Telenor Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice fra dypt dypt nedi bakken. Det tok meg et sted mellom 12 og 15 telefonsamtaler for å endelig få avtalt kampanjepris riktig på faktura.
Telenor skrur opp prisen straks avtalen er over. Dårlig kommunikasjon ved ny installasjon
Ble aldri kunde da jeg fikk dårlig magefølelse av en nærmest uleselig salgsavtale på mail for noen år siden. Sendte to angreskjema (for sikkerhets skyld), et med sporing. Likevel får jeg faktura på avbrutt avtale, telenor påstår de aldri fikk angreskjema. Jeg forteller om sporingen, men de gir seg først når jeg nevner advokat. På et senere tidspunkt dukket det opp montører, men jeg var heldigvis hjemme og fikk stoppet dem da de satte opp stige. Har siden hatt to frekke selgere på døra, de lyver om det selskapet jeg er nåværende kunde av. Påstår at de vet hva regningene mine er på hver måned, for å prakke på meg et dyrere abonnement hos telenor. Den siste selgeren var spesielt nedlatende og bare erklærte for meg at "du får telenor nå", som om det ikke var noe jeg kunne velge. Han bekreftet likevel at jeg ville måtte skrive under på en bestilling. Prøvde å avvise ham flere ganger, han lurte på hvor alt dette hatet mitt mot telenor kommer fra. "De må jo ha gjort deg noe helt forferdelig, hva er det Telenor har gjort deg liksom?" Neida, jeg vil bare beholde det jeg har. Er fornøyd med det, og har dårlig erfaring med telenor. Ikke mer dramatisk enn det altså. Jaja, nå har jeg ihvertfall funnet ut at man kan reservere seg mot dørsalg.
Ustabilt nett. Hakker, særlig når flere brukere er på nett samtidig
Nettet er bra og raskt, men det blir rett og slett for dyrt for enslige
Bestilt internett til ny bolig - aktivt fra 28. februar. Bestilling lagt inn i januar. Nå er datoen her - og til tross for utsending av brev og ruter - finner ingen bestillingen..
Uhøflig telefonsalg når de svarer på anbud forespørsel, nektet å sende på mail, sikker tungt i telefonen når en spør om presiseringer, sier seg selv jeg valgte de ikke!
Betaler for 500 Mbps men får ikke mer en 94... kablet nett og bare 1 enhet som er koblet til.
For dyrt. Har vært oppunder 3000,- mnd i sommer. Tilbud fra Next gentel på under halva priset.
Betaler 950 kroner pr mnd for 100 mb/s. Synes dette er for dyrt. Eller er jeg fornøyd med kvaliteten på internettet.
Lyd blir borte, bilde blir borte, utstyr fungerer dårlig fjernkntr ikke bra, for mange klikk til lineær TV
for mange brudd i tjenesten. Intrikat kundesystem som hindrer kunden i å oppnå kontakt
Dårlig hastighet med 4G.. Mye dårligere enn da jeg hadde gammel kobberlinje pluss at det ble mye dyrere. Ikke fornøyd.
Dårlig linje og kostbar. Får ikke den hastigheten jeg betaler for. Skal bytte
Forferdelige kundeservice, som i tillegg kommer med direkte løgn. Påstår at det ikke finnes dekning for 5G på min adresse. De vil bare selge fiber, og uansett hvor mye jeg forklarte at jeg ikke kunne grave nektet de meg trådløst bredbånd. En av konkurrentene gir meg full 5G-hastighet med Telenors nett. Blir neppe kunde hos Telenor igjen.
Kan ikkje gi tilbud til eksisterende kunder, vil heller miste kunder en å gi ett nytt tilbud.