Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig nett generelt. Altfor mye driftsmelding som sier det er noe galt. Fikk tilsendt nye rutere 3 ganger og de glemte å aktivere de hver gang. Flere dager uten nett og ingen informasjon fra de om hvorfor.
Funker ikke i det hele tatt. Får ikke set på serie uten av vi blir kasta ut pga nettet
Elendig kundeservice, umulig og ha en seriøs samtale ang pris på bredbånd, virket bare helt useriøst. Selger presser for og få et JA via tlf.
Ustabilt nett til tider. Ofte 'arbeid i mitt område'. Umulig å kunne kontakte de. Og når du kommer igjennom så lager de en sak på det, men ingenting skjer. Styr unna!
Så lenge ting fungerer er det helt ok - men trenger du hjelp - glem det😡
Etter en runde med telia support sitter jeg igjen med magesår, hjerteinfarkt og en overbevisning om at telia hater kundene sine (og kundebehandlerne). Det er for mye som ikke virker/bevisst trenerer/forvirrer til å ramse opp her, men det beste var å trykke 1 for å bli ringt opp igjen av telia, og når man blir ringt opp igjen, blir mann satt tilbake i kø! Utrolig!
Har forsøkt å nå kundeservice her for å endre adresse (si opp bredbånd på gammel adresse og be om tilbud på ny). satt i telefonkø i 25 minutter og gav opp, i chattkø i over en time (teknisk feil så måtte forsøke igjen), gav opp der og. kom til slutt gjennom etter 1,5 time i telefonkø i dag. Helt uholdbart. Har heller ikke fått den hastigheten vi har betalt for.
Svært ustabilt og dårlig. Avtale med borettslag der vi på to mnd har mistet nettet i mange timer uten forbedring. Frarådes på det sterkeste til alle privatpersoner og borettslag/sameier.
Veldig ustabilt og ikke fått det vi har betalt for. Kundeservice har ikke vært instans til å hjelpe ved kontakt, så ofte har vi måtte benytte 4/5G.
Internett faller ut. Timelang kø både via chatbot og telefon. Hjelpsomme ansatte når jeg omsider får kontakt, men jeg har fått nok.
Om man trenger å kontakte Telia pr tlf tar det 45-60 minutter å komme gjennom Intet tilbud om å legge igjen mobilnummer for å bli oppringt når kundemottaker blir ledig. Lite hjelp å få når man først kommer gjennom
Fikk DNS problemer. Vet ikke hvorfor, vet ikke hva det er egentlig, søkte rundt og fikset det selv pga kundeservice tok mer enn 40 min å svare. Ingen planlagt arbeid er annonsert på nettsiden, og ingen problemer i mitt område er annonsert. Fikk ingen varsel på hvorfor dette kunne ha skjedd.
Fikk trådløs bredbånd, fungerer ikke optimalt. Kobler seg ut av og på uten noen varsel. Må ringe eller chatte med kundeservice for hjelpe hver gang.
Siden jeg fikk 5G bredbånd fra Telia har jeg ikke fått lovet hastighet en eneste dag. På ettermiddagene er det helt forferdelig, nede i 5 Mbps. Byttet så fort jeg kan. Telia 5G bredbånd er en vits.
Er ikke i nærheten av å levere avtalt hastighet. Måler mellom 50 og 100 mbps, betaler for 500.
Bredbandet er meget bra når det fungerer. Men til tider mangler vi dekning i huset. Dette blir bare oftere og oftere dessverre. Fungerer svært dårlig for oss med hjemmekontor og barn/ungdom i hus.