Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ulendig kunde behandling, pris endring uten forvarsel.
Ustabilt, veldig ustabilt, fynker bra så plutseligt så tar det 10 år for det fynker. Anbefaler ikke Telenor!
Veldig stabilt og raskt bredbånd. Noe stiv pris. Men her er det også fri bruk, raskt bredbånd og stabilt hele tiden.
Svært ustabil rooter gir ofte behov for restart. Ofte stopp i streaming etter ca en times streaming som om datahastigheten stopper opp. Svært irriterende når en skal se TV.
Fungerte greit Men til veldig høg pris. Få prisen ned. Mange andre Telenor eide selskaper har vesentlig lavere pris
Bryr seg ikke mye om kundene. Holder ikke til det de lover ved salgspunktet. Vær oppmerksom for selgere som går dør til dør å lover ting som Telenor senere nekter å levere.
Veldig god dekning. Ønsker noe tilsvarende til en lavere pris.
Meget dyre, dårlig service (fandt pludselig ud af at jeg fik dobbeltregning).
Hatt mye tull med at nettet blir borte om natten , å det er dumt når jeg er natte menneske, er ikke borte lenge om gangen men filmer blir borte å noen kommer tilbake . Vurderer å bytte leverandør 😞
Må restarte ruter flere ganger om dagen og den er svak på dekning. Dekker ikke rene flater på 100 kvm.
Det går utrolig tregt, kan nesten ikke se et helt tv program hvis vi skal streame.
Det er bra bredbånd, men noe hakkete på Tv2 play.
Kabel fungerer veldig godt, men er blitt dyrt. Mobilt bredbånd på hytta er stort sett veldig bra, men litt tregt i jula og andre tider med stor trafikk.
Kundesupport i Telenor er blitt arrogante, nekter erkjenne de ikke har informert om eks avbestillingsvilkår og øvrig om forhold. Gidder ikke svare på e-poster og spørsmål. Kjører inkasso selv om en sak er innklaget. Har en merkelig fakturering, alt skal forskuddsbetales med flere måneder. D høster de nok gode inntekt på. De endrer fakturering uten informasjon. Har høyeste priser og øker stadig. De. nekter andre leverandører koble abonnement til fiber fikk oppdraget med etablere, selv om kommune og stat sto for finansiering. Bredbåndet greit nok, dyre TV pakker. Over og ut!
Selveste bredbånd er egentlig ok, det er support som ikke kan hjelpe mens de prøver å selge telefon abonnent 👎
Har flyttet inn i en nybygget leilighet, hvor nettet ikke fungerer. Har gått to uker uten nett. Ringte de totalt 6 ganger første uke. Først dagen jeg flyttet inn fikk jeg satt opp rutern, . Dette var i utgangspunktet raskt og enkelt å følge, det var "plug and Play". Nettet fungerte i ett par dager, fram til det ikke lenger fungerte. Så måtte jeg ringe for å høre, det viste seg at du MÅ ringe telenor for å få aktivert abonnementet (dette sto det ingen ting om i papirene som fulgte ruteren, og videon QR-koden viser). Aktiveringen ville ta hele to dager (måtte gudene vite hvorfor det tar så lang tid). Jaja tenkte jeg, det tar vel så lang tid (måtte bruke deltmobildata i mellom tiden). Dette var på en Mandag, så jeg ventet helt til sent på onsdag. Det fungerte ikke. Måtte ringe på ny enda en gang. Etter å ha ventet i en evighet, kom jeg endelig i kontakt med en på tlf. Jeg spurte om hvorfor serienummerne på ruter var anderledes enn det som sto på min side. Da sa han at dette kunne være feilen. Så fikk han rettet på det, forstatt fungete ikke nettet. Jeg ringte på ny fikk testet modemet/ ONT også. PON lyste grønnt så selve modemet fikk signal, men ingen kontakt mellom modem/ONT og Ruter via LAN kabelen. Jeg prøvde med forskjellige LAN kabler. Da fikk jeg beskjed om at det kunne være noe galt med Ruter ||. Da fikk jeg beskjed om at det skulle bli opprettet en sak og at det skulle komme noen å få fikset det. Jeg sa jeg ville ha en skriftlig bekreftelse på dette, det skulle jeg få og de skulle ta kontakt med meg. Siden har jeg verken fått noe skriftlig eller hørt noe, og nettet fungere fortsatt ikke. Nå har det gått to uker uten nett, spent på hvor lenge dette tar. Kort om min opplevelse av kundeservicen som helhet: Tungvint og vanskelig kundeservice. Dårlig kommunikasjonsevne mellom dem og meg som kunde, må heletiden fortelle samme regla hver gang jeg ringer dem (om problemet), for å komme ett skritt nærmere i å løse problemet. Tillegg hender det (har begynt å bygge meg erfaring på dette omeråde med såpass mange ringe runder) at de ikke snakker norsk, men Svensk. Jeg må legge over til svorsk to av 6 ganger jeg ringte for å bli forstått (Engelsk er nesten lettere). Synnes også bemanningen er for lav når jeg må bruke over en time for å komme i kontakt. Du har muligheten til å bli ringt opp, men det skjedde jo ikke når jeg ba om det endte opp med å ringe dem opp selv, sent på kvelden. Strategien for å komme gjennom var å vente og holde tråden, helt til ringelyden gikk ut, for å så ringe på nytt igjen, helt til noen svarte. Styr unna Telenor Bredbånd! Jeg kommer ikke til å velge telenor neste gang jeg har muligheten til å velge (Bor i borettslag med avtale så har ikke mulighet til å endre fiber avtale selv).