Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Allente TV
1.4
881 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
881 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-selskaper
14%
Dårlig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 881 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
58
47
53
90
633
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Allente TV
Allente TV har 881 verifiserte omtaler på Bytt.no

Allente er enda dårligere på kundeservice enn Telenor

Omtale av  Finn A

Fikk tilbud fra Allente for å bli kvitt Telenor. De skryter uhemmet av kundeservicen sin. Hyggelig selger, han lovte å alltid være tilgjengelig, derfor avtale inngått 20.2.24. Men måtte gå fra avtalen 26.2.24, etter 6 dager med tomme løfter. Allente er om mulig enda værre enn Telenor. Se her: Selger lovte å sende detaljer om avtalen på e-post umiddelbart, noe som er vanlig. E-posten kom aldri. Purret på SMS samme dag og dagen etter. Ingen respons. Ringte Allente den 22.2, de lovte å få selger til å ringe tilbake. Det gjorde han aldri. Den 24.2 ringte jeg igjen, traff person som "ikke hadde noe med dette å gjøre". Jeg ble irritert og sa at avtalen ville bli sagt opp om det ikke skjedde noe, og kanskje ville VG være interessert i saken. Etter pause i telefonen lovte personen at selgerens sjef skulle ringe tilbake. Han ringte aldri. Konklusjon: Allente fortjener ikke å være i dette markedet. Vekk med dem!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Allente lover og lyger.

Omtale av  Frode L

Ble lovet 6 måneder gratis streaming av premier league. Men det var ingen måneder gratis på Premier League. Kun gratis pris på de andre kanalene de to første månedene, . De holdt hva de lovet angående at det var 6 måneder bindingstid. Og jeg sa opp med glede i femte eller sjette måned.

KREATIV FAKTURERING OG SVINDEL

Omtale av  Jarle M

Hele Telenor er basert på kreativ fakturering og bindingstider. har gjennom 15 år vert til og fra selskapet via Canal digital, mobil og fiber. det har vert inkassosaker på tjenester som ikke har blitt levert kontraktsbrudd fra deres side på alle plan de gjør seg utilgjengelige og kundeservise er folk som sitter hjemme og ser på tv noen lager mat andre har jobbet i hagen de er betalt for å jatte med uten å registrere eller gjøre noe med det som det blir klaget på, Jeg har etter å ha prøvd i fem måneder å si opp Canal digital gått ned på politikammeret og fått stemplet en rekommandert sending til selskapet som heller ikke ble hensyntatt, i samme sak fikk vi purregebyr faktura gebyr forsinkelses rente på alle regningene deres. alle naboene her gikk på en fiberfelle her for noen år siden 9 stk. etter at installasjonen ble 1,5 år forsinket og ingenting ble gjort etter avtale og prisene var 4-5 doblet var det bare jeg som ble værende hos de. det endte med inkasso pga, jeg ikke ville betale abonnement for tre måneder før fiberen ble montert, og dette brukte jeg et halvt år på å overbevise Telenor om. de spiller dum og truer med inkasso på svindel saker og kjører på til folk gir opp og dette er bygd inn i firmastrategien deres og at de får holde på er meg helt ubegripelig. det er det selskapet som har flest anmerkninger hos forbruker rådet opp gjennom tidene håper ikke noen under noen omstendighet havner i klørene deres og håper på et opprør der hele Norge går over til seriøse aktører Hilsen en som har blitt brent flere ganger.

Skuffet over appen til allente

Omtale av  Ansgar G. D

Kjøpte en x96 boks for streaming til tv som ikke kan laste apper, eneste appen var Allente noe er det alltid med allenta. Fikk feilkode på PD13

Dekoder byttet

Omtale av  Helge

Den forrige dekoderen var ok. På den nye må jeg benytte mobiltelefon for å se på Canal Digital😳. Kan det også stemme at det nå er mye mere reklame? Hver gang jeg setter på enkelte kanaler så begynner reklamen! På meg virker dette som noe nytt og som kanskje er årsaken til dette påtvungne byttet???

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Styr unna - de lokker deg med "gratis" prøvetid, men det er en felle

Omtale av  Charlotte O. T. D

Aldri godta å prøve Allente TV AS sin 2 mnd. "gratis" streaming og TV-tjeneste. De lurer deg inn i et abonnement med bindingstid og prøver å flå deg for penger. Jeg har måttet gjennoppstarte sak i BKN /Brukerklagenemda og saksøke dem for svindelforsøk og trakassering. Jeg har også delt min historie med media. De/Allente nekter å følge den minnelige løsning vi og BKN alle ble enige om sammen: at jeg avbestilte abm. helt kostnadsfritt for meg og returnerte TV-boks til Allente, og det har jeg gjort. Nå er det på tide at Allente etterlever sin del av avtalen. Jeg nekter å betale Allente TV AS for noe jeg mener at jeg ble lurt inn i. De i Allente TV AS har null kommunikasjon med hverandre og dårlige rutiner for å handtere oppsigelse og avbestilling. Verste kundeservice jeg noensinne har vært borti. Dårlig eller ingen informasjon om vilkår, og uklare vilkår. Allentes trenering av oppsigelse/avbestilling gjør uansett deres vilkår ugyldige da de ikke gjør jobben sin på forsvarlig vis. Styr unna Allente TV AS som pesten!

Allente. Umulig å si opp!

Omtale av  Roger A

Bekrefter den negative omtalen av Allente her på bytt.no! UMULIG å si opp. Kort fortalt: 1. Godtar ikke muntlig oppsigelse ved å benekte at jeg har ringt. Tross innrømmelse via mail. 2. "Min side" virker ikke. Jeg har ikke byttet passord. Ber om nytt passord 2x. Kommer ikke. 3. Får mail at jeg kan si opp vi chat - hvilket IKKE er godkjent ihht deres egne regler. 4. Etter mange uker og runder med deres kundeservice, ringer en agent og spør hvor fornøyd jeg er med parabolen. Da har den vært ubrukt og avstengt i noen mnd! Og, det pussige er at dette er første gang jeg blir ringt om jeg er fornøyd med parabolen.... 5. Agenten ber meg ringe kundeservice. Tross jeg forteller jeg har ringt kundeservice flere ganger. 6. Jeg ringer kundeservice enda en gang. Etter nesten 15 minutter med gjennomgang av saken, sier kunderservice denne gang at DE kan ikke håndtere oppsigelsen. Det må abonnementsavdelingen gjøre. Ber om å bli satt over. Det lar seg visst ikke gjøre... Kundeservice vil kontakte abonnementsavdelingen og be de ta kontakt med meg ASAP. Etter mer enn 2 uker har jeg ikke hørt noe fra de verken på tlf, sms, mail eller annen måte. 5. Intrum inkasso responderer på innsigelse med å svare ved å vri på det faktiske. Sjekket omtale av Intrum: Masse innlegg som bekrefter min dårlige erfaring. Forbrukertilsynet burde sjekke bytt.no. Hadde Canal Digital i MANGE år uten problemer. Heller ingen problemer da de ble Allente, INNTIL jeg sa opp parabolanlegget fordi jeg gikk over til deres streamingleveranse.

Allente TV har 881 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Allente TV mener

Allente TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR