Chilimobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De struper hastigheten på 5g-nettet. Du må gi dem ekstra penger for å få utnytte det fult ut. Det koster dem naturligvis ingenting ekstra. De er riktignok ikke alene, resten av norske mobilnett-tilbydere gjør det samme ser det ut som (definisjonen av kartellvirksomhet?). Finner ikke lignende i noe europeisk land. Pga kartellvirksomheten som tillates har Norge enda ikke forlatt 4g/2015~
Hei Kristian! Er det et av Fri Data-abonnementene du har? I så tilfelle fungerer de slik at du har 20 Mbit/s hastighet med Fri Data Standard og 250 Mbit/s med Fri Data Max. Dersom du bruker 100 GB vil hastigheten settes ned til 3 Mbit/s på begge abonnementene frem til neste måned. Du kan fremdeles bruke telefonen din som normalt, men enkelte ønsker likevel å ha full hastighet igjen. Da kan du kjøpe Data Reload til 299 kr, som gir deg 100 GB til med full hastighet. I Norge er det bransjestandard med ulike hastighetsbegrensninger på Fri Data abonnementene, dette gjør at vi kan tilby ulike prisplan, f.eks. Fri Data Standard til bare 349 kr per måned. Med vennlig hilsen Emilie- Chilimobil Kundeservice
Best i pris på alle tester! Trekker 1 stjerne pga vi hadde nok fått bedre dekning her vi bor om Chilli Mobil hadde brukt Telenor sitt nettverk.
Hei Maria, Så kjekt å høre at du er veldig fornøyd med oss! Dessverre er det noen steder hvor dekningen enda ikke er utbedret til det aller beste. Men du kan sende oss en mail her: [email protected] med ønske om forbedret dekning på din adresse, også tar vi det videre med vår nettverksleverandør :) Med vennlig hilsen Emilie- Chilimobil Kundeservice
Meget stabil forbindelse, aldri ute av drift, og jevnt over god datahastighet! Fantastisk bra app.
Hei Kjell! Tusen takk for din gode tilbakemelding, det setter vi veldig pris på å høre! :) Med vennlig hilsen Emilie- Chilimobil Kundeservice
Helt greit mobilabonnement med mye data for pengene. Passer dårlig til meg da det er dårlig dekning på hytta og noen steder hvor jeg også ferdes. Irritasjonsmoment er at jeg ikke kunne få e-faktura, men måtte få regning på e-post.
Hei Nina, Så fint at du stort sett er fornøyd med oss! Vi skjønner at det er kjedelig dersom du har dårlig dekning enkelte steder. Telia bygger stadig ut nettet sitt, så det kan forbedres i disse områdene. Dersom det er noen spesifikke steder du ønsker god dekning på kan du gjerne sende oss et ønske om dette på vår kundeservice: [email protected]. eFaktura har vi tilbudt i mange år, så da høres det eventuelt om som en feil har oppstått et sted. Ta kontakt med vår kundeservice så skal vi prøve å få ordnet det for deg! :) Med vennlig hilsen Emilie- Chilimobil Kundeservice
Etter prisøkning på kr 30,- pr. mnd. er det på tide å finne en annen leverandør.
Hei Jan, Vi prøver å holde prisene så lave som mulig, men noen ganger må vi øke prisen på et abonnement for å kunne beholde abonnementet. Alle abonnementene våre er i stadig utvikling både med pris og hvor mye data som er inkludert, så jeg håper derfor du finner et abonnement hos oss i fremtiden du ønsker å teste :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
dårlig på mobildata ved påsketider, da virker nesten ikke mobildata i engerdal i heletatt. Sammen med mange andre ønsker jeg å streame filmer etc. men dette fungerer veldig dårlig.
Hei Stig, I enkelte perioder vil det være stor pågang på nettet og man kan da oppleve lavere hastighet i forbindelse med dette. Telia bygger stadig ut nettet og kapasiteten, så vi håper at det er bedre til neste påske. Dersom det er veldig tregt kan du gjerne ta kontakt med vår kundeservice, så kan vi sjekke at om det er noen spesielle feil som gjør at det er slik. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Alt ok. Hadde aldri bruk får deres kundeservice. Bytter kun fordi de går opp i pris for andre gang, og jeg er ute etter billigst mulig Telia/ Ice abonnement.
Hei Magdalena, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, det setter vi pris på! :) Så leit at du bytter pga. pris! Abonnementene vil stadig utvikle seg, og vi gjør stort sett endringer som kommer deg som kunde til gode, f.eks. som å tilføye ekstra data. I enkelte tilfeller må vi allikevel sette opp prisen på noen abonnement, slik at vi kan fortsette å tilby disse til våre kunder. Vi håper du finner et nytt abonnement hos oss i fremtiden som passer deg og dine behov. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Fungerer smertefritt!. Både i mobil mtp dekning og med ruter på hytta med tvilling data-sim.
Hei Terje, Det er så kjekt å høre at du er fornøyd, også setter vi utrolig stor pris på at du ønsker å dele dette! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Prøver å betale min fars mobilabonnement , og ønsker å vite noe om en faktura som er sendt meg, men en meget kverrulerende kundebehandler svarer meg at hun ikke vil hjelpe med det fordi hun mååå snakke med min far!!! Så firkantet!!! Og hun ber meg om at jeg skal gi min far på 94 år beskjed at han skal sende Mail!!!!! Takk for hjelp!!
Hei Helga, Så leit å høre at du har hatt en dårlig erfaring med vår kundeservice, det ønsker vi ikke at noen skal oppleve! Vi må forholde oss til strenge personvern-regler, og i noen tilfeller gjør det dialog med andre litt vanskelig. Vi prøver allikevel å komme til en løsning som passer alle parter. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på nytt, også kan vi guide dere til hvordan du kan få opprettet en fullmakt hos oss. Vi er tilgjengelig på mail her: [email protected] eller tlf: 915 02 445. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Billig og enkelt! Elsker all dataen inkludert, at det har Telia dekning (eneste som har 5G der jeg bor) og en fantastisk app!
Hei Daniel, Tusen takk for så fine ord! Det varmer alle i Chilimobil, og spesielt app-utviklerne våre! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Måtte betale for en hel måned da jeg byttet operatør den 5. Chili hevder alle mobilselskap gjør det på denne måten, det stemmer ikke! Døtrene mine hadde Ice før vi byttet, der betalte jeg kun for de dagene de var kunder hos Ice.
Hei Sharin, Så leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss! Dersom du overfører nummeret ditt til et annet selskap etter at vi har sendt ut faktura, vil ikke fakturaen avregnes automatisk. Dersom du ønsker en løsning i forhold til dette kan du ta kontakt med vår kundeservice, også skal vi se på hva vi kan få gjort for deg! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
I løpet av mine snart 3 år med Chilimobil, så har jeg opplevd at jeg har god dekning over alt, ingen problemer med fakturaer og ingen behov for kundeservice fordi alt bare fungerer. Jeg har hatt mye dyrere abonnementer hos større aktører hvor jeg har måtte legge igjen dårlige omtaler, så anbefaler Chilimobil på det sterkeste.
Hei Fredrik, Så hyggelig at du er fornøyd med oss, det blir vi så glad for å høre! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Billig, men dårlig signal stort sett over hele Norge
Hei Ola, Vi leier nett av Telia og de har Norges beste 5G nettverk! Det kan derfor høres ut som at det er noe feil som gjør at du opplever dårlig dekning. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice også kan vi hjelpe deg med feilsøking og få sjekket at du har korrekte innstillinger på din mobiltelefon. Vi er tilgjengelig her: [email protected] eller på tlf 915 02 445. Ellers kan du sjekke innstillingene du skal ha selv her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Svak dekning i mange områder gir dårlig lyd og treg data
Hei! Vi leier nett av Telia og de har Norges beste 5G nettverk. Det kan derfor virke som at det er noe gale som gjør at du opplever svak dekning. Sjekk gjerne om det er dekningsutfall i ditt område her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/ og gå gjerne gjennom innstillingene dine: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom du trenger hjelp med feilsøking kan du ta kontakt med vår kundeservice her: [email protected] eller på tlf her: 915 02 445. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Lokker med kampanje på abonnement for så å skru opp prisen senere. Kunne ikke se noen plass at jeg bare ville beholde prisen i en begrenset periode.
Hei Jørgen, Kampanje-abonnementene har vi tilbudt i lang tid, og vi måtte dessverre sette opp prisen på det nylig. Vi beklager så mye at du opplevde det slik som du gjorde! Det vil alltids komme noen prisjusteringer, men heldigvis er de sjelden og som regel utgjør de ikke store forskjeller. Men vi forstår allikevel godt din opplevelse som kunde hos oss. Vi håper du forblir kunde hos oss, og blir fornøyd med våre tjenester! Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Ingenting å klage på, meget bra priser og bra Telia dekning. Oversiktlig app! Topp! Anbefales!
Hei Asbjørn, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) Vi er glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss. Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice