Telenor Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Telenor gir feil informasjon, har nul respekt for kundene sine og trur vi er dum som trur alt på hva dem forklarer
Bare problemer-veldig ustabilt. Telenor er kjent med problemet men de kan ikke fikse det.
Elendig og ustabil hastighet på nettet. Tv stopper og hakker. Ingen hjelp å få hos kundeservice. Dær anbefalt de å heller prøve Telia. Fått melding 2 ganger at de oppgradere nett og hastighet,men ingen bedring. Det var vist en standard melding når de oppgraderte noe av utstyret. Tydelig at de ikke er interessert i fornøyde kunder.
Har kontaktet Telenor kundeservice utallige ganger for å få koplet ett modem til ruter for fiberkabel som Telenor har installert. Har verken TV eller internett oppe nå, men betaler fullt abonnement :-( Kundeservice lover kan på gang at de skal 1st. prioritere og ordre med en montør snarest. Nå har det snart gått 3 uker uten at det har skjedd! Ingen i dette firmaet holder ord! Håpløst å snakke med slike evneveike folk. Styr unna Telenor!
Dårlige modem, ustabilt nett Ufyselig kundeservice. Ekstremt overpriset.Håpløst dårlig. Slår ut ved høye hastigheter. Istabilt internett, og frekk kundeservice som legger på Absolutt ingen respekt for kundene sine. Lang ventetid og når du endelig kommer til, så blir du videresendt, pg må stå i kø nok en gang. Dette tar ofte timesvis. Starlink er et langt bedre alternativ. Og starlink er billigere.
Ekstremt dårlig oppfølging og forskjellsbehandling av kunder. Bestilte fiber og ønsker å bruke samme utstyr forrige eier. Ingen problem sa de, trengte kun serienummer på ruteren. To dager etterpå endrer de. Ikke mulig å levere da forrige eier brukte Coax-løsning. Telenor mener dette opphørte i 2019, hvilket er helt feil. Flere i nabolaget har nylig fått til samme løsning. Telenor er et useriøst selskap og kan ikke anbefales. Saken er også sendt til høyere hold i Telenor for gjennomgang.
Hadde telenor fra før. Selger garanterte at jeg ikke trengte å løfte en finger og det skulle bli billigere. Nå må jeg grave ned 15 m kabel.
Veldig ustabilt faller ut og må startes på nytt. Det skjer hvertfall 2 ganger hverdag noen ganger oftere.
Dyrt og dårlige signaler, Ingen respons på henvendelser.
Nettet blir tilfeldigvis borte, og Telenor har fortalt at nettet er tilbake selv om det ikke er det. De lover å fikse nettet innen 20:00 dagen etter. En time før da er det utsatt over helgen. Kan ikke stole på dette firmaet for stabilt internett. Før fiber tilkobling har det alltid vært treigt og dårlig service når nettet har plutselig blitt borte.
Har prøvd å installere fiber i 4 mnd. Telenor vet ikke selv hvem som er deres samarbeidspartner tilknyttet installasjon i aktuelt område. De har sendt 5rutere til meg, det også til feil adresse, selv om dette er noe de både kan se i sine systemer og jeg har gjort de oppmerksom på dette alle g. Skandaløs dårlig kundebehandling og service, med kundebehandler som rett og slett ikke har kompetanse/innsikt til å løse enkelte utfordringer(ikke deres feil) men det hjelper ikke at de da ikke vil sette deg i kontakt med noen « over» deres nivå som bør ha større forutsetninger til å løse problemet all den tid de på service tydelig ikke får god nok opplæring/innsikt. Hadde lett betalt mye mere for et annet selskap hadde det vært mulig tilknyttet fiber på dette stedet.
Bredbånd stopper opp i perioder, irriterende i direktsendte programmer
Å ha Telenor som leverandør av tjenester er nesten som å ha en pengeavtale med mafian! Store økninger på regninger, forskuddsbetaling på tjenester, utkobling av nettet i inntil 10 dager. Skulle nesten ikke tro den kundebehandlingen vi har vært utsatt for er mulig. Vi forlater nå alle tjenester fra Telenor, men de kjøper vel opp firmaer og har monopol på nettet så vi blir sikkert aldri helt kvitt dem!
Markedets dyreste leverandør.Prøvde å bytte til annen leverandør på deres linje.Man kan ikke si opp,då står man uten nett etter oppsigelsen selv pm det er avtalt overføring av linja.Det er ny leverandør som skal ordne alt rundt overføring,men dersom disse ikke overholder oppsigelsesfrister,er det kunden som må betale selv om det er bestilt innenfor oppsigelsesfrist.Telenor nekter å oppgi når bestilling fra ny leverandør ble registrert,men jeg må altså betale dobbelt.Fantastisk system,sender faktura og nekter kunden innsyn grunnlaget for faktura.Dritt lei av hele fiberlinja deres,noe mer kødd og det blir Starlink istedet her.
Ingen kontroll på hva som ligger klart mot huset og liten vilje til å være serviceinnstilt for å gjøre det beste ut av situasjonen. Måtte ringe de mange ganger og fikk til sluttet avsluttet avtalen (og unngått binding) slik at jeg kunne bytte leverandør.
Telenor kan IKKE kundeservice! de takler ikke folk som ønsker avslutte medlemsskap! de lager et sant helvette med å fylle på med fakturaer, kreve forskuddbetalt for tiden du ikke skal ha, ingen hjelp å få ved å ordne opp. alle lover at nå er alt i orden. men nei. skal ALDRI ha telenor igjen med hverken tv, internett eller mobil! MØKKAselskap