DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hatt en OK reiseforsikring gjennom NSF og DNB. Er ikke medlem i NSF lengre. Avtale for reiseforsikring opphører 31. Desember.
I forbindelse med huslån snakket mannen min og jeg med DNB om forsikringer. Vi fikk et printet tilbud på alle de forsikringene vi kunne trenge, men sa i møtet med kundebehandleren at vi ville vente fordi vi sto midt oppi flytting. Til vår overraskelse oppdager vi noen uker etterpå at de sender regning på en fritidsforsikring vi ikke har bedt om, samt at når vi får motorstopp 1,5 mnd senere, finner vi ut at DNB har flyttet vår bilforsikring til seg!!! DNBs bilforsikring er også dyrere enn den vi hadde!! I tillegg trakk de min manns livsforsikring av min konto uten å spørre meg!! Kundebehandleren er et hyggelig menneske, men hva slags forretningsdrift er dette??? Er det sånn DNB lurer folk til å bli kunder???
Elendig kundeservice. Firkanta, frekk og lite serviceinnstilt. Anbefaler ingen denne forsikringen. Vi hadde husdyrforsikring
Fra meldetidspunktet gjennom Falck ,via skadeskjema og vedlegg av kvitteringer, til skadebehandler tok kontakt gikk det lang tid. Skadebehandler ringte meg mer enn en måned senere og stilte meg detaljert spørsmål angående min angivelse og korrigerte min hukommelse på et punkt som gjaldt hva et vedlegg/kvittering inneholdt.
Har vært kunde i flere år. Helt ok fornøyd. De har veldig dårlige bonusordninger så jeg tapte bonus på å bytte til DnB. Men da jeg plutselig fikk problemer med å reaktivere e-fakturaavtalen så var det ingen hjelp å få. Det er noe feil i systemet og det hjelper ikke å følge rådene jeg får hver eneste gang jeg tar kontakt. Dette gjelder en faktura fra DnB til DnB nettbank, burde ikke være helt umulig å løse. Men etter mange måneder og flere hundre kroner i gebyr så orker jeg rett og slett ikke mer. Og kundeservice flytter meg bare rundt for å slippe å ta tak i problemet. Heldigvis er det flere andre som er langt billigere :)
Bra kundeservice. Har hatt forsikringen under ett år så jeg har ingen erfaring med skadeoppgjør
Problem startet da jeg skadet meg på ferie i Egypt og Falck globale assistanse eier ikke medmennesklig eller en hjelper ved sykdom... Jeg ble skadet i foten og gispet. Ikke en gang kontaktet de meg uten at jeg tok kontakt og de hjalp ikke med medisinsk hjelp slik som å finne lege eller sykehus. De stoppet forsikringen mens jeg enda var på ferien skadet, så, kalte agenten. Kom, aldri å hentet meg og avlevert meg på flyplassen som, jeg ble lovet.. Dette er det verste som kunne skje når jeg reiser alene. Jeg betaler forsiktig men har plutselig ingen forsiktig for Falck bestemmer at de gjøre slik men ville gi de en ny mulighet. Og denne gangen brister jeg håndleddet og legen ber meg ta å holde hånden i ro i noen dager så jeg endrer flybillett og leger melder som regel inn skader. Jeg hadde betalt billetter og hotell selv den uken jeg måtte. Utsette og hadde ingen planer å be forsikring dekke dette, men fordi legen ikke hadde meldt i fra og at hånden ble verre så ble Falck kontaktet ordet med lege for så. stoppe forsikring når de hørte at det var brist i håndledd, begrunnelse var at jeg ga beskjed en dag etter hjemreise. Og selv om jeg ikke ba de om noe annet enn å dekke legeregningene. Så at Falck to ganger stopper forsikring mens jeg er skadet er neppe særlig forsvarlig og vil bli innklaget til forsikringsnemnda og beklageligvis for DnB som jeg har brukt i 25 år som bank har mistet min tillit som et seriøst selskap