DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rot og surr og gjør alt for å trenere. Gjorde aldri ferdig oppgjør, ingen slutt befaring, skylder på 3. part SSG.
Først sender de alle regningene til en annen adresse, så greier de ikke spesifisere hva som skal betales. Så går alt til inkasso, til tross for at ingenting er mottatt!
Meldte skade i Mai, ikke fått erstatning, ringer å spør og får til svar at de ikke kan si noe om hvor lang tid det skal ta. Har også sendt de mail for 2 måneder siden uten å ha fått svar.
DnB glemte å fakturere over mange måneder. Etter at det ble oppdaget i Juli tok det over 2 mnd før de klarte å rette opp alt rotet, samt forklare og beklage. Dette skjedde først etter at vi hadde ringt og purrer på oversikt utallige ganger. Kundeservice lovet at vi skulle bli ringt tilbake etter hver samtale, uten at dette skjedde. Jeg forventer at forsikringsselskapet fakturerer rett, samt at de forsøker ta vare på oss som kunde når de har rotet. Det opplevde jeg ikke hos DNB.
Min telefon ble stjålet, og selv med politianmeldelse nektet de for at den var stjålet. Kommer ikke til å stole på forsikringene deres igjen.
DNB har en Super forsikring som er der, når man trenger dem.
Verdens verste forsikringsselskap. De har satt oss i krise og i farlig situasjon, og jeg fikk psykisk bekymringer og angst. Jeg har blitt skikkelig depremert. Dette presset meg til slitenhet, søvnproblemer, uro, anspenthet og kroppslige smerter. Jeg sov få timer i helle perioden. Jeg følte meg ikke trygg.
Byttet selskap da min opplevelse med DNB var bare surr og rot, og utrolig tregt! Hadde en enkel forsikringssak på min bil hvor andre-part hadde skylden og forsikringsselskapet til andre-parten satt å ventet på svar på DNB for å komme videre i saken. DNB skylte på dataproblemer, og at de ikke hadde mottatt ditt og datt. Etter 3 måneder ble det endelig løst. Veldig fint å være uten bil i 3 måneder pga at DNB ikke gjør jobben sin.
Fraværende kundebehandling. Ventet 11 mnd på svar. Får ikke svar hverken på mailer eller brev. Har derfor sagt opp mine forsikringer.
Jeg anbefaler DNB Forsikring selskapet til andre som rimelig i Norge. Aldri vært problem med de. Den er mitt bank idag også.
Har ikke hatt behov for forsikringsutbetalinger. Opplever forholdet som ryddig, men har som sagt ikke trengt bistand.
Dobbeltfakturering, glemt fakturering med påfølgende dobbelt faktura, fakturering for avsluttede forsikringer, manglende kreditering og fraværende kundebehandling for å nevne noe. Bon voyage DnB!
Fikk DNB forsikring gjennom bilforhandler, da DNB kom gunstigst ut i pris. Har mottatt faktura hvor de oppfordret til å ringe 91504800 hvis jeg hadde spørsmål. Jeg ringte (mellom kl 1530 og 1600 på en fredag), og fikk beskjed om 2 minutters ventetid, etter 12 minutter uten å få svar la jeg på. Dette holder ikke DNB, lang ventetid kan inntreffe, men da må dere være mer presis når det opplyses om forventet ventetid. Jeg ser dette som et tegn på hva jeg kan forvente dersom jeg virkelig trenger hjelp, ser meg derfor om etter nytt selskap.
Helt forferdelig at min sønn og hans kone melder vannskade i august 2018. Saken er nå trener av SSG som DnB bruker. Der står de 1 år etter, hvor SSG velger å trekke seg etter at de har revet soverom og vaskerom. Dette er ikke bra. Kommer til å si opp min forsikring, som også er DnB best. Hva gjør man visst huset brenner.