Telia TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får det jeg trenger, men er mindre fornøyd med hva som blir sendt.
Veldig kjedelig at det ikke er undertekst på ID kanalen. Jeg betaler jo for dette. I tillegg må jeg stadig dra ut ledninger og sette de inn igjen for at tv´n skal fungere igjen. Har skiftet boks flere ganger.
Savner norske undertekster på kanal Crime Investigation. Det var tekstet før, men siste ukene er det ikke norske undertekster. Håper at det går an å få tilbake undertekstene.
Flyttet inn i ny leilighet 1. mai. Borettslaget har avtale med Telia så fikk tilsendt ruter og Telia box. Har hatt problemer i to måneder nå med at Telia boxen fryser ved oppstart. Har vært i kontakt med brukerstøtte mange ganger samt lest alt av tips på nettet uten at noe av dette har hjulpet. Må være tidenes dårligste tv-boks. På tide og få byttet ut denne med noe som virker, Telia.
Betaler for id kanaler som på lenge ikke vært tekstet. Ubrukelig. Før var dtt ingen problem, de i telia sier det er en teknisk feil de prøver å løse, men det er lenge siden. Hvor lang tid går det før de greier å ordne opp?
Vifi har lidt kort rekkevidde. Altibox var lidt bedre.
Kunne vært skrevet i oversikten om filmer/serier er komedie, drama, krim, thriller eller liknende. Savner norsk tekst av programmene på id-kanalen. Dette funka før installasjon av ny Telia box.
Dyrt. Tv og internett fra dem. Dyrt synes jeg. Ellers bra. Dårlig at man ikke kan utsette regninger.
Mangler undertekster på flere kanaler, og får ikke radiokanaler på tv. Har vært i kontakt med kundeservice, men ingen hjelp å få der. Helt ubrukelig både box og kundeservice. Skulle ønske å bytte, men bor i et borettslag. Så det er ikke mulig.
Tv boksen er full av problemer. Volum-grafikk og annet henger igjen på skjermen, apper virker dårlig (som fx Netflix) og hele greia kræsjer ofte. Fryser. Unngå Telia hvis du kan. Bare frustrasjon.jeg er borettslagskunde og kan ikke bytte.
Ikke annet å si at signalene ofte faller ut!🥺 Forsøker å restarte tv og dekoder gang på gang! Netflix fungerer. Da er det ikke TV'n det er noe galt med! Frustrerende🙈
Kundeservice,s kunnskap strekker ikke til, missvisende svar og bortforklaringer. Dårlig dekning telefon. Tv-program stemmer ikke, feil info, teksting henger, uteblir eller bare tulleord.
Etter mange år som kunde, så er det aldri noe kampanje for eksisterende kunder. Kun billigere for nye kunder.
Hadde altibox, med sine egne problemer, men det fungerte mye bedre enn Telia. Måtte på liv å død få ny boks da den gamle var «på vei til å ikke bli støttet» etter overgang til Telia. Da brakk hjemmeoppsettet mitt og Telia henviser bare til at «de ikke støtter slike oppsett». Tven har også mistet live signal, så jeg må starte hvert jævla program forfra. Blir vel enda en ny boks fra Telia. Hipp hurra for bruk og kast! Hva kan bli bedre: - teknikere som stiller kritiske spørsmål - støtte utstyr som ikke er ferskvare - sjekke at alt fungerer før teknikeren går - bedre priser
Litt tungvint å velge ut og inn Netflix og HBO, men det mest irriterende er hvor ofte nettet falle ned og boksen må restartes. Dette skjer flere ganger i uken. Også altfor automatisk kundeservice på Telia med nesten bare chatboter som ikke forstår problemet.
Lite problemløsende kundeservice. Forferdelig lang ventetid på svar. Får forskjellige svar til problemløsning.