DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aldri at noen tar telefonen før det er godt over en time. Får ikke svar på samtlige saker fra dem på over to uker.
Takstmannen var frekk og vanskelig, jeg måtte levere bil og avskilte selv. Bilen skulle kondemneres, og ingenting ble ordnet opp i. Jeg måtte personlig gå til leiebilselskapet, hvor heller ingenting var klart. Ventet 30 minutter på leiebil (greit nok at det ikke er mye). Alt i alt en vanvittig irriterende og rotete situasjon. Jeg sitter igjen med følelsen at jeg sliter med å forstå hva jeg betaler mange tusen kroner i året på, når jeg gjorde mye av jobben. Prisen er bra, men ved skadeoppgjør vil du ønske at du betalte litt mer i måneden. Det gjør jeg nå. 20 minutter i telefonkø er heller ikke verdsatt. Ikke en gang, ikke to ganger, og heller ikke tredje gang jeg ringer er det greit.
Billige forsikringer og veldig konkurransedyktige priser
Har ikke rett opp i feil som jeg har gitt beskjed om før. Derfor må jeg lide for det i etterkant
Bra forsikring i seg selv, men har hatt problemer med å få betalt faktura med autogiro. Får faktura gjennom vipps, noe som er ganske irriterende når jeg har service konto i bank.
De har rask oppgjør, god kundeservice og god dekning på sin forsikring. Fikser leiebil raskt.