Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mistet Internett søndag morgen. Borte i 12 timer. Borte igjen fra mandag eftm. Vet ikke når det kommer igjen
Elendig kundebehandling. De tar ikke hensyn til at vi nå har gått opp til 2 uker uten internett og tv på grunn av arbeid med utbygging av fiber i området. Entreprenør har gravd over kabel på flere steder, og vi har meldt feilen flere ganger. De påstår at de er i gang med feilretting, men ennå har ingen sett noen reparatører i området. Det første jeg skal gjøre når bindingstiden er slutt, er å si opp mitt abonnement. Telenor kommer aldri mer inn i mitt hus.
Holder ikke avtale med 24 mnd. redusert pris. Oppstart mars 2023 gjelder kun til januar 2025.
Det verste nettverk og tv / fiber opplevelse jeg har hatt siden jeg fikk meg tv! Helt utrolig at det ikke går an i 2024 og ha noe som virker! Jeg skal bytte til Viken Fiber igjen, og skal aldri ha Telenor igjen! Ikke om jeg får betalt hver måned !! Remi G.
Ekstremt dyrt, kan ikke konkurere med andre leverandører. Dårlig kundebehandling
Tredje gangen det kommer selger fra telenor for å selge fiber. De to første gangene sa jeg klart ifra at jeg ikke er interessert. I dag kom en ufyselig selger som ikke tok et nei for et nei. Til slutt sa jeg at nå må dette slutte, og at det begynner å bli plagsomt. Fikk et hånflir til svar og han ville fortsatt ikke gå. Til slutt henta jeg bikkja og han stakk da fra eiendommen min. At dette er lov er helt utrolig. Hadde en vanlog person opptrådt slik og ikke ville dratt fra privat adresse hadde man jo ringt politiet. Kun Telenor jeg har opplevd dette fra.
Grisedyrt etter bindingstid ustabilt vanskelig kundeservice
Ustabilt og irriterende dårlig nett, klagde i januar og april, men fra 20.september har jeg ringt nesten daglig fordi det faller ut titt og ofte. Det er ikke så lett å oppdage det, men nå har jeg blitt dreven. Stort sett hyggelige folk på kundeservice, med noen unntak. Blitt brutt flere ganger når jeg har ringt. Jeg kan ikke ringe over wifi, stor sjanse for brudd på samtale og får beskjed fra kompiser om at jeg er skurrete og utydelig. TV: tekst og bilde smuldrer opp, for så å stoppe, bli svart skjerm. Sønn min har til tider problemer med å laste ned spill mm. Viljen til å få dette i orden er liten « Alltid på nett» gjelder ikke her. Veldig kjedelig situasjon i dagens teknologiske verden.
Det detter stadig ut, og kundeservice er utelukkende fulle av unnskyldninger. Vel og bra, men at det bør ordnes er nederst på lista.
Nettekstenderen som ble leiet fungerte aldri. Et nytt router fungerte ikke med modemet.
God tjeneste men nesten umulig å komme gjennom på telefon til supportavdeling.
Eg måtte forhandle hardt for å oppnå ein pris for breiband. Sidan sette dei opp prisen, og kalla den prisen eg hadde fått for kampanjepris, noko eg aldri blei fortalt då eg inngjekk avtalen. Eg ringde og klaga på dette, men blei møtt med sjokkerande uvenlegheit. "Viss du ikke blei fortalt at det var kampanjepris da, så vet du det nå" sa kundebehandlaren. Eg seier opp, og dette arrogante selskapet skal eg aldri meir ha befatning med.
Grei dekning, men skal hele tida heve prisen. Har vært litt trøbbel et par ganger, men kundeservice er veldig hjelpsomme da.
Bra stabilitet og fart, men høye i pris. Ingen fleskibilitet fra kunderådgiver om å se på en kampanjepris.
Varierende hastighet. Dårlig dekning wifi boks . Dekker ikke en vanlig enebolig .
Jeg har ventet i tre uker med å få orden på wifi i leiligheten Telenor har videresnedt oppdraget til One Co og frasier seg alt ansvar. One Co sender bare sms melinger om at oppdraget er blitt utsatt til ny dato og klokkeslett. Jeg har fått fire slike meldinger. I dag ringte jeg til Telenor igjen og spurte hva de skal gjøre med saken. kundebehandleren la på!