Altibox Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Meget gode på hastighet og kundeservice, litt dyrt om man ikke lager egen avtale.
Leverer det de skal. Er godt fornøyd med leverandøren.
Jeg måte ringe mange ganger fordi internett ikke fungerer men ingen hjelp å få, de bare legger skylden for at det har skjedd noe hos meg, de er meget arrogante, ligg unna altibox. ble ødelagt hele påskeferie fordi ingen TV og internett, når jeg ringte så sa de at jeg må vente 3 dager til, de sa at jeg overlever uten tv og internett. Betalte jeg for slik oppførsel og ble belastet for varen som jeg ikke har fått men bare irritasjoner
Nettet faller ut hele tiden, og kan gjerne bli borte i timesvis om gangen, tilogmed blitt borte i flere dager. Lite hjelp å få på kundesenteret, siden de mener problemet ligger hos ruter. Som er byttet tre ganger... så nei, det er ikke ruteren! Dårlig kundeservice, gjerne frekke mennesker som får deg til å føle at feilen er din, og ingen andres.
Ruteren står midt i huset. Etasjene er 30 km2, likevel klarer ikke ruteren å levere signal.
Alt for dyre etterhvert, iforhold til hva du får igjen..
Har i dag en 300/300 linje med grunnleggende tvpakke. Hadde tidligere en 150/150 linje. Hastigheten har hele tiden vært som lovet og har kun opplevd midlertidig nedetid to ganger i løpet av et år. Og det kan muligens skyldes på ruteren.
Nettet hakker ofte, må ofte bruke 4G på mobilen for wifi'n er tragisk dårlig. Må ofte slå av og på boksen.
Helt latterlig hvor dårlig internett det er. Styr unna, du får ikke hva du betaler for. Skal bytte bredbånd fortest mulig
Kundeservice legger all skyld på brukeren når jeg klager på ustabilitet og dårlig båndbredde. Jeg nektet å betale en måned fordi det var så ustabilt. Da stengte de bare hele nettet. Ingen problemløsere der mao.
Vi har veldig sjelden problemer. Nå har vi 2 etg. hus og har satt opp WIFI-extender i kjelleren, da funker signalene perfekt over hele huset. Vi er fem mann som surfer jevnt og trutt på Bredbånd med hastighet 80/80. Prisen trekker noe ned. Vi betaler kr 578 i mnd for den hastigheten. Prisen er egentlig kr 629, vi får kr 51 i rabatt. Muligens fordi vi har TV i tillegg. Tv signalene har vi aldri hatt trøbbel med. Kundeservice svarer fort og de kan hjelpe.
Altibox leverer ikke avtalt hastighet og nettet er ustabilt og det henger. Ikke er kundeservice noe å skryte av heller. De på kundeservice lytter ikke. En som mente at jeg burde være superfornøyd når deres hastighetsmåler viste 60-70 trådløst når jeg betaler for 300/300.
Langt unna hva jeg hadde forventet. Dårlig, dyrt og elendig.
Altibox sin wifi ruter klarer ikke engang å levere hastigheter tilsvarende Get. Jeg har samme nettverkskort i PC'en, og må faktisk koble opp en ekstern ruter for å få driten til å fungere sånn halvveis. Kundeservice konkluderer med at det er MITT utstyr det er en feil med. Og vil selge meg en ny ruter... Svindel!!
Har hatt altibox på tre adresser over de siste ti årene. Da gangene jeg har flyttet har de en gang installert hjemmesentral på ny adresse innen 24 timer fra bestilling av flytting. Den andre gangen ble abonnement flyttet til eksisterende hjemmesentral på adresse. Begge gangene har jeg uten problem fått overlappe så jeg har hatt internett på begge adresser under flytteperioden, uten tillegg i prisen. På ti år har jeg opplevd totalt en halvtime med nedetid. De få gangene jeg har hatt behov for support har jeg fått raskt svar, enten det er på telefon, mail, eller facebook. Eneste jeg har å utsette er at laveste hastighet er noe dyr. 40/40 til 498 kunne fint vært 50 eller 100 kr billigere.
Altibox TV signal er ubrukelig. Vi har endret fra canal-digital til altibox. TV funker ikke lenger, bilde står stille i 10 minutter, så funker det ett minutt før det stå stille igjen. Dårlig!