Tv

Get TV omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
6
av 7 innen
tv-selskap
11%
anbefaler
Get TV
Filtrer omtaler
7
0
1
14
44
Sorter omtaler etter
Viser av 66 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Generelt sett dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingenting bra med Get hittil. Kanskje at jeg fikk Internett forsterker som forøvrig ikke hjalp noe og(etter mange timer på tlf og chat) fikk tryglet til meg ny boks som skulle være bedre enn den gamle uten tillegg i prisen, men der stopper det.
Internett er tregt, gammel boks hadde masse feil og håpet ny boks skulle fikse det. Det skjedde absolutt ikke. Fikk nesten bare mer trøbbel. Treigere meny, uforståelig fjernkontroll. Er på fornavn på kundeservice i Get, men ingen som har klart og hjelpe meg hittil. Må bare trykke på knapper, holde inne reset knappen i 20 sek og inn og ut med ledninger, samme regla hver eneste gang. Brukt sikkert flere timer tilsammen, er dritt lei. Gidder ikke ringe de mer. Get appen må du styre langt unna, med mindre du elsker å holde på i timesvis for å få sett noe annet enn bare tv.
Det står feil ved henting av data, feil på avspilling, feil på det meste av avspilling på app.
Internett hopper ut og inn som det vil, er det kanskje en film som faktisk starter er det bare skurr og lagging. HBO som tilleggstjeneste er bare tilgjengelig gjennom Get appen med meget begrenset utvalg. Jeg får ikke tilgang på vanlig HBO app uten å ha et abonnement, ingen samarbeid mellom HBO og Get på innlogging. Så get bestemmer og begrenser hva du kan se av film.
Get app har også kanalene og programoversikten i rekkefølge, oversiktlig og grei, frem til du går inn på en kanal og vil ut igjen til kanaloversikt, så er det svart der hvor programmet står.
Dette er vel kanskje halvparten av det som skjer, men tror ikke jeg klarer og få alt nedskrevet her.
Håper det blir en endring da jeg er stuck med Get i mitt borettslag. Men tror de lever godt på det og gir fa** uansett, pengene ruller jo inn fra borettslagene og andre som er stuck med Get.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dårlig service"

Jeg opplever Get sin kundeservice som svært lite løsningsorientert og prøver helst å trener mer enn å hjelpe.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig brukersnitt"

Ingenting med Get er intuitivt. Man kan ikke vise kun de kanalene man abonnerer på på en enkel måte, man må legge inn en og en.
Hvis du vil se serie, kan man ikke trykke seg inn på serien og få frem alle episodene i serien, for Get viser deg kun siste episode, eller en tilfeldig episode. Du får ikke opp alle ved å trykke på en. Du får opp alle ved å søke på navnet, deretter må du lete igjennom en liste til du kommer til den. Det er ikke sortert etter sesong, og hvis du vil se flere episoder, må du faktisk gjøre et nytt søk.
Dersom du vil "oppgradere" til opptak og pause, må du betale en sum hver måned til evig tid. Dette er ikke en oppgradering, men et abonnement per definisjon. Uholdbart i et marked der dette er standard.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Ustabilt nettverk"

Vi har hatt Internett fra Get i ett år nå og har hatt ukentlige problemer med tilkobling. Internett funker av og på og blir gjerne borte flere timer av gangen. Vi har bare modem fra Get som er koblet mot egen trådløs router. Det er forsøkt forskjellige routere til ingen nytte. Veiledningen på Get siden hjemmesider funker heller ikke, så må si meg meget missfornøyde med Get sitt internett. Anbefaler absolutt ingen til å bruke Get som leverandør.

Sturle F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nye påtvunget ræl"

Det koster mye og smaker lite. Dette er monopol på sitt verste. Absolutt ikke verd pengene. Kundeservice er helt forferdelig. Fakturaene er uleselige. De fakturerer ting jeg aldri har bestilt. Dekoderen bråker. Forsvinner ut av mitt hus når 5g mobil kommer. De vil ikke bli savnet.

Kundetilfredshet
Dekoder
"Enhver større oppgradering fra Get, gir bortfall av alle TV signaler."
1 syns denne omtalen er nyttig

Alle i boligsameiet fikk ny intenoboks for 2 dager siden. Dagen etter forsvant alle signalene. (akkurat som forventet). Har ringt 3 ganger, snakket med 3 forskjellige personer + chat. Ingen kjenner til noe feil. Når siste person oppdager at intenoboksen ikke mottar signaler, da skal jeg ha tekniker om 5 dager. Så blir det nok en dag borte fra jobb p.g.a. Get. Har hatt Get som leverandør av fibernett siden 2009. Hadde så mye feil at jeg ikke kunne ha internett gjennom dette selskap, det ble altfor mange feriedager som måtte brukes. Har nå annen tilbyder som gir meg den internett tjenesten jeg betaler for. Når det gjelder TV, tvinges jeg gjennom boligsameiets fellesavtale til å ha Get som tilbyder. Kontakt med Get pr. telefon har gitt meg store telefonregninger. Jeg tror dette firmaet "gaper over" alt for mye. Det er for få personer til å rette feil som det er alt for mange av.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get, ti år bak øvrig teknologi"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen av NRK kanalene fungerer, bare skurrer. HBO fungerer èn av 30 ganger jeg prøver å sette på en serie. Treigere responstid enn min første PC jeg kjøpte i 2001... Ingen hjelp å få fra Get. Masse feil på opptak. De gidder ikke skrive i infoboksen hvilken episode eller sesong av en serie man velger å se på er. Fjernkontrollen blir ødelagt hvis du ser strengt på den. Produktet skaper masse irritasjon og sløsing med tid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Feil med avspilling (0)"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplever altfor mange ganger at episoder i serier ikke kan vises, og får da opp feilmelding: Feil med avspilling (0). Dette er fryktelig irriterende når man følger med på en serie, og opplever gang på gang dette i andre serier også.
Samtidig er det utrolig tungvindt å se på serier på HBO gjennom GET. Her må man søke opp en og en episode. Merkelig at GET ligger så etter, i 2018 burde dette vært mer brukervennlig!

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ikke voldsomt bra"

Stabil og god nettlinje. Sjangseløs dekoder - treig, lite intuitivt design og grensesnitt, for gammel maskinvare i forhold til grafikk og operativsystem, ufattelig klomsete menyer med ubrukelige navigeringsmuligheter. Appen er ok, men ustabil og funker særs dårlig oppimot chromecast. Gøy med HBO inkludert ift. Poengsystem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Påstår at jeg må ha ny boks fordi nettet ikke fungerer.

Byttet boks, men fikk feil ladekabel.

I tillegg var boksen med wifi, selv om jeg eksplisitt ba om at dette skulle jeg ikke ha. Wifi fungerer uansett ikke på den nye boksen, på tross av utallige forsøk med hjelp av Get.

Kan sende reparatør