Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
- Dårlig dekning, alltid og overalt. - De satte opp prisen på ID sikring UTEN å varsle om dette i forkant av faktura. - Øker prisen på abonnementet, noe jeg derimot fikk varsel om, men ganske kjipt å få varsel om dette UNDER 1mnd før det trer i kraft. - Appen fungerer ikke. - Nettside for innlogging fungerer heller ikke. Skulle inn og sjekke hvorfor faktura var så høy, da fikk jeg bare feilmelding. Prøvd gjentatte ganger å logge inn fra mobil og PC uten hell.
Hei Camilla, Takk for din tilbakemelding. Det var synd å høre at du har hatt dårlige erfaringer. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss. Vi kan hjelpe deg med å se på både avtalen din og innlogging på app/min side. Vi setter brukeropplevelsen høyt og anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesenter på tlf:23006100, så kan vi se på dette sammen. Vennlig hilsen Tonje, Fjordkraft
Veldig god pris, bra dekning, fort levert, alt tipp topp!
Hei Mikal O, Takk for din tilbakemelding! Ingenting gleder oss mer enn å høre at du er fornøyd med pris, dekning, levering og samtidig at du anbefaler oss. Om det skulle være noe du lurer på, eller vi kan bistå med, ikke nøl med å ta kontakt! Ha en riktig fin dag, Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Grei og solid Er godt fornøid med FjorkHåper dere fortraft Anbefaler dere til andre
Hei Yngvar S, Takk for din tilbakemelding! Vi er glad for at du er fornøyd hos oss, og sitter stor pris på at du anbefaler oss til andre. Ha en riktig fin dag. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Hadde problemer med outlock/mail, men etter mye om og men så ordnet det seg til slutt.
Hei Merete! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med oss! :-) Om du skulle ha behov for å kontakte oss i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
En mnd så kommer Mail om prisøkning. Merkelig synest jeg.
Hei Else, Takk for din tilbakemelding! Det er ikke ofte vi har hatt prisendringer, og for eksempel på 1GB abonnementet vårt er dette første prisendring siden vi startet med mobil i 2017. Vi har stor forståelse for at det er dumt når man akkurat har blitt kunde, men økningen vil gi oss større mulighet til å utvikle flere tjenester, for å gi en bedre brukeropplevelse og for å øke verdien du som kunde får. Du må gjerne ta kontakt med vårt kundesenter for en prat dersom du ønsker det :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Kortet skulle startes opp jeg prøvde å komme i kontakt med dere om situasjon at ikke jeg hadde fått simkort til min telefon så derfor ba jeg om p ikke sette i gang telefon men det ble gjort det endte opp med uten telefon men klarte å få overført tilbake til der jeg egentlig hadde sluttet så de viste forståelse og god service
Hei, Turid! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelsen svært høyt hos oss så det er trist å høre at du hadde en slik opplevelse. Nå kan ikke vi se ditt kundeforhold du hadde hos oss men det er bare å ta kontakt på 23006100 om du ønsker å ta en prat med oss. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Flott kundeservice.fikk hjelp til det jeg trengte. Hyggelig kundebehandler.
Hei, Vigdis :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Du må bare ta kontakt om det skulle være noe annet. Vi hjelper deg gjerne :) Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft
Ikke fornøyd med at de gikk fra Telenor nett til Telia nett. Betydelig dårligere. Nå kom de også med det de kaller en oppdatering av mobilabonnementet mitt og avtalevilkårene. Det eneste jeg fant ut, var at de økte prisen. Sleip måte å fremlegge en prisøkning på, og rimelig kort varsel, så man må stresse for å finne en ny leverandør.
Hei Det er synd å høre at dekningen ble dårligere for deg, etter at vi flyttet over til Telia Nett. Prisen på 1GB abonnementet økte nå fra 119kr pr mnd til 129kr pr mnd. Vi har hatt samme pris på dette abonnementet i 7 år, og på grunn av økte kostnader ble vi nødt til å justere prisen opp. Det er fortsatt et veldig rimelig mobilabonnement. Ønsker deg en fin dag Vennlig hilsen Per Harald Kunderådgiver Fjordkraft Mobil
Fjordkraft selger datapakker når du trenger litt ekstra f.eks. på reise, men de gjelder bare i 30 dager. Deretter blir de nullet ut! Det er dårlig kundeservice. Du har jo kjøpt og betalt en vare! Hvordan kan de da «stjele» dine data. Det er jo umulig å beregne forbruket slik at du bruker opp en pakke innen 30 dager. Fjordkraft burde betale tilbake for ubrukt del av datapakke.
Hei Når du kjøper datapakke, så får du i utgangspunktet ikke eierskap over mobildataen. I teorien kjøper du en kvote for å bruke en viss mengde mobildata innlands eller utlands. Det samme gjelder hos alle andre mobiloperatører i Norge. Det står også informasjon om varigheten på datapakken når du bestiller det på min side. Håper det var oppklarende. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen Per Harald Kunderådgiver Fjordkraft Mobil
Jeg er veldig fornøyd og har vaert det siden jeg fikk min første abone for en stund sidenment
Hei, Lawrence! Tusen takk for hyggelig omtale. Godt å høre at du er fornøyd og skulle det være noe vi kan hjelpe til med i fremtiden er det bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen Morten Fjordkraft Kundeservice
Har hatt mobilabo fra dere 3 månder og de virker bra,ikke noe problen hitil.
Hei Olav S, Takk for din tilbakemelding! Så kjekt å høre at du er fornøyd! Bare til å ta kontakt med kundesenteret vårt hvis det skulle være noe vi kan hjelpe deg med :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Har ikke hatt noen problemer så langt. Mobilnettet fungerer tilfredsstillende.
Hei, Sven! Takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glade for å høre at din opplevelse med vårt mobilabonnement har vært bra og at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Ble lovet 199kr men regningen ble 249 kr det ble jeg iretert over.
Hei Per G. L, Takk for at du tar kontakt med oss angående dette. Ta kontakt med oss, slik at vi kan undersøke dette nærmere for deg og finne ut hvorfor det ble en forskjell på 199 kr og 249 kr på regningen din. Vi er tilgjengelig på telefon 55 52 67 00, fra man-fre klokken 09.00 til 16.00. (utenom røde dager) Hilsen Jakob i Fjordkraft
Veldig dårlig start på flytting av abb til dere. Dagskortene var ikke satt opp klar til bruk og hjelpen jeg vill gått til skår 0.
Hei Peder! Takk for din tilbakemelding. Det var veldig kjedelig å høre, det ønsker vi gjerne å rette opp i! Vi hadde derfor satt pris på om du kontaktet oss på kundeservice: 55 52 67 00 da vi ikke kan se ditt kundeforhold med oss. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Alt fungerer som det skal. Oversiktlig hjemmeside.
Hei Willy, Takk for din tilbakemelding! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd :) Bare ta kontakt med oss hvis det skulle være noe du lurer på. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Hastighet på mobilt bredbånd på landsteds-adresse (anonymisert adresse) er for dårlig. Var bedre ett år siden, da og med Telia som nett-leverandør.
Hei Arild! Takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre at dekningen ikke er optimal. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi se på det med deg. Vennlig hilsen Silje, Fjordkraft