RiksTV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra men litt lang ventetid på kundeservice . Det var også vanskelig å forhandle pris.
Eneste som er tilgengelig på min side, etter 4 år som kunde, er selfølgelig fakturaen 😳
Ikkefungerende kundeservice. Svarer ikke på telefon og ringer ikke opp. De sender en sms etter en stund og sier de har forsøkt å ringe.
Har prøvd å si opp mine abonnement hos RiksTV i flere dager. Helt umulig å komme i kontakt med adre en Chat roboten som ikke forstår noe som helst. Ingen mailadresser jeg kan sende skriftlig oppsigelse til. Avslutt på "Min side" virker ikke. Hvordan kommer jeg meg ut av dette?
To ganger har vi benyttet Rikstv bakkenett og begge ganger har signaler forsvunnet!!
stabil og sikker leverandør som sliter med lyd, og nå har de blitt dyre
Dere sender ikke ut fakturaer og stenger tv til ei dame på 90 med demens. Har nedlatende ansatte. Jeg hadde en nedlatende og kvarulerende kar som ikke kunne sin jobb. Nekter si navn og alt. Nå betaler vi dobble regninger i januar og februar pga dere gjør feil, og svarer frekt!!! Nei forkastelig oppførsel og ta penger slik fra en såpass syk og gammel dame... Dette tar kaka
Hei og takk for tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Vi har løsninger for alle og enhver og ønsker å gi deg den beste TV-opplevelsen hos RiksTV. Send oss gjerne kontaktinfo på [email protected] så tar vi kontakt for en bedre løsning. Mvh RiksTV
Pass på faktura dei sender ut dei er fulle i feil og forfakturert langdt frem i tid. Og få dei til og rette opp feila har vist seg og være helt umuligt sjølv om en kan vise til det er dei som har gjort feilen og dei lover kvar gang at no er det fiksa.
Hei og takk for tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Vi har løsninger for alle og enhver og ønsker å gi deg den beste TV-opplevelsen hos RiksTV. Send oss gjerne kontaktinfo på [email protected] så tar vi kontakt for en bedre løsning. Mvh RiksTV
Har litt gammeldags App-løsning. Ellers ok. Tungvint å finne fram i TV arkiv.
Hei og takk for tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Vi har løsninger for alle og enhver og ønsker å gi deg den beste TV-opplevelsen hos RiksTV. Send oss gjerne kontaktinfo på [email protected] så tar vi kontakt for en bedre løsning. Mvh RiksTV
Begynner å bli dyrt , for i all hovedsak å se på reklame og repriser.
Hei og takk for tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Vi har løsninger for alle og enhver og ønsker å gi deg den beste TV-opplevelsen hos RiksTV. Send oss gjerne kontaktinfo på [email protected] så tar vi kontakt for en bedre løsning. Mvh RiksTV
Tungvint å bruk. Og kan ikke brukes på hytte slik som ble lovet. Ikke fornøyd!
Hei og takk for tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Vi har løsninger for alle og enhver og ønsker å gi deg den beste TV-opplevelsen hos RiksTV. Send oss gjerne kontaktinfo på [email protected] så tar vi kontakt for en bedre løsning. Mvh RiksTV
Der er levert et brukergrensesnitt som er helt på trynet. For å finne tv programmer som går direkte, må man klikke på piler i hytt og vær. For å se på programmer i historisk modus blir en henvist til strømmekanaler og så tilbake igjen, starte på nytt, prøve å se hvor markøren her. Ofte står den på dato og så skifter programguide til annet døgn. Rød strek er ikke nok, må også sikre at program er hvit. Når tv slås på starter den f.eks NRK nyheter kl 15 og så er klokka 17. nei dette er kleine greier. Aldri mer rikstv
Fungerer bra. Bra kundeservice . Kundetelefon kunne hatt lenger åpningstider
Mister tilgang hver gang tv slås av. Eneste som hjelper er å trekk ut stikkontakten og vente noen minutter. Logg in virker ikke med telefon nummer, men får ingen melding om at tlf nr ikke skal brukes på TV menyen.....
Det kan brukes på flere plasser, hytta og hjemme🥂😄
Pris er alt for høy i forhold til tilbud. Man får de beste kanalene ved andre strømmetjenester til halve prisen.