Altibox TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dekoder er ikk god nok, modell A. Det er sannsynlig at SW ikke er god nok
Jeg må bare få sagt hvor frustrerende hele dette opplegget er. Abonnementet vårt økes i pris, uten noe varsel eller fornuftig forklaring. Vi betaler fast hver måned, og plutselig er prisen doblet – fra 700 til 1400 kroner. Da vi fikk rabatt i fjor, ba kundebehandleren meg spesifikt om å ta kontakt igjen i mai, fordi prisene da skulle opp, og vi kunne se på en ny løsning. Nå sier kundeservice at det ikke stemmer – fordi vi har hatt rabatt i to år, og derfor må betale full pris i minst ett år før det er mulig å vurdere ny rabatt. Det høres helt vilt ut, spesielt når vi i nesten ti år før det har betalt ordinær pris. Når vi først fikk rabatt de siste to årene, innså vi hvor mye vi faktisk har overbetalt tidligere. Det gjør det ikke bedre at dette er et selskap med monopol i området. Det finnes ingen alternativer, og det vet de. For å toppe det hele: Når jeg ringer inn for å klage, møter jeg en kundebehandler som begynner å snakke om hva hun betaler og at plastposer har gått fra 1 til 7 kroner. Jeg har jo ikke spurt om hva hun betaler eller hva poser koster. Helt irrelevant og fullstendig uprofesjonelt. Ærlig talt – STYR UNNA hvis du har muligheten. Dette er en kundeservice det ikke går an å stole på.
Blir bombardert med reklame i altibox. Helt håpløst å snakke med kundeservice. De skylder på leverandører, men det er faktisk altibox som selger produktet. Vurderer å si opp hele greia.
Kablet løsning med tv Altibox enhet virker bra. Bruk av altiboxapp fra mobil via Chromcast mot tv gir skiftende skarphet i bilde og ubrukelig teksting særlig for nrk. Diskutert med teknisk støtte som var hyggelige og hjelpsomme men avskriver støtte ved bruk av casting. Foreslår bare å skaffe en tråløs enhet. Ikke fornøyd med dette og vurderer anskaffelse av google tv enhet.
Forferdelig mange feilkoder, og utålbart ofte feilkoder. Altibox benytter seg av en dekoder som kan betegnes som "Jalla". Legg til at de har en kundeservice som ikke forstår at dekoder er helt bak mål, og man egentlig ikke har bruk for den. Nvidia går utenpå altiboks dekoder. Altiboks påstår selv at dersom du ikke er fornøyd, så vil Nimbus ta kont innen 2 virkedager. Feil, prøv ca 20 virkedager. Det er realiteten. Med dette takker jeg farvel. Altiboks, dere har myyyye å forbedre.
Sa opp abonnementet i mars, og i bekreftelsesmailen(som dessverre la seg i søppelpost) ble jeg opplyst om at oppsigelsestiden var en mnd. Nå har jeg fått ny faktura i mai, og de mener nå på at jeg idag har sagt opp. (Søppelposten slettes automatisk etter 30 dager, så har ikke bevis for at dette ikke er tilfelle). Helt utrolig at dette ikke ble registrert i deres system før.
Bare tull med opptak.Får ikke slettet "Forsett å se" som man gjorde før oppdatering "Forbedring av Altibox TV"
For mange feilmeldinger over kort tid. I dag er feilen 204, forrige dagen 400.
Et solid overpriset produkt! Viken Fiber leverer stabilt og bra Internett. TV løsningen til Altibox er tilnærmet ubrukelig, og det virker ikke som Altibox synes det er noe å bry seg om? Det skjer ingen forbedringer! Problemer med stopp og feilkoder både på App og på Model A. Det eneste "bortforklaring" jeg har hørt er at signalet ikke må gå gjennom flere switcher. Tøys fra ende til annen, mao.
Har hatt Altibox i mange år nå, siden 2005. Altfor dyrt, men pålitelig og raskt. Modell A dekoderen er og helt pålitelig. Ingen hakking eller krasjing på den. Streaming apper kjører feilfritt.
Blir dyrere og dyrere hvert år, er som alle andre selskaper. men når du får et tilbud fra noen andre går de ned til halv pris igjen
Byttet til Altibox fra Telia for ca 2 måneder siden,og har hatt bare prakk etter dette. Vet ikke hvor mange ganger jeg har måtte restarte dekoder. Tv boksen fra Altibox er noe av det dårligste jeg har hatt. Stopper å virke, kobler hele tiden ut fjernkontroll og er VELDIG treg :-( Telia sin virket hele tiden og kan nesten ikke huske å måtte resette dekoder.Skuffet :-(
Fantastisk bra service! Hatt mye problemer med feilkoder. De er alltid hyggelige å snakke med på tlf og gjør sitt aller beste for å hjelpe. Siden mitt problem har vært langvarig, så ble etterhvert bytta ut både modem og dekoder. Så tilbyr de meg også øk.kompensasjon. Hurra for Altibox!
Har hatt mye problem ift feilkoder og uklart bilde. Eidsiva/Altibox har vært svært hyggelige og hjelpsomme når jeg har vært i kontakt med dem. Fikk byttet ut modem da de trodde det var problemet. Dette var ikke løsningen, så etterhvert fikk jeg bytta ut dekoderen. Når jeg så har fått prøvd denne en tid, for å se om problemet er løst, så skal jeg gi tilbakemelding og vil så få en kompensasjon. Må bare gi ros ift hvor hyggelige og hjelpsomme de har vært, og vil så absolutt anbefale Altibox👌
Byttet til den nye boksen i høst og det er mange mange feilmeldinger om gjør at man må restarte bokse. P201, P204 og andre. I dag har jeg restarteet den 4 ganger. Hatt Altibox siden 2004 og vært stor fan, men ikke nå lengre. Bra nettverk men dårlig/ustabil TV tjeneste
Faller stadig ut med kode p204. Må restarte me kontakt ut og inn