Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Service og faglighet. Jeg får veiledning på hva som passer meg som kunde.
Hei Jan Erik, Det er hyggelig å høre du er fornøyd med vår service og faglighet. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
De er hjelpsomme, hyggelige og tar deg på alvor. 😀
Hei Torild, Tusen takk for hyggelig omtale. Det er vår prioritet å sikre at alle kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Derfor setter vi stor pris på din tilbakemeling vedrørende dette. Vi takker for tilliten og gleder oss til å betjene deg videre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God service. Rask telefon kontakt hyggelig betjening
Hei Morten, Så hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vår prioritet er å gi våre kunder den beste opplevelsen. Vi setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Styr unna Fortum. Først sat eg over ein time i kø på telefonsupport. Så sende eg ein e-post, og den tok det fleire veker før dei svarte på. Med andre ord er dei umulege å få tak i få løyst sine problem.
Hei Bjørn, Vi beklager på det sterkeste for den lange ventetiden på telefon og den lange behandlingstiden på epost. Vi forstår det er frustrerende og vi beklager ulempen. Vi gjør vårt aller beste for å svare alle våre kunder så raskt som mulig. På grunn av uvanlig høy mengde henvendelser oppsto det dessverre forsinkelser i vår respons. Vi setter stor pris på din tålmodighet og forståelse i situasjonen. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og prosesser for å redusere ventetiden og behandlingstiden. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og vi vil gjøre alt vi kan for å sikre bedre kundeopplevelse i fremtiden. Vi håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Holder ikke det dere låver, dere har folk som ikke vet hva de holder på med og lyger til kundene.
Hei Remy, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse med oss som strømleverandør. Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse med oss som strømleverandør. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Forum er som andre: Ikke troverdige, ikke til for kundene,. Fortum er ikke bedre eller verre enn andre. Jeg aner ikke hvorfor jeg er kunde hos Fortum, antakelig noe med Oslo Energi, Hafslund etc fra tidligere. Jeg bryr meg ikke fordi Fortum som andre kun bryr seg om størst mulig utbytte og bonuser til ledere og ansatte. All kommunikasjon er Orwelsk nytale. Vi er i en absurd situasjon der NHH gjennom forskningen sin som Reiten tok tak i, har lagt til rette for at Norge gir naturressurser bygget av skattepenger til private leverandører som tjener millioner. Selskaper som tidligere var til for kunder er nå til for direktører og ansatte som henter ut bonuser som er helt absurde. Og vi forbrukere er fanget i et absurd og uoversiktlig system som ikke gir oss reelle valg. Alt til fordel for direktører og strøm-meklere.
Hei Knut, Det er beklagelig å høre du har hatt negativ opplevelse med oss som strømleverandør. Troverdighet er noe vi prioriterer hos Fortum, og vi tar dine beskymringer på alvor. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og jobbe aktivt for å gjennopprette tillit. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kjempe lett og følge forbruk og enkel app.bare å se i appen så har du full oversikt over forbruk og estimert hva regningen blir
Hei Torstein, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Hyggelig å høre du er fornøyd med oversikten i appen, og estimatet av faktura. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig fornøyd med spotpris avtale hos Fortum .Veldig oversiktlige tjenester.Anbefaler Fortum på det sterkeste.
Hei Arnt Ivar, Tusen takk for fin tilbakemelding. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med våre tjenester. Vi setter stor pris på at du ønsker å anbefale oss videre. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Tusen takk for tillitten og vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kjempefornøyd! Bl.a er Fortum-Appen utrolig bra. Jeg har full oversikt på alt som bruker strøm i leil! Målinger ned til timer, forventet strømbruk neste mnd. Får gode tips og råd og strømsparing og selv om min kunnskap til strøm o.l. ikke er god fra før, så har jeg ihvertfall full kontroll nå.
Hei, Tusen takk for din fantastiske anmeldelse. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør og oversikten i appen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Tusen takk igjen, vi gleder oss til å fortsette å betjene deg best mulig! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Middel fornøy og har brukt den leverandør over 15 år
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi ønsker å få en bedre forståelse av hva som gjør deg mindre fornøyd, slik at vi kan forbedre oss ytterligere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg fikk veldig bra svar og fornoyd med svaret fra en kunde behandler
Hei Maria, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi setter derfor stor pris på å høre du er fornøyd. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det passer meg bra å ha dere. Synes det kan bli litt mye å følge med på til tider, men det går greit
Hei Anne, Tusen takk for fin omtale. Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er fornøyd,bor i et boligsameie. Jeg tror på, og har tillit til at det er bra og at det blir gjort på beste måte.
Hei Vivian, Tusen takk for din positive tilbakemelding og den fine omtalen av oss som strømleverandør. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med våre tjenester og at de oppfyller dine forventninger og behov. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Alle priser er alt for høye og tilleggstjenestene irrelevante. Men Fortum er like greie som de fleste leverandører, har samme pris som alle andre og samme service og nettjenester. Det er ikke konkurranse på strøm i Norge og alle leverandører har tilnærmet samme overpris.
Hei Øyvind, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre våre tjenester ikke møter dine behov. Vi jobber kontinuelig med å forbedre våre produkter og tjenester. Kundetilfredshet er også noe vi setter høyt, og ønsker alltid å gi våre kunder en god opplevelse. Ta direkte kontakt med vårt kundesenter hvis du har noen forbedringsforslag. Vi verdsetter din tilbakemelding og tar alle kommentarer om forbedring videre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Var veldig fornøyd med kundeservice å app ..appen var enkel å oversiktlig
Hei Jøran, Tusen takk for hyggelige ord. Vi setter pris på å høre du er fornøyd med vår kundeservice og app. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fulgte råd fra min sønn om å bytte til Fortum da jeg flyttet til Oslo. Sååå fornøyd!😊
Hei Marit, Takk for din fantastiske omtale. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm