Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oppringt av telefonselger som oppførte seg som vi var gamle kjente. Trodde det var en kunde. Jeg blir spurt om jeg er fornøyd med mobilabonnementet mitt fra NN, måten det blir spurt på gjør at jeg tror vedkommende ringer fra NN. Da jeg spør hvor vedkommende ringer fra, svarer han Dipper. Hvis du ikke kan fortelle hvilket firma du representerer ligger du dårlig ann. Begynn å lær selgerene deres folkeskikk.
Hei Harald, Det er leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi vet at selgerne er stolte av å ringe til potensielle kunder på vegne av Dipper, så her må vi beklager om det har kommet dårlig frem hvilket selskap selgeren ringte fra. Om du ønsker kan du gjerne sende en mail til [email protected], så kan vi se nærmere på saken. Ha en fin dag videre :) Mvh oss i Dipper
Appen og innlogging på min side funker ikke. Vanskelig å få oversikt over forbruk og å kjøpe mer data. Ville teste ut Dipper men er ikke fornøyd.
Hei, Så leit at det var problemer med innlogging på Min Side. Vanligvis skal man fint kunne logge inn med telefonnummer og tilsendt passord, så her vil vi gjerne komme til bunns i hvorfor du ikke fikk logget inn. Videre kan man også logge inn på appen "Dipper" for å få oversikt over forbruk. Her kan man også kjøpe mer data. Send oss gjerne en mail på [email protected] så skal vi få ordnet innloggingen din. Ha en fin dag videre :) Mvh oss i Dipper
Jeg kan ikke beskrive med ord hvor snill og hyggelig henne var på telefonen.
Hei Suzana, For en utrolig flott tilbakemelding! Vi er stolte av vår hyggelige og engasjerte kundeservice. Ha en super dag videre :) Mvh oss i Dipper
Mobil Bedrift siste 2 år og godt fornøyd med priser, dekning (Telenor), og kundeservice. Sendte henvendelse til kunde service om endring i ett abonnement 23.12.20 kl.10.30. Først "Auto Reply" etter få sekunder med referansenummer. Deretter kl. 10.35 en bekreftelse fra Kundeservice på at endringen var effektuert. Videre kommentar overflødig.
Hei Christian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag for å være så effektive som mulig, så det er godt å høre at du fikk løst saken din raskt. Ha en strålende dag videre :) Mvh oss i Dipper
Hadde en lengre samtale med Samuel på salg om muligheter for å gå over til Dipper fra dagens Telenor på nettløsning og ICE på telefon. God veiledning for de muligheter som finnes og hyggelig konstruktiv selger. Ikke pågående, men behagelig :).
Hei Håkon, Så godt å høre at du har hatt en god erfaring med våre selgere! :-) Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Først litt treghet og rotete, så ordnig's, til slutt bra jobbet med godt resultat. Når du har en bedrift som er veldig travel, har du ikke tid å vente på at andre ikke gjør 100% for at alt skal gå på skinner når man bytter selskap. Hos oss er det skriver, izettle, mobilt modem, vips og bank osv som skal snakke sammen. Når man plages og systemene slutter å funger + at man må gjøre dettte flere ganger er det utrolig frustrerende. Ting må fungere fra første stund.
Hei Stig, uff, dette hørtes ut som en kronglete start. Vi ønsker selvfølgelig at alt skal være oppe og gå med en gang. Jeg er litt usikker på hva som har skjedd i denne saken, men send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi komme til bunns i dette. Håper du har en fin dag videre:-) Mvh oss i Dipper
Bra og hyggelig respons på kundekontakt på email. Uproblematisk abonnement. Fungerer alltid slik det skal. bra priser.
Hei Atle, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er akkurat slik Dipper ønsker å være, så dere kan fokusere på det som er viktig; deres bedrift. Ha en fin jul :-) Mvh oss i Dipper.