Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra kundeservice og imøtekommende folk på kundeservice. Får den hjelpen jeg trenger hver gang jeg ringer inn.
Det er flere leverandører som selger fra 5 - 7 øre kw/t. Hvorfor er deres pris dyrere. Vi har vært deres faste kunde alle år.
Hei Khalid, tusen takk for tilbakemeldingen. Hva som gir verdi i en strømavtale vil være forskjellig fra person til person, og vurderingen bør i tillegg til størrelse på fastbeløp og påslag også baseres på hva som inngår i kundeforholdet. Vi har kundeservice som er tilgjengelig i flere kanaler, gjennomfakturering som gjør at du slipper å legge ut for strømstøtten, strøm-app inkludert i avtalen, fleksible betalingsløsninger ved behov og tjenesteutvikling av løsninger for smart strømstyring. Dette er alle eksempler på tjenester som koster penger å levere og som er verdsatt av våre kunder. Har du spørsmål, ikke nøl med å kontakt vårt kundesenter på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Synest dere tar for høy månedssum i forhold til forbruk
Hei Aslaug, gjerne kontakt vårt kundesenter direkte så kan en av våre kunderådgivere se på avtalen din, og undersøke hvilken som passer best for deg :) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Blitt altfor dyr. Stor prisoppgang. Nesten dobbelt så mye. Anbefales ikke fra meg
Hei Unn, tusen takk for tilbakemeldingen. Vi har holdt prisene nede så lenge som mulig, men på grunn av prisøkninger i samfunnet koster det nå mer for oss å kjøpe inn, administere og selge strøm. Beklager så mye for ulempen. Gjerne kontakt vårt kundesenter direkte, så kan vi finne løsninger som passer best for deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Stødig og pålitelig. Føler meg trygg med dette valget. Anbefales.
Hei Eli, det er hyggelig å høre du føler deg trygg med valget ditt og at du anbefaler oss! Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi setter stor pris på det og ser frem til å fortsette å levere pålitelig og stødig service. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fint sørvis å appen.med.strømpriser er helt fantastisk.
Hei Aloisia, tusen takk for positiv omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med appen. Vi ser frem til å fortsette å levere god service. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hyggelige medarbeidere som besvarer spørsmål på en grei måte. Kanskje litt for pågående i markedsføring sammenheng
Hei Arne, tusen takk for omtalen. Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med servicen og vil ta din tilbakemelding om vår markedsføring, til etterretning for å forbedre vår kommunikasjon fremover. Takk for at du tok deg tid til å dele dine tanker med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Takk.Utmerket.Prisene er gode og servicen er hyggelig
Hei Yaser, tusen takk for fin omtale. Det er flott å høre du er fornøyd med våre priser og vår service. Du er alltid hjertelig velkommen til å ta direkte kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Innfører vesentlig prisøkning på leveransen via sleip SMS som ikke viser at det reelle pristillegget er på mer enn 1000,-/år
Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Vi streber etter å være så transparente som mulig, og det er beklagelig at du ikke opplever det slik. Din tilbakemelding er viktig for oss og vi tar den på alvor. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Grei og oversiktlig strømavtale med bra elektronisk støtte
Hei Einar, kjekt å høre du er fornøyd med oversikten av din strømavtale. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg byttet etter at Fortum sendte meg en SMS der de økte prisen. I etterkant ble jeg oppringt av en selger fra Fortum som mente det var en bagatell at de økte prisen ca tusen kroner mer i året og at dette burde jeg tåle. Jeg følte han ironiserte over mitt bytte i stedet for å matche prisen. Jeg ønsker ikke å bli kontaktet av Fortum mer. Ryk og reis!!
Hei Nils, tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er lei oss for din opplevelse av telefonsamtalen og ønsker å følge opp saken videre. Vi sette stor pris på om du kontakter oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg får god tjenester av Fortum, det er lett å kommunisere med kundeservice
Hei Beaulah, det er flott å høre at du er fornøyd med tjenestene fra Fortum og at du synes det er lett å kommunisere med kundeservice. Vi setter stor pris på din hyggelige omtale og ser frem til å fortsette å levere god service. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg har egentlig ikke noe forhold til Fortum annet enn at jeg betalte de regninger dere sendte meg. Dere har en fin "min side" som jeg kikket på av og til. Savnet kanskje at dere kunne tatt personlig kontakt en gang iblant og kan jeg slik kunne bedret avtalen min jeg hadde med dere. Har nå fått lavere månedlig krone påslag samt lavere kw/ time påslag enn hva jeg hadde med dere
Hei Johan, tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du var fornøyd med Min Side. Vi setter også stor pris på dine tilbakemeldinger angående mer personlig kontakt. Vi ønsker alltid å forbedre oss og vil ta dine kommentarer videre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Påslaget Økte med 60%. Gjør ikke så stort utslag. Men for alle kunder tilsammen blir det mye. Fikk nytt tilbud uten,men ikke greit. De andre må da betale.
Hei Trond, Vi har ønsket å skjerme kundene mot prisøkninger så lenge som mulig, men en rekke prisøkninger i samfunnet gjør at det koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og selge strøm. Gjerne kontakt oss direkte om du har noen flere spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum er et helt ok strømselskap, og et selskap det er lett å komme i kontakt med. Jeg byttet da jeg syntes de økte prisene for mye i forhold til andre selskap. Og det var overaskende hvor lett det var å få en billigere strømavtale i et annet selskap. Det var gjort på få minutter, og da kan jeg spare mye i året. Men om Fortum igjenn senker prisene, er det godt mulig at jeg flytter tilbake til dem. Jeg merker kun forskjell i pris når det gjelder hvilken strøm jeg har i huset
Hei Geir, tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på våre kunder, og det er leit å høre du har byttet. Du er alltid hjertelig velkommen tilbake når du måtte ønske det:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God erfaring både med informasjon og hjelp fra kundeveileder
Hei Stein, det er hyggelig å høre du har god erfaring med Fortum som din strømleverandør. Det setter vi stor pris på å høre. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm