Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dekker mitt behov som er under 1 gb i måneden. Redder meg noen ganger grunnet roll-over.
Hei Eystein, Takk for din tilbakemelding og flott å høre at du liker roll-over. Visste du at det nå også går at å kjøpe mobiltelefon på vår nye markedsplass? https://markedsplass.fjordkraft.no/
Dette er møkkselskap og jeg skal amelde til police og amelde noe annet å! Fjordkraft Mobil må bort som Talkmore! Jeg skal ikke bytte til talkmore eller Fjordkraft Mobil mitt liv! Dårling selskap! Dem svintel også! pass på! Jeg. er superfoynød med skymobil så jeg komme ikke bytte hele tatt :)
Hei Stian. Siden jeg bare ser fornavnet ditt, så har jeg dessverre ingen mulighet til å lete opp kundebildet ditt. Det betyr at jeg dessverre ikke har noe innsyn i hva som kan ha skjedd. Ønsker deg en riktig fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Godt mobildekning (tale) generelt, men får nesten aldri 3G eller 4G, kun "E nett". Ikke engang i storbyene.
Hei S. Det er uheldig at du opplever at du får kun "E nett" på vårt mobilabonnement. Alle våre mobilkunder har full Telenor-dekning og skal ha 4G i storbyene. For å se dekning i ditt område kan du besøke Telenor sine nettsider og søke opp adressen din i deres dekningskart: (https://www.telenor.no/dekning/). Ellers vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter som er svært behjelpelig i feilsøking på din telefon. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Sometimes telling me that my number is not registered.
Hei Hermilo. Ved problemer med innlogging på MinSide, vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter på enten telefon (23 00 61 00) eller på chat som du kan finne på våre hjemmesider. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fast faktura, fri tale/sms, slipper å tenke på kontantsaldo. Koster litt ekstra å ringe til f.eks Sverige, men ikke sikkert det drar ned totalbudsjettet likevel sammenlignet med andre abbonement. Telenor nett som vel regnes som 100% kvalites dekning her i landet, usikker på Sverige situasjonen.
Hei Helge, og tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Det setter vi enormt stor pris på. Jeg er usikker på hva du mener med Sverige-situasjonen, så der har jeg dessverre ikke et svar å gi deg, men ta kontakt med oss på f.eks Facebook hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en fin dag :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Hei, jeg er i utgangspunktet veldig fornøyd med Fjordkraft og har vært kunde på strøm og mobil i flere år. Er veldig godt fornøyd med Fjordkraft app. På siste regning fra dere har dere tatt betalt for en samtale jeg har hatt fra Norge til Danmark, to land som etter min mening er innenfor eu/eøs. Jeg har snakket med kundeservice som er grei. De forteller at det koster penger å ringe ut av Norge. Men det er gratis for meg å ringe mellom Sverige og Danmark. Hvis det koster noe å ringe ut av Norge som er et EØS land og til et EU/EØS land, så er det ikke etter min mening fri bruk innenfor EU/EØS, og dere bør da ikke informere om at det er fri bruk innenfor EU/EØS. Jeg liker ikke at det står at det er fri bruk i EU/ EØS, med en tekst lenger nede der dere skriver det koster noe å ringe ut av Norge. Det er ikke god informasjon/ kundeservice og dere som skal ha best kundeservice bør endre praksis.
Hei Lars, og takk for tilbakemeldingen. Det stemmer som du sier - du kan bruke mobilen som hjemme når du er i EU/EØS, men ikke fra Norge til EU/EØS. Dette er bransjestandard, og meningen er at du skal kunne bruke mobilen som hjemme mens du er i utlandet – eller mens du "roamer" som det heter på bransjespråket. Å konktakte andre land mens du befinner deg i Norge koster fortsatt ekstra. Jeg tror nok ikke dette kommer til å endre seg med det første, er jeg redd. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft mobil med fordel virker fortsatt selv om jeg har byttet strømmlevrandør
Hei John, og takk for den fine anmeldelsen! Jeg skal late som jeg ikke så at fordelsprisen fortsatt er aktiv selv om du ikke er strømkunde ;) Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Byttet fra Talkmore til Fjordkraft i september 2020 (er strømkunde) Har hittil ikke opplevd noe krøll - hverken med fart (eller spenning,,,!) og overgangen gikk knirkefritt! Jeg har alltid hatt Samsung og Android. Med min erfaring så langt, så anbefales abonnementet og oppleves som utmerket.
Hei Tove, og tusen takk for den hyggelige anmeldelsen! Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med oss. Om det skulel være noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det selvsagt bare å ta kontakt :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft bruker telenors linjer til langt lavere bris Bildene som er i telenor skyen ligger nå hos googleskyen som er like bra
Hei Finn. Tusen takk for god tilbakemelding! Det stemmer som du sier, at man trenger på ingen måte å være låst til en operatør sin skylagringsløsning hvis man ønsker å bytte. Det finnes nok av løsninger som vil fungere flott helt uavhengig av hvor man er mobilkunde :) Vi har skrevet en artikkel om det her: https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/slik-sikkerhetskopierer-du-mobilen-din-i-skyen/ Ønsker deg en god uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Dekningen er på lik linje som andre, men forbruk av data er som andre skriver usedvanlig høyt. Bare ved å se på mail i 2 min. er opptil 0,20 MG oppbrukt. Så om man bruker Internett mye ute så styr unna Fjordkraft.
Hei Bernt, og takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Jeg vet ikke hva grunnen er til at å sjekke mail har brukt såpass på data, men grunnen kan f.eks være at mobilen din har lastet ned et større mailvedlegg, noe som vil bruke datatrafikk. Mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper - her er det likt hos absolutt alle. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Jeg oppfordre deg til å kontakte oss på f.eks chat eller Facebook Messenger og inkludere telefonnummeret ditt, slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg har nettopp flyttet abonn til Fjordkraft men erfaring så langt er veldig bra
Hei, og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. Om det er noe som helst vi kan hjelpe deg med er det bare å kontakte oss på telefon, chat eller Facebook :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
De lurte meg. Det skulle være gratis strøm første måned. Jeg fikk høyeste faktura den første måned. Eg var ikke fornøyd! Eg anbefaler ikke. Eg byttet strømleverandør til annet bedrift. Vurderer å bytte mobil abonnement også
Hei Alekan, og takk for tilbakemeldingen. Siden jeg ikke vet hvem du er blir det vanskelig å svare på hva som kan ha skjedd her. Kan det være at du har fått faktura på nettleien og ikke strømforbruket ditt? Jeg vil oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice på telefon, chat eller Facebook slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
God telenordekning. Nok giga ( 2+2) til normalt bruk Under 400 kr for 2 voksne i mnd.
Hei Marcus, så godt å høre at du er fornøyd! Om noe skulle dukke opp i fremtiden er det bare å ta kontakt med oss :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg har byttet operatører flere ganger de siste årene. Ikke fordi jeg har vært misfornøyd, men kun på grunn av pris og tilbud. Jeg holder meg til Telenordekning da det har fungert best på mange turer rundt i Norge. Alle operatører jeg har hatt har vært problemfrie. Man må bare passe å på og bytte operatør på riktig tidspunkt slik at man slipper å betale ut måneden hos gammel operatør når ny operatør er aktiv. Bestill bytting 1 mnd i forveien slik at du er aktiv hos nye operatør den 1 i neste mnd. Overgangen til Fjordkraft gikk sømløst. Forbruket i august er registrert som normalt og brukt 10 av 15 GB med daglig bruk, som bilde opplasting, You Tubebruk, Facebook mm. Men om man deler 15 GB kvoten med andre, som feks streamer filmer, spotyfy og slike ting så kan man få et GB sjokk på få dager. Det gjelder de fleste operatører hvor du selv velger en datakvote. Sjekk også ut telefon nummer som kan ha høye kostnader, og ring aldri tilbake til et nummer du ikke kjenner uten å undersøke først hvem som eier nummeret. Det er synd om man binder seg til avtaler eller dyre vedledighetsnummer fordi vi ikke gidder å undersøke, og så komme det som ekstrautgift på telefon abbonemanget. Et telefonabbonemang hos en operatør skal ikke være pent å se på, men billig og praktisk å bruke. Jeg har tidligere vært kunde hos operatører som ingen hadde hørt om og vært godt fornøyd med pris og kundeservice. Men alt er i forandring og så blir det oppkjøp av "små" operatører og det har gått helt greit, men valget av Fjordkraft var mest for pengene for min del, og en hyggelig kundeservice den ene gangen jeg har vært i kontakt med de.
Hei Reidar, og tusen takk for den gode og grundige anmeldelsen! Det setter vi veldig stor pris på. Her kommer du med mange gode råd og tips som det er lurt å ta med seg på veien når man skal finne seg en ny mobiloperatør. Jeg håper du fortsetter å være fornøyd med oss, og hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med er det bare å gi oss beskjed. Vi er tilgengelige alle hverdager fra 8 til 20 på telefon, chat og Facebook. Ønsker deg en god uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Dataen blir fortette brukt opp enn hos andre. Så jeg fikk en saftig regning. Ringte tap sin kundeservice. Som med Telia og andre er helt gratis. Her ble det dyrt når jeg satt 4 timer i telefon kø. Holder meg til det jeg vet er bra fra nå av.
Hei Giulianna, og takk for tilbakemeldingen. Dette høres rart ut. Vi har ikke hatt 4 timer telefonkø i hverken juli eller august, og man får alltid tilbud om å bli oppringt av oss (og beholde sin plass i køen) hvis det er lenge å vente. Vår kundeservice har et helt vanlig åttesifret nummer, som er gratis å ringe for alle mobilabonnement som har inkludert ringetid – slik de fleste har i disse dager. Det koster ikke noe ekstra å ringe oss. Mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper - her er det likt hos absolutt alle. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Det som ofte er tilfelle er at man kommer til oss fra et selskap som hadde visse typer databruk inkludert i prisen, f.eks gratis streaming av musikk. Jeg vet at noen av Telenor/Telia sine abonnement har streaming av musikk inkludert, og at dette derfor ikke "teller" på databruken - kan det ha vært tilfelle hos deg? Det som også ofte er tilfelle er at man hadde en del data oppspart som Data Rollover hos sitt tidligere selskap. Hvis du hadde et abonnement på 4GB kan du ha spart opp Rollover opptil 8GB, slik at du hele tiden hadde en "buffer" med ekstra data selv om du brukte mer enn dine opprinnelige 4GB. Denne bufferen forsvant da du byttet mobilselskap, og det vil dermed oppleves som om dataen forsvinner fortere, selv om den egentlig brukes i akkurat samme tempo som før. Hvis du tenker at disse to forklaringsmulighetene ikke treffer i ditt tilfelle vil jeg oppfordre deg til å skontakte vår kundeservice direkte, slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Funker helt fint for voksne, god dekning og grei app. Men abonnementet for barn fungerer ikke som det skal, og vi får stadig ekstra-regninger, selv om datakontroll skal være aktivert. Varierende hvor hjelpsomme de på kundeservice er. Vurderer sterkt å bytte kun pga. dette.
Hei Anne G, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Datakontroll er tilleggstjenesten for deg som ikke ønsker å ha mulighet for overforbruk av data, men det er fortsatt mulig å få forbruk for andre ting som koster ekstra. Som eksempler kan jeg nevne kjøp av bussbilletter eller andre kjøp via mobilen, tilleggstjenester, innholdstjenester, teletorg- og opplysningstjenester og bruk til utlandet. Hvis du vil sette en stopper for også slike kostnader har vi tjenesten Foreldrekontroll. Det høres ut som dette kanskje kan være en tjeneste som dekker dine behov? Du kan lese mer om tjenestene her: https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/fa-full-kontroll-pa-mobilkostnadene/ Jeg håper dette var til hjelp! Med vennlig hilsen Fjordkraft