NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundeservice følger ikke opp avtale, jeg vil forandre abonnement har tatt kontakt 3 juni og 1 juli men ingen ting er blitt gjort.
Hei Øystein Takk for din tilbakemelding. Det er ikke bra at avtaler ikke blir holdt og beklager dette. Hvis du ikke har fått hjelp enda, anbefaler jeg deg å prøve igjen. Vi kan bli kontaktet på telefon, chat, facebook eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Ved endring av adresse og flytting av bredbånd fikk jeg beskjed at det tok 1-2 uker. Samme dag får jeg mail om at endringen skjer samme dag, men det gjorde det ikke. Ingen info om når jeg kunne forvente at linjen var oppe. Chattet med NextGenTel 2 ganger og ingen kunne hjelpe. Ny dato for endringen var 3 uker etter bestilling. 4 uker etter bestillingen er linjen fremdeles ikke klar, og må nok vente en uke til. Minst! Og ingen informasjon ble gitt til meg i denne tiden. Selv om en jeg chattet med lovet meg at denne gangen skulle jeg få det. Gikk 2 dager før det var mulig å komme gjennom på telefonen deres. Svært utilfreds med måten saken er behandlet på!!
Hei Renate. Ved flytting anbefaler vi at du melder dette inn minst 2 uker før flytting, men en slik prosess kan ta lengre tid i noen tilfeller dessverre. Det er beklagelig at vi ikke fikk flyttet abonnementet ditt til ny adresse innen avtalt tid. Når vi bestiller flytting, bestiller vi alltid tidligst mulig dato for oppkobling. Det er ikke bra at informasjonsflyten ikke har vært på plass i ditt tilfelle og vi jobber med å bedre kundekommunikasjonen vår. Dersom du sliter med å komme igjennom på telefonen i tider der det er litt ekstra påtrykk, anbefaler jeg deg å prøve kontakt kanalene chat, facebook eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGentel
Møtte en hyggelig og tålmodig mann på kundeservice som hjalp meg å flytte fra Telenor til NextGenTel, så først nå starter mitt pc-liv i NextGenTel.
Hei Aud Takk for din positive tilbakemelding, det setter vi pris på. Du må ha lykke til med ditt ny pc-liv hos oss og håper du trives her. Bare ta kontakt med oss om du trenger hjelp. Håper du får en fin helg og en god sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Lei av og få 70 i purregebyr hver mnd fordi jeg betaler fakturaene mine hver 30, men forfall er 10 på faktura hver mnd
Hei Chanett. Jeg skjønner godt at det kan være frustrerende, men vi har dessverre ikke mulighet for å flytte forfallsdato. En god løsning her, vil være at du betaler 2 fakturaer en måned slik at du ligger foran med 1 måned og dermed slipper dette purregebyr. Håper dette er en løsning som kan hjelpe deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Holder ikke det dere lover. Vært uten TV og bredbånd i flere dager. Utrolig lang reklamasonsbehandling.
Hei Nils. Leit å høre at du har vært uten TV og bredbånd i flere dager - det er noe vi tar alvorlig og aldri ønsker at kundene våre skal oppleve. Så snart feilen blir oppdaget jobber vi med å rette den - som regel må dette gjennom netteier. Den lovpålagte svarfristen ved reklamasjon er 14 dager, men som regel svarer vi mye raskere enn fristen tilsier. Med mindre vi trenger å innhente flere opplysninger før du kan få ditt svar så blir saken behandlet i løpet av få dager. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
De få gangene jeg måtte ha ringt inn ordnes saken raskt og med god forståelse. Noe vente tid på telefonen, men ikke noe utover hva andre firmaer har av vente tid. Jeg har nå i flere år brukt NextGentel og jeg har aldri hatt noe spesielt å klage på. De 3 gangene på 4 år det har vert brudd/ uten nett har skyldtes noe på fiber linjen. Dette skulle vert en bedre varslings rutine på. En sms på fiberbrudd/arbeid på linjen/kabelen.
Hei Christoffer. Tusen takk for din tilbakemelding. Vi har gjort tiltak for å bli bedre på varsling ved kjente feil og driftsmeldinger, men kan alltid bli bedre. Jeg vil anbefale deg å laste ned vår nye app som vil gi bra oversikt over kjente feil eller vedlikehold på linjen. Etterhvert vil den kunne sende deg en push varsel ved feil dersom det er ønskelig. Håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Vi hadde Nextgentel bredbånd i mange år tidligere og var meget godt fornøyd med både kvalitet, stabilitet, pris og kundeservice. Dessverre ble det ikke mulig å levere samme kvalitet som tidligere etter at vi flyttet, så de siste 5 årene har vi hatt en annen løsning og til vår frustrasjon . Nå kan NextGenTel heldigvis levere fiber løsning til oss til lavere pris enn eksisterende leverandøren og da ser vi frem til et problemfritt kundeforhold igjen om ikke lenge.
Hei Carine. Tusen takk for de flotte ordene. Ønsker dere velkommen tilbake og en god sommer! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel