Meny

Get TV omtaler og erfaringer

1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
6
av 7 innen
tv-selskap
8%
anbefaler
Get TV
Filtrer omtaler
8
0
2
18
77
Sorter omtaler etter
Viser av 105 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"TV signal detter ut i ujevne mellomrom"

Svak kundeservice da de ikke tar skikkelig tak i problemet. Etter mange henvendelser har de sluttet å gi tilbakemelding om hva som skjer. Fryktelig frustrerende....

Marianne N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig service og kommunikasjon"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dørselger kom med flott tilbud, men vi har et wifi-anlegg som er svært bra. Jeg var svært nøye på at Get kunne implementere anlegget i deres system. Det var ikke noe problem i følge selger. Jeg ba også om at all kontakt skulle være skriftlig da jeg ikke kan ta telefonen på dagtid. Dagen etter hadde jeg flere tapte anrop på telefonen og en SMS der det sto at de hadde forsøkt å ta kontakt med meg. (?) Etter to runder med installatører som ikke ante hva de drev med, fikk jeg tilbud om å få en tredje runde (til en pris av kr 990). Jeg takket nei og sa opp kontrakten. Fakturagebyret var høyt, jeg dro inn Angrefristloven, beløpet ble noe redusert, men vi måtte betale kr 1660 for første installasjon (som ikke var fullstendig fra Get sin side da de manglet en TV-mottaker) og kr 1220 (som var ufullstendig og tok fra oss Wifi fra store deler av eiendommen). Kundeservicen jeg har mottatt er så langt under par og minner mest om "god dag, mann, økseskaft".

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tilbake til fremtiden..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ville ha ekstra Get box: Get box no 1: virket ikke! Prøvde det som kunne prøves uten hell. Ved retur fikk jeg vite at boksen hadde vært ute til kunde før og virket ikke da heller! Box No 2: «vent et par minutter». Etter å ha ventet i flere timer jobbet jeg meg igjennom alle tips og feilmeldinger. Etter flere samtaler med support får jeg vite at tidligere tips fra support og hjemmeside vanligvis ikke virker(!), men at jeg må gjøre slik og slik. Returnert uten at jeg har sett et eneste bilde! No 3: har nå fått get box 2 på størrelse med en leca-blokk. Også her skal det ventes «et par minutter». Det positive er at jeg siste 2 døgn faktisk har fått sett 5 minutter TV, men desverre hakkete og med dårlig lyd. Virker som om 2’ern er mere kresen på signalet enn den gamle boksen? Internett: det gamle intenomodemet var så utstabilt at hele familien har brukt 4g det siste halve året. Har klaget og forlangt nytt. Fikk da til svar at det var feilrettet over nett. Har nå omsider fått ny, og samtidig blitt lovet oppgradering til 350 Mbps for at jeg ikke skulle bytte til Altibox. Etter 1 uke var farten som før (60 Mbps, målt til kappe 30). Etter timer i telefon og chat får jeg bekreftet at jeg skal få 350 og blir bedt om å restarte modem. Når jeg spør om de har lagt meg inn med 350 er svarer «nei» men at de skal. Altså ingen vits i å restarte. Har fortsatt 30 Mbps. Så: utstyret suger, både HW og SW. Support er treeeegt, og tviler noen ganger på kompetansen. Men de er hyggelige da, og det er kanskje verdt en drøy tusenlapp pr mnd... Skal prøve en uke til, men merker at takantenne og 4g frister mer og mer!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Useriøs kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget missfornøyd med kundebehandlingen i Get. De sier noe på telefon først og så står de ikke for det senere. Ba til og med om å få høre opptaket som ble tatt opp for å bevise min sak, men det ble ikke tatt til følge. Fryktelig dårlig kundebehandling!

Kenneth T. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt og elendig kundeservice, lang rettetid. Firkant kundeservice... Manglende evne til og finne løsning

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Trengt og lite intuitivt"

Get må oppgradere systemet. Det går trengt når man skal skifte kanaler, det er lite intuitivt og lite brukervennlig. Altibox skifter både system og software oftere. Mine foreldre har akkurat fått 4K-signaler til TV fra Altibox. Ny fjernkontroll med dødslekkert design. Nå må snart Get våkne. Konkurrentene er sterke!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Mangel på kommunikasjon!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk lagt inn Get i sommer (2018) der kabelen ble liggende å slenge på bakken nær hekken mellom meg å nabo. Så skulle naboen klippe hekken og kom borti kabelen som ble kuttet over. Jeg var 3 dager uten nett og tv før Get kom å fikset kabelen, som var helt ok med rask respons. Men så begynte helvete... Jeg fikk regning for reperasjonen på 799kr noe som jeg sa jeg ikke skulle betale for kabelen ble kuttet over på kommunalt området utenfor min tomt. Jeg ga dem kontaktinfo til naboen som var enig i at han sto ansvarlig for skaden, og var villig til å ta skylden. Men etter 3 mnd med påminnelser fra meg, purregebyrer og stenging av abonnomentet mitt fikk jeg beskjed at de ikke kunne sende regningen til min nabo for reperasjonen ble utført hos meg. Mens denne saken pågikk fikk jeg purregebyrer og varsler om stengning noe som tyder på at det er ingen kommunikasjon mellom saksbehandlerne og de som fører regnskap. Jeg fikk også avslag for de 3 dagene jeg var uten nett, men dette blir jeg også bedt om å betale nå. Get er et firma som ikke fungerer med mindre alt går feilfritt. Stressnivået går i taket om noe går galt, og ingen kan få ut fingeren å fikse opp i problemene. Jeg skulle få mail når de viste mer om saken osv, men jeg fikk bare melding om at abonnomentet var stengt neste gang de kontaktet meg. Men om jeg skal ha en annen leverandør må jeg ut med 60.000kr så jeg får ta på meg rustning og fortsette kampen mot Get!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get, fjernkontroll og ikke minst HBO"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har nettopp fått GET, det er skremmende å se at GET ligge så langt bak andre TV leverandører. Fjernkontrollen er som en fjernkontroll fra 90-tallet, klumpete og ikke minst signalet fra fjernkontroll til tv-boks. Man må sikte nærmest med eget lasersikte for å få signal. Har hatt både Canal Digital og Riks-TV og der kunne man trykke på fjernkontrollen en helt annen vei en direkte mot boksen uten problemer. Hos Canal digital kunne man være i et annet rom skifte kanal. Knappene er harde og vonde å trykke på. Så for å si det enkelt, UTROLIG DÅRLIG FJERNKONTROLL. Så til HBO appen Skremmende dårlig der også i forhold til konkurrentene. Man må bla seg igjennom alle seriene for å finne den, kan ikke søke eller noenting. Den viser forøvrig heller ikke siste episode eller går tilbake der man var sist i episoden. Så man må alltid huske siste episode man så og ca hvor langt du hadde kommet i episoden. Slik er det ikke hos Riks-TV, der husker den siste episode og hvor du var i episoden og kan gjøre dette med flere serier og filmer. Skjerp dere GET, dere henger så langt bak konkurrentene deres at dere må ta i et tak. Slik det er for øyeblikket anbefaler jeg ikke GET. Har du mulighet gå for enten Canal digital eller Altibox.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Helt ubrukelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bor på Ullevål i Oslo og skulle tro det var Internett i hovedstaten... Neida! Her kommer og går internettet gjerne flere ganger om dagen og på de værste dagene med noen minutters mellomrom. Ikke særlig kult for en student å måtte sitte på skolen på kvelden å jobbe fordi ikke det er Internett hjemme. Skal hvertfall aldri bruke GET selv, men nå er det utleierne som har valgt det. Bare tull.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig på både tv og internett, tørr ikke tenke tlf abonnement en gang"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dag 1 gravde de opp tomta for å legge in bredbånd i gate og for meg, men glemte meg.
Vært ustabilt og tregt nett siden dag 1.
Tv henger seg opp hele tiden.
Filmer henger seg opp hele tiden.
Tv stopper plutselig mitt i en film for å så vise Get logoen i noen minutter, så da må det reset til, tar bare 20 min så det går fint.
Ringer man kundeservice finner de bare på noe, kommer aldri med løsning.
Sier ofte de skal sende noe utstyr som aldri kommer.
Får aldri tak i samme person på kundeservice og må som regel begynne på nytt, må nesten ta fri fra jobb før man får svar også.

