Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
På telefonen ble vi møtt svært ryddig og fikk rask hjelp. Skadenummer ble umiddelbart oversendt. Ingen vente tid. Svært fornøyd .
Rask saksbehandling og kunnskapsrik saksbehandler.
Veldig bra de gangene jeg har hatt behov for hjelp
Dette er dårlige når reining skal gjøres opp så skylder du forsikringselskapet penger på tide og skifte ikke reis på ferie og få vannskade da har du melt det inn forsendt
Hittil har jeg vært veldig fornøyd med Fremtind Forsikring
Dårlig saksbehandling fra innmeldt skade, slett oppfølging + dårlig vurdering av skadesaken. Undertegnede må påklage saken
Veldig rask og god behandling.God forklaring av behandling av resultatet av forsikringen.
Kjempefin kundeservice og god kvalitet på saksbehandlingen
Det var raskt svar på reiseforsikringen da jeg tok kontakt om sykdom på tur med Hurtigruten, men personen som svarte meg vedrørende telefonen var ubehagelig da hun fortalte med at jeg måtte lese reglementet for forsikringen da den hadde blitt endret i det siste. Det var ikke noen endringer da min kusine fikk igjen for sin telefon for noen måneder siden.
Fikk tilbakemelding med saksnr. På email med en gang.
Det var god og rask saksbehandling når eg først hadde gjort endel grunnarbeid med NSF, tlf mail osv. Dette pga at det var ukjent for meg at NSF hadde endra forsikring til Fremtind . Etter utfylling av rett skjema gjekk saksbeh. fort og greit 👍
Jeg har alltid fått den hjelpen jeg trenger og de jeg har pratet med har alltid vært hyggelige.
Dårlig dekning, masse unnskyldninger for ikke å dekke
Makeløs presis og rask behandling hele veien. Forsikringsselskapet ga gode råd om hvorledes jeg skulle gjøre i forbindelse med verksted oppholdet og informerte verkstedet parallelt. Jeg har i mange år hatt høyeste bonus og lite erfaring med å være på verksted. I tillegg er jeg blitt godt voksen. 78 år. Derfor tar jeg meg tid til å fortelle hvor fornøyd jeg er. Makeløst bra selskap.
Et godt, trygt og profesjonelt forsikringsprodukt i alle ledd. Jeg er svært fornøyd.
Fremtinds saksbehandler synes ikke å ha lest det innsendt, ei heller to e-poster som beviste at de tok feil.