Canal Digital Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettet deres faller ofte ned, og gir til tider veldig lave hastigheter. Kontakter du kundeservice for å fikse en ikke-fungerende nettilkobling, får du en tidsramme på en uke der de lover å komme, starter ca en uke fra da du kontaktet dem. Kommer aldri før siste dagen, noen ganger noen dager etterpå. Opplevde også at de glemte det hele en gang. Dette medfører selvsagt at man blir nettløs 2-3 uker før problemene deres blir fikset. Bør også nevne at dette skjer med jevne mellomrom, ca 2-3 måneder mellom hver gang.
Hva mer kan jeg forlange? Alt fungerer 100% her hos oss i Bergen. Helt stabil og presis bredbåndsforbindelse, uten noe utfall (bortsett fra evt feilretting eller oppdatering kun ca hver 3dje år?). Leveransen er til sameiet vårt. Lav pris med Komplett-pakken vår. Får nyeste og oppdaterte modem hvis behov.
Canal Digital skryter at de har rask internett og lave priser.. Vel, jeg kan ikke si at jeg har opplevd hastighet på min datamaskin... Hver gang jeg klager, så svarer de at det er feil hos meg... Har prøvd med flere modemer og datamaskiner uten at det blir bedre fart. Farten minner meg på de analoge modemene som laget mye støy når man koblet til internett.... Hvis jeg kobler meg til min ICE modem, så er det mye bedre fart... Har dessverre bindingstid og må være kunde der i noen måneder til. Gjett om jeg skal si opp abonnementet så snart jeg kan. Canal Digital burde være litt mer kundeservicevennlige. Føler at de er veldig arrogante nå. Vil ikke jobbe, bare ta fra deg penger. Jeg kommer i allefall aldri til å bli kunde hos Canal Digital igjen.
Alt er dårlig med Canal Digital. Har ventet i over 2 måneder på å komme på internett og få TV. Endelig når montør kommer, og sier at det bare er å koble på utstyret, så fungerer det fortsatt ikke. Styr unna hvis du kan velge noe annet firma.
Alt er dårlig. CD er restene av et gammelt statsmonopol (Telenor), og har videreført servicen og priser derfra, sørgelige greier.