Telia TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er fint å få 50 kanalpoeng, men hele poenget forsvinner når det ikke går an å aktivere kontoen hos de ulike strømmetjenestene. Dette fungerte utmerket hos Telia tidligere, men de siste 3+ månedene har det vært problemer: Ingen QR-kode dukker opp for aktivering. Ingen sifferkode som kan fylles inn. Ingen SMS, slik det pleide å være tidligere. Telia reklamerer med at det skal være enkelt å bytte mellom strømmetjenester og begynne å se umiddelbart, men i realiteten kan det ta opptil 12 timer å få en aktiveringsmail etter kanalvalget. Skjerp dere!
Hei. En tidligere å lang get box 2 bruker her. Etter å ha brukt telia box V2 i ca en måned så ønsker jeg å dele min erfaringer med andre folk. - Ja det er 100% sant at Telia box har slitt med visse problemer. Bildekvaliteten som enkelte klager over som hovedsaklig er bilde farger å kontrast å stabiliteten til tuneren. Stabiliteten er hovedsaklig den første telia/get box V1. Telia box V2 er mye mye mere stabil. Ja de er også sant at telia kundeservise ofte har vært elendig med lang vente tid å liten vilje til å foreta seg noe skikkelig ovenfor kunden. De går også litt lang tid mellom vær gang Telia kommer med bug fiks, oppdateringer til telia box. De er også utrolig skuffende at telia box kun har 16gb lagring å at boksen kjøres i 32 bit mode å ikke 64 bit. + Men det er ikke kun negativt å være Telia tv å internet kunde. Jeg har 500/500 relativt nytt fiber internet som har vært veldig stabilt med lite signal brud. Telia box V2 er en veldig stabil tv tuner med lite problemer bortsett fra ting nevnt over. Har du treg å ustabil internet så kan boksen redusere bildekvaliteten. Så de er lurt å teste internet linja skikkelig med en computer med speed tester å youtube videoer før man svartmaler selve tuneren. Men husk å se etter om du har Telia box V2 å ikke problem boksen GET/Telia box V1 (DCIW387) Telia box V2 Code name: DCIW3930 Står merket under boksen om du har Telia box 2
Helt ok tjeneste gjennom lokal fiberlevrandør. Må bruke tekefon for endringer i abonnementstjenester uten kanalvalg.
Sammenlignet med gamle UPC og GET er dette et rett og slett ræva produkt: stadige uten signal, ingen info når og hvor lenge signal uteblir, ingen kompenasasjon, dårlig fjernkontrol som en stadig kommer borti og endres uten vilje, men værst - begrenset opptaksmulighetene er ræva eller svært begrenset. Får ikke bytta da Telia er eneste leverandør der jeg bor. Skal jeg flytte?
Bånn i bøtta "Nothing to monitor" på PC flere ganger for dagen Flagring/Blafring på TV hele dagen DAB Radio. Fading - Lyd kommer og går Eneste felles for disse opplevelsene er: TELIA - TELIA - TELIA
Elendig bildekvalitet på alle kanaler uansett hvilken. Både Visplay, appeltv og netflix. Også dårlig på telia play, nrktv, og andre tvkanaler. Var ikke sånn før bytta til ny ruter. Kun lyd som er bra. Dette er verdt å betale for, bytter til telenor hvis ikke dette blir bedre. Bor i borettslag og har dette gjennom de. Dere bør oppgradere programvaren deres.
Etter at vi fikk fiber så ble det mye dårligere! Jeg har toppmodellen til Samsung men det var fantastiske bilder med Coax og Get miniboksen. Jeg er fortvilet over Telia som har dyttet dette på oss i mitt borettslag! Nå må Telia finne nye dekodere og gjøre grundige tester før de slipper ut bokser! Jeg forventer bedere servise med nye bokser og hvis det ikke blir bedere så vil jeg ikke betale for denne dårlige bildekvaliteten!
Mye avrudd. Blir ofte satt til bake til tv guide midt i annet program uten å røre noen ting. Mister jo innholdet i det man vil se om man har spolet noe tilbake.
Med oppdateringen av Teliabox fikk jeg 14 tvkanaler jeg aldri har bedt om. Bla. Lokale nyheter fra Vestlandet og Nordnorge. En nyhetskanal som sender nyheter på ukrainsk? Religiøse program , Nrk døvetolking mm. Har nå i over et halvt år bedt om at disse fjernes fra programoversikten, og fått til svar at det ikke lar seg gjøre. Flere av disse kanalene koster 1 poeng. På Telia Play Valgmenyen er disse tv kanalene hverken haket av eller betalt 1 poeng for. Jeg har ingen mulighet til å fjerne dem selv. Noen av dem av dem står heller ikke oppført i Valgmenyen / TV- kanaler. Dette er helt håpløst. Fått svar fra Telia at jeg kunne jo legge det jeg ser mest på i Favorittkanaler, har gjort det, men det hjelper lite da mine favoritter ikke kommer først i programguiden da Telia legger de etter kanalnummer som de har valgt. F.eks NRK 1 har nr. 1. Da er det ikke fritt valg. Jeg vil ikke anbefale Telia til noen, dessverre har jeg ikke noe valgt da borettslaget har valgt dette for oss.
Elendig kundeservice det er blitt så pinlig at det skal ikke være lov. Vente i flere timer på hjelp som skal ta under 3 minutter er galskap… dette problemet har de hatt i flere år nå, sier de skal fikse det men det gjør de aldri. De burde faktisk blitt saksøkt for dette er nærmere svindel. Ta å skjerp dere
Telia bruker system som må oppgradere seg selv ofte, og som er tungvint å bruke.
Nettdekningen kommer og går. Detter ut stadig vekk
Har blitt veldig dyrt, kommer ikke frem på kundeservice!! Satt i 40 min på vent men da ga jeg opp desverre, men godt for dem for da var ikke humøret på topp for å si det sånn 😟 Styr unna hvis dere kan få noe bedre? Er selv på leting.😃
Telia sin nye boks fungerer dårlig. Akkurat nå har jeg lyd men ikke bilde. Dette har vart en halv time. Internettet har vært svært ustabilt i tre år. Bor i borettslag og er bundet til dette selskapet.
Håpløst. Går ikke an å se noe uten mye avbrytinger. Utrolig slitsomt og irriterende.
Ny teliaboks virker ok på to av våre tv apparater etter mye trykking på taster, men den tredje tv med ny boks har ikke lyd. Kunderservice på telefon fungerer ikke, de sier skal ring og har ringt, det skjer ikke. Ingen samtaler fra Telia registrert på min telefon.