Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Startet bra og var såpass imponert etter at jeg snakker med innleid takstmann, fikk servert hva jeg hadde krav på og fikk en god følelse på at ting kom til å ordne seg greit. Jeg fortalte dette til mine nære og de var klare for å bytte over til samme selskap, men det tok ikke lange tiden før ting snudde. Saksbehandler var ikke noe å skryte av, det tok en tlf samtale fra han for å finne ut. Tok derfor raskt runden til til mine nære for å be de holde ann byttet av selskap. Man kan ikke regne med at man sitter igjen med det man hadde før skade, prøver å komme unna betalinger så godt de kan, finner unnskyldninger for å sleppe å dekke tapte ting, sier at ting er ødelagt av tilfeldigheter og ikke på grunn av brann/røyk som det var i mitt tilfelle. svarer sent på spørsmål og svar er heller ufine og kranglete. Aldri mer Codan for meg eller noen jeg kjenner.
Hei Kap, trist å høre at du ikke fikk den hjelpen du forventet av din skadebehandler. Vi gjør alt vi kan for å sikre riktig og god behandling av saken din i henhold til vilkår og praksis. Det skal heller ikke være slik at du opplever at skadebehandler er ufine og kranglete. Hvis du ønsker å sende en formell klage, kan du gjøre dette til [email protected]. Hilsen Codan
Bra pris og ok service Noe treg respons Effektive på skadeoppgjør og stiller med takstmann
Vi byttet fra gjensidige til codan, samtidig sa vi opp reiseforsikringen. Codan sendte aldri dokumentasjon til gjensidige på det, og etter 3 mnd kom innkasso fra gjensidige. Etter mye om og men og 10 talls tlf klarte vi selv å finne ut hva som var skjedd, og Codan tok hele skylden på seg....MEN, vær obs på at når sånt skjer så mister du kreditt score, vi mistet 200 poeng, og det lot ikke til at Codan visste om det, de klarte heller ikke få de poengene tilbake til oss........ Kreditt score er viktig idag, og at et forsikringsselskap kan ødelegge kundene sine poeng så enkelt er skummelt. Første saksbehandler var en dame, som omtrent tilbød seg å overta mannen min, og ba han på hyttetur!!?? Etter det har vi fått 2 nye saksbehandlere på 6 mnd, begge er sluttet og har ikke videreført saken vår....STYR UNNA. Her mangler det kvalitetssikring i samtlige ledd. Og for å nevne en ting til, vi fikk et tilbud, men betaler mye mer enn tilbudet, rot i hop er min konklusjon.
Hei Aud, Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at glippen fra vår side gjorde at dere mistet kreditt score og må bare nok en gang beklage dette. Det at skadebehandler "omtrent tilbød seg å ta over mannen din" som du skriver, skal det absolutt ikke skje. Send oss gjerne en epost til [email protected], slik at jeg kan ta dette videre internt. Hilsen Codan
Ble utsatt for skade og ble nødt til å melde for oppretting på bil. Fikk beskjed fra skadebehandler at dette var en enkel sak og at jeg kunne forvente at saken skulle bli løst mellom partene (de to forsikringsselskapene) innen en snar fremtid. Snart ett år etterpå er saken ikke ferdig. Skadebehandler er enig med meg, men fortsatt skjer ikke noe.
Hei Ted, takk for din tilbakemelding. Forstår frustrasjonen din når en skadesak tar så lang tid, vi gjør alt vi kan for at en skadesak skal gå smidig og kjapt for kunden - men ikke alltid forholdene tillater det. Send oss gjerne en epost til [email protected], slik at vi kan purre på saken. Hilsen Codan