DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lett å samarbeide med, raske til å svare. Er imidlertid en dyr forsikring. Derfor leter jeg etter noe som er billigere, men like bra.
Var uheldig med bilen, skrev skademelding i nett banken med bilde. Dagen etter fikk jeg skadenummer så jeg kunne levere bilen til godkjent verksted de hadde skrevet ned. Mistet heller ikke bonus.
Ringte 91504800 og 91504818 DNB Forsikring 4 ganger i dag. Ventetid 9 min, 12 min og 42 min... men venter fortsatt! svarer ikke. Prøvde en gang til og det svarer 39 min ikke noe svar. Jeg har brukte ca. 2 timer. Dårlig kundeservice DNB.
God kundeservice, og veldig enkelt og greit lagt opp. Kostbart for studenter/unge voksne om man ikke forhandler seg til en bedre pris. Skulle ønske de kunne ha kommet med bedre tilbud fra starten av, ikke lure folk til å betale dyre dommer for ''den beste prisen vi kan tilby''. For bare jeg sa at jeg kan spare flere hundrelapper i måneden i ett annet selskap fikk jeg en mye bedre pris med en gang uten noe problem.
Forsikring pushes når DnB eiendomsformidling har boligsalg. Kjøper man forsikring sitter DnB på flere roller, dette har jeg som kunde måttet lide for. Forsikringsselskapet i DnB ønsker ikke å ta i forhold som eiendomsformidlingen kan ha forsømt seg. Da skyver de et eierskifteforsikringsfirma, som er helt bananas kyniske, foran seg i stedet. Et produkt som også er pushet på av DnB under kjøp og salg... De ber deg også å om å kontakte takstmann selv. Du får ikke svar, må sitte timesvis å høre på pausemusikk, saken treneres. Forundrer meg ikke om mange klager til Finansklagenemnda!
De har gitt meg det beste tilbudet så langt. Jeg fikk raskt kontakt med forsikringsselskapet når uhellet var ute. De er veldig raske hvis du f.eks bytter bil. Ikke noe påtrengende salg. De har ryddig oversikt over forsikringene via nettbanken.
For 2 mnd siden ble leiligheten min totalskadd. Vi får ikke kastet senga eller tingene som ble ødelagt før vi får pengene tilbake. Saksbehandleren vår svarer ikke på mail. etter å ha sendt skademelding etc i posten og fått forsikret oss om at den var bra og oversiktlig, fikk vi vite av saksbehandler at den var uleselig og måtte sendes inn på nytt sammen med takstrapport på mail. Da jeg spør om vi må sende alle papirer på nytt får jeg ikke svar. Han svarer ikke på mail på 2 uker hver gang jeg sender inn mail. Da man ringer får man ikke snakke med saksbehandler, bare beskjed om å vente på svar og at de sender mall og ikke noe de kan gjøre. Jeg trodde en forsikring var rask og utbetalte ting i tide. vi har hatt mange ekstrautgifter og nesten ikke råd til mat da de fleste klærne våre og senga og alt var ødelagt. Svært dårlig kundebehandling når en ringer. Anbefales IKKE.