Tv

Get omtaler og erfaringer

38 verifiserte omtaler
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
5
av 6 innen
tv-selskap
16%
anbefaler
Get
Filtrer omtaler
6
0
1
4
27
Sorter omtaler etter
Viser av 38 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Feilmelding på valg av kanal"

Saken skulle sendes til teknisk avd. Ta 3-4 dager så skulle de ringe. De ringte IKKE!!!
Purret etter 7 dager og ingenting var gjort!! Påan igjen, det vil ta 2-3 dager og så sitter vi her og venter!!!. Elendig service....
KKA.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Fungerer ikke"

Netthastigheten er så dårlig at den kun fungerer i en etasje i huset vårt, trenger opptil 3 forsterkere for å få en ok hastighet overalt. Hele gaten vår mistet nett på lørdag, og siden Get kun sender elektrikere på hverdager er vi uten internett, TV og høytalere siden alt dette går igjennom internett. Null hjelp fra kundestøtten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Feilmelding på feilmelding. Dårlig kundeservice"

Vi måtte bytte til Get da vi nylig har flyttet og Get var alternativet vi fikk.. Siden har det bare vært masse feil. Feilmelding etter feilmelding.. Vet ikke hvor mange ganger vi har vært i kontakt med dem. Å de lover å fikse problemet... Problemene er mange, og enda ikke fikset etter snart 3 mnd.. Elendig tjeneste og elendig kundeservice!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ukentlige problemer uten ende"

I Mysen er tjenesten så dårlig at den burde forbys. Jeg har feil og mangler ukentlig, mens naboen som har en skål på veggen ikke har nevneverdige problemer.
Jeg kan ikke ha skål, så jeg er stucked ved det verste selskapet jeg noensinne har vært borte i. Man betaler full pott og må kreve penger tilbake hver gang man klager... Som er i 1% av tilfellene (når nok er nok). Da kan du få godskrevet alt fra 40 kroner til en måneds leie for f. eks. TV delen, eller nettdelen. Småpenger i forhold til all den tid og irritasjon selskapet skaper. De holder også VELDIG tett om at de sliter med et gammelt utslitt nett det bare flikses på. Dessverre er det ikke alternativer for meg og andre bakkebaserte tilbydere finnes ikke. Min konklusjon: De VET at de ikke har konkurranse på bakkebaserte tjenester, og de lar deg betale full pott, for noe som HVER UKE gir problemer med alle de "tjenester de tilbyr (internett, tv, og nå til og med telefoni). Kunne jeg ha sluppet GET ville livskvaliteten gått opp mange hakk!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste service jeg noen gang har vært ute for, og mye feil"

Utrolig vanskelig å få hjelp på telefon, og dårlig signal, lover å bli ferdig med reparasjon; oppdatering og det blir ikke gjort på tiden de sier.. Og umulig å få hjelp om en ringer.. Har ALDRI vært utsatt for slik dårlig service før... Håper de får konkurranse, da må de bli bedre ellers tror jeg det kan gå dårlig med kunder til Get.

Torleif D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Ustabilt, hakkete og tregt til tider, og svak service"

Negativt:
Opplever relativt ofte at det er feil på linjene og opphold i leveransen pga. feilretting og vedlikehold. Har også stort sett dårlig erfaring med service. Kan jo nevne vår siste erfaring, hvor vi benyttet et gratistilbud på oppgradert hastighet i sommermånedene, som vi nedgraderte til laveste hastighet innen fristen. Etter dette kom det en uventet regning, som Get mente var rett og rimelig fordi hastigheten vi valgte (som var den laveste tilgjengelige) var høyere enn hastigheten vi hadde fra før. Ingen forståelse for at kunden selvsagt var i god tro her siden ingen lavere hastighet var valgbar, og orket ikke gå veien via forliksrådet på grunn av et par hundrelapper. Er dessverre bundet til Get i borettslaget, ellers ville vi aldri hatt det. Gleder oss til vi er ferdige med Get.

Positivt:
Kundesenteret ligger nært der vi bor.

Stiener N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

De montert feil utstyr hos meg, og fakturerte meg for det. Da jeg påpekte at utstyret var feil fikk jeg ikke gehør for klagen men fikk kontant beskjed om at jeg må ut med samme sum om montøren skulle tilbake for å bytte ut utstyret som var feil. Hææ? Tør fortsatt ikke bestille montør i frykt for nye skyhøye krav. Blir maktesløs, rett og slett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Er så dårlig! Dårlig service! Dårlig tjeneste!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Get er forferdelig. Har aldri vert så plaga med en bedrift noen gang!! Elendig service!! De driter i kundene sine og de leverer ikke tjenesten du betaler for.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Dem lyver, du får ikke den hjelper du skal ha"

Har hatt problemer med Get hvor jeg fikk mail og tlfnr til en person som heter *. Som skulle hjelpe meg med mitt problem Det gikk bra i starten, men etter jeg fikk et annet problem på get boksen så fikk jeg aldri svar på mine 2 eller 3 mail jeg har sendt til han. Når jeg sender han mail fra en annet navn så svarer han. For en tulling spør du meg. Har byttet nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Overlegent innhold og alltid stabilt"

Nylig byttet til Get fiber og er storfornøyd. Magisk å bruke poengsystemet til å bare endre kanalutvalget i Min Get appen. Deilig og også bruker Apple tv som dekoder med opptak i skytjeneste så jeg kan ta opp i stua og se på rommet. Super med HBO inkludert i grunnpakken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Verre selskap tror jeg ikke finnes i Norge..."

Verre selskap tror jeg ikke finnes i Norge, at de har monopol har gjort utrolig arrogante. Dårlig, frekke kundebehandlere, lang ventetid på telefon, usannferdige teknikere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice og stengt på kvelden"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice og stengt på kvelden når man ser på TV. Feil på kabel utbedres ikke, de ringer ikke tilbake og de stenger kundeservice kl 18! Chat håndteres av ukyndig personell.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke beskrives hvor misfornøyd jeg er"
1 syns denne omtalen er nyttig

ALT er feil med Get! Get boks 2 har jeg måttet byttet flere ganger. Funksjonene fungere under 50 % av tiden, internett falt ut flere ganger i uka og de har klart å fakturere meg for dobbel mobilkvote. Har du mulighet til å la være å bruke Get så gjør det!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fakturarot"

Gikk på et tre måneders oppgraderingsabonnement av bredbånd i sommer, hvor det mnd. beløpet skulle være det samme jeg tidligere har betalt. Men, -hver mnd kommer faktura med feil beløp, og jeg må bruke tid og krefter på å be dem rette det. Og neste mnd. skjer det samme. Utrolig irriterende.

Det er åpenbart at de interne kommunikasjonsrutiner og systemer ikke fungerer slik de skal. Om man som kunde ikke kontakter dem og får ting korrigert, så ender det med stopp i tjenesteleveranse.

Bredbåndet har fungert stort sett uten feil,men dette som er beskrevet over er så irriterende, at jeg ikke kan gi dem noe god skåre på tilfredshet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Elendig kunde behandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Get var eneste alternativ på kabel, opplevde nettverk som ustabilt. Fikk montert forsterker, som hjalp noe. Ville prøve canal digital, da de la opp fiber i nabolaget. Jeg ringte og sa opp abonnementet, Get sa det ikke var noe problem, men jeg måtte betale ut august, i august ringer en selger fra get for å gå igjennom avtalen min, jeg sa den var sagt opp, han sa det ikke stod hos dem, men han skulle ordne opp. Det skjedde ikke, jeg fikk ny faktura, ringte igjen, og fikk beskjed om at det ikke var registrert hos dem, så verse god betal igjen. Dette virker å være en bevist strategi ovenfor kunder de anser som tapt, vell de har i hvertfall mistet meg for alltid nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tragiske Get"
1 syns denne omtalen er nyttig

Internet og tv har hengt seg opp hver dag etter vi fikk fiber. Filmleie og appene fungerer sporadisk. Mange forskjellige feilkoder. Etter 3 måneder fram og tilbake forsto Get at de skulle bytte ut Get boks 2 og da hjalp det på problemet noen dager. Nå så fryser bildet og vi får feilmeldinger jevnt og trutt. Internet kommer og går.

Kundeservice bruker lang tid, og det er mye ventetid.

Styr unna. Tragiske kundeservice og feiar nå på ett år fortsatt ikke levert feilfrie tjenester.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tragisk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt problemer med GET tjenestene fra første dag. Har ikke ord hvor dårlig dette selskapet er. Kundeservice er elendig. Tjenestene er elendig. Brukergrensesnittet er tragisk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundesupport eksisterer ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Du blir sendt i en runddans mellom Chat - telefon og tekniker. Ingen gjør noe. Kan du unngå å bli kunde hos Get gjør det, et godt råd. Vært uten bredbånd og tv i uker - får ikke svar fra Get. De bare bryter dialogen uten å svare på når feilen deres blir rettet.
Ledelsen må ta kundene på alvor!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Er det mulig?"

For noe søppel. Ringer dem venter 40 min. 0 svar. Dem ringer opp etter 2 timer så legger dem på bare. Folkens hold dere unna. Alt er greit til dem selger. Etterpå for du ikke hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig"

Ettersom jeg måtte flytte til en ny adresse ringte jeg Get for å sjekke om de kunne overføre mitt abonnement. Jeg fikk svar at de hadde ikke opplegg på min nye adresse. Jeg måtte da stenge mitt abonnement 14.05.2017. Jeg ble oppringt 14.06.2017 og fikk tilbudt av Get at de kunne sende montøren for å legge opp alle utstyr, noe jeg takket ja til. Men de måtte ringe huseier for å avtale tid de skulle komme. Jeg ringte for å følge opp, havner til flere kundebehandlere som hadde ingen peiling på saken. Hele juni i tillegg til halv parten av mai, gikk ut uten tjenesten. Kommer 3.7.2017 ringte de igjen og sendte montøren. Opplegg ble installert og ble informert om at tjenester ikke åpnes før tre timer. Tre timer gikk uten tjenesten. Dagen etter ingen ting. Ringte og havnet i en kundebehandler som løyver fortere enn vind. Ble sendt til flere avdelinger som ikke prater sammen og ble bare forvirret. Dessuten fikk jeg hørt at tjenesten var stengt pga ubetalt faktura i juni og juli mens jeg ikke hadde fått noen tjenester fra dem.
Pluss måtte bare nevne selve ansatte har det lettere å krangle med kunder som henvender seg for å spørre om noe som fungerer som det skulle.
Veldig skuffet!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett"

Har Get Fiber 25/25. Har hatt varierende hastighet, endte med at ruteren måte byttes, dette måtte gjøres av tekniker.
Ventet på tekniker den avtatalte dagen men ingen tekniker kom eller ringte på telefonen, men derimot så fikk jeg en faktura per mail før avtaletiden var utløpt (08:00 til 12:00)
Har prøvd å klage på faktura men Get står på sitt 550 takk! Tekniker sier han har vært hos deg så bare betalt.
Dette er ikke første gang jeg har hatt problemer med Get fikk ved en gang utskrift av log fra dem da kundesupport påstod at det var sameiets internett som var årsak til feilen, etter å ha lest logen så var det blant annet kabel brann, kabel brud 2 til 3 kvartal unna sameiet.
Har du mulighet, hold deg unna Get!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get TV = Get nothing"

Finner ikke noe bra å si om Get, for her virker intet, det som loves uteblir, kundeservice er umulig å få tak i, og deres "business area manager på sørlandet" lover at det bare er å ringe når som helst, og når du ringer er vedkommende på ferie. De slukket de analoge signalene og mange kunder er uten tv, går man så ned til en get forhandler får man utlevert en dekoder som ikke virker, ringer man kundeservice kommer man ikke frem, og lovnader om å ringe tilbake er bløff. Etter ente gangers forsøk, får man kontakt med en idiotbehandler som lyver fortere enn hesten traver. Intet av det de sier stemmer. Godt man har angrerett, for etter flere dager uten tv, er nå tiden kommet til å levere tilbake get-boksen og anvende angreretten. GET tv må ha verdens dårligste kundeservice og kundeoppfølging. Hos Telenor får man raskt hjelp er det noe galt med nettet, hos Get er du overlatt til deg selv. Styr langt unna GET er mitt råd til alle. Mitt favoritt uttrykk om GET tv er "Get nothing" eller "Get trøbbel".

Sharon H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke stole på bredbånd tjeneste"

Det siste året har det vært så mange tekniske feil som har påvirket bredbåndstjenesten, at jeg må betale i tillegg for mobildata for barna mine slik at de kan gjøre leksene hjemme. Og jeg, som noen ganger prøver å jobbe hjemmefra, må reise til kontoret for å få wifi som fungerer. Denne tjenesten er altfor dyr og jeg kan ikke stole på det.
I dag er det torsdag. Tidligste time vi har fått er mandag kveld. Helt uakseptabelt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get: Håndtering flytting av hjemmetelefon (Telenor) til Get IP-telefoni"

Allerede 2 måneder før jeg flyttet i nybygd leilighet fikk jeg tilbud fra Get om bredbånd, TV og telefoni (flytte Telenors hjemmetelefon nummer i huset til Get IP telefoni i leilighet - de kaller det for portering). Jeg har fylt ut deres skjema 26 januar og sent bestillinga til dem. Der var spesifisert ønskedato for at telefon virker i ny leilighet -> 10 april.
Jeg har flyttet til leilighet 30 mars.
4 april fikk jeg IP telefonapparat fra Get.
5 april måte svare JA på SMS fra Get.
10. April skjedde ingenting – ikke noe IP telefoni linje på Get fiber boksen.
(Telefon fra Telenor i tome huset fortsette å virke.)
Da begynte mine oppringing av Gets kundesenter og deres lovnader og frister :
Det skal være OK 19 april - men ikke noe, 25 april (ikke noe), 27 april (ikke noe),
5 mai ( ikke noe) Get har mistet noe sted JA og vi må sende JA med SMS en gang til.
Men jeg fikk faktura fra Get for telefoni abonnement til tross at jeg ennå ikke har fått telefoni fra dem.
12 mai ( ikke noe), 15 mai (ikke noe) – (fortsatt virker Telenors hjemmetelefon i tome huset.)
16 mai sier kundesenter at de skal sende noen for "portering".
Håper at etter en måned tungt jobbing Get skal gitt til min kone hennes viktigste redskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Godt fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt GET siden 2003, både kabel-tv og bredbånd. Veldig godt fornøyd, både med kvalitet og kundeservice. Vet mange klager på GET, men kjenner meg ikke igjen. Det er mulig jeg har vært heldig...

Søk Bytt.no