Har kun brukt dyreforsikringen og det var raskt og effektiv. Ikke noe problemer.
Sendte forsikringspapirene mine fra forrige selskap til DNB og fikk tilbake et tilbud som var en del billigere, godtok tilbudet og straks etter at forsikring er flyttet til DNB får jeg beskjed om at de ikke kan gi meg den bonus de lovet og prisen ble over 1000 kroner dyrere enn forrige selskap.
Vanskelig når skaden oppstår, blir sendt mellom avdelingene og ingen vil påta seg ansvar. Tar lang tid og er veldig vanskelige i prosessen. Avhengig av å treffe på en av få kundebehandlere som vet hva de snakker om for å kunne få hjelp.
Skade nr 1. Skade rapport fra takstmann var ufullstendig og samkjørte ikke med reell årsak til skade, måtte selv bevise og engasjere fagmann som måtte forklare selskapet ang årsak og med bilder til tross for at jeg var med takstmann og pekte på problemet det tok 2 måneder å få ny rapport etter flere purringer. Skade nr 2. I forbindelse med legging av nytt tak utvendig oppsto det lekkasje og her tok heldigvis firmaet, sitt forsikringsselskap for å rette opp skaden, di byttet alle tak essa i stua og hele gulvet, jeg hadde også DNB sine takstmenn men, di ville pare lappe på problemet på billigst mulig vis måte. Konklusjon: om du ikke engasjerer deg nok så taper du nok noen saker, her har nok mange trodd tro at skaden ikke er dekket... og i beste tilfelle har di bare lappet litt på problemet... Hadde If tidligere og di er både rause og steller godt med kundene sine, så her kan du faktiske sove godt om natta. Oppståtte skader er noe vi ikke kan rå over så da er det bra å bli i varetatt på best mulig måte og ha et forsikringsselskap som fungerer og som ikke bare skryter på hvor gode di er og at di dekker alt det di andre dekker slik som DNB lover... her er det nok bare å bytte selskap. DNB burde vell heller holde seg til bank. Detter er skrevet 13.12.2019 ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL
Jeg fikk snakket med en kunderådgiver hos DNB som mente at jeg fikk et super tilbud når jeg fikk forsikringspakke hos dem. Må si at deres forsikringspakker er helt elendige når det kommer til hvor mye informasjon man får og hvor mye man betaler. Jeg betaler i overkant av 500 kr i måneden og de mener at min laptop ikke går under min forsikring. Dette var min første sak med DNB forsikring etter 5 måneder. Da jeg ble oppringt av dem for tjenesten de skulle levere sa rådgiver på telefon "... alt i din husstand vil bli forsikret". Føler meg rett og slett svindlet av Norges største bank. Vil fraråde alle sammen om å betale for tjenester levert av DNB, det er like elendig som komplett nå til dags. Fikk sagt opp alle mine tjenester hos DNB og skal heller over til LO.
Alt for dyrt forsikring til en nesten 20 år gammelt bil i en verdi av 12000 norske kroner.
Laget lokketilbud til nye Jaguar I-pacekunder og økt så prisen med 70%. Lite seriøst av et så stort selskap.
Dyre i forhold til andre selskaper selv med årelang bruk av de.
Forsikringsselskapet er fraværende, og behandlingstiden uakseptabel lang. De viser ikke ansvar, og etterlater kunden med en økonomisk belastning. De må bli mye flinkere på informasjon og oppfølging når det gjelder saksgang etter en skade (innbrudd).
DNB forsikring burde informere om at man har reiseforsikring om man betaler med MasterCard eller hvitt kort.. og alle forsikringsselskap bør spørre om man er organisert, penger ut av vinduet å være dobbel forsikret :-@
Utrolig lettvindt og enkelt og forholde seg til. Alltid lett og komme gjennom til medarbeider- lett å forstå og få forståelse for egne ønsker og problemer.
Imøtekommende kundebehandlere, tydelige på hva man kjøper og får. Rask og generelt god kundebehandling, anbefaler å bruke DnB som forsikringsselskap.
Har DNBs "kasko best" på en bil som endte opp med å få en motorskade som kostet nesten 100k å utbedre. Dette er en eldre bruktbil, men fordi DNB matchet de beste betingelsene hos konkurrentene for denne forsikringen endte jeg opp med å få dekket skaden, gratis leiebil og hele prosessen gikk egentlig ganske smertefritt. Det tok lang tid å reparere bilen min men det var ikke forsikringsselskapet sin feil. Jeg beholdt leiebilen hele perioden bilen min var på verksted. Betalte kun egenandel, ikke noe bonustap. Har i ettertid mottatt et veldig godt tilbud på å samle alle forsikringene hos DNB, noe vi endte opp med å gjøre etter å ha innhentet og sammenliknet tilbud og betingelser hos konkurrenter. Ikke vær redd for å prute og be om rabatter og bedre tilbud, vi klarte å få et samletilbud der vi sparer mange tusen i året. De jeg har snakket med hos DNB har alltid vært hyggelige og imøtekommende. Jeg har opplevelsen av at DNB kanskje prioriterer kunder med dyrere/flere forsikringer, så det kan hende opplevelsen er en litt annen om man bare har f.eks. én ansvarsforsikring hos dem. Jeg er iallefall fornøyd kunde så langt. (Etter å ha lest gjennom omtalen så ser jeg at det kanskje ser litt ut som dette er en falsk/betalt omtale, men det er ikke det. Jeg har bare god erfaring som kunde - skadeoppgjøret på bilen sparte meg for enormt mye penger og gikk smidig.)
Har kun hatt behov for å benytte forsikring en gang ila 12 mnd, et beløp på 1500 kr. kundebehandler la ord i munnen på kunde, og antok at det som viste seg å være et tyveri, var mislighold av kunde.
Jeg betalte dobbel forsikring på min i flere år, pluss dårlig service og dårlig tilgjengelighet. Stadig feil på nettverk.
Svært høyt helsetillegg på livsforsikring. Dobbel av årspremien.