Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundebehandlerne på telefonen er svært uprofesjonelle. De legger på, og ringer deg ikke tilbake igjen. Jeg måtte ringe inn flere ganger da jeg hadde trøbbel med bredbåndet hjemme. Jeg ble også satt på vent uten at vedkommende jeg pratet med kom tilbake igjen. Det virker som at kundebehandlerne tar samtalene for å få uttelling i sin arbeidsstatistikk (antall samtale ila en dag), men at de legger på da det ikke gir dem noen konsekvenser. Man får heller ingen SMS i ettertid hvor man kan gi dem en karakter/tilbakemelding.
Elendig! Utrolig dårlig dekning, mister det støtt og stadig. Ingen hjelp å få! Fikk også en garantipris av dørselgeren, den skulle være i 2år, men allerede etter 5mnd steg prisen med 150kr, når jeg tok kontakt var svaret at det var ikke noe de kunne gjøre noe med. Det stod med liten skrift at de kunne endre prisene som det passet dem! Men det var IKKE det jeg ble lovet av Telenor da jeg valgte tv og internett fra dem! Byttet umiddelbart! Frarådes!!
Detter ofte ut og har langt lavere hastighet enn lovet. Når vi tar kontakt får vi beskjed om at de ikke kan se hva som er galt hos oss da det er en feil på linjen. Sånn har det vært i mange år.
Høy pris, og tregt ustabilt nett som ikke klarer TEAMS. De har ikke sett at de må bedre tjenesten.
Alt for dyrt, generasjonene før har gjort Telenor rike så de bør sette ned prisene på sine produkter, slik at de evnt. tjener mer pga. de for flere kunder.
God bredbånd, var ganske stabilt, men ser ut ganske dyrt.
Grei hastighet, 500mbit, men alt for dyrt. Sjekk andre aktører🙂
Dyrt å dårligt vedlikehold, bruker lang tid å fikse feil
Fikk ruter og antenne, men aldri internett. Fikk vage svar når jeg kom igjennom på kundeservice, men ingen løsning. Lovnad om reparatør som ikke kom. Lovnad om retting etter to dager, men ble ikke rettet. Skulle få nett fra 1 feb, men har ikke fått det enda 23 februar. Jeg har alltid vært trofast kunde hos Telenor, men nå er jeg veldig skuffet over hva det har blitt til.
Stabil bredbånd, ingen nedetid og, god tv løsning.
Altfor høye priser, i tillegg dårlig hastighet... Tok kontakt mange ganger med Telenor og den eneste løsningen de har er å restarte ruteren ellers skylder de på at nettverket i området jeg bor i er dårlig osv, istedenfor å undersøke det og fikse selveste feilen!! Er bare misfornøyd jeg og jeg har nå etter mange år som kunde hos Telenor skjønt at de bare ikke bryr seg uansett hvor mye du prater! Har nemlig et trådløst bredbånd på 100Mbps men får aldri mer enn 15-25Mbps maks!!! Helt forferdelig at man skal betale for 100 når du egt ikke får mer enn 15 så det er bare 'wack' for å si det sånn.
veldig misfornøyd blitt da de plutselig skal ta betalt månedsleie for utstyr som går i stykker i tillegg til pris for fiber. Ingen informasjon er sendt om denne endringen og dette provoserer veldig. Sjelden jeg får den hastigheten jeg betaler for også.
Umulig å benytte seg av angreretten ved online bestilling av mobilabonnement og mobil med SWAP. Sendte e-post med tydelig informasjon om at jeg ønsket å kansellere samme dag. Sendte ytterligere 4 eposter og ringte dem uttallige ganger. Likevel så opprettet de SWAP avtalen, sendte simkortet til mine foreldre sine adresse og overførte telefonnummeret mitt dem slik at jeg mistet tilgang til telefonnummeret mitt. Hadde ønsket å bytte til Telenor pga av litt bedre dekning og litt raskere mobildata, men kommer nok aldri til å tørre å gjøre det etter dette.
Alt for kostbart. I forhold til hastighet. Utnytter kunder i distriktene med dobbel pris. Selv om fiber er utbygd med offentlig støtte.
Ringte æ fikk tilbud av flere nettlevrandører og Telenor var de eneste med kabel til huset. Montøren skrev alerede notat i loggen etter montering (i juli/ august 2023) at "det er feil på kabelen og kan ikke fikses pga den er under asfalt. Og derfor burde ikke Telenor solgt der." Og dette har ikke jeg fått noe informasjon om og netter har vært ustabilt dårlig hele veien. Jeg har ringt jevnt og trutt siden jeg fikk nettet og de har holdt meg på ventepinnen hele veien til jeg ringte de som monterte og fikk informasjonen fra montøren. Får full refund for hele perioden jeg har hatt Telenor så det e fint. Føler meg lurt og anbefaler derfor ikke Telenor.
Begrenset kundeservice og ustabil fiber, lite eller ingen info