Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Med Min Side/Din side, så har vi full kontroll på alle mobilkostnader i selskapet. Det er helt genialt at den ansatte selv kan styre sitt abonnement, og legge til pakker enkelt via appen. Vi reduserte også kostnadene våre betraktelig etter å ha byttet til Dipper. Nå er det null stress, og ingen bekymringer knyttet til for høye kostnader. Serviceavdelingen svarer kjapt på telefon, og normalt på e-post. De streber alltid etter å imøtekomme våre behov. Heia Dipper!
Enkelt å bytte abonnement ved behov, god kundeservice og nå er det enda bedre etter at de la til data roll-over i pakkene.
Generelt veldig bra, ryddig og hjelpsomme de få gangene vi har behøvd å snakke med kundeservice. Mobil bedrifts app mangler noen funksjoner. Når dette er på plass, vil jeg gi full score.
Hei Erik Takk for hyggelig omtale. Vi vil gjerne vite hva du savner i Bedriftsnett-appen, kan du ta kontakt med [email protected] og si at du har skrevet på bytt.no? Vi gleder oss til å høre dine tilbakemeldinger. Ha det fint så lenge! Mange hilsener fra gjengen i Dipper
Vi har hatt forskjellige leverandører de siste årene. Dipper leverer super kundeservice og bra produkter. Samt Telenor dekning.
Takk for en koselig tilbakemelding, Jane! Vi lever av å fortjene tilliten som leverandør, og det er hyggelig å høre at vi lykkes 😊
Dipper det alle mobilselskapet burde vært. Bare en ting som burde vært enklere: å betale faktura.
Får mindre data enn hos andre mobilselskapet, og ett av hovedargumentene deres for å selge "billige" abonnement var at de ikke hadde Data Til livet, dvs at man ikke skulle betale for et abonnement med så mye data at man ikke brukte det opp (Dvs ikke betale for noe man ikke bruker) Nå har også Dipper begynt med Data Rollover, dvs at de benytter en salgsstrategi som de selv snakket ned for kort tid siden. Jeg anbefaler ikke Dipper til noen.
Hei Kenneth! Takk for tilbakemeldingen din. For alle som omtrent like mye data hver måned, vil det jo være lurest å sørge for å ligge på riktig abonnement. Om man derimot har litt varierende bruksmønster, kan data rollover være nyttig. Hos oss har du heldigvis begge muligheter, og håper du velger å forbli Dipper-kunde. Men finner du noe som passer bedre hos andre og velger å bytte, ønsker vi deg lykke til og velkommen tilbake ved en annen anledning 😊
Godt fornøyd kunde hos Dipper. Problemfritt og bekymringsfritt. Gode alternativer på abbonnementene gjør at vi har skreddersydde abonnement til våre ansatte.
Tusen takk for en fin tilbakemelding, Arctic! Godt å høre at dere finner de tilpasningsmulighetene dere trenger, og skulle dere trenge hjelp til noe, så vet dere hvor dere finner oss! 😊
Fornøyd med prisen og tilgjengeligheten. Så langt ingen problemer med kontakt.
Hei Bjørn Tusen takk for hyggelig omtale. Så fint at du er fornøyd med pris og tilgjengelighet. Du vet hvor du finner oss om vi kan hjelpe til med noe; [email protected] og 06020 mellom 09 og 17 på hverdager. Ha det godt så lenge! Hilsen gjengen i Dipper :-)
Ble svært negativt overrasket over juli-regning: 3-gangern av hva jeg trodde. Synes det er irriterende at man ikke kan ha autotrekk.
Uffda Kathrine! Det skjønner vi godt at er en negativ overraskelse. Ta gjerne kontakt med oss på 06020, så finner vi ut av det. Takk for tilbakemeldingen!
Alt bare bra, funker når det skal og lett å komme i kontakt med operatøren på telefon.
Hei Eric Det er bare helt fantastisk å få sånne hyggelige tilbakemeldinger. Tusen takk, det varmer. Du vet hvor du finner oss om vi kan hjelpe til med noe; [email protected] og 06020 mellom 09 og 17 på hverdager. Ha det godt så lenge! Hilsen gjengen i Dipper :-)
Hyggelige folk som hjelper raskt. Forutsigbare kostnader. Nå også datarollover ! Litt små tekniske problemer med talemeldinger.
Takk for en hyggelig og tydelig tilbakemelding, Einar! Håper tekniske utfordringer er ryddet av veien, hvis ikke når du oss enkelt på tlf 06020.
Vi har tidlegare gjort framlegg om data-rollover både overfor kundetenesten og i spørjeundersøkingar (over telefon - om m.a. vårt selskap på telefoni: Dipper). Det er flott at Dipper endeleg har tatt dette til følge. Det var gjerne det som no avgjorde at vi kunne flytte rangeringa for vår Dipper frå 4 til 5. Vi synest Dipper fungerer godt, og til ein fornuftig, konkurransedyktig pris.
Hei Karljan! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Vi har jobbet en stund med roll-over, så du kan tro vi har gledet oss til å kunne fortelle om det! Gøy å høre at dere synes det er like stas som vi 😊
Jeg er bare rett og slett fornøyd. Kundeservice leverer raskt og enkelt. Det er rimelig og nå har de også fått roll-over
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Taran! Vi legger godt med ære i å være kjappe til å svare når det trengs hjelp, så dette var veldig hyggelig 😊
Det fine med Dipper er at man kommer så raskt igjennom på telefonen når man ringer. Jeg er imponert over den alltid gode servicen og hjelpen jeg får. Det er ikke den ting som er vanskelig for dere å hjelpe til med. Tusen takk.
Tusen takk, Marianne! Vi gjør alt vi kan for å svare kundene våre på en rask og hyggelig måte. Vi blir glade når kunder legger merke til det. Nå har vi lansert Data Rollover også, fått med deg det? Både abonnement og datapakker ruller automatisk over til neste måned.
Vi er veldig fornøyd med sentralbordløsningen og servicen.
Hei! Så hyggelig at du synes det er enkelt å forholde deg til oss. Det er musikk i våre ører :). Du vet hvor du finner oss om vi kan hjelpe til med noe; Dipper kundeservice 06020 og [email protected]. Mange hilsener fra oss i Dipper
Perfekt for deg som ringer og bruker i utlandet.. Venter på data rollover...
Hei Tuba :) Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Hos Dipper kan man bruke mobilen som hjemme og ikke bare i EU. Men det virker som om du vet! Ha det fint, og ikke nøl med å ta kontakt med oss om vi kan hjelpe deg med noe. Telefon 06020 og e-post [email protected] Mange hilsener fra gjengen i Dipper