Hei! Klikk på meg hvis du trenger hjelp!

Get omtaler og erfaringer

20 verifiserte omtaler
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
5
av 6 innen
tv-selskap
25%
anbefaler
Get
Filtrer omtaler
5
0
1
0
14
Sorter omtaler etter
Viser av 20 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Er det mulig?"

For noe søppel. Ringer dem venter 40 min. 0 svar. Dem ringer opp etter 2 timer så legger dem på bare. Folkens hold dere unna. Alt er greit til dem selger. Etterpå for du ikke hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig"

Ettersom jeg måtte flytte til en ny adresse ringte jeg Get for å sjekke om de kunne overføre mitt abonnement. Jeg fikk svar at de hadde ikke opplegg på min nye adresse. Jeg måtte da stenge mitt abonnement 14.05.2017. Jeg ble oppringt 14.06.2017 og fikk tilbudt av Get at de kunne sende montøren for å legge opp alle utstyr, noe jeg takket ja til. Men de måtte ringe huseier for å avtale tid de skulle komme. Jeg ringte for å følge opp, havner til flere kundebehandlere som hadde ingen peiling på saken. Hele juni i tillegg til halv parten av mai, gikk ut uten tjenesten. Kommer 3.7.2017 ringte de igjen og sendte montøren. Opplegg ble installert og ble informert om at tjenester ikke åpnes før tre timer. Tre timer gikk uten tjenesten. Dagen etter ingen ting. Ringte og havnet i en kundebehandler som løyver fortere enn vind. Ble sendt til flere avdelinger som ikke prater sammen og ble bare forvirret. Dessuten fikk jeg hørt at tjenesten var stengt pga ubetalt faktura i juni og juli mens jeg ikke hadde fått noen tjenester fra dem.
Pluss måtte bare nevne selve ansatte har det lettere å krangle med kunder som henvender seg for å spørre om noe som fungerer som det skulle.
Veldig skuffet!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett"

Har Get Fiber 25/25. Har hatt varierende hastighet, endte med at ruteren måte byttes, dette måtte gjøres av tekniker.
Ventet på tekniker den avtatalte dagen men ingen tekniker kom eller ringte på telefonen, men derimot så fikk jeg en faktura per mail før avtaletiden var utløpt (08:00 til 12:00)
Har prøvd å klage på faktura men Get står på sitt 550 takk! Tekniker sier han har vært hos deg så bare betalt.
Dette er ikke første gang jeg har hatt problemer med Get fikk ved en gang utskrift av log fra dem da kundesupport påstod at det var sameiets internett som var årsak til feilen, etter å ha lest logen så var det blant annet kabel brann, kabel brud 2 til 3 kvartal unna sameiet.
Har du mulighet, hold deg unna Get!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get TV = Get nothing"

Finner ikke noe bra å si om Get, for her virker intet, det som loves uteblir, kundeservice er umulig å få tak i, og deres "business area manager på sørlandet" lover at det bare er å ringe når som helst, og når du ringer er vedkommende på ferie. De slukket de analoge signalene og mange kunder er uten tv, går man så ned til en get forhandler får man utlevert en dekoder som ikke virker, ringer man kundeservice kommer man ikke frem, og lovnader om å ringe tilbake er bløff. Etter ente gangers forsøk, får man kontakt med en idiotbehandler som lyver fortere enn hesten traver. Intet av det de sier stemmer. Godt man har angrerett, for etter flere dager uten tv, er nå tiden kommet til å levere tilbake get-boksen og anvende angreretten. GET tv må ha verdens dårligste kundeservice og kundeoppfølging. Hos Telenor får man raskt hjelp er det noe galt med nettet, hos Get er du overlatt til deg selv. Styr langt unna GET er mitt råd til alle. Mitt favoritt uttrykk om GET tv er "Get nothing" eller "Get trøbbel".

Sharon H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke stole på bredbånd tjeneste"

Det siste året har det vært så mange tekniske feil som har påvirket bredbåndstjenesten, at jeg må betale i tillegg for mobildata for barna mine slik at de kan gjøre leksene hjemme. Og jeg, som noen ganger prøver å jobbe hjemmefra, må reise til kontoret for å få wifi som fungerer. Denne tjenesten er altfor dyr og jeg kan ikke stole på det.
I dag er det torsdag. Tidligste time vi har fått er mandag kveld. Helt uakseptabelt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get: Håndtering flytting av hjemmetelefon (Telenor) til Get IP-telefoni"

Allerede 2 måneder før jeg flyttet i nybygd leilighet fikk jeg tilbud fra Get om bredbånd, TV og telefoni (flytte Telenors hjemmetelefon nummer i huset til Get IP telefoni i leilighet - de kaller det for portering). Jeg har fylt ut deres skjema 26 januar og sent bestillinga til dem. Der var spesifisert ønskedato for at telefon virker i ny leilighet -> 10 april.
Jeg har flyttet til leilighet 30 mars.
4 april fikk jeg IP telefonapparat fra Get.
5 april måte svare JA på SMS fra Get.
10. April skjedde ingenting – ikke noe IP telefoni linje på Get fiber boksen.
(Telefon fra Telenor i tome huset fortsette å virke.)
Da begynte mine oppringing av Gets kundesenter og deres lovnader og frister :
Det skal være OK 19 april - men ikke noe, 25 april (ikke noe), 27 april (ikke noe),
5 mai ( ikke noe) Get har mistet noe sted JA og vi må sende JA med SMS en gang til.
Men jeg fikk faktura fra Get for telefoni abonnement til tross at jeg ennå ikke har fått telefoni fra dem.
12 mai ( ikke noe), 15 mai (ikke noe) – (fortsatt virker Telenors hjemmetelefon i tome huset.)
16 mai sier kundesenter at de skal sende noen for "portering".
Håper at etter en måned tungt jobbing Get skal gitt til min kone hennes viktigste redskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Godt fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt GET siden 2003, både kabel-tv og bredbånd. Veldig godt fornøyd, både med kvalitet og kundeservice. Vet mange klager på GET, men kjenner meg ikke igjen. Det er mulig jeg har vært heldig...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg logget meg inn på hjemmeside hos Get i Mars 2017 for å bytte til kanaler og da ser jeg at get etterlyser betaling som er fra (2013) Som er 4 år gammel, og denne har jeg allerede snakket med kundeservice om i Februar 2013. Kunde-damen sa at denne faktura skal du se bort i fra og alt skulle være i orden.

Den Faktura ligger fremdels der og venter, wow sier jeg da Herregud Dejavu.
Har ringt Kundeservice og la på etter 15 minutter siden det koster mye penger.

Har sendt dem 2 mail og har ennå ikke fått noe svar om det ennå!
NOK ER NOK VI BYTTER.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Hva tenkte de på? Elendig dekoder"

Er veldig fornøyd med kundeservice, men den nyeste dekoderen etter oppdatering er elendig.
Den er tregere enn konkurrentene, menyer og brukergrensesnitt er laget uten omtanke.
Skulle tro man ikke testet produktet før man lanserte det. 2 ingeniører jeg hadde på besøk bruke 5 minutter på å få opp programoversikten!
Veldig, veldig skuffet. Håper på en oppdatering i nærmeste fremtid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Byttet boks flere ganger, henger seg, etter fire bokser så kom oppdateringen og hang seg ikke lenger, nye fjernkontrollen virker når den vil, byttet batterier og fått en ny, hjalp ikke. Får stadig problemer med å få Get på Ipad og tlf, feilen ligger hos dem sier de.
Også hatt teknikere her, ikke funnet noe. Også fått svar fra chatten som var veldig ufin, klaget på det og en eller annen sjef ringte meg og fikk litt kompensasjon, men det hjelper jo ikke, produktene er jo dårlig allikevel. Generelt misfornøyd med Get.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Skulle få ny get boks fra get. Dukket ikke opp som avtalt tid, ventet tre dager"

Skulle komme tredagers den 3.02. Men ingen kom. Ringte get.. De sa kommer på mandag. Ikke fått noe forvarsel at de ikke kom.. Snakket med kundeservice fra get som lå på røret to ganger. Dårlig service.. Fikk en tlf etter fire dager kunne få 200kr i film leie gratis. Etter alt bryderiet.. Håper get kontakt meg. Forlanger noe mere. Eller så vil jeg ta saken videre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Bedriten kundeservice"

Ubrukelig kundeservice, byttet GETboks 3 ganger, vært hjemme fra jobb tre ganger/dager pga servicemenn som ikke makter å ordne problemet med dårlig bilde. Om man ringer må man vente 45 minutter i telefonkø og attpåtil BETALE for å ringe inn!!! UTEN at det blir opplyst om det.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Vet ikke helt hva jeg skal tro"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har Nettop fått Get inn i huset og jeg var veldig spent, men når vi hadde fått passord og alt det der var det gamle bredbåndsnettet bedre enn det nye fibernettet fra Get. Vi har to etasjer i huset og vi får nesten ikke signal i andre etasje, men dette er kanskje noe som blir bedre etterhvert.

TV-boksen synes jeg er litt for svær og den har en vanskelig meny. Med den gamle kunne jeg bruke fjernkontrollen som tilhørte tv-en til både TV(SmartTV osv) og til å bytte kanaler, men nå må jeg bruke to stykk: den gamle til tv-en og den nye fra Get siden den fra tv-en ikke lenger kan bytte kanal.

Merk at jeg ikke har hatt den nye leverandøren så lenge og at ting kanskje blir bedre ;)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Av og på"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen på chat er frekk og arrogant. Skylder på den samme unnskyldningen hver gang. Nå har jeg hatt GET i 5 år grunnet de er de eneste som leverer. HELT forferdelig, hver eneste dag rundt 19:00 tiden kan ikke internettet brukenes. Høy ping med svingninger i hastigheten. Hadde en annen leverandør på kontoret 50 meter fra huset, ingen problemer samme hastighet med lav ping. STYR UNNA.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ny Get boks er dårlig brukervennlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Opptak ligger dobbelt og ikke i rett rekkefølge, vanskelig meny, den gamle boksen var 100 ganger bedre enn den nye. Vanskeligere å finne frem til nytt og gammelt opptak. Har klaget på dette. Må betale full pris for noe som ikke virker fullt, det er utrolig dårlig. Vurderer sterkt å bytte over til Lyse, når vi bytter følger flere av naboene også med. Mye lettere å se hva som er nye og gamle opptak av den gamle boksen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Veldig bra!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Alltid stabilt internett, veldig bra kanalutvalg og enkelt å bruke. Har ikke hatt sjangs til å få testet ut kundeservicen enda da det ikke har vært noe problem hittil, men totalt sett er jeg veldig fornøyd med hva Get leverer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Alt ordner seg med Get"
3 syns denne omtalen er nyttig

Masse kanalvalg og allsidig utvalg.
Alltid grei hjelp å få når det en sjelden gang oppstår problemer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Herlig kundeservice, gode tv-tjenester og stabilt nett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Get i 7 år. Første to årene var så som så, med litt utfall her og der. Men kundesenteret har alltid vært gode på informasjon og kompensasjon - så jeg har ingenting å klage på. Internettet har de siste fem årene falt ut to ganger, men begge ganger har jeg fått rask og hyggelig hjelp. Tv-opplevelsen er helt unik og jeg gleder meg til mange spennende oppdateringer i 2016. Alt i alt - storfornøyd kunde!

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Veldig bra"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt GET i over 10 år og har aldri hatt problemer med dem. De har et oversiktlig og greit opplegg med å bytte bokser, utvide med flere bokser o.l. Jeg kan velge mange av standard kanalene selv. Alle funksjonene i GET boksene er lett forståelige. Og kundeservicen er upåklagelig . Regningene er oversiktlige og forståelige.

Caroline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer aldri"

Systemene og tjenestene som tilbys fungerer aldri som det skal...

Si hei til @Anna
Jeg vil sammenligne selskaper
Jeg vil lese omtaler om et selskap
Jeg vil skrive en omtale om et selskap