Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt hjerneslag og det er utrolig viktig at folk tar seg tid. Og ved å gi meg en lang prat så er han med på å hjelpe meg tilbake til normalt liv. Dette viste han ikke om på forhånd så dere kan jo bruke han som jeg fikk pratet med.
Usedvanlig hjelpsom kundebehandling. Helt topp og effektiv.
Hei Harald! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛
Jeg ble hørt og fikk meget god hjelp. Dessuten ble jeg meget beroliget på grunn av god informasjon
Hei May! Det var fantastisk å høre at du følte deg hørt og fikk god hjelp! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og er glade for at vi kunne bidra til å løse problemene dine og gi deg den informasjonen du trengte for å føle deg beroliget. Å sikre at kundene våre føler seg trygge og godt ivaretatt er en prioritet for oss, og vi er glade for at vi kunne oppfylle det for deg. Takk for at du valgte Talkmore! Mvh. Halima 💛
Obs. Ren svindel! Verste mobilabonnement jeg har noen gang hatt. Selgeren forsøker å lure folk ved å ikke gi riktig pris når han/hun gir deg et tilbud. Kommer med skjulte kostnader som for eks. «personverforsikring» samt gir deg pris før moms, men sier ikke dette ifra. Andre måter de svindle folk er at datapakker forsvinner etter noen dager oppstart. Dette gjør de for at folk skal kjøpe ekstra datapakker for å tjene mer! Jeg hadde avtale om å betale 249kr per måned for 16GB, men fikk faktura på 583kr. Så styr unna denne operatøren, folkens! 🙅🤧😷
Hei Mehdi! Takk for tilbakemeldingen din, vi tar dette svært alvorlig. Beklager virkelig for eventuelle misforståelser eller uventede kostnader. Vi ønsker å løse dette for deg så raskt som mulig. Vennligst kontakt oss på [email protected] med detaljene om din avtale, så vil vi umiddelbart se nærmere på saken. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛
Ville bytte mobil leverandør. Fikk en telefon fra Talkmore, med et tilbud jeg godtok, selv om de ikke var billigst. Etter at avtalen kom på mail, så manglet noe informasjon om avtalen som var inngått. Ringte Talkmore, og traff en meget serviceinnstilt mann, som fikset opp med en gang i det som manglet. Meget bra service så langt.
Hei Bjørn! Takk for tilbakemeldingen din! Vi setter pris på at du valgte Talkmore og at du deler din opplevelse med oss. Det er flott å høre at du ble fornøyd med tilbudet du mottok, selv om det ikke var det billigste alternativet. Vi beklager eventuelle mangler i informasjonen du mottok på e-post, men det er flott å høre at vår serviceinnstilte medarbeider kunne hjelpe deg med å rette opp dette umiddelbart. Vi streber alltid etter å gi den beste servicen til våre kunder, og det er fantastisk å høre at vi har levert på dette så langt. Vi setter pris på din tillit til oss, og hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, ikke nøl med å ta kontakt. Mvh. Halima 💛
Har aldri hatt noen problem med Talkmore, gode priser, hyggelig kundeservice og man får fort hjelp med problemene. Er også bruker av Talkmore bedrift og jeg er like fornøyd der
Hei Andreas! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det gjør oss virkelig glade å høre at du er så fornøyd med våre tjenester, både som privat- og bedriftskunde. Å vite at du opplever gode priser, hyggelig kundeservice og rask hjelp med eventuelle problemer, er virkelig inspirerende for oss. Vi setter stor pris på din støtte og tillit, og vi vil fortsette å jobbe hardt for å opprettholde den høye standarden du har blitt vant til hos oss. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, ikke nøl med å ta kontakt. Takk for at du er en del av Talkmore! Mvh. Halima 💛
Raskt å konkret svar på det jeg lurte på ang bytte av mobil abonnement
Hei Geir! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛
Aldri vært problemer, hverken med abonnement eller dekning. Kundeservice er 10/10 🎉👍
Hei Lisbeth! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Ut ifra at konsulent ordner opp med vervepremien .
Hei Irene! Det er flott å høre at kundebehandleren tok seg god tid til å sjekke all informasjonen grundig og ordnet verve rabatten for deg! Det er slik vi ønsker at det skal være! Takk for god tilbakemelding! Mvh. Halima 💛
Meget bra samtale med kundeservice, hun var veldig flink. Kunne jobben sin
Hei Safdar! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Mvh. Halima 💛
I en mobil levrandør verden som lover mer de kan holde så er Talkmore en Stabil leverandør som i 10 år har levert første klasse på dekning, pris og kundeservice for meg. Nå har resten av familien kommet over også(til slutt)Bytter ikke til noen andre leverandører!
Hei Freyja! Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg. Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! 💛 Mvh.Halima
For en tid tilbake endret jeg til et annet mobilselskap, litt billigere, men ikke lenge etter gikk jeg tilbake til talkmore!!! Ikke fornøyd, men hos talkmore får jeg hjelp uansett problem, og prisene er ikke hakke gal🙏🙏de et alltid der for kunden når man tar kontakt!! Jeg er superfornøyd med Talkmore, takk for alltis super service🙏🙏👏👏
Heisann Bente! Vi er stolte av å kunne levere super service til alle våre kunder, men blir ekstra stolte når vi leser slike hyggelige tilbakemeldinger. Det er fantastisk å høre at du er fornøyd og alltid får hjelp når du er i kontakt med oss. Slik ønsker vi å fortsette i lang tid :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Veldig hyggelig og imøtekommende person på kundeservice 😊
Hei Tone! Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Det er flott å høre at du hadde en positiv opplevelse i kontakt med kundeservice :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Selger løy om konkurrent - konkurrenten bruker også Telenor-nettet, men selgeren sa at disse bare bare leide deler av nettet og derfor hadde dårligere dekning. Stemmer ikke når jeg sjekker opp. Selger lovet også ekstra data, som jeg ikke fikk. Trykket for å ikke ta opp samtale, så ingen bevis - tydeligvis noe som ble utnyttet.
Hei Michael! Dette hørtes jo absolutt ikke bra ut. Dersom selger har gitt informasjon som ikke stemmer, og i tillegg lovet ekstra tjenester som ikke har blitt levert må jeg bare beklage. Dette ønsker jeg naturligvis å undersøke nærmere. Kunne du sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å hjelpe og finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Her kaster de ansatte på kundeservice seg rundt for å løse ditt problem. De ser løsninger å jeg fikk ikke inntrykk for at de ville selge meg noe ekstra som jeg ikke har behov for. At dere jobber i kundeservice-bransjen og sikkert snakker med sure kunder dagen lang, og enda var så hyggelige å behjelpelige for meg overrasker. Her gjør dere noe riktig, for jeg føye meg ivaretatt
Hei Tim-Ronny! Takk for den flotte tilbakemeldingen! Det varmer virkelig å høre at du opplevde vår kundeserviceteam som så engasjerte og dedikerte til å løse problemene dine. Vi setter stor pris på at du følte deg ivaretatt og at du ikke ble presset til å kjøpe noe ekstra du ikke hadde behov for. Å skape gode kundeopplevelser er en prioritet for oss, og det er flott å høre at vi har lyktes med dette i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛
Ble møtt av en hyggelig stemme som hadde svar på det jeg spurte om med en gang,uten at det ble venting. Dere etter avslutta vi en hyggelig måte. Men,dere hos Talkmore er kjent med å være hyggelige å effektive så der var jo ikke nytt. Så alt gikk fort og ryddig for seg.
Hei Kjell! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk dag! 😊🌟 Mvh. Halima