Meny

Telia TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
3
av 5 innen
tv-selskap
7%
anbefaler
Telia TV
Filtrer omtaler
22
6
20
69
370
Sorter omtaler etter
Viser av 487 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Det tar 1 time og 20 min før å komme fram til kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke alle på kundeservice som kan hjelpe deg. Skulle logge inn på Viaplay og der var ikke mulig å gå løst på kundeservice. Orker ikke sitte i 1 time og 20 min før å få løst et enkelt problem. Hvorfor kan de ikke ringe deg opp igjen?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tv faller ut hele tiden."
1 syns denne omtalen er nyttig

Nesten daglig faller tv ut. Ut med kontakten. Vente 5 min. Hadde viken viber før i 12 år uten problemer. Ingen forbedring etter å ha byttet ut boksen. Bor mitt I Drammen så det burde ikke være noe problem med dekkning. Sånn har dette vært i 2år. En skam å betale for dette uten noe valg å bytte levrandør.

Steinar G
Kundetilfredshet
Dekoder
"Henger seg opp og må restartes hver dag"
1 syns denne omtalen er nyttig

Teliaboxen går i svart og må restartes ved a ta ut støpselet flere ganger i uken. Teksting faller ut, opptak blir ikke gjennomført. Desverre bundet av borettslagets avgjørelse om leverandørvalg. Dette produktet er så svakt at det ikke burde eksistere i 2022

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dekoder henger hver dag."
1 syns denne omtalen er nyttig

Er bare vært problemer i 5 mnd har hatt Telia går på nervene. Dekoder henger og nett faller ut Kunde service finnes ikke. Stressende da sameiet tegnet 3 års binding på Telia tv og nett avtale. Skammelig. att styret ikke sjekket opp telia før de tegnet avtalen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Feil på boks, Bildet hakker, må restarte boks ofte, treg dekoder. Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Feil på boks, Bildet hakker, må restarte boks ofte, treg dekoder. Dårlig kundeservice

Ann K. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Grusomt treg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Grusomt treg og forferdelig dårlig boks! Det henger stadig og bare det å skulle bytte kanal er ekstremt frustrerende. Styr unna!

Monica J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Teksting"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tekst forsvinner på enkelte kanaler. Henger seg ofte opp.Dette har vedvart siden Telia tol over get. Skjep dere!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tv boxen slår seg av etter noen timer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har forsøkt både pr telefon og chat, men tålmodigheten slutter etter to timers ventetid uten respons. Tidligere kunne en programmere boken til aldri å slå seg av. Ikke mulig lenger??? Og chatte-roboten er en tragedie, burde vært stengt. Der får du de samme svarene nesten uansett hva problemet er.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"tv boksen må restartes hver dag"
1 syns denne omtalen er nyttig

og det synes telia er helt fint. De kan jo ikke bruke så penger på utstyr som fungerer. Det er alt for dyrt. Kundeservice gir samme standardsvar hver gang. Jeg oppfordrer alle til å klage til telia kundeservice hver gang boksen henger seg, kanskje kostnadene til kundeservice da blir høye nok til at de vil tjene penger på å levere bedre utstyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Jeg har aldri opplevd dårligere kundebehandling noe sted enn hos Telia!"
2 syns denne omtalen er nyttig

To timer med gjentagende beskjed om at "alle våre kundebehandlere er dessverre opptatt. Takk for at du venter". To timer!! Har "alle" disse kundebehandlerene hjemmevakt og får beskjed med brevdue om at kundeservicetelefonen på kontoret ringer, og deretter må vente på bussen for å reise en time - pluss innlagt julehandel - til kontoret for å svare? Da vi langt om lenge fikk svar så virket det ikke som at han vi traff knapt hadde peiling på noe annet enn hvor de skulle sende fakturaen. Det viste seg at vi på tross av at vi hadde bestilt full pakke med streaming, opptaksmuligheter og alt annet de kunne tilby så har vi fått en boks som knapt er brukbar på eldresenteret for å se på Dagsrevyen. Han beklaget det og sa han skulle sende en beskjed til Elkjøp, som visstnok har en avtale med Telia, om at de skulle utlevere en ny dekoder. Dette kunne vi gjøre omgående. Vel nede på Elkjøp så ante ikke ekspeditøren hva jeg snakket om da jeg sa at de skal ha fått en melding fra Telia. De hadde ikke noe system for slikt, men vi kunne fått en ny dekoder dersom de hadde en. Han var drit lei av at Telia sender folk til Elkjøp i hytt og pine for å få hjelp med alt mulig rart, men ikke engang sørger for at de har dekodere på lager. Ikke gidd å kom med den evige floskelen om at dere er så fryktelig lei dere for at jeg opplever problemer og bla bla bla! Å henvise til den såkalte livechatten kan dere også spare dere for. Jeg har prøvd, og fikk beskjed om at det var 96 min ventetid. Jeg kommer til å bruke all min energi de kommende ukene på å i alle fora opplyse verden om hvor dårlig service og kundebehandling Telia gir!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Telia tv og internett"
1 syns denne omtalen er nyttig

ingen fungere ikke riktig , ustabil nett og håpløst tv. mareritt kundeservice . hver gang må bruker over 1 time å snakke med kundeservice uten resultat. bare glem Telia , kjøp ingenting , du kommer å angre. Telia er en skam

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig billedkvalitet,"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig billedkvalitet, endrer seg og er av ustabil kvalitet. Har førsteklasses kabling, fiber nett, apple tv box, 4k TV.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Telia-boksen er elendig."

Skiftet fra Get-opptaks boks til Telia boks. Da startet problemene. Elendig responstid. Boksen må restartes (av/knapp) nesten hver dag. Bildene fryser. Må stadig vekk dra ut strømledningen og konfigurere alt på nytt. Planlagte opptak forsvinner. Jeg savner den gode gamle Get-boksen!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Søk etter alternativer"

Dårlig utstyr som gir dårlig wifi selv med 4 mesh. Dårlig kundeservice. treg dekoder. Dekoder henger ofte

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"TV-boks treig og dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Stemmesøk virker nesten aldri, boksen henger ofte og er fryktelig treig på alt. Innebygd Chromecast fungerer sporadisk. Kundeservice er treig og uforutsigbar, kjipt når Telia legger på etter 55 minutter i telefonkø, eller du plutselig når igjennom på chatten etter 90 minutter, og da har fem minutter på deg til å oppfatte at det er din tur, før de stenger chatten. Kontaktskjema er stengt når telefonen er åpen!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig leverandør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Makan til elendig leverandør av tv/internett/kundeservice. Og få hjelp til problemer? Er fysisk umulig. Har sittet timesvis i telefonkø, ALDRI svar. Og vente i ca 2 timer for og chatte med menneske? Chatboten kan ikke hjelpe til med noe! Anbefales absolutt ikke til noen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Oppdatering tv boks 16.11.22, Uten lyd og ikke kan hjelpe. må vente på oppdatering uten noe rettetid"
3 syns denne omtalen er nyttig

vært i kontakt med kundeservice ang uten lyd på telia tv boks etter oppdatering. kunne ikke hjelpe. må til en oppdatering, men kunne ikke gi meg noe tid på retting. Hvor lenge mener telia vi skal vente på at lyden kommer tilbake?! Dette går ikke an da det er andre boksen jeg mister lyden på, etter en oppatering! Nå må jeg bare vente på at tellia får rettet feilen. Er så misfornøyd med den tv boksen og kundeservice!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"STYR UNNA"
2 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna. De fikk overtalt meg til å la dem levere tv og internett til oss. Internettet virker ikke. De lar meg ikke benytte angreretten etter 3 dager. For den gjelder fra kontrakten ble inngått, ikke fra når utstyret ble montert. Så hvis du skriver under får du utstyret så sent at angreretten er borte... Ikke la deg overtale!!!

Jarl R. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"TV/ nett"
3 syns denne omtalen er nyttig

TV går i svart flere ganger i minuttet. Startet for et par uker siden og er jæv……..irriterende 😡

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få hjelp, håpløst tregt."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke på chat eller på telefon er det noen som svarer. Dekoderen sluttet å kunne vise annet enn sanntid. I utgangspunktet håpløst tregt å skifte mellom kanaler. Ikke muli å kjøre i "sakte film".

Kundetilfredshet
Dekoder
"Fjernkontroll tv slår seg av, lyd ok"

Ett eller annet på fjernkontrollen for Telia boks feiler. Vi aner ikke hva vi er borti, men tydeligvis trykker vi på noe på kontrollen som gjør at TV blir svart, mens lyd fungerer. Vi kan bytte kanaler (hører på lyden) osv, men altså ikke noe bilde. Lar vi TV være avslått over natten, så er alt ok igjen til morgenen. Altså er det noe som nullstiller seg ved å være avslått i timesvis. Har forsøkt å søke overalt for å finne svar, men ikke noe leder til resultat. Noen som vet? På Telia hjemmesiden/support er det ikke mulig å finne noe svar. Og kundeservice er stengt nå lørdag kveld :-(

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Helt ubrukelig tv boks."
3 syns denne omtalen er nyttig

Boksen er treg og ustabil. Alt er bedre enn denne. Det er mye lurere å bruke appen hvis man først har dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere vekke fra Telia!!! Brutte løfter og arogant kundeoppfølging"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi byttet fra altibox til Telia tv. Vi ble ovet beste dekning, høy fart og bra tv-pakke. Dekning er ok (varierer fra 30mbps til 100) Tv pakken og appene er kjempebra, intuitivt og nytenkende. Så svikter det TOTALT på hard ware. De bruker en udatert get boks. Denne er så treg at det kan ta opp til 30 sekund å bytte kanal eller mellom apper. Den blinker stadig fullt minne selv om ingenting er lagret utover kanaler og apper. Den hopper ut, glitcher og rebooter til stadighet. Og om mulig enda verre er det at det er UMULIG å få tak i noen fra Telia. Timesvis i chattekø, for så å bli kicket ut like før det er min tur. Mailer uten svar osv. Det verste kjøpet og leverandørbyttet jeg har gjort noen gang tror jeg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Useless"
1 syns denne omtalen er nyttig

Null kundeservice. Null. Ikke mulig å komme gjennom på telefon, mail eller chat. Eneste mulige måte å kommunisere på er å bruke klage skjema... Og det har blitt brukt mye.

Om D. S. V. L. Å. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Telia klarer ikke oppdateringer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter siste oppdatering har det gått enda mere gærli med Telia tv. Lyden på tv er veldig svak og ustabil. Ikke noe feil på selve tv'n. Skjermen, før programmet starter, viser ofte blankt. Så kommer lyden og da bilde. 🤔 Menyen er endret..hvorfor??. Jeg likte, at menyen sto på øverste delen av skjermen. Hvorfor Telia tar ikke noen hint av disse negative tilbakemeldinger? Savner GET.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR