Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
veldig misfornøyd blitt da de plutselig skal ta betalt månedsleie for utstyr som går i stykker i tillegg til pris for fiber. Ingen informasjon er sendt om denne endringen og dette provoserer veldig. Sjelden jeg får den hastigheten jeg betaler for også.
Umulig å benytte seg av angreretten ved online bestilling av mobilabonnement og mobil med SWAP. Sendte e-post med tydelig informasjon om at jeg ønsket å kansellere samme dag. Sendte ytterligere 4 eposter og ringte dem uttallige ganger. Likevel så opprettet de SWAP avtalen, sendte simkortet til mine foreldre sine adresse og overførte telefonnummeret mitt dem slik at jeg mistet tilgang til telefonnummeret mitt. Hadde ønsket å bytte til Telenor pga av litt bedre dekning og litt raskere mobildata, men kommer nok aldri til å tørre å gjøre det etter dette.
Alt for kostbart. I forhold til hastighet. Utnytter kunder i distriktene med dobbel pris. Selv om fiber er utbygd med offentlig støtte.
Ringte æ fikk tilbud av flere nettlevrandører og Telenor var de eneste med kabel til huset. Montøren skrev alerede notat i loggen etter montering (i juli/ august 2023) at "det er feil på kabelen og kan ikke fikses pga den er under asfalt. Og derfor burde ikke Telenor solgt der." Og dette har ikke jeg fått noe informasjon om og netter har vært ustabilt dårlig hele veien. Jeg har ringt jevnt og trutt siden jeg fikk nettet og de har holdt meg på ventepinnen hele veien til jeg ringte de som monterte og fikk informasjonen fra montøren. Får full refund for hele perioden jeg har hatt Telenor så det e fint. Føler meg lurt og anbefaler derfor ikke Telenor.
Begrenset kundeservice og ustabil fiber, lite eller ingen info
22000 i året for internett og TV er for dyrt. Når de nå annonser en prisøkning som overstiger den generelle prisstigningen er vi på utkikk etter en ny leverandør
Rask linje og ingen problemer. Null problemer med kundeservice.