Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fortum solgte helt unødvendige tjenester til min kjæreste fra Filippinene som kostet henne godt over 1000kr per måned. Nå har jeg byttet til ny leverandør og plutselig fått et bruddgebyr på 3000kr. Jeg har aldri vært informert om bindingstid på abonnementet. Jeg har over lenger tid forsøkt å komme inn på min bruker hos Fortum (tidligere NorgesEnergi) uten å komme meg inn.
Veldig hyggelig og imøtekommende kunderådgiver. Fikk svar på alle mine spørdmål.
Hei Sonja:) Din tilbakemelding betyr mye for oss. Våre kunderådgivere ønsker å bistå på best mulig måte. Det er fantastisk å høre du er fornøyd. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Virker bra økonomisk. Bare fortsett med det ! Jeg har stor nytte av all informasjonen dere gir meg
Hei Svein, tusen takk for flott tilbakemelding. Det er alltid kjekt å høre at våre kunder er fornøyd. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det er for mye tillegg på fakturaen. Er jeg / andre nødt til å ha "Påslag på strømavtale2 og "Trygg hverdag"?
Hei Hugo, tusen takk for din tilbakemelding. Trygg Hverdag er en tilleggstjeneste som er helt frivillig å være registrert med. Gjerne kontakt oss direke så kan vi gå igjennom avtalen med deg. Da kan vi finne avtalen som passer best for ditt forbuksmønster. Du kan kontakte oss på 21494949 eller [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kundeservice kombinerte kunnskap om strømleverandør/strøm med omsorg av meg som menneske. Han var rett og slett hyggelig.
Hei Inger, Det er viktig for oss å ta godt vare på våre kunder. Det er derfor veldig hyggelig å høre om din positive opplevelse med vår kunderådgiver. Tusen takk for at du delte din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Eg har prøvd mange andre. Så eg svært fornøyd Fortuna så eg trur eg blir det en god stund. Det koster ingen ting å prøve.
Hei Tor, vi setter pris på at du ønsker å være kunde hos oss, og gleder oss til å betjene deg på best mulig måte:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God seriøs forklaring og endring av avtale slik at jeg fortsetter som kunde hos Fortum
Hei Svein, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vårt mål er å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Det er hyggelig å høre du fortsetter ditt kundeforhold hos oss. Takk igjen for omtalen! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Løgn og fanteri fra starten. Alltid direkte til inkasso ved forsinkelse og dobbeltbetalt strømregning som resultat. Inkassoselskap og Fortum har begge fått oppgjøret måned etter måned og ikke ei krone tilbake. Ved telefonkontakt følte jeg meg behandlet som en idiot og null interesse for å komme til noen enighet
Hei Svein. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Når vi mottar dobbelbetaling blir siste beløp automatisk returnert tilbake til kontoen vi mottok betaling fra. Vi ønsker å undersøke saken nærmere og oppfordrer deg til å kontakte oss direkte på [email protected] med kvittering av betalingene. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Beste strømselskapet jeg har hatt til nå og kommer ikke til å bytte strømselskap , anbefaler Fortum .
Hei Marianne, det betyr utrolig mye for oss å høre at du vil anbefale oss videre. Det er det største komplimentet vi kan få. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra service er ikke fornøyd med prisen. Vet ikke om fast pris er bedre
Hei Gerard, Takk for din tilbakemelding angående våre priser som strømleverandør. Prisene på strøm er det kraftbørsen Nord Pool som bestemmer og ikke noe som strømleverandør bestemmer. Som strømleverandør er vi forpliktet til å kjøpe strøm på kraftbørsen til gjeldende priser. Du som kunde har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Prisen du ender opp med på fakturaen er spotpris basert på ditt forbruk opp mot Nord Pools timesverdier, tillagt mva.Vi vil gjerne se nærmere på din nåværende strømavtale og finne en løsning som passer dine behov. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller 21494949:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Alt fungerer som det skal, hyggelige kundebehandlere og effektivt og informativt.
Hei Elin, tusen takk for fantastisk omtale. Det gleder oss å høre du opplever Fortum som en effektiv og informativ leverandør- med god kundeservice. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette den gode jobben. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Forferdelig Oppfattes som et svindel selskap. Kontaktet meg grunnet selvstendig næringsdrivende (Hobby jobb), ble forespeilt ok avtale, men de fokuserte ikke på at det var 12 mnd oppsigelsestid (ikke bindingstid men oppsigelsestid). Så når jeg ikke ønsket forholdet lenger måtte jeg vente 12 måneder. Så presterer de å sende straffe gebyr på siste faktura for brutt avtale periode, tiltros for skriftlig avtalt oppsigelse og at datoen er opplys fra Fortum. Hold dere langt vekke fra Fortum
Hei Helge, det er veldig leit å høre om din opplevelse. Vi tar anklager om svindel svært alvorlig og ønsker alltid å være transparente i våre tjenester. Hvis du har opplevd noe som virker feil vil vi gjerne høre mer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] så kan vi hjelpe videre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hadde dårligere pris enn en venn, og ringte for å høre hvorfor. Svaret var fordi jeg hadde en eldre avtale. Snakk pm å ta dårlig vare på eksisterende kunder, når nye får bedre avtaler
Hei Tove, Vi forstår det kan være frustrerende. Dessverre har vi ikke anledning til å varsle hele kundebasen om nye avtaler og tjenester som lanseres. På våre nettsider er alle oppdateringer tilgjengelig. Nye tilbud blir informert på våre nettsider, og det kan derfor være lurt å titte innom i ny og ne. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Beste kundeservice ... og super app! Hafslundsenter i Kristiansand var mer komplisert for meg som handycap privatkunde. Fikk i dag via Callsenter i Skien fantastisk hjelp på spørsmål anng. mine spørsmål ang. strømstøtte som kunde via Elvia, og annet. Superkoselig og svært hyggelig opplevelse.
Hei Mona, det gleder oss å høre om din positive opplevelse. Hvis du trenger hjelp ved en senere anledning er vi tilgengelig på telefon 21494949, chat eller epost [email protected]. Våre kunderådgivere er klare for å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig fornøyd men merket nå den siste mnd at appen min vill ikke virke vil gjerne inn å titte litt på bruk av strøm.
Hei Jaquelina, tusen takk for fin omtale. Det er leit å høre du har hatt problemer med appen. Vi ønsker å hjelpe deg med å løse problemet. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på [email protected]. Da kan vi undersøke hva som er årsaken til at appen ikke har fungert optimalt. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har alltid strøm. Sjelden feil Prisen burde være lavere, spesielt på fritidsbolig.
Hei Per, tusen takk for omtalen. Det er flott å høre du sjeldent opplever problemer. Vi forstår viktigheten av konkurransedyktige priser og jobber kontinuerlig med å sikre at våre priser er rettferdig og konkurransedyktige i markedet. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949 hvis du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm