Meny

Get TV omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
6
av 7 innen
tv-selskap
10%
anbefaler
Get TV
Filtrer omtaler
13
3
9
26
115
Sorter omtaler etter
Viser av 166 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get TV?
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke det man betaler for"

Har hatt Get i 1,5 år nå pga sameiet, og hadde jeg hatt mulighet hadde jeg byttet på dagen! Lavere hastighet enn lovet, må restarte nettverket 2-3 ganger PR uke. Anbefales virkelig ikke.

Thvamstadgmail C
Kundetilfredshet
"man trenger nesten bare å lese kunders tilbakemeldinger på kundeservicen, den sier ALT"

03.03.2020 Dere oppfordrer til å ta kontakt pga melding som er lagt ut på TV kanal? Da hadde jeg forventet å få svar og ikke å måtte vente 10 - 15 min for så å gi opp !! Legg ut oppdatert info på nettsiden og/eller legg ut en plakat på TV kanalene.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig hjelp å få; vanskelig å komme i kontakt med et menneske. Chatrobot helt tragisk!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Se over, orker ikke å fortsette. Elendig kundeservice tilgjenlighet. Det som kan bli bedre er kundeservice

Miss-Fornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Katastrofe!!! Tregt og lite flexibelt, feil på nettet stadig , vi lever i 2020 ikke i steinalderen ... dårlig hastighet, dårlig informasjon, ikke logisk nettside.. huff og huff ...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get boX er elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Den nye Google basert Get boX er uten tvil markeds verste tv satsningen noensinne. Den henge seg opp daglig må faktisk kjør fult fabrikk omstart. Fjernkontroll må bli innom 2 meter rekkevidde å funke og nå har vi virkelig fatt nok. Det gå neste ikke an å lansere en så dårlig uferdig produkt på markedet og tvinger folk å sende tilbake tidligere bokser som funker!?! Det må bli uten tvil fordi de har gatt over til sky basert opptak (som de ta 149kr) I måneden for istendfor den gamle harddisk opptak som var innebygget. Vi ser opp tv abonnementet nå fordi det har vært elendig for månedsvis. Heller Fiber eller noe andre leverandører enn GET. Boksen er skammelig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get Box er et fryktelig tilbakesteg. Ubrukelig."

Finnes ikke brukervennlighet. Kan ikke velge innstillinger. Kan ikke gjøre 2 ting på en gang, som å sette på et opptak mens man ser et annet - og nesten alt annet. Kan ikke se om et program har begynt (eller sluttet) mens man ser på noe annet. Menyene er "dype", og vanskelig å finne ting (som planlagte opptak). Manglende og dårlige søkefunksjoner. Helt opplagte ting kan ikke gjøres. Alt er bakvendt og gammeldags. Anbefales ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Treg TV-tuner med vesentlige mangler"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det gode: - Glimrende mulighet for kanalvalg. - Start fra begynnelsen også for programmer som er ferdige (noen timer) - God bildekvalitet - opp til 4k oppløsning. - God kundeservice. Det dårlige: - Treghet i tuner. Bla i menyer tar normalt aldri under 1 sekund, tar gjennomsnittlig 1-2 og noen ganger 3-4 sekunder. - Menydesign er rotete (smakssak) - I programoversikten er den lille skriften veldig liten - også om du har en 50 tommers TV og sitter 3 meter fra. - Søking i programoversikten basert på kategorier er umulig. Alt er egentlig umulig, for den eneste søkemuligheten man har er tekstsøk som søker gjennom alt av den bare kan finne og gir deg bare masse ubrukelige treff. Å søke på kategori film i programoversikten for å få en liste over tilgjengelige filmer på 50 kanaler, er en smal sak med Telenor, men umulig med GET sin applikasjonsprogramvare. Bare det gjør at jeg vurderer bytte tilbake til Telenor. Har man fiber inn, er det ikke støtte for coax/docsis spredenett selv om dekoderen har inngang for dette. Det har imidlertid Telenor-kunder med fiber mulighet for. Litt bedre/raskere programvare, litt mer brukervennlig menysystem, type tilbakeknapp hvis du trykket feil samt vettug søkemulighet i programoversikten, så blir dette bra. Lær av menysystemet på Telenors tunere og plukk ut de beste tingene. Det blir jo litt galt når man ønsker seg tilbake til Telenor og høyere priser fordi tuneren ikke holder den standard man bør kunne forvente. Internet-delen er glimrende. (i alle fall for fiber-kunder med synkron hastighet) Trådløs ruter fra Inteno er glimrende.

Ronald S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig"

Alle produkter suger, nett, TV, priser og service. Alltid noe som svikter, netthastigheten varierer mye, getbox 2 dyr og helt ubrukelig.

Runar S. C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig drit"

Dette er bare dritt. Vil heller flytte i ny leilighet enn å ha Get. Har aldri opplevd noe dårligere. Vi er i 2020 ikke 1920.

Johnny F. A
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig grensesnitt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å søke fram det ein vil sjå på ein fornuftig måte. Ein må bla gjennom Alle episoder for å komme til siste episode. Av og til stopper det halveis i blandinga, og ein kjem ikkje vidare. Brukergrensesnittet er på 2010-nivå. Ellers er tilbudet greit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ny Get box"

Byttet til ny Get boks før jul og synes den er helt ubrukelig. Den henger seg opp nesten hver eneste dag. Fjernkontrollen mister plutselig kontakt med boksen, virker hverken nær eller fjernt. Må dra ut strømkontakten og re-starte boksen gjerne to-tre ganger for at den skal fungere, neste dag er det samme styret igjen. Er det et snev av ruskevær blir bilde på mange kanaler bare en digital grøt. Software er oppdatert. Angrer bittert og returnerer den, går tilbake til gammel boks.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Veldig treg"

Veldig treg, har gammel appel TV i et annet rom ,som er veldig rask, blir vel till at lemne tilbake Get boksen og kjøpe appeltv til stuen å.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Bedre med getboX"
1 syns denne omtalen er nyttig

Grensesnittet er kraftig forbedret, innebygget chromecast gjør alt mer sømløst, noe treghet ved skifte av kanaler, men stort sett greit.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

1: HBO via Get box micro er helt ubrukelig. Vanskelig å navigere, skulle finne Ray Donovan. Fant kun en episode S07 Episode 01. Går jeg inn på Get via PC finner man alle 7 sesonger og episode 1-7. 2: Ikke imponert over brukergrensesnittet på fjernkontrollen og menyen i det hele tatt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Den nye Get boksen er utrolig treg"

Treg boks. Tar mange sekunder før nytt program åpner og tar lang tid å skifte kanal. Burde vært lynraskt med dagens teknologi. Ellers oversiktlig og lett meny.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Helt OK Get kunde i men enn 10 år"

Bra support Bra kanalutvalg Brukervennlig boks hd pvr Noe dyrt Nedetid passer dårlig sammen med hjemmekontor Ikke fiber

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Svarer ikke på oppsigelse"

Sendte oppsigelse 21 oktober etter at de plutselig begynte å sende faktura for ett TV abonnement jeg aldri har hatt. Purret 4 ganger men ingen svar, kun nye faktura. Nå har det gått 6 uker! Elendig kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Treig og ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

GetboX bruker 5 sekunder på å bytte kanal. Ble lovet av selger å ha den på prøve med fornøyd-garanti. Etter gjentatte klager og serviceteknikerere på besøk ønsket jeg å avslutte forholdet, noe GET nekter uten å sende nok en serviceteknikker. Får stadige fakturaer enda selger har lovet det motsatte. Skygg unna. Kundeservicen til GET er helt skandaløs.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig selskap og kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg trodde ikke på alle de negative omtalene her, da jeg sa ja til et salg av Get abonnement på døra. Kort; Når det først funker, så funker det greit. TV boxen er til tider treig, samt treg å skifte kanaler. Største problemet er at flere ganger i uka faller internett ut OG inn igjen, og løsning er å slå av og på igjen Get modemet, noe som ikke skal være nødvendig flere ganger i uka (som kundeservice faktisk anbefalte og var "normalt"! Har fått ny Get modem, men problemet er det samme. Kundeservice, en svensk dude, var ekstremt uhøflig og hissig da jeg forklarte han at jeg hadde hatt flere feil og jeg klaget for 5te gang. Skikkelig ufyselig fyr. Eneste positive er at dem er billigere, men nytter ikke når produktet ikke funker! Styr langt unna Get!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ikke gjør den tabbe å velge dem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk aldri den hastigheten de lovet. Ustabil TV og internett. Ubrukelig tv-box(GetboxII). Horribelt kundeservice. Har brukt 3 måneder og utallige forsøk å fikse abonnement og faktura blir bare rot for hver gang jeg tar kontakt med dem. De sier at det tar minst 14 dager å svare på henvendelser. Selv de på faktura avdelingen forstår ikke hva som står eller skal stå på fakturaen. Det er ikke tilfeldig de får dårlig anmeldelser. Vil ikke anbefale de til noen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice lyver, gir deg feilaktige fakturaer og fjerner signaler om disse ikke blir betalt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved bytte av leilighet fant jeg ut at Get hadde lagt til flere gebyrer og "pakker" som jeg aldri hadde bestilt. Disse hadde jeg mest sannsynlig betalt om jeg ikke hadde oppdaget det. Måtte sitte 4-5 timer på telefon med kundeservice før de klarte å skjønne at de hadde gjort en feil. Et gebyr nektet de å fjerne, som jeg sterkt bestrider, ettersom jeg ble lovet å slippe gebyret av kundeservice (endte allikevel opp på faktura). Til tross for at jeg motstrider meg kravet, og fortsatt betaler for tv og nett, skal de fjerne signalene mine. Vil helst se at de venter til konfliktrådet, ettersom det gebyret har ingenting med tjenesten jeg betaler for. De tvinger meg dermed til å betale en feilaktig faktura. Håpløst selskap - styr unna!

Øistein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det som er bra er at du kan ta opp 3 programmer mens du ser det 4 hvis det blir tatt opp da. Siden jeg fikk Get så har jeg klaget mange ganger på opptakeren. Jeg for bare beskjed at de må bare oppdatere dekoderen. Pga borettslaget har avtale med dem så kan jeg ikke bytte leverandør. Jeg hadde byttet på dagen hvis mulig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"GetboX mini"
3 syns denne omtalen er nyttig

Den er rett og slett pyton. Det tar lang tid å skifte kanaler, plutselig henger den seg opp, par ganger i uka må jeg boote boksen fordi den sier jeg ikke abonnerer på noen kanaler. Skal jeg sjekke info på et program er det ofte den bare går i svart. Get har forsøkt å oppdatere 3 ganger til ingen nytte. Tilbyr de å sende den gamle boksen som faktisk fungerer veldig bra? Nei. De bare henviser meg til en forhandler jeg kan bytte selv. Get er elendig på kundeservice. Noe som dessverre er den nye normen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig brukergrensesnitt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Elendig brukergrensesnitt. Treg respons. Jeg byttet tilbake fra Get Box til Get Box kl etter en times mareritt. Er dessverre nødt til å bruke Get gjennom Sameiet. Hadde Canal Digital før, og det var en annen verden i positiv forstand.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nye android tv-boksen til get er forferdelig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt ekstremt mye problemer med den nye boksen til Get. Jeg har sittet i tlf med dem sikkert 50 ganger siden vi fikk den. Er inne på vår 3e Get BoX nå, pga det har vært så mye software problemer og barnsykdommer på boksen, fått sk. "Oppdateringer" tilsendt uten at det har hjulpet noe. Det er helt utrolig at dem slipper en så uferdig og dårlig produkt på markedet og at det fremdeles ikke finnes oppdateringer så boksen oppfører seg som den skal etter hatt den i 7 måneder... F.eks: - Det tar flere minutter og bytte kanal. - Den henger seg opp/låser seg i et strekk og må startes om. - Teksting fungerer ikke på visse kanaler. - Hopper over kanaler når man blar på fjernkontrollen. - Man kan ikke lenger gå tilbake til forrige kanal med et tastetrykk. (Fantes på Get box II) - Man kan ikke taste direkte på en kanal i tv oversikten og se, utan man må huske nr på kanalen/gå ut av tv oversikten for og sen taste inn nr på kanalen man vil se. Den er utrolig treg på både kabel og wifi. Vi hadde Altibox systemet i vårt forrige hus (2015) og den tv-boksen var lynkjapp allerede da i forhold til denne og kranglet ALDRI. Kommer ingen vei akkurat nå siden borettslaget vårt har vært så smarte og låst seg til Get så vi får ikke byttet leverandør. Hver gang vi skal se TV her i huset så skaper det irritasjon 😣 Get MÅ komme med en skikkelig stor oppdatering veldig snart, da alle problemer her er kjent for dem. Skjerpings!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR