Tv

Get TV omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
6
av 7 innen
tv-selskap
10%
anbefaler
Get TV
Filtrer omtaler
8
0
1
16
53
Sorter omtaler etter
Viser av 78 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"

Meget dårlig levering med feilmeldinger og restart flere ganger i uken, hvor finner jeg mailadresse for må klage, ingen forhåndsdefinerte feil gjelder

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"HBO på Get TV - STYR UNNA"

Helt elendig grensesnitt for HBO på Get. Rett og slett flaut av en så stor aktør som Get å tilby noe så under pari.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservices er null verdi"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bryr meg ikke mye om TV tilbud, mest bruk er bredbånd, men modem/wireless ruter er av dårlig produkt.

Sint I. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig"

Helt utrolig de kan ta betalt for dette forferdelige nettet deres, kundeservice er jo ikke eksisterende.

Utrolig negativt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"HBO på Get er en vits"

Nå har jeg en serie jeg følger med på som er på HBO (power) å det har ikke kommet en ny sesong før nå i sommer. Å med en gang de slapp en eller 2 episoder så finnes ikke serien på Get’s HBO lenger, mens på HBO på PlayStation mobil og PC er den serien fortsatt tilgjengelig.. Hva er det dere driver med egentlig?!?!?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Mye feil på tv og internett-forbindelse og veldig vanskelig å få kontakt med kundeservice!"

Ofte feil og lang rette-tid. Dårlig og feilinformasjon fra Get i ifht estimert rette-tid. Vanskelig og noen ganger umulig å få kontakt med kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Mest stabile jeg har hatt"

Hatt tv og internett fra GET i 2 år nå, aldri hatt nedetid på nett. Kun på tv ved normale oppdatgeringer osv. Fikk økt hastigheten på nett fra 70 til 120 uten å ha bedt om det, betaler heller ikke noe mer. Nydelig. MESH nettverket fra de er også HELT RÅTT (gjorde det vanvittig bra i test på TEK.NO).

Kan anbefale de til alle !

Hbo P. G. E. U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å browse, se hva man har sett før, har ikke alt innholdet, at såpass få har klager synes jeg er rart for hbo på get er virkelig det dårligste jeg noen sinne har hatt med å gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk en faktura i posten som jeg ikke skulle ha. Sendte Get epost fra deres eget kontaktskjema. Fikk autosvar om at de svarte så raskt de kunne og senest innen 4 virkedager. Purret på svar 3 ganger. Tok til slutt kontakt med dem på facebook, der fikk jeg svar om at de ikke prioriterer å svare på epost. Jeg måtte krangle med dem for å bevise at jeg ikke skulle ha den fakturaen de hadde sendt meg (som var på et produkt jeg aldri har bestilt).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"TV som tilhører middelalderen"

Dette er veldig sannsynlig den absolutt verste tjenesten Get tilbyr sine kunder. Jeg kan ikke fatte og begripe at kunder aksepterer dette.
Et brukergrensesnitt som må være designet av de som sitter og forsøker å tegne strategi en fuktig fredags kveld. Det er simpelten grusomt.
Nå har jeg fjernet hele denne tjenesten da det finnes langt langt bedre alternativer der ute.
Get har ikke klart å modernisere seg, hverken med kundeservice eller de tjenestene de tilbyr.
Interessant nok så havner de ekstremt langt ned på kundebarometeret mens de kjøper seg opp gjennom fake undersøkelsesfirmaer som seeyou.no. Her skrives det at kundeservice gir gode løsninger....Hvilke løsninger er det de har løst for testpanelet? Hva som er hovestaten i diverse land? Veldig mange som har kontaktet Get vet at det er bare vås alt sammen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Er det lov å levere så dårlige tjenester og ta betalt for det?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har TV og Internett leveranse fra GET, og hver eneste dag, er denne leveransen en stor irritasjon. Bildet på TV hakker, og forsvinner ca hvert 3 minutt, og Internett ramler ut samtidig. Teknikere har vært på besøk, vært i samtale med kundeservice, trekk ut kabler, restart.. X antall ganger uten hjelp...

Dette er til karakter stryk spør du meg, og for alle som har et alternativ styr langt unna GET er min anbefaling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Styr unna. Dårlig funksjon og service"

Tv i seg selv fungerer, men de fleste tilleggsfunksjoner som f.eks opptak og start forfra fungerer ikke. Lang ventetid på tlf og ingen som følger opp saken. Etter 5 måneders venting uten noen som helst vilje til å ordne opp, ga jeg opp og byttet leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Generelt sett dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingenting bra med Get hittil. Kanskje at jeg fikk Internett forsterker som forøvrig ikke hjalp noe og(etter mange timer på tlf og chat) fikk tryglet til meg ny boks som skulle være bedre enn den gamle uten tillegg i prisen, men der stopper det.
Internett er tregt, gammel boks hadde masse feil og håpet ny boks skulle fikse det. Det skjedde absolutt ikke. Fikk nesten bare mer trøbbel. Treigere meny, uforståelig fjernkontroll. Er på fornavn på kundeservice i Get, men ingen som har klart og hjelpe meg hittil. Må bare trykke på knapper, holde inne reset knappen i 20 sek og inn og ut med ledninger, samme regla hver eneste gang. Brukt sikkert flere timer tilsammen, er dritt lei. Gidder ikke ringe de mer. Get appen må du styre langt unna, med mindre du elsker å holde på i timesvis for å få sett noe annet enn bare tv.
Det står feil ved henting av data, feil på avspilling, feil på det meste av avspilling på app.
Internett hopper ut og inn som det vil, er det kanskje en film som faktisk starter er det bare skurr og lagging. HBO som tilleggstjeneste er bare tilgjengelig gjennom Get appen med meget begrenset utvalg. Jeg får ikke tilgang på vanlig HBO app uten å ha et abonnement, ingen samarbeid mellom HBO og Get på innlogging. Så get bestemmer og begrenser hva du kan se av film.
Get app har også kanalene og programoversikten i rekkefølge, oversiktlig og grei, frem til du går inn på en kanal og vil ut igjen til kanaloversikt, så er det svart der hvor programmet står.
Dette er vel kanskje halvparten av det som skjer, men tror ikke jeg klarer og få alt nedskrevet her.
Håper det blir en endring da jeg er stuck med Get i mitt borettslag. Men tror de lever godt på det og gir fa** uansett, pengene ruller jo inn fra borettslagene og andre som er stuck med Get.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dårlig service"

Jeg opplever Get sin kundeservice som svært lite løsningsorientert og prøver helst å trener mer enn å hjelpe.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig brukersnitt"

Ingenting med Get er intuitivt. Man kan ikke vise kun de kanalene man abonnerer på på en enkel måte, man må legge inn en og en.
Hvis du vil se serie, kan man ikke trykke seg inn på serien og få frem alle episodene i serien, for Get viser deg kun siste episode, eller en tilfeldig episode. Du får ikke opp alle ved å trykke på en. Du får opp alle ved å søke på navnet, deretter må du lete igjennom en liste til du kommer til den. Det er ikke sortert etter sesong, og hvis du vil se flere episoder, må du faktisk gjøre et nytt søk.
Dersom du vil "oppgradere" til opptak og pause, må du betale en sum hver måned til evig tid. Dette er ikke en oppgradering, men et abonnement per definisjon. Uholdbart i et marked der dette er standard.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Ustabilt nettverk"

Vi har hatt Internett fra Get i ett år nå og har hatt ukentlige problemer med tilkobling. Internett funker av og på og blir gjerne borte flere timer av gangen. Vi har bare modem fra Get som er koblet mot egen trådløs router. Det er forsøkt forskjellige routere til ingen nytte. Veiledningen på Get siden hjemmesider funker heller ikke, så må si meg meget missfornøyde med Get sitt internett. Anbefaler absolutt ingen til å bruke Get som leverandør.

Sturle F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nye påtvunget ræl"

Det koster mye og smaker lite. Dette er monopol på sitt verste. Absolutt ikke verd pengene. Kundeservice er helt forferdelig. Fakturaene er uleselige. De fakturerer ting jeg aldri har bestilt. Dekoderen bråker. Forsvinner ut av mitt hus når 5g mobil kommer. De vil ikke bli savnet.

Kundetilfredshet
Dekoder
"Enhver større oppgradering fra Get, gir bortfall av alle TV signaler."
1 syns denne omtalen er nyttig

Alle i boligsameiet fikk ny intenoboks for 2 dager siden. Dagen etter forsvant alle signalene. (akkurat som forventet). Har ringt 3 ganger, snakket med 3 forskjellige personer + chat. Ingen kjenner til noe feil. Når siste person oppdager at intenoboksen ikke mottar signaler, da skal jeg ha tekniker om 5 dager. Så blir det nok en dag borte fra jobb p.g.a. Get. Har hatt Get som leverandør av fibernett siden 2009. Hadde så mye feil at jeg ikke kunne ha internett gjennom dette selskap, det ble altfor mange feriedager som måtte brukes. Har nå annen tilbyder som gir meg den internett tjenesten jeg betaler for. Når det gjelder TV, tvinges jeg gjennom boligsameiets fellesavtale til å ha Get som tilbyder. Kontakt med Get pr. telefon har gitt meg store telefonregninger. Jeg tror dette firmaet "gaper over" alt for mye. Det er for få personer til å rette feil som det er alt for mange av.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get, ti år bak øvrig teknologi"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen av NRK kanalene fungerer, bare skurrer. HBO fungerer èn av 30 ganger jeg prøver å sette på en serie. Treigere responstid enn min første PC jeg kjøpte i 2001... Ingen hjelp å få fra Get. Masse feil på opptak. De gidder ikke skrive i infoboksen hvilken episode eller sesong av en serie man velger å se på er. Fjernkontrollen blir ødelagt hvis du ser strengt på den. Produktet skaper masse irritasjon og sløsing med tid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Feil med avspilling (0)"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplever altfor mange ganger at episoder i serier ikke kan vises, og får da opp feilmelding: Feil med avspilling (0). Dette er fryktelig irriterende når man følger med på en serie, og opplever gang på gang dette i andre serier også.
Samtidig er det utrolig tungvindt å se på serier på HBO gjennom GET. Her må man søke opp en og en episode. Merkelig at GET ligger så etter, i 2018 burde dette vært mer brukervennlig!

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ikke voldsomt bra"

Stabil og god nettlinje. Sjangseløs dekoder - treig, lite intuitivt design og grensesnitt, for gammel maskinvare i forhold til grafikk og operativsystem, ufattelig klomsete menyer med ubrukelige navigeringsmuligheter. Appen er ok, men ustabil og funker særs dårlig oppimot chromecast. Gøy med HBO inkludert ift. Poengsystem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Påstår at jeg må ha ny boks fordi nettet ikke fungerer.

Byttet boks, men fikk feil ladekabel.

I tillegg var boksen med wifi, selv om jeg eksplisitt ba om at dette skulle jeg ikke ha. Wifi fungerer uansett ikke på den nye boksen, på tross av utallige forsøk med hjelp av Get.

Kan sende reparatør, men enten på dagtid (når man er på jobb) eller om 2 uker. 2 uker uten nett i 2018 er hårreisende.

Fornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Veldig fornøyd med kabel tv fra Get"

Veldig fornøyd med kabel tv fra Get.
De har vært upåklagelige med levering av mange bra norske tvkanaler, det har vært minimalt med skurr på linjen. Og vært helt fantastiske med å påse at kunde fikk skikkelig med dekoder og router.
Veldig bra!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Stort behov for forbedringer"
2 syns denne omtalen er nyttig

I vår digitale verden er nettsikkerhet alfa og omega. Det er derfor nærmest uforståelig at firma Get ikke har et obligatorisk og gratis antivirusprogram. Hva jeg forstår har de andre konkurrentene dette. I øyeblikket ( mars 2018 ) er Get nettet altså usikret mht dette! Dette gir Get ingen informasjon om utover at kunden selv må lete frem en opplysning på firmaets nettside. Hvor mange titusener av Get kunder er klar over dette ?
Nå er vi som kunder også pålagt å få en høyere netthastighet uten å bli spurt om nødvendigheten. Ved måling finner man imidlertid lavere hastighet enn den man nå faktureres for. Get har i de senere år også fått mer ustabilitet i sitt nå ganske gamle standardnett. Tidligere fikk vi beskjeder om dette, f eks på SMS - men den tiden synes å være slutt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"uten TV fra slutten oktober til slutten februar"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har varit uten TV fra slutten oktober till slutten februar. Get sa att Datel eller hva nå underleverandøren hette skulle kontakte oss, men det har de ikke. Jeg har snakket i telefon mer med Gets kundeservice enn med min egen mor de siste månederne. Igår fikk vi TV. Da er nettverket borte isteden. Forbanna vernabedrift. Kan dessverre ikke bytte dersom vi da må grave ny kabel en drøy kilometer. Det er dyrt. MøkkaGet. Undvik inn til det siste!

Søk Bytt.no