Fortum har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig tilfreds og fornøyd med dere som strømleverandør, og at jeg får alt på en faktura
Alle de gangene jeg har henvendt meg til Fortum, har jeg fått god informasjon og det har vært stor imøtekommenhet. Skriftlig har også info vært instruktiv og gitt .klare svar på mine "behov"
Jeg sparer penger med Fortum, kan føle med strømmen hele tiden.
Veldig oversiktelig, godt forklart og nyttig informasjon .
Stort sett fornøyd. Appen kunne hatt bedre brukervennlighet.
Jeg er fornøyd med Fortum, hjemmesiden er veldig bra.
Bra servise hyggelig betjening på telefon får greie og forståelige svar kan trykt anbefale Fortun strøm
Fortum har bra service rask support som gjør att man kjenner seg trygg
Alt virker «alltid», enkle og oversiktlige fakturaer. Og ikke minst ikke for mye reklame og «junk-mail».
Synes det er lite å spare når ein har instalert 14 solcellepaneler. Ellers har jeg vært fornøyd.
Virker helt normalt og ganske rimelig og regningen er ikke for vanskelig
Hei Frank, Veldig hyggelig å høre du er fornøyd med appen:) Vi ønsker at våre kunder enkelt kan følge med på faktura og forbruk i appen. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hvis du har noen spørsmål er det bare å kontakte oss på epost, chat eller telefon:) Vennlig hilsen Fortum
Fortum endret avtalen til å bli like dyr og dårlig som de fleste andre med påslag både her og der. De godskrev heller ikke opptjent bonus ved oppsigelse. Byttet til Vibb.no. Storfornøyd.
Hei Roger, Dessverre har den generelle prisveksten i samfunnet gjort at det nå koster mer enn før å kjøpe inn, administrere og levere strøm til deg. Derfor måtte vi øke prisen på din strømavtale. Dette er ikke et problem forbeholdt Fortum alene, men noe hele strømbransjen opplever. For utbetaling av opptjente strømtimer må du ha et aktivt strømabonnement på tidspunktet for utbetalingen. Utbetaling gjøres årlig, året etter at de er inntjent, og motregnes mot strømforbruk i juli, på fakturaen som utstedes i august. Beklager for ulempen. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Det er ikke en måte å få kunder på. På grunn av den plagsomme måten de bruker, kommer jeg aldri til å bruke dem.
Hei Carly, Du kan enkelt reservere telefonnummerer ditt her: https://strom.fortum.no/reservasjon Da vil du ikke bli kontaktet av våre telefonselgere. Beklager så mye for ulempen dette har medført. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Har ingen, kommentarer.. Får høye strømregningen...bruker nesten ikke, strøm 🔋..
Hei Anne, Tusen takk for din tilbakemelding. Den enkleste veien til en lavere strømregning er å tilpasse strømforbruket ditt. Ved å ha kontroll på når du bruker mest strøm, hva strømmen går til, og hvordan strømprisen utvikler seg, kan du gjøre små og enkle tiltak som bidrar til en lavere strømregning. Noe så enkelt som å dusje litt kortere på dager med høy strømpris, eller sette oppvaskmaskinen på den timen strømprisen er lav, er små justeringer i hverdagen som kan bidra til en stor forskjell på strømregningen. Gjerne kontakt oss på telefon 21494949 eller på epost [email protected], så kan vi bistå ytterligere. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Har en egen utrolig lav pris som skal jobbes hardt med å matche, så ikke gidd å kom med de «vanlige» tilbudene. Da kan dere bare la være å kontakte meg i det hele tatt.
Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding. Gjerne kontakt oss direkte på telefon 21494949 eller på epost [email protected] så kan vi ta en nærmere titt på din avtale. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Med fastpris hvet man hva en kan forholde seg til...Det blir Ingen overraskelse(liker ikke opp å ned priser)
Hei Raymond, Tusen takk for din tilbakemelding:) Hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss. Bare å ta kontakt om du har noen spørsmål, vi bistår gjerne:D Vennlig hilsen, Fortum Strøm