Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
GlobalConnect
1.7
217 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Nøytral trend

GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
217 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#82
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#82 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 217 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
16
7
11
21
162
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 217 verifiserte omtaler på Bytt.no

Høye priser, men leverer en god tjeneste.

Omtale av  Adrian

Stabil leverandør. Få brudd i løpet av de 7 årene jeg har brukt dem i Lademoen området i Trondheim. Ved problemer har kundeservice også vært veldig hjelpsomme. Eneste årsaken til at jeg vurderer å bytte bort fra GlobalConnect er pga. prisene.

Svar fra GlobalConnect
07.05.2024 08:29

Hei! Det er fantastisk å høre at du har hatt en super opplevelse med vår kundeservice og at du har en god opplevelse av vårt produkt. Når det kommer til pris gjerne ta kontakt med oss så skal vi se om vi kan tilby en bedre pris. Vi er alltid glade i gode tilbakemeldinger og strekker oss for at alle skal ha slike opplevelser. Vennlig Hilsen Marius | Globalconnect

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Verste firma og kundeservice

Omtale av  Abbas J

Verste firma og kundeservice har opplevd noensinne. På bestilling dagen, sa de at du har allerede fiber hjemme, og på de oppkoblingsdag sier de at nei du ikke har det! Skulle bruke angrerett, men de sier at fristen er 14 dager etter bestilling, selv om oppkoblingsdagen var 2 måneder etter bestilling og det var deres feil! Betal 200kr mer til en stor firma som altibox men ikke få problem senere med kundeservice eller nettet.

Svar fra GlobalConnect
07.05.2024 08:25

Hei Andreas Beklager din opplevelse med tanke på bestillingen som er gjennomført her, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på denne sammen med deg og finne en løsning. Vennlig hilsen Marius | GlobalConnect

STYR UNNA!! Forferderlig kundeservice.

Omtale av  Andreas

STYR UNNA!! De skulle ikke hatt 1 stjerne engang. Selger lover internett senest en bestemt dato på telefon, jeg stolte på han og vi lagde en muntlig avtale. Tilsendt skriftlig avtale mangler disse opplysningene, men det fikk meg hus forbi. Jeg fikk en sms noen dager etter at angrefristen min (14 dager) gikk ut, denne hadde info om ny oppkoblingsdato over 1 mnd senere enn avtalt på telefon. Dette kunne ikke gjøres noe med, jeg ble lovet oppsigelse uten kostnad til tross for at jeg sa opp senere enn angrefristen gikk ut. Nok en muntlig lovnad de ikke holdt. Ble belastet 4500 kr i bruddgebyr, da jeg ikke kan bevise det de har lovet muntlig. De nekter å stå for det de har lovet, jeg må betale.

Svar fra GlobalConnect
24.04.2024 18:14

Hei Andreas Beklager din opplevelse med tanke på bestillingen som er gjennomført her, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på denne sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Svindel selger dårlig utstyr og ber kunde kjøpe eget for at tjenesten de leverer skal funger

Omtale av  Gøran P

Jeg har aldri vert borti et så dårlig selskap før. Bestillte fiber via de i desember 2023. Ble da informert om at de skulle grave kabel inn til husvegg og komme og koble opp utstyr.Tiden gikk og han som skulle trekke fiber til huset kom i starten av mars men han skulle ikke grave noe dette måtte jeg gjøre selv noe jeg spurte 2 ganger om at de faktisk skulle gjøre til han på kundeservice ved bestilling som han bekreftet. Han gjorde seg ferdig og jeg ventet da på han som skulle komme og koble opp utstyret som selger da hadde lovet. Kontaktet kundeservice og fikk da beskjed om at dette måtte jeg gjøre selv🤷‍♂️. Fikk til slutt koblet det opp men nettverket har vert ustabilt og har kontaktet kundeservice X antall ganger den siste mnd forsøkt mye og de sier selv at de ser enheter mister signal. De rådet meg i dag til og kjøpe nytt privat utstyr på Elkjøp og sende dems i retur siden det ikke fungerer noe de ser. Sier da at jeg vil avslutte og da krever de et brudd gebyr for en vare de ikke kan levere som lovet. Men hvis jeg fortsetter som kunde vil jeg slippe bruddgebyr og siste med en ubrukelig linje som jeg da må koste utstyr til selv. Makan til kundeservice de har heller ingen maks tid på feilsøking men her er det nok😤

Svar fra GlobalConnect
23.04.2024 21:07

Hei Gøran Beklager din opplevelse som du har hatt her i kontakt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss slik at vi kan komme med en løsning på denne saken til deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Fraråder global connect

Omtale av  Christine

Feilinformasjon og dårlig kundebehandling. Ikke villig til å imøtekomme kunden. Global Connect.

Svar fra GlobalConnect
19.04.2024 08:09

Hei Christine. Først vil jeg beklge for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du har blitt feilinformert om noe ønsker vi selvfølgelig å sjekke opp hva som har skjedd og finne en løsning på dette. Jeg har dessverre ikke innsikt i saken din, men vi ønsker selvfølgelig å sjekke opp i dette. Det er derfor fint om du tar kontakt med oss direkte, slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Meget misfornøyd!!

Omtale av  Grete N

For all del styr unna, det finnes bedre alternativ. Var fornøyd helt til de kuttet linje uten forsvarsel, enden på saken var at de ikke kunne levere her hvor jeg bor. Det kunne de opplyse om 1 uke etter endt brudd på abonnementet. De får ikke ei krone mer av meg, heller ikke noe skryt. Kun elendig kundeservice og ventetid på flere minutter på telefon og chatt. Kommer aldri til å skryte av dette selskapet.

Svar fra GlobalConnect
15.04.2024 21:11

Hei Grete Beklager opplevelsen du har hatt med leveransen av tjenesten her. Dessverre er det ikke alltid vi kan videreføre leveransen på ny adresse, og vi må foholde oss til adressen som avtalen inngås på. Har desverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på saken med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Dårlig holdning overfor kundene.

Omtale av  Idun

Bare løgn og tull hele veie. Mistet nett og ble lovet hver dag det skull ordnes. Skulle prioriteres etter dag tre. Skjedde ingenting. De påsto at meldinger ble sendt med fortløpende orientering. Mottok ingen. På dag 7 fikk jeg meld.om at saken var avsluttet. Årsaken var at Telenor hadde klipper kabelen. Jeg tror hvs jeg vil om den saken....den meldingen kom fram gitt...

Svar fra GlobalConnect
15.04.2024 21:14

Hei Idun Beklager opplevelsen du har hatt her med leveransen slik skal det selvfølgelig ikke være Her har jeg dessverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på løsningen angåend denne saken sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

GlobalConnect har 217 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR