde en sånn opplevelse med en av våre innleide selgere. Dette er absolutt ikke det inntrykket vi ønsker at folk sitter igjen med. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Så du kan gjerne ta kontakt med meg på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på det. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Blei ringt for og få eit kjempe billig tlf abonnent . Eg sa at eg ville høre til Telenor . Det fekk eg sa han som ringte….. skjønte i det eg hadde svart ja på tekstmelding at det var eg ikkje . Blei oppringt fra dere i dag om opplysningene stemte. Og det gjore dei jo ikkje. Satte veldig stor pris på at dere ringte å sjekket. Takk for det.
Hei Rigmor, Veldig leit å høre om opplevelsen din. Vi ønsker jo ikke at potensielle nye kunder skal føle seg lurt på den måten der. Men det er veldig godt å høre at vi fikk ordnet opp i det 😊 Også håper jeg selvfølgelig du vurderer oss skulle det bli aktuelt i fremtiden! Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Utmerket priser og tipp topp service 👍🏻 Anbefales!
Hei Susanne, Tusen takk for fine ord! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS