Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid rask behandling av f.eks skademeldinger/saker. Eventuelle utbetalinger er også på konto innen kort tid.
Bra service. Saken ble løst på bra måte selv om jeg personlig var på ferie i "syden". Viser til telefonsamtale av i dag vedr. informasjonen.
Generelt dårlig opplevelse av kundeoppfølging, mangel på informasjon og oppfølging av skadesak og holder ikke avtaler og man lever i et stummende mørke. Ingen melding om at en skadesak er avsluttet, men man får en mail med link til en kundeundersøkelse om hvordan opplevelsen var med skadesaken. Jeg bytter selskap og ser meg ferdig med Fremtind.
Jeg har meldt skade mandag, og fikk jeg svar etter 2 dager. Behandlingstid er veldig rask, jeg gir dette 5 stjerner.💫💫💫💫💫
Veldig greit å gjøre dette digitalt. Hurtig tilbakemelding og raskt oppgjør.
veldig imøtekommende og serviceinnstilt saksbehandler som gjorde oss oppmerksomme på utgifter som vi kunne få dekket som vi ikke hadde tenkt på selv.
Alt fungerte helt bra.Jeg fikk bra hjelp og fort oppgjør med skaden.
De har vært veldig informative og behjelpelige i løpet prosessen, men jeg er uenig med resultatet av sakbehandlers undersøkelse.
Enkel skademelding på nett. Rask behandling. Skadeoppgjøret kom på konto 3 daget etter vi meldte skaden.
Siden jeg er med i LO har jeg billige og bra forsikringer. Har hatt noen uhell, og får alltid god hjelp når jeg trenger det.
Alltid positiv respons. Veldig nyttig når lange behandlingskøer og ventelister i offentlig helsevesen.
Ingen informasjon fra forsikringsselskapet at forsikringen ikke gjalt utenfor norden før man fikk automatisk avslag på sin forespørsel.
Gode betingelser, god informasjon, rask saksbehandling i enkel løsning.
Reparasjonen ble foretatt raskt og effektivt slik avtalt.
Mista tog pga forsinka fly. Fikk refundert ny billett
til nå er det meste bra ,spørs kor mye jeg får dekt av skaden