Meny

Altibox TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
1
av 5 innen
tv-selskap
56%
anbefaler
Altibox TV
Filtrer omtaler
105
69
32
38
83
Sorter omtaler etter
Viser av 327 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Altibox TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Alvorleg dyrt fe bærre drit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Koster jo vanvittid og nå etter tv 2 kanalene ikke er her er det møøøe drit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke hva de lover"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig nett. Tv2 er borte. Det startet med at graverne gjorde en dårlig jobb. Nå må vi fjerne grusen de la på der det var gress, legge på ny jord og så gress på nytt. Nettet er dårlig tv og gidder vi ikke prøve mer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Stabilt, bra kundeportal"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekoder. Oversiktlig kundeportal - lett å gjøre endringer selv. Om man lurer på noe er det lett å få kontakt med kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"TV og Internett OK, men umulig å nå dere. Ønsker å endre kanaler og TV 2 ????"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når dere ikke på telefon etter uendelig venting. Ønsker kun å endre kanaler og avklare problemene med TV 2. Ble påtvunget Altibox ved at Vann og Avløps laget la inn deres fibernett i forbindelse med Vann og Avløp til 10 hus.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Etter 4 stk bokser, virker det fortsatt ikke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Her blir alle lurt. Meget dårlig kvalitet på altibox. Den stopper til stadighet. Det går ikke å stoppe, spole eller starte fra begynnelsen på et program/film.

Amundsen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Aldri noen problemet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd med dekoder og kunde service i sandefjord

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Bra - rett og slett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra servise fra lokal leverandør i Ålesund. Internett og TV fungerer utmerket. Akkurat slik det skal være. Hadde Tafjord og Get før, og det var en stusselig opplevelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna Altibox"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jo mer avansert tjenesten er blitt, jo dårligere er den blitt. Dette er åpenbart for avansert for teknologi for Altibox. Etter en oppdatering er feilmeldingene blitt svært hyppige. Jeg har kontaktet Altibox mange ganger, men har ikke ofte en hel dag å sette av til å vente på svar eller låse min tid til å bli ringt opp. Har ikke tall for alle ganger jeg har løpt opp og ned mellom etasjene for å slå av og på dekodere og hjelpe Altibox med feilsøking. Feilmeldingene jeg melder kaller de for kritiske feil og skal rettes så fort som mulig. 3/4 år er tydeligvis fort. Dessuten hjelp det ikke. Fikk etterhvert nytt system med google-tv. Da brøt helvete løs. Jeg beregner nå 5 minutter for å starte tjenestene. Teksting mangler, kastes ut av kanal jeg ser på, spoling funker av og til, regn med restaurering også under seing av program, settes helt uforvarende over til strømmetjester osv osv. Har 8 sider med feilmeldinger nedskrevet på bare 4 måneder, og da har jeg forsøkt å unngå utfordringer jeg vet vil feile. Det er overhodet ikke samsvar mellom pris og tjenester. For meg er dette heller å regne som svindel. En hyggelig kommentar til slutt: De som tar i mot mine henvendelser er virkelig greie og forsøker å løse alt på beste måte. Bare synd de er alt for få.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bildet fryser , tv arkiv virker dårlig og internett har langt fra den hastigheten som oppgitt. Hadde Altibox for tre år siden ov ingenting hadde endret seg da jeg fikk det tilbake. Godt tilbud på pris og leverandøren Altifiber har god kundeservice .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Modell A fungerer dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kommer med stadige feilmeldinger, spesielt P006 (generell omstart). Det sies fra kundeservice at den kun takler noen ytterst få switcher i et kablet anlegg. Dette problemet har f.eks ikke Get-boksene. Kostbar er den også, så dette virker som et beta-podukt de bare måtte få ut på markedet. Hold dere til Q22 enda en stund. Kontakten med kundeservice er bra, men heller ikke de kan lage gull av gråstein

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dritt!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bildet fryser. Må starte om flere ganger i døgnet. Hjelpen man liksom skal få er helt nytteløst. Ber oss bytte hdmi kabel, men bare tull, det er dekoder som er dritadårlig.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig tv-dekoder Modell A!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nå har de lovt å forbedre dekoderen i flere måneder, men lite skjer.. Hakker, stopper opp, treg oppstart, låser seg ved omstart av tv-programmer. Hvor vanskelig kan det være??? Har dessverre låst meg for ett år, men må være mulig å si opp når de ikke leverer??

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dekoder låser seg flere ganger hver kveld og må restartes"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har fått tilsendt ny dekoder nå og lovet godt i 3 dager. Nå prøver vi å si opp dette abonnement. Ikke fornøyd med produktet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tv boks med problemer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt problemer hele tiden, koblet 1 januar. Når vi skifter kanal fryser den bildet - vi må dra ut strømmen og sette på igjen - DETTE SKJER FLERE GANGER PR DAG! Vi kan ikke restarte et program - får et fryst bilde før den til slutt kommer med feilmelding om at vi må slå av/på. DETTE HJELPER IKKE EN DRITT- samme skjer på neste forsøk! Kontaktet kundeservice i midten av januar. De sa at dette var et kjent problem med de nye boksene men de jobbet med en oppdatering. Nå begynner vi å bli lei - og man kommer jo ikke igjennom på chatten...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"En av dagens beste leverandører"
1 syns denne omtalen er nyttig

Raskt og stabilt nett/tv som jeg anbefaler på det varmeste. Prøvd et par andre.Kan ikke måle seg mot Altibox.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Dyrt å dårlig service."
1 syns denne omtalen er nyttig

Lite hjelp å få når en stiller spørsmål. Får ikke ha NRK kanaler uten å betale min 18000kr i året. Man må ha data for å få tv kanaler. Tragisk.

Åsmund K
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig TV-boks"
3 syns denne omtalen er nyttig

Boksen henger seg stadig opp og må restartes, menyen er fryktelig rotete, og jeg har til dags dato ikke fått til å bruke mikrofonen ved søk. Internettet er også nokså ustabilt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Tipp topp!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hatt altibox i flere år. Så å si aldri nedetid og nye altibox TV bokser fra Huawei fungerer perfekt.

Brittdatter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Det er omtrent umulig å få tak i hjelp hos Altibox"
2 syns denne omtalen er nyttig

Altibox har elendig kundeservice/ brukerstøtte og er omtrent umulig å få tak i. Chat fungerer også dårlig. Når min mor trengte hjelp tidligere da hun hadde canal digital var det aldri problemer. De var alltid tilgjengelig. Snakk om service! Til Telenor overtok … da sank servicen betraktelig og førte til bytte til altibox. Hvorfor skal det være så vanskelig å få god service i dagens samfunn?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere tv-bilde enn andre leverandører"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sammenliknet med Telenor er bildet dårligere. Jeg antar at det skyldes selve Tv-modemet. Ser man på AppleTV eller via Telenor, er samme kanaler adskillig bedre, skarpere, klarere, større dybde og bedre farvesnitt. Straks bindingstiden til altibox er over, går vi tilbake til Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Søppel"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig tilbud og dårlig teknisk. Masse feil og ingen kompensasjon. Henvendelse til kundeservice prøver gjøre meg til synderen. Anbefaler velge annen leverandør om mulig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service har nå vært uten tv signaler 36 timer og de klarer ikke å finne ut av hva feilen er."
5 syns denne omtalen er nyttig

Ingen kompetente mennesker som kan gi deg ett svar. Når en er kunde må man vel kunne forlange noe bedre service. Men ut i fra telefonsamtaler så må det jo være mye feil hos Viken Fiber.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Er produkt som man ikke blir klok på"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke vært bort slikt utstyr som må restartes stort sett hver uke. Både Dekoder og hus sentralen , Plages med lyd og bilde som ikke er synkronisert etter en stund . dette er særlig ved opptak . helt umulig produkt .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"En håpløs kundeservice! 🤬"
6 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice som behandler kunder som idioter. Har meldt feil og forsøkt alt mulig. Kundeservice benekter fellesfeil tross kontakt med 5 naboer (sikkert flere) med nøyaktig samme problem. Ignorant, overfladisk, løgnaktige, udugelige, svindyre.

Clas E. G
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna altibox"
5 syns denne omtalen er nyttig

Mest upolitlige opplegget!!!! Finn deg et annet alternativ har aldri fungert

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR