Tv

Get omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
6
av 6 innen
tv-selskap
12%
anbefaler
Get
Filtrer omtaler
6
0
1
7
36
Sorter omtaler etter
Viser av 50 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service"

Jeg synes service til GET er verste et menneske kan oppleve noen steder!
De tilbyr meg 799 kr for at en teknikker skal sjekke noe når jeg kan gjøre det hjemme!
GET er bare tull!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Like ustabilt som en danske på ski"

Noen ganger funker Get helt ok, mens andre ganger kan det ødelegge en hel tacofredag. Bildet er hakkete og gjør det helt umulig å se på TV. Og ja kundeservice, vi har puttet alle ledninger ut og inn. 8 ganger. I kveld.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig fakturasystem og kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har reklamert på flere saker hos GET som jeg ikke er fornyd med, men dem klarer ikke å krediterer beløpet dem har sagt at dem skal kreditere.
Når det opprettes AvtaleGiro mot GET kommer det faktura alikevel og selvfølgelig faktureres det fakturagebyr. Kan ikke anbefale å bytte til GET.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Prisjustering uten forvarsel - ikke iht lov"

Dritt lei av noen som bare suger mere penger uten å levere mere verdi. Stadig feil i området som vi bor....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

-Helt elendig kundeservice.
-Helt elendig nett tv (detter ut når de endelig sender noe bra.)
-Helt elendig utvalg av den minste programpakken. Reprise, reprise, reprise. I Julen og.
Stort sett repriser og på 2 mnd nå så går de samme programmene.
STAY AWAY!
BRA er: Mer en 2 min mellom hver reklame hvor lyden blir så høy at nabon klager....

Anne M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fryktelig dårlig"

Dårlige TV-bilder som "henger" og er kornete, lyd følger ikke bilde, opptaksavspilling feiler, "start forfra" kutter før programmet er slutt, internettet er tregt, fasttelefonen knitrer og spraker og kutter samtalene. Elendig opptakskapasitet og fjernkontroll. Menysystem som det er umulig å finne fram i.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Høy pris, ingen kompetanse og elendig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er elendig. Tekniker på telefonen vet ikke hva han snakker om. De vet ikke engang hvilken router/hjemmesentral de selv har montert hos meg. Hastigheten er halvparten av hva den skal være. Har klaget men ingenting skjer, selv etter at jeg har klaget flere ganger.
Forsøker å koble opp printer mot WPS på router. Ikke mulig siden WPS er slått av på roteren. Get kan ikke hjelpe med dette og skylder på printer, selv om printer fungerer opp mot annet utstyr. Styr unna om du kan!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Har blitt Get gissel i Asker, hjelp meg ut de som kan!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har blitt Get gissel i Asker, hjelp meg ut de som kan! f. eks. Borgen antennelag/kabellag.
Har flytte inn i et sameie der Get TV og bredbånd er eneste valget, og det har vært en skremmende opplevelse. Har tidligere erfaringer med Altibox fiber, Canal Digital via både kabel TV og parabol, samt RiksTV. Get er det suverent dårligste jeg har hatt kontakt med.
De har rett og slett en helt elendig løsning når det gjelder TV og opptak/se på arkiv osv. For ikke å snakke om service. Erfaringen med deres selgere er som om du skulle handle bil og når du kommer for å hente bilen, så står den der uten hjul. Da sier selgeren: Ååååå, skulle du ha hjul også???

Såkalt "best i kundeundersøkelse" må man IKKE feste lit til. Det er MANGE som driver "seriøse" kundeundersøkelser, men ingen må tro noe på dette. Årets undersøkelse fra forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI er derimot en seriøs uavhengig undersøkelse. Get havner der på bunnen innen kategorien TV-distribusjon og på nest sisteplass innen bredbånd. Og de dårlige plasseringene har Get gjort seg vel fortjent til.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofalt dårlig kundeservice og hjelp å få"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg finner intet positivt å si om get, de er så lite behjelpelig på å faktisk hjelpe kunden med å finne en løsning for en.
Det er tydeligvis ingen kommunikasjon mellom de ansatte i firmaet og det er som å møte veggen. De er overhodet ikke løsningsorientert og jeg måtte til slutt nevne et konkurrerende firma for å få den hjelpen jeg ville ha fra de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"HBO hos Get har veldig dårlig funksjonalitet"

For det første er det vanskelig å finne. Ikke intuitivt at HBO ligger under 'Play' sammen med leie av filmer man må betale for.
For det andre er det ikke mulig å navigere seg fram til ulike sesonger og episoder. Den siste blir bare vist automatisk.
Grensesnittet er rett og slett under pari. Skjerpings Get. Dette er jo bare å fikse tvert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Feilmelding på valg av kanal"

Saken skulle sendes til teknisk avd. Ta 3-4 dager så skulle de ringe. De ringte IKKE!!!
Purret etter 7 dager og ingenting var gjort!! Påan igjen, det vil ta 2-3 dager og så sitter vi her og venter!!!. Elendig service....
KKA.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Fungerer ikke"

Netthastigheten er så dårlig at den kun fungerer i en etasje i huset vårt, trenger opptil 3 forsterkere for å få en ok hastighet overalt. Hele gaten vår mistet nett på lørdag, og siden Get kun sender elektrikere på hverdager er vi uten internett, TV og høytalere siden alt dette går igjennom internett. Null hjelp fra kundestøtten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Feilmelding på feilmelding. Dårlig kundeservice"

Vi måtte bytte til Get da vi nylig har flyttet og Get var alternativet vi fikk.. Siden har det bare vært masse feil. Feilmelding etter feilmelding.. Vet ikke hvor mange ganger vi har vært i kontakt med dem. Å de lover å fikse problemet... Problemene er mange, og enda ikke fikset etter snart 3 mnd.. Elendig tjeneste og elendig kundeservice!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ukentlige problemer uten ende"

I Mysen er tjenesten så dårlig at den burde forbys. Jeg har feil og mangler ukentlig, mens naboen som har en skål på veggen ikke har nevneverdige problemer.
Jeg kan ikke ha skål, så jeg er stucked ved det verste selskapet jeg noensinne har vært borte i. Man betaler full pott og må kreve penger tilbake hver gang man klager... Som er i 1% av tilfellene (når nok er nok). Da kan du få godskrevet alt fra 40 kroner til en måneds leie for f. eks. TV delen, eller nettdelen. Småpenger i forhold til all den tid og irritasjon selskapet skaper. De holder også VELDIG tett om at de sliter med et gammelt utslitt nett det bare flikses på. Dessverre er det ikke alternativer for meg og andre bakkebaserte tilbydere finnes ikke. Min konklusjon: De VET at de ikke har konkurranse på bakkebaserte tjenester, og de lar deg betale full pott, for noe som HVER UKE gir problemer med alle de "tjenester de tilbyr (internett, tv, og nå til og med telefoni). Kunne jeg ha sluppet GET ville livskvaliteten gått opp mange hakk!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste service jeg noen gang har vært ute for, og mye feil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig vanskelig å få hjelp på telefon, og dårlig signal, lover å bli ferdig med reparasjon; oppdatering og det blir ikke gjort på tiden de sier.. Og umulig å få hjelp om en ringer.. Har ALDRI vært utsatt for slik dårlig service før... Håper de får konkurranse, da må de bli bedre ellers tror jeg det kan gå dårlig med kunder til Get.

Torleif D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Ustabilt, hakkete og tregt til tider, og svak service"

Negativt:
Opplever relativt ofte at det er feil på linjene og opphold i leveransen pga. feilretting og vedlikehold. Har også stort sett dårlig erfaring med service. Kan jo nevne vår siste erfaring, hvor vi benyttet et gratistilbud på oppgradert hastighet i sommermånedene, som vi nedgraderte til laveste hastighet innen fristen. Etter dette kom det en uventet regning, som Get mente var rett og rimelig fordi hastigheten vi valgte (som var den laveste tilgjengelige) var høyere enn hastigheten vi hadde fra før. Ingen forståelse for at kunden selvsagt var i god tro her siden ingen lavere hastighet var valgbar, og orket ikke gå veien via forliksrådet på grunn av et par hundrelapper. Er dessverre bundet til Get i borettslaget, ellers ville vi aldri hatt det. Gleder oss til vi er ferdige med Get.

Positivt:
Kundesenteret ligger nært der vi bor.

Stiener N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

De montert feil utstyr hos meg, og fakturerte meg for det. Da jeg påpekte at utstyret var feil fikk jeg ikke gehør for klagen men fikk kontant beskjed om at jeg må ut med samme sum om montøren skulle tilbake for å bytte ut utstyret som var feil. Hææ? Tør fortsatt ikke bestille montør i frykt for nye skyhøye krav. Blir maktesløs, rett og slett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Er så dårlig! Dårlig service! Dårlig tjeneste!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Get er forferdelig. Har aldri vert så plaga med en bedrift noen gang!! Elendig service!! De driter i kundene sine og de leverer ikke tjenesten du betaler for.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Dem lyver, du får ikke den hjelper du skal ha"

Har hatt problemer med Get hvor jeg fikk mail og tlfnr til en person som heter *. Som skulle hjelpe meg med mitt problem Det gikk bra i starten, men etter jeg fikk et annet problem på get boksen så fikk jeg aldri svar på mine 2 eller 3 mail jeg har sendt til han. Når jeg sender han mail fra en annet navn så svarer han. For en tulling spør du meg. Har byttet nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Overlegent innhold og alltid stabilt"

Nylig byttet til Get fiber og er storfornøyd. Magisk å bruke poengsystemet til å bare endre kanalutvalget i Min Get appen. Deilig og også bruker Apple tv som dekoder med opptak i skytjeneste så jeg kan ta opp i stua og se på rommet. Super med HBO inkludert i grunnpakken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Verre selskap tror jeg ikke finnes i Norge..."

Verre selskap tror jeg ikke finnes i Norge, at de har monopol har gjort utrolig arrogante. Dårlig, frekke kundebehandlere, lang ventetid på telefon, usannferdige teknikere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice og stengt på kvelden"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice og stengt på kvelden når man ser på TV. Feil på kabel utbedres ikke, de ringer ikke tilbake og de stenger kundeservice kl 18! Chat håndteres av ukyndig personell.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke beskrives hvor misfornøyd jeg er"
1 syns denne omtalen er nyttig

ALT er feil med Get! Get boks 2 har jeg måttet byttet flere ganger. Funksjonene fungere under 50 % av tiden, internett falt ut flere ganger i uka og de har klart å fakturere meg for dobbel mobilkvote. Har du mulighet til å la være å bruke Get så gjør det!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fakturarot"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gikk på et tre måneders oppgraderingsabonnement av bredbånd i sommer, hvor det mnd. beløpet skulle være det samme jeg tidligere har betalt. Men, -hver mnd kommer faktura med feil beløp, og jeg må bruke tid og krefter på å be dem rette det. Og neste mnd. skjer det samme. Utrolig irriterende.

Det er åpenbart at de interne kommunikasjonsrutiner og systemer ikke fungerer slik de skal. Om man som kunde ikke kontakter dem og får ting korrigert, så ender det med stopp i tjenesteleveranse.

Bredbåndet har fungert stort sett uten feil,men dette som er beskrevet over er så irriterende, at jeg ikke kan gi dem noe god skåre på tilfredshet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Elendig kunde behandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Get var eneste alternativ på kabel, opplevde nettverk som ustabilt. Fikk montert forsterker, som hjalp noe. Ville prøve canal digital, da de la opp fiber i nabolaget. Jeg ringte og sa opp abonnementet, Get sa det ikke var noe problem, men jeg måtte betale ut august, i august ringer en selger fra get for å gå igjennom avtalen min, jeg sa den var sagt opp, han sa det ikke stod hos dem, men han skulle ordne opp. Det skjedde ikke, jeg fikk ny faktura, ringte igjen, og fikk beskjed om at det ikke var registrert hos dem, så verse god betal igjen. Dette virker å være en bevist strategi ovenfor kunder de anser som tapt, vell de har i hvertfall mistet meg for alltid nå.

Søk Bytt.no