Altibox TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter å ha vært i telenors klamme klør, var det godt å komme tilbake til Altibox. Glimrende kundeservice. Fikk hjelp en sen lørdag kveld! Slå den Telenor!
Nettet faller ut ukentlig. Måler mye lavere hastighet enn hva jeg betaler for. Kundeservicen er heller ikke noe å skryte av.
Det er forferdelig irriterende med alle reprisene dere sender,og ikke bare 1 gang i reprise.men gang på gang de samme episodene om igjen og om igjen.derfor burde dere gi oss 25 poeng gratis.for å få et bedre tv tilbud.som nå er veldig dårlig.
Raskt og fantastisk internet Greit og påliteligt utstyr God kundekontakt på email og telefon Nye dekoderen er litt treg men er bra satt opp og ganske bruker vennlig
TV-tjenesten til Altibox suger så inni granskauen dekoderen, modell A holder virkelig ikke mål, kommer feilmelding i hele tiden og er så treg at kanirritere en stein, og reponsen fra min leverandør Viken Fiber er øredøvende stillhet, har klaget veldig mange ganger, men skjer absolutt ingenting
Opplever at linjene er altfor ustabilem og prisene har steget VELDIG mye, og det er blitt uforholdsmessig dyrt. Som om ikke det er nok, er det svært vanskelig å få sagt opp abonnemnetet på hjemmesiden deres. Er rett og slett lei og vil aldri mer være kunde.
ingen hjelp å få fra kundeservice har forsøkt flere ganger men ingen respons
Synes de kunne senket prisene betraktelig. Man burde kunne spare mer enn 160,- om man kun trenger internett. Rett og slett for dyrt og for dårlig
Rask Internett og god tv opplevelse. Eneste minus så langt er at tuner henger seg opp hvis man skal se programmer tilbake i tid.
Jeg har sjekket at jeg får de lovede 200 Mbps. Bildet er bra, men lyden faller ut i korte perioder (1 sek) innimellom. Har fulgt rådene om å anskaffe Nest Wifi router, men det hjelper ikke. Altibox sin egen router fortjener 0 på en skala fra 1 til 5. Kundeservisen er hyggelige folk som ikke har de muligheter de burde ha til å ordne opp.
Håpløst kundeservice. Dem er hyggelig på telefonen men sender deg fram og tilbake. Jeg ringte for å få en bedre avtale men ta vart dem helt rar.
Umulig å få kontakt på telefon. Elendig chat. De som svarer på chat kan bare svare på selvfølgeligheter som du kan finne på hjemmesiden.
Alt for høy pris standard pakke med 75 ekstra poeng 2 dekodere kr 17500 pr år.
Da Altibox nekter å forhandle med tv2, så er 600.000 abonnenter avskåret fra å se riksdekkende sendinger. Altibox bryr seg ikke om kundene da de er eid av et strømselskap og kan gjøre hva de vil.
Du får langt fra hva du betaler for. Til og med kablet tv lagger på ett 500/500 abn. Hos kunde service får du bare arrogante jyplinger med standard svar om hva du som kunde forplikter deg til å overholde. Ligg unna og spar deg for masse bryderi!!
Har flyttet,sa opp mitt abonnement i juli,ble ikke registrert,da satte en rådgiver, oppsigelse dato til 1.8,da må jeg betale en mnd.ekstra .prøvd i dagevis å få kontakt på chat og telefon