NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette er det mest useriøse jeg har vært med på, fikk bindingstid uten at det ble informert om, fikk lavere hastighet en lovet, sitter opptil 1 time uten svar på telefon, må høre Aha’s greatest hit på repeat! Har sagt opp men får fortsatt faktura og når jeg prøver å ringe for å si opp nok en gang er jeg nødt om å lide meg gjennom Morten Harket enda en gang som så mange ganger før! Det er så sinnsykt sjukt at jeg tror snart jeg frivillig legger meg inn på en psykiatrisk avdeling for evaluering av min mentale helse! Jeg blir gal av å måtte bruke energi å penger på dette latterlig dårlig internettet som jeg allerede har sagt opp 2 ganger! Jeg ber til alle høyere makter som jeg er helt åpenbart ikke tror på om at den eller de som driver dette firmaet går så inni he#%&te konkurs at de ikke får startet et firma før i år 3037
Selger lovte at det er ingen bindingstid, og at det er bare en fast pris. Men når jeg mottar faktura med ruterleie som de har lagt på toppen av det original pris. Fikk jeg beskjed at du har takket ja til tilbudet og det er for sent, jeg prøvd å forklare at jeg har spurt selgeren direkte om det og han svarte det er bare en fast pris og ingen ekstra kostnader. Når prøver å avbestille tjenesten. Da få jeg også beskjed at det er 1års bindingstid.
Valgte å bruke angreretten hos NextGentel da vi så at erfaringene var dårlige. Vi fikk likevell regning på 900 kr. Da vi ringte dem fikk vi først beskjed om at vi ikke hadde returnert utstyret. Da jeg ga klar beskjed om at vi hadde fått bekreftelse fra dem på at de hadde mottatt utstyret, sa de at vi hadde fått regning fordi den var sendt ut samme dag som de mottok utstyret. Da jeg igjen ga beskjed om at vi fikk bekreftelse fra dem flere uker før regningen så kunne de ikke gi meg noe svar, jeg måtte vente til kundeservice tok kontakt neste uke. Blir spennende å se hva de har å si når kundeservice tar kontakt. Aldri, aldri mer nextgentel!
Stadig tekniske problemer, nettet faller ut, 3 ganger i år der nettet har vært ute opptil 2 uker, plus modem/rytter måtte byttes, slik har det vært de siste 3 årene.
De har stadig unnskyldninger når webmail er ferdig migrert så sier de at jeg kan beholde min webmail om jeg sier opp mitt bredbånd så sier de etterpå at det kun er 90 dager men at det skal bli en betalingstjeneste men har ikke noe info om når. Jeg har fiber fra openett og er da ikke avhengig av bredbånd fra Nextgentel men vil gjerne beholde deres webmail men det kan jeg ikke utover 90 dager foreløpig dette er jo kun for at kundene ikke skal forsvinne. Dette minner om en svært dårlig bedriftsledelse som ikke tenker på kundene de prøver å tviholde på kundene for å tjene mest mulig uten å gi noe tilbake.
Utmerket service. God og stabil linje. Sjelden eller aldri feil på linjen. Konkurransedyktige priser.
Periodevis fraværende internet i en måned. Overhodet ingen seriøs oppfølging. Man later som om man skal hjelpe, men gjør ingenting.