Pluss pluss plus.
Faktisk rart de har kunder i det hele tatt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Forferdelig dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke tid til å skrive alle dårlige erfaringer jeg har hatt med dette selskapet på 1 måned. Jeg kan si det verste som er ekstremt dårlig internett, som bare fungerte fra 0-5 m fra nettverksboksen. Ringte og klagde, ble forklart at da måtte jeg betale over 1000 kr for ekstra tjenester. Lite hyggelige, føles som en byrde når man ringer. Jeg er så lite fornøyd at jeg faktisk ristet av irritasjon på telefon for å unngå å begynne å høyne stemmen til vedkomne.

Anbefales ikke i det hele tatt!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Vi er nå på 4. dagen uten TV- og nettforbindelse. Vi er tre beboere i hver vår leilighet som til nå har ringt 6 ganger. Saken er den at kabelen fra stolpen og inn til huset ligger på bakken etter en oppgradering som Get hadde. Når vi ringer så møter vi en arrogant holding hver gang som forteller oss om sånn og slik osv. og at vi skal få en tekniker hjem til hver og en av oss. Til tross for at vi har prøvd å si at det er kabelen inn til huset som må opp i stolpen igjen. Skal da disse tre teknikerne henge opp kabelen hver gang? Har de med seg lift? Neppe! dersom dette hadde vært et seriøst firma, så hadde de sendt en mann umiddelbart for å få opp igjen den kabelen som de selv har forårsaket at ligger på bakken.
Så folkens styr unna Get!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ufattelig dårlig kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Dette er et selskap som absolutt ikke tar hensyn til sine kunder. Etter at Get byttet ut vår hjemmesentral (på kveldstid), sluttet internett å fungere. Det tok over tre uker for Get Kunderservice å få noe til å komme å se på problemet. Jeg måtte da ta meg fri fra jobb, da det kun er "nymontering" som kunne gjennomføres på kveldstid og ikke løse problemer som følger av denne nymonteringen. Da teknikker kom hjem til oss kunne ha fortelle at dette var et kjent problem på veldig mange av disse hjemmesentralen og at han ikke skjønte hvorfor kundeservice ikke hadde kontaktet dem tidligere. Jeg ringte nesten daglig i denne perioden (på 22 dager uten internett) for å høre om noen snart skulle komme å gi meg internett tilbake. Alle gangene jeg ringte, var det en nye person som tok telefonen og jeg måtte forklare alt forfra og fikk de samme tipsene som ikke fungerte om og om igjen. Etter å ha spurt om det virkelig ikke var noe de kunne gjøre for å hjelpe meg, var svaret: her tror jeg ikke vi kommer lenger i dag, før kundeservice slengte på røret. Sammen med mange løgner er dette bare noen få eksempler på den dårlige behandlingen Get gir sine kunder og håper at ingen av dere der ute går i samme felle som meg og velger GET som internettleverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tregt nett og nesten ubrukelig opptaksfunksjon."
3 syns denne omtalen er nyttig

Nettet kommer og går minst 20 ganger hver dag. Hastighet varierer fra 500 MB til 40 GB.
På Get sine sider står det at det er en kjent feil i mitt nabolag og at de jobber med det. Feilen oppsto i 2014... !!!
Opptaksfunksjonen på den nye lille boksen er noe skikkelig dritt !
Det går tregt, det går ofte ikke an å spole i opptaka, serieopptak tas ikke opp, opptak som er på for eksempel 2 timer slutter å spille av etter litt over en time osv osv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig dekoder og ustabile tjenester"
6 syns denne omtalen er nyttig

Grensesnittet på dekoderen er grufulllt! Den er treg og lite responsiv, ulogisk lagt opp og slår seg av og på etter egen lyst. Den elendige kundeservicen hevder at de "jobber med saken". Det er tull! Det svaret har jeg fått i snart 2 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Alt for tregt.."
3 syns denne omtalen er nyttig

Blir noe tregt, lite oversiktlig, opptak fungerer ikke.
Har prøvd cannal digital og Viasat, Get box er ikke i nærheten på kvalitet.
Ble overbevist at det var et godt valg å flytte over til Get, angrer på dette nå.
Får ikke hjelp fra vår leverandør.
Så jeg sier dette for å hjelpe andre, styr unna..
Jeg skal gi Neas et forsøk til, det blir det siste jeg gjør før vi bytter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"NOP! Ikke tenk på det engang."
5 syns denne omtalen er nyttig

GET er så elendig at det ikke er et verdig alternativ om det så er det eneste alternativet... legg heller inn fiber og finn hvilken som helst annen leverandør og du vil takke deg selv i ettertid. Synd det ikke er mulig å gi lavere en 1 stjerne.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Slett og firkantet kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Maken til slett og dårlig kundeservice skal du lete lenge etter. Null mangel på skjønn! Hjelper lite med en kommentar at det ikke er slik dere ønsker å fremstå!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Sendt meg faktura for tjenester jeg ikke har bestilt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Sendt meg faktura for tjenester jeg ikke har bestilt, vanskelige å komme gjennom i tlf. Elendig kundeservice, Styr unna

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Manglende support"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har TV og Internett leveranse fra GET, og hver eneste dag, er denne leveransen en stor irritasjon. Bildet på TV hakker, og forsvinner, og Internett ramler ut periodisk. Fikk ikkje brukt filmleige første 3 mnd. Då fekk eg filmleige gratis desse 3 mnd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Generelt meget dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig eller helt fraværende kundeservice.
Fant ut at de hadde overfakturert meg i flere måneder. Fikk en SMS om at saken var løst (den var ikke løst). De har fortsatt ikke kreditert meg beløpet. Hvis det finnes noen alternativer bør man styre klar av disse.

Svar fra Get TV
04.09.2018 08.48
Hei Dani. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å framstå, og dette ønsker vi å rette opp i. Kunne du tatt kontakt med oss på f.eks Messenger (m.me/GetNorge), så tar vi en ny titt på dette for deg. Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Hver gang jeg slår av nettet og slår det på igjen virker det ikke "
2 syns denne omtalen er nyttig

Hver gang jeg slår av nettet å slår det på igjen virker det ikke selv om jeg prøver ALLE metodene for å få det til å virke igjen men jeg må vente i 4 timer for at noe skal skje, til å med servicen klarer det ikke. Håper GET går konkurs snart!

Svar fra Get TV
04.09.2018 08.44
Hei. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Kunne du tatt kontakt med oss på f.eks Messenger (m.me/GetNorge) så tar vi en titt på dette for deg. Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Særdeles dårlig, vil ikke hjelpe eldre med å legge inn kanaler."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingenting er bra, bryr seg ikke om sine kunder, nekter eldre mennesker hjelp, de sier de ikke har noe ansvar overfor den kundegruppen, de får greie seg selv.

Svar fra Get TV
04.09.2018 08.37
Hei Kjell. Dette hørtes ikke bra ut. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå, og det er veldig beklagelig at det er dette inntrykket du sitter igjen med. Ta gjerne kontakt med oss på Facebook Messenger (m.me/GetNorge), så hjelper vi deg gjerne. Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Meget dårlig levering med feilmeldinger og restart flere ganger i uken, hvor finner jeg mailadresse for må klage, ingen forhåndsdefinerte feil gjelder

Svar fra Get TV
04.09.2018 08.34
Hei Jon! Leit å høre at du har hatt så mye problemer. Ta gjerne kontakt med oss på Facebook Messenger (m.me/GetNorge), så hjelper vi deg gjerne med dette. Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"HBO på Get TV - STYR UNNA"
3 syns denne omtalen er nyttig

Helt elendig grensesnitt for HBO på Get. Rett og slett flaut av en så stor aktør som Get å tilby noe så under pari.

Svar fra Get TV
04.09.2018 08.32
Hei Erik. Grensesnittet for HBO Nordic på Get-boksen kan helt klart bli bedre, og det jobber vi for at det skal bli. Vi jobber for tiden med en oppdatering som vil gjøre grensesnittet både raskere og mer brukervennlig. I mellomtiden kan vi anbefale å benytte Get nett-tv (get.no/tv) eller Get tv-app for Android og iOS (også til Apple TV 4.gen). Mvh Get
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR