Canal Digital Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prakket på oss at vi hadde kjøpt filmer når vi ikke hadde det. De lurte samboeren min til å få ett raskere nett i 3 mnd, så lovte de å sende en mail før, så han fikk avbestilt... Plutselig fikk vi veldig høye regninger på over 2000 kr for internett pr 3 måned og plutselig hver 2 måned. For ett møkka selskap.
Canal Digital bryter markedsføringslovens § 11 tredje ledd "I næringsvirksomhet er det forbudt å henvise forbrukere som skal ta kontakt med den næringsdrivende i forbindelse med en inngått avtale, til et telefonnummer som belaster forbrukeren med en høyere kostnad enn grunntakst. " Når sender e-post til Canal Digital får å få vite deres ordinære telefonnummer som følger grunntakst, får jeg som svar at de ikke har et slikt telefonnummer. De har altså kun det femsifrede nummeret 06090, som det er dyrt å ringe til. Jeg kontaktet Forbrukeronbudet og fikk vite at Canal Digitals alternative telefonnummer er 67100690, men dette nummeret ser det ut for at kundene deres ikke skal få vite. Dette kaller vi særdeles dårlig kundebehandling når en slik løgn blir servert kundene deres. Det er utvilsomt ulovlig og bryter etiske restningslinjer og markedsføringsloven. Er du kunde hos Canal Digital ring 67106090 istedenfor 06090, så slipper du høye telefonutgifter.
Fibernett tilbud i hele Fana område var begynnelsen. Fibernett av Telenor(Canal digital) Fungerer ikke som lovet. Feil faktura. Arrogant og kompetansemangel om henvendelser! Tvangskjøp av TV. Feilfaktura gjentar seg. Tilleggpris for fiber tilgang for fibernett??? Hva er dette? Fiberfiasco! Aldri aksepterer fibernett tilbud fra Telenor og Canal digital.
Jeg skrev kontrakt etter møte med en dørselger. Han sa at de garanterte leveranse i løpet av ni månder. Men i kontrakten står det ikke en gang at det er vedtatt at linjen skal legges. Jeg fikk også beskjed om at de skulle stå for alt med instalasjonen av fiber. Men i kontrakten står det at jeg skal stå for gravingen...
Ekstrem svakt signal som kutter ut ofte og må av/på modem ofte. Wifi lampe har aldri gått grønn og er alltid gul. Har ringt inn og snakket med kontakt hjelp og svarene er det er normalt! Syns det er ekstrem dårlig service når jeg har et problem som blir ikke løst og ingen service tekniker besøke meg. Jeg har denne topp hastighet og syns jeg betaler dyrt for dårlig produkt/service.
Nettet deres faller ofte ned, og gir til tider veldig lave hastigheter. Kontakter du kundeservice for å fikse en ikke-fungerende nettilkobling, får du en tidsramme på en uke der de lover å komme, starter ca en uke fra da du kontaktet dem. Kommer aldri før siste dagen, noen ganger noen dager etterpå. Opplevde også at de glemte det hele en gang. Dette medfører selvsagt at man blir nettløs 2-3 uker før problemene deres blir fikset. Bør også nevne at dette skjer med jevne mellomrom, ca 2-3 måneder mellom hver gang.
Hva mer kan jeg forlange? Alt fungerer 100% her hos oss i Bergen. Helt stabil og presis bredbåndsforbindelse, uten noe utfall (bortsett fra evt feilretting eller oppdatering kun ca hver 3dje år?). Leveransen er til sameiet vårt. Lav pris med Komplett-pakken vår. Får nyeste og oppdaterte modem hvis behov.