Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Fortum
3.3
796 verifiserte omtaler

Fortum omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
796 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#19
Utmerket
Fortum er rangert
#19 av 88 strømselskaper
40%
Middels
40% anbefaler Fortum
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 796 omtaler om Fortum

FILTRER OMTALER
218
102
51
50
375
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fortum?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Det er den servise og hva som er best for meg som kunde

Omtale av  Janerik S

Service og faglighet. Jeg får veiledning på hva som passer meg som kunde.

Svar fra Fortum
05.04.2024 08:23

Hei Jan Erik, Det er hyggelig å høre du er fornøyd med vår service og faglighet. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Hjelpsomme og blide.

Omtale av  Torild V. B

De er hjelpsomme, hyggelige og tar deg på alvor. 😀

Svar fra Fortum
04.04.2024 15:39

Hei Torild, Tusen takk for hyggelig omtale. Det er vår prioritet å sikre at alle kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Derfor setter vi stor pris på din tilbakemeling vedrørende dette. Vi takker for tilliten og gleder oss til å betjene deg videre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Veldig bra

Omtale av  Morten B

God service. Rask telefon kontakt hyggelig betjening

Svar fra Fortum
04.04.2024 15:43

Hei Morten, Så hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vår prioritet er å gi våre kunder den beste opplevelsen. Vi setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Styr unna

Omtale av  Bjørn I. S

Styr unna Fortum. Først sat eg over ein time i kø på telefonsupport. Så sende eg ein e-post, og den tok det fleire veker før dei svarte på. Med andre ord er dei umulege å få tak i få løyst sine problem.

Svar fra Fortum
03.04.2024 15:51

Hei Bjørn, Vi beklager på det sterkeste for den lange ventetiden på telefon og den lange behandlingstiden på epost. Vi forstår det er frustrerende og vi beklager ulempen. Vi gjør vårt aller beste for å svare alle våre kunder så raskt som mulig. På grunn av uvanlig høy mengde henvendelser oppsto det dessverre forsinkelser i vår respons. Vi setter stor pris på din tålmodighet og forståelse i situasjonen. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og prosesser for å redusere ventetiden og behandlingstiden. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og vi vil gjøre alt vi kan for å sikre bedre kundeopplevelse i fremtiden. Vi håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Innkomentanse

Omtale av  Remy

Holder ikke det dere låver, dere har folk som ikke vet hva de holder på med og lyger til kundene.

Svar fra Fortum
03.04.2024 15:52

Hei Remy, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse med oss som strømleverandør. Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse med oss som strømleverandør. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Det er litt merkelig at det er blitt slik. At det er absurd.

Omtale av  Knut

Forum er som andre: Ikke troverdige, ikke til for kundene,. Fortum er ikke bedre eller verre enn andre. Jeg aner ikke hvorfor jeg er kunde hos Fortum, antakelig noe med Oslo Energi, Hafslund etc fra tidligere. Jeg bryr meg ikke fordi Fortum som andre kun bryr seg om størst mulig utbytte og bonuser til ledere og ansatte. All kommunikasjon er Orwelsk nytale. Vi er i en absurd situasjon der NHH gjennom forskningen sin som Reiten tok tak i, har lagt til rette for at Norge gir naturressurser bygget av skattepenger til private leverandører som tjener millioner. Selskaper som tidligere var til for kunder er nå til for direktører og ansatte som henter ut bonuser som er helt absurde. Og vi forbrukere er fanget i et absurd og uoversiktlig system som ikke gir oss reelle valg. Alt til fordel for direktører og strøm-meklere.

Svar fra Fortum
04.04.2024 15:50

Hei Knut, Det er beklagelig å høre du har hatt negativ opplevelse med oss som strømleverandør. Troverdighet er noe vi prioriterer hos Fortum, og vi tar dine beskymringer på alvor. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og jobbe aktivt for å gjennopprette tillit. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Min vurdering!

Omtale av  Torstein T

Kjempe lett og følge forbruk og enkel app.bare å se i appen så har du full oversikt over forbruk og estimert hva regningen blir

Svar fra Fortum
03.04.2024 15:48

Hei Torstein, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Hyggelig å høre du er fornøyd med oversikten i appen, og estimatet av faktura. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Spotpris

Omtale av  Arntivar B

Veldig fornøyd med spotpris avtale hos Fortum .Veldig oversiktlige tjenester.Anbefaler Fortum på det sterkeste.

Svar fra Fortum
03.04.2024 15:46

Hei Arnt Ivar, Tusen takk for fin tilbakemelding. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med våre tjenester. Vi setter stor pris på at du ønsker å anbefale oss videre. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Tusen takk for tillitten og vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Kjempefornøyd.

Omtale av  Bitteliten

Kjempefornøyd! Bl.a er Fortum-Appen utrolig bra. Jeg har full oversikt på alt som bruker strøm i leil! Målinger ned til timer, forventet strømbruk neste mnd. Får gode tips og råd og strømsparing og selv om min kunnskap til strøm o.l. ikke er god fra før, så har jeg ihvertfall full kontroll nå.

Svar fra Fortum
27.03.2024 11:40

Hei, Tusen takk for din fantastiske anmeldelse. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør og oversikten i appen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Tusen takk igjen, vi gleder oss til å fortsette å betjene deg best mulig! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Har lys til å prøve med en anen leverandør.

Omtale av  Kun H

Middel fornøy og har brukt den leverandør over 15 år

Svar fra Fortum
27.03.2024 11:27

Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi ønsker å få en bedre forståelse av hva som gjør deg mindre fornøyd, slik at vi kan forbedre oss ytterligere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Rask Svar

Omtale av  Maria L. M

Jeg fikk veldig bra svar og fornoyd med svaret fra en kunde behandler

Svar fra Fortum
27.03.2024 11:23

Hei Maria, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi setter derfor stor pris på å høre du er fornøyd. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Er fornøyd med dere

Omtale av  Anne L. O

Det passer meg bra å ha dere. Synes det kan bli litt mye å følge med på til tider, men det går greit

Svar fra Fortum
27.03.2024 11:25

Hei Anne, Tusen takk for fin omtale. Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Tillit Skaugård begge veier.

Omtale av  Vivian A

Jeg er fornøyd,bor i et boligsameie. Jeg tror på, og har tillit til at det er bra og at det blir gjort på beste måte.

Svar fra Fortum
26.03.2024 15:49

Hei Vivian, Tusen takk for din positive tilbakemelding og den fine omtalen av oss som strømleverandør. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med våre tjenester og at de oppfyller dine forventninger og behov. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Samme service som alle andre og samme pris.

Omtale av  Øyvind M

Alle priser er alt for høye og tilleggstjenestene irrelevante. Men Fortum er like greie som de fleste leverandører, har samme pris som alle andre og samme service og nettjenester. Det er ikke konkurranse på strøm i Norge og alle leverandører har tilnærmet samme overpris.

Svar fra Fortum
26.03.2024 16:00

Hei Øyvind, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre våre tjenester ikke møter dine behov. Vi jobber kontinuelig med å forbedre våre produkter og tjenester. Kundetilfredshet er også noe vi setter høyt, og ønsker alltid å gi våre kunder en god opplevelse. Ta direkte kontakt med vårt kundesenter hvis du har noen forbedringsforslag. Vi verdsetter din tilbakemelding og tar alle kommentarer om forbedring videre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Enkelt å oversiktlig

Omtale av  Jøran T

Var veldig fornøyd med kundeservice å app ..appen var enkel å oversiktlig

Svar fra Fortum
26.03.2024 15:50

Hei Jøran, Tusen takk for hyggelige ord. Vi setter pris på å høre du er fornøyd med vår kundeservice og app. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lytt til råd til de som vet!

Omtale av  Marit

Fulgte råd fra min sønn om å bytte til Fortum da jeg flyttet til Oslo. Sååå fornøyd!😊

Svar fra Fortum
25.03.2024 15:42

Hei Marit, Takk for din fantastiske omtale. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR