Meny

Get TV omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
6
av 7 innen
tv-selskap
9%
anbefaler
Get TV
Filtrer omtaler
12
2
5
23
96
Sorter omtaler etter
Viser av 138 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get TV?
Jon O. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"AirTies"
1 syns denne omtalen er nyttig

Pga defekt trådløs WiFi sender kontaktet jeg Get. Ble anbefalt av en som kalte seg tekniker at jeg burde bytte til AirTies. Det ville bli en engangsavgift men ikke økt månedskostnad for dette. Bestilte og fikk vare. Fikk ikke montert dette og ringte Get for hjelp. Fikk da vite at mnd avg var økt med 50kr/mnd pga AirTies. Skulle få kompensasjon, engangs, sa selger. Men jeg ville rapportere dette til overordnet. Ikke hørt noe fra dem etter gjentatte purringer.

Torbjørn M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Har hatt Get Box i mange måneder, mangler fortsatt undertekster på norsk, og Midtnytt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha blitt oppringt av en fra Get, som fikk meg til å si ja til Getbox, har det vært lite trivelig å være Get kunde. Boksen kom i hus, ble montert opp, og ikke alt fungerte som jeg forventet. Det tok lang tid å skifte kanal, her snakker vi ikke om mange sekunder, men minutter. Det er ikke mulig å få norske undertekster på norskspråklige program, savnes av oss som hører litt dårlig. Har kunne texsTV vært en bra erstatting for program fra NRK, men texsTV er ikke med i GetBox. Vi bor i Trondheim, og ønsker Midtnytt på NRK 1, men får kun Østlandssendingen. Begge disse problemene er tatt opp med Get flere ganger, både på nettet, og som brev til Get. Får ikke skikkelige svar. Når jeg spør om når dette lar seg ordne har jeg fått forskjellige svar. Da jeg sa ja til GetBox, ble det ramset opp mye som var kjempebra med denne boksen, men det ble ikke informert om at noe ville forsvinne sammenlignet med boksen jeg hadde før GetBox. Jeg ar vært en lojal kunde å betalt til riktig tid, og mener da jeg fortjener å få det jeg betaler for. Jeg betrakter det som en selvfølge at man får riktig lokalsending og at det går å få norske undertekster på norskspråklige program. NRK klarte å ha teksting på norske program på for mange tiår siden, skulle da tro at Get skulle være i stand å få det til også. Og jeg mener jeg fortjener å få et skikkelig svar på hvor lenge jeg må vente, og en beklagelse på det faktum at jeg har ventet siden medio juni på å få en boks om har de funksjoner som jeg forventer skal være med.

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fint tilbud"
2 syns denne omtalen er nyttig

Godt tilbud, godt utvalg av kanaler. Prisen derimot er litt høy. Det eneste jeg er missfornøyd med er kundeservice. Dropp den dumme roboten. Og sett inn folk som gjør det de sier, det de skal. Jeg er kjempe missfornøyd med utsending av ny boks. Etter 5 henvendelser i løpet av 12 dager har jeg fortsatt ikke fått ny boks. Den jeg har lever sitt eget liv. Men fakturaene fra dere, de kommer fram. Utrolig dårlig service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Svak på kundeservice, dårlig kvalitet modem og ruter"

Håpløst å få overført min gamle mors fasttelefon til ip telefoni hos GET. Holdt på en måneds tid. Og det fungerer dårlig. Fornøyd med bredbånd og tv.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nye get boxen"
2 syns denne omtalen er nyttig

En håpløs boks for å se tv. Kan ikke måle seg med brukervenligheten på den gamle til altibox. Blir å bytte leverandør så snart noen tilbyr altibox fiber i distriktet

Odd A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"TV fungerer greit. Dårlig service / tilbakemelding når noe oppstår"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mottar ikke varsel når det oppstår signalfeil, 2 ganger siden juni. Lang ventetid service på Nesodden.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig boks"
2 syns denne omtalen er nyttig

Get boks II er totalt ubrukelig når det gjelder streaming ellers greit utbud og muligheter på Get sin hjemmeside.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Aldri bruker Get igjen"
3 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig kundeservice og ikke transparent prismodel. Måtte betale 700 kr for utstyr som var presentert som man kjøper den men egentlig var bare leid ut.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Fungerer godt nok."

Kjenner meg ikke igjen i mye som blir skrevet her. Opplever nokså stabilt internett, kanskje vært nede to-tre ganger de to årene vi har hatt Get. Noe tregt til tider men det tror jeg har med hardware å gjøre (reset router funker). Så langt fornøyd med nye Get boX. Oppleves rask og moderne. Savner dog modem/ruter funksjon i boksen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Internett og TV sluttet å virke plutselig mens vi så på TV en kveld, fikk beskjed fra kundeservice om at det ikke kommer signaler inn med fiberen. De skulle sende en tekniker om ei uke for å se på det. Ei uke! Burde jo sendt noen i løpet av en dag og tilbudt oss en form for midlertidig løsning i alle fall for internett. Hva med et som kort med fri data til de har fikset feilen? Virker utrolig lite interessert i å rette feilen for og å gi meg god service, virker som de syntes 1 uke ventetid uten produktene jeg betaler for er helt ok.

Christina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nye Episoder på HBO, men ikke på Get’s HBO?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hvorfor finnes det nye episoder på HBO’s opprinnelige app, men ikke på «Get’s HBO?? Synes det er merkelig. Man vil vel kanskje få det man betaler for?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dyrt og lite valgfrihet i kostnader som påtvunget abonnent"
1 syns denne omtalen er nyttig

I abonnementskostnader ligger de gjerne trippelt over normalpris fra andre tilbydere. Har vært i kontakt med Get som ny leietaker i et borettslag der de har eksklusiv avtale for bredbånd og tv. Jeg måtte ringe opp igjen etter at de ved første kontakt sa at de skulle ringe meg tilbake. Borettslaget sa i fra om at jeg skulle få en rabattert pris de hadde forhandlet seg frem til, Get anerkjente dette men tilbød meg likevel en pris høyere enn den framforhandlede avtaleprisen, når jeg dobbeltsjekket dette. Valgte Ice i stedet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Dårlig tv arkiv"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elsker tv arkiv generelt og at en kan se alt fra siste uka. Men ikke hos Get, nei! Der kan en bare se utvalgte programmer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig brukervennlighet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Sammenlignet med Altibox er dette mange hakk tilbake i forhold menyoppsettet og brukervennlighet. Alt er mer tungvint og innfløkt, både med tanke på å finne frem og selve bruken.

Stein E. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Har hatt den nye Get-boksen i 2 uker nå..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt den nye Get-boksen i 2 uker nå. Hater hele driten! Lite bruker vennelig. Skal man spole må man holde knappen nede. Ingen Netflix. Mye mer fornøyd med Altibox. Get kan hoppe og dra!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Erfaring er subjektiv"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hvis jeg måtte dømme Get på bare det jeg hadde lest her, ville jeg ikke være en kunde fremdeles. Men jeg er veldig veldig glad for at jeg alltid tar anmeldelser med en klype salt. Som tidligere Altibox-kunde vil jeg bare si at jeg absolutt ikke anger å gjøre endringen til Get.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"HBO hos Get"
1 syns denne omtalen er nyttig

HBO hos Get er definisjonen på ubrukervennlig og ufunksjonelt. Hvorfor ikke tilgang direkte til appen?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Helt topp!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er kjempefornøyd. Jeg kan velge ulike kanaler feks film eller sport med appen, på minutter, og gjøre om valgene når feks en Man U kamp er over, uten ekstra kostnad med de 50 poengene som følger med. Kjempebra! I tillegg er det kort oppsigelse og man kan oppgradere netthastighet om man vil. Jeg har også benyttet mobiltelefon abbonnement tilbudet til Get, og er veldig fornøyd med det. Får da HBO inkludert i tv-pakken gratis. Og cloud med kabel. Borettslaget hår valgt en annen løsning nå, men jeg ønsker å beholde Get som tv-leverandør, dersom det er mulig, og prisen er ok. Jeg har hatt Canal Digital før, og det var jeg ikke fornøyd med.

Get-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Get er desverre ett elendig produkt. Har masse problemer, og lyd og bilde hakker nesten daglig. Det enste bra, er at boksen er svart.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Get boksen kan begynne å lage suse lyd midt på natta. Get boksen har dårlig WiFi bort til TV som er 2 meter åpen. luftlinje unna. Har opplevd at nettet detter ut uten grunn. Får ikke beskjed når det er problemer i området. Chatten gir ikke personlig kundeservice, de bare forholder seg til standard svar. Hadde ikke valgt Get hvis ikke boretslaget hadde avtale med de.

Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Mye flimring på skjermen samtidig som lyden blir borte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mye flimring på skjermen samtidig som lyden blir borte. Jeg vurderer absolutt å bytte til noe annet. Tror Altibox er løsningen for meg.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Når dere kan ikke levere Internett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når dere kan ikke levere Internett da må ikke sende regning for disse timene som vi hadde ikke Internett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Angrer bittert på skiftet til Get!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vanvittig dårlig hardware og brukergrensesnitt. Useriøs selger som ljuger, samme fra kundeservice. Holder ikke avtaler. Fakturaene er en jævla vits, der det er forskjellige summer, og der kundeservice innrømmer at de ikke vet hvorfor... Ekstremt dårlig kvalitet og stabilitet på utstyr og signaler. Her blir det Canal Digital med en gang bindingstid er over. Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig. Må betale for å ringe dem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig. Må betale for å ringe dem. Kutt det ut hvis du kan!! Chat er en automatisk svar. Spurte on navnet hans, og han svarte med "Pent navn".

Stein R. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Forferdelig, kun pengene gjelder."
2 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig selskap, elendig kundesenter, de svarer ikke på mail, lover mer en de holder, samt selger svarer ikke på telefon ved oppkall. Kort sagt, styr unna Get.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR