Meny

Get TV omtaler og erfaringer

1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
6
av 7 innen
tv-selskap
9%
anbefaler
Get TV
Filtrer omtaler
15
3
13
30
175
Sorter omtaler etter
Viser av 236 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get TV?
Johannesen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
""Feil med avspilling" - 70 % av gangene man vil se noe som ikke er på live kanaler."

Dessverre er vi bundet til Get igjennom en avtale som gårdeier har gjort før vi flyttet i bygget, hvis ikke hadde vi byttet leverandør på øyeblikket. Det er STADIG feil, og operativsystemet er veldig klønete og lite logisk. En må starte på nytt og søke for hver eneste episode dersom man ser på en serie, og dette kan jo gjøres etter at man har snakket med kundeservice (lang lang kø du må ha god tid her, det er mange som vil se på tven og har "feil med avspillingen" sannsynligvis) - i det hele tatt må du ha GOD tid og av en eller annen grunn svært lyst til å ha akkurat Get for å orke dette her. De er blitt telia nå forresten, men det hele er helt likt.

Kundetilfredshet
Dekoder
"Utrolig dårlig"

Utrolig dårlig. Henger seg stadig opp. Fjernkontroll som ikke responderer. Lyden går og bilde fryser. Har gått over til og bruke Apple tv og appen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig og treg Telia box"

Telia box er nesten ubrukelig treg og henger hele tiden i menyer. Har byttet og det og er fremdeles utrolig treg.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er ingenting som er bra med Get.Må slå av boxen opp til 30 ganger i løpet av en dag,og ikke engang det hjelper,så restarte x boksen og det tar evigheter, det hjelper bare ca.en halv time,så er det bare surr igjen, og dette skal man betale dyrt for,Get skulle egentlig betale kundene for å måtte bruke dem.Er ikke vært en stjerne engang.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Boksen låser seg."

Boksen låser seg og må startes på nytt når du bruker fjernkontroll, og det tar lang tid før den oppdaterer seg igjen. Dette skjer flere ganger for dagen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"reboot"

Modem og Get boX må rebootes daglig, helt elendig. Låst til Get nå Telia via. sameiet. Styr unna hvis mulig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig getbox x"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt den nye getbox x i flere år nå, fungerer elendig. Hadde bedere boks for 15 års siden. Boksen er utrolig treg står å slurrer for hver gang jeg skifter kanaler. Faller ut mens jeg ser på tv,må restarte boksen gang på gang da tar det en evighet. Jeg kunne nevne fler ting men orker ikke er tritt lei av hele vet. Har samme problem med internett og har 750 mgb kommer aldri over 300 mgb. Med kabel direkte inn og 40mgb med trådløs dette er ikke holdbart. Kommer til å bytte leverandør vist det ikke bedere seg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi kjøpte et abonnement som skulle inkludere opptak, historikk, pause programmer, starte program forfra osv. Dette har ikke fungert på flere måneder. Da jeg ringte første gang skulle de oppdatere programvaren over nett. Dette ble enten ikke gjort eller fungerte ikke. Ringte igjen og da sa de at jeg måtte kjøpe nytt utstyr av dem for å få det jeg betaler for?!?

Torill B. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Alt er elendig."
2 syns denne omtalen er nyttig

Sønnen skulle ha mye data, men fikk halvparten, men vi betalte for full dekning. Boxene elendige utenom den gamle første, men ville ha litt større plass til å ta opp osv... Den boxen etter den første gikk i svart hele tiden, måtte skru av og på noe som tok en evighet. Byttet 4 ganger, etter mange samtaler. De sendte to reparatører da hadde jeg kjøpt en oled TV, de var helt oppgitt, mente TV var for glup for boxen? Skjermen var møkk å se på, til å være en sånt TV som skulle vært superklar. Spurte om de kom mange klager, å nei... Sa det snart skulle komme en ny super boxs, da ville det ordne seg. Så kom denne nye da endelig, det første som irriterte var at de hadde tatt bort klokka. Men så begynte de virkelige problemene. Kunne jeg ikke gjøre noe, da kom en ring som gikk Rundt til jeg måtte ta ut kontakt. Skurrete bildet, hakker, kunne ikke slette gamle opptak, bare hopet seg opp med gamle opptak. Ringte og klaget har fått en ny box, bildet er ræva, blir irritert når en har kjøpt en TV pga av bra bildet også ser det nå ut som ett bildet fra 80 tallet, kan slette noe, men ikke alt, så masse gamle opptak som bare tar opp plass🙁 Eneste gleden med tv-en er å se på nye 4K filmer på dvd, da kommer det super klare bildet frem og data problemet fikset sønnen selv, så det er synd jeg liker tv, ellers hadde de fått box i retur. Må dessverre ha den pga av borettslagets valg. Jeg har visst betalt for 3 boxer så jeg også, gidder ikke spørre etter pengene, må sitte i en time i tlf.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt, treigt og svart skjerm daglig."

Dårlig dekoder. Ustabilt. Svart skjerm daglig. Mitt innhold blir borte. Søk med tastatur svikter. Elendig oversikt i "arkiv". Svært lite positivt i det store og hele.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tar ikke kunder på alvor"
3 syns denne omtalen er nyttig

Når det ikke var mulig å komme i kontakt med noen på telefon reiste jeg på Get kontor i Drammen for hjelp.Det kunne jeg spart meg for.Bak disken sitter det ei sur ....... og yter null service.

Ingunn T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice når man først når igjennom din. Ventet i 50 minutter så la han på når jeg var irritert. Har ikke hatt nett på 2 uker enda så fikser de ikke opp.

Raymond O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Irriterende, frustrerende og helt forferdelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt get de siste 5 årene, pga valg av andre tilbydere er vanskelig. Har ikke hatt en eneste periode på mer enn 14 dager sammenhengende hvor ting har fungert uten feil. Nett og tv, dårlig dekning, tv fungerer ikke, ikke tilgang til kanaler, boksen reagerer ikke etc etc. Innhold i kanalpakker og meny/brukervennlighet på fjernkontroll er veldig bra. Faktisk det eneste som er bra. Alt annet er ikke bra. Rett og slett drit.

Zarema K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dessverre har bare negativ erfaring!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Internettforbindelse er så dårlig, at jeg blir forbannet! Jeg har aldri opplevd så dårlig tjeneste! Jeg skriver nå, og ikke er sikker at det jeg har skrevet, blir lagret på grunn av dårlig Internett

Gjerde G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig er ordet, ubrukelig kundeservice. Elendig kundeservice med lite/ingen kunnskap."
4 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice m/liten/ingen kunnskap. Får til svar om å bytte boks fordi min er for gammel og fordi den jeg har ikke klarer så mye opptak. Har ikke brukt opp 50% av det jeg kan som er 60 timer med opptak. Byttet boks for 1 år siden og måtte selvfølgelig betale ekstra i mnd. for det. Bytter jeg boksen på nytt nå øker selvfølgelig månedsbetalingen igjen. Never ending story. Må også altfor ofte restarte. Bruker rett og slett for mye tid på dette. Holder på å sjekke hvem jeg vil bytte til. Gleder meg til jeg er ferdig med Get.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Mangler undertekst på norske kanaler"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har mikrobox på et rom. Der får jeg norsk undertekst på alle norske kanaler. Nyeste getbox i stua. Der får jeg ikke tekst. Har ringt mange ganger, men det virker som de ikke skjønner hva jeg snakker om. Dårlig for oss som hører litt dårlig. Den gamle boxen getbox ll var mye bedre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Den verste tv boksen i noensinne"
4 syns denne omtalen er nyttig

Klikker, må restarte, altfor treg når man bytter kanaler. Samme problemer med andre som bruker denne boksen. Byttet ut denne boksen flere ganger fra Get men det hjelper ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"En stjerne er for mye"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig hyggelige folk på kundeservice, men har lært etterhvert at de bare jatter med. Lang ventetid på å få teknikkere, og når de først kommer så er det feil mann i forhold til oppgave, har for liten tid til å gjøre jobben ferdig, eller som sist, sier de har ringt både på telefon og døra hvor vi har vært hjemme hele tiden. Ventetiden mellom hver gang har vært ca. 10 dager, så dette lover virkelig ikke bra. Og når jeg ser andre tilbakemeldinger om selskapet så tror jeg kundeforholdet kommer til å bli meget kortvarig. Håper også borettslaget vi bor i tar til fornuften og bytter de ut. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter seks måneder med problemer med TV fant Get ut at de ikke kunne levere gode nok signaler til meg. Greit nok, men 6 måneder er ganske lang tid å finne ut noe så enkelt på. Problemet var vist at av mine 65 henvendelser ikke ble satt i sammenheng.. Dette beklaget de men da jeg spurte om kompensasjon ble de vanskelige. De nektet først men etter endel mail kom vi til enighet. Dette er søppel så bare å styre unna pesten

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dårlig kundebehandling. Dårlige/ustabile produkter."
4 syns denne omtalen er nyttig

Helt fra starten av har "boxene" vært dårlige, skiftet mange ganger på garanti, men alt som var tatt opp forsvant jo. Alltid problemer med å få riktig abonnement etter bytte. Det var ille før, ustabilt, måtte stadig bryte strømtilførsel for å resette boksen, sånn er det fortsatt. Før var supporten til hjelp og reduserte faktura når det ble mye galt. Etter at Telia har overtatt, har det blitt mye verre. Svarer ikke på tlf. Mistet TV2, Internett, bare surr med X boksen. Fjernkontrollen virket ikke som den skulle. Fant ingen informasjon. Jeg halverte beløpet på siste faktura, nå har jeg fått trussel om inkasso. Har heldigvis Rikstv, ikke så fancy, men det virker. Hold dere unna GET, var ille før, nå er de enda verre!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Helt ubrukelig! Må oppdatere og restarte ofte da ting ikke fungerer som det skal. Kan ikke bytte da det ikke fins andre alternativer her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke det man betaler for! ustabilt nett (fra 1mbit og opp till 100mbit på en god dag, skal ha 300mbit, detter noen ganger helt ut.) og tv(blinker og mister dekning) . Elendig kundeservice og ubrukelige teknikkere som ikke gidder å feilsøke, som de gjerne sender deg regning på uten å ha gjort en drit.. Værste jeg har opplevd fra et selskap! Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Elendig avtale og service🤬"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har inngått en avtale om bredbånd, fikk det installert 26/6-20 . På kvelden sluttet det å virke i kjelleretasjen vår, frustrerende at man ikke kan nå kundeservice. Ringte derfor dem lørdag 27/6 kom igjennom etter ca 1/2 time. Kundebehandleren skulle melde saken videre og de skulle ta kontakt nå på mandagen, hørte selvfølgelig ikke noe. Ny kontakt igjen fra meg på onsdag, kundebehandleren sa også da at han skulle melde saken videre og at de skulle ta kontakt. Fremdeles ikke hørt noe! Elendig service! Ser i tillegg at fakturaen ikke er på 699,- som de sa for installasjon og den første mnd gratis. Fakturaen er på over 1400kr🤬🤬🤬

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Dårlig service på telefoni og TV Dekoder fryser bilde og x box er treg særlig med kanalbytte. Irritert over fjerning av TV 2. Hele borettslaget vurderer snart noe annet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt nettverk, og stadig problemer med GET-boksen. Vi skulle få en ny GET-boks. VI kjøpte toppmodellen sist gang, men nå hadde de den ikke inne. Deres løsning var at vi skulle betale enda mer for å få nyeste toppmodell, selv om problemet var at de ikke hadde vår modell inne. Da jeg ringte kundeservice angående dette, tok det først nesten en halv time før jeg kom igjennom, teleskritt som jeg ble belastet da de ikke har noen "ring tilbake"-funksjon. Kundeservice ville ha betalt for toppmodellen, selv om de ikke kunne tilby den modellen vi opprinnelig hadde kjøpt. Da jeg ba om navnet til kundebehandler ble hun så sur at hun la på telefonen, selv om jeg hadde åpnet telefonsamtalen med å si at jeg hadde tre punkter på agenda, og vi bare var kommet til punkt nr 1. Jeg vil fraråde alle på det sterkeste å innlede et kundeforhold til GET.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR