Meny

Altibox TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Middels
1
av 5 innen
tv-selskap
53%
anbefaler
Altibox TV
Filtrer omtaler
109
70
34
42
98
Sorter omtaler etter
Viser av 353 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Altibox TV?
Kundetilfredshet
Dekoder
"Repriser"

Det er forferdelig irriterende med alle reprisene dere sender,og ikke bare 1 gang i reprise.men gang på gang de samme episodene om igjen og om igjen.derfor burde dere gi oss 25 poeng gratis.for å få et bedre tv tilbud.som nå er veldig dårlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
App
"Har ikke et eneste problem."

Raskt og fantastisk internet Greit og påliteligt utstyr God kundekontakt på email og telefon Nye dekoderen er litt treg men er bra satt opp og ganske bruker vennlig

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
App
Vurderer å bytte selskap
"TV-tjenesten suger"

TV-tjenesten til Altibox suger så inni granskauen dekoderen, modell A holder virkelig ikke mål, kommer feilmelding i hele tiden og er så treg at kanirritere en stein, og reponsen fra min leverandør Viken Fiber er øredøvende stillhet, har klaget veldig mange ganger, men skjer absolutt ingenting

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Altfor dyrt - og veldig vanskelig å si opp Viken Fiber/Altibox"

Opplever at linjene er altfor ustabilem og prisene har steget VELDIG mye, og det er blitt uforholdsmessig dyrt. Som om ikke det er nok, er det svært vanskelig å få sagt opp abonnemnetet på hjemmesiden deres. Er rett og slett lei og vil aldri mer være kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"elendig"

ingen hjelp å få fra kundeservice har forsøkt flere ganger men ingen respons

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dyr tjeneste"
1 syns denne omtalen er nyttig

Synes de kunne senket prisene betraktelig. Man burde kunne spare mer enn 160,- om man kun trenger internett. Rett og slett for dyrt og for dårlig

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"FIBER"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask Internett og god tv opplevelse. Eneste minus så langt er at tuner henger seg opp hvis man skal se programmer tilbake i tid.

Jan E. N
Kundetilfredshet
Dekoder
"Hakkende lyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har sjekket at jeg får de lovede 200 Mbps. Bildet er bra, men lyden faller ut i korte perioder (1 sek) innimellom. Har fulgt rådene om å anskaffe Nest Wifi router, men det hjelper ikke. Altibox sin egen router fortjener 0 på en skala fra 1 til 5. Kundeservisen er hyggelige folk som ikke har de muligheter de burde ha til å ordne opp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fibertv"
4 syns denne omtalen er nyttig

Håpløst kundeservice. Dem er hyggelig på telefonen men sender deg fram og tilbake. Jeg ringte for å få en bedre avtale men ta vart dem helt rar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kontaktmulighet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å få kontakt på telefon. Elendig chat. De som svarer på chat kan bare svare på selvfølgeligheter som du kan finne på hjemmesiden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Bra produkt"
6 syns denne omtalen er nyttig

Alt for høy pris standard pakke med 75 ekstra poeng 2 dekodere kr 17500 pr år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Måtte finne meg en annen leverandør"
7 syns denne omtalen er nyttig

Da Altibox nekter å forhandle med tv2, så er 600.000 abonnenter avskåret fra å se riksdekkende sendinger. Altibox bryr seg ikke om kundene da de er eid av et strømselskap og kan gjøre hva de vil.

Karl R. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Du får langt fra hva du betaler for. Til og med kablet tv lagger på ett 500/500 abn. Hos kunde service får du bare arrogante jyplinger med standard svar om hva du som kunde forplikter deg til å overholde. Ligg unna og spar deg for masse bryderi!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Får ikke kontakt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har flyttet,sa opp mitt abonnement i juli,ble ikke registrert,da satte en rådgiver, oppsigelse dato til 1.8,da må jeg betale en mnd.ekstra .prøvd i dagevis å få kontakt på chat og telefon

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"IKKE VELG ALTIBOX"
2 syns denne omtalen er nyttig

Forslag om å endre navnet til aldri - i - boks. Ingenting som fungerer. Apper som henger. Boksen som slår sev av og på, av og på.... i evig tit. Omfattende bruk at utmattelses strategi istedenfor kundeservis.

Svein O. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Altibox er helt topp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er meget godt fornøyd med den nye Tv tjenesten og model A TV boksen til Altibox

Børge M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Irriterende kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vært i ny runde med kundeservice hos altibox, like irriternde som vanlig å få de samme svarene, ny dekoder eller ny fjenkontroll, ny oppdatering, tilbakestilling av dekoder, når begynner altibox å ta inn over seg at den nye dekodere er r*va, den lever sitt eget liv her hos oss...frustrasjonen, den er stor, ikke bare over altibox, men kunderservicen i sin helhet.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Meinte eg sa opp min altibox sist år men ser eg ennåBetale på den!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Eg va i ein samtale me ei ifjord der hun sa hu ormer alt! Betaler ennå men virker ikke ønsker ikke ha altibox mvh Kåre H! Suns eg konne fått tebake betalt vertfall når det isje virke si den datoen eg snakka me hu dama

Tor O. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Altibox TV, fullt av feil og mangler."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg beskriver best Altibox TV fra Viken Fiber som tilsvarer det tekniske nivået til en gammel øst-tysk Trabant. Angående TV : Ingen text TV, det er et must for hørselshemmede. Stadige heng og omstarter av dekoder, av og til må strømmen av-på igjen. Opptak som man ikke får spilt av, med feilkoder det er umulig å finne ut av. (P204). Viken Fiber som leverer produktet, er verdt en studie i elendighet. Umulig å få kontakt med rett person hvis man har spørsmål. Blir vennlig satt videre, men havner da hver gang tilbake til utgangspunktet, en meny der du først må velge saksområde. :Fytti rakkærn, dette er det dårligste jeg noen gang har blitt presentert for.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Under enhver kritikk."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er nok meningsberettiget, men det har ingen konsekvens. Skammelig. Hvor lenge skal jeg som kunde av Alt-i-boks vente med før jeg kan se tv2

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs"
2 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å komme i kontakt med kunderservice. For ikke inn bestilte og betalte kanaler.

Kjellove R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"God service og bra produkter"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid god service på telefon uten lange ventetider. Holder avtaler og ringer tilbake om de ikke klarer å rette evnt feilen med en gang👌

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Bra srbice"

Hyggelig betjening kjempefornøyd vil anbefale altiboks til andre kunder

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig Kundeservice"

Norges dårligste kundeservice. Kommer med påstander som ikke stemmer. Blir sendt fra person til person i kundeservice for det er ikke deres bord

Yobananaboy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Hvorfor i allverden har de en ekstra mnd på oppsigelse?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingen knapp for å avbryte tjenesten. Man må kontakte kundeservice og man har en mnd oppsigelsestid

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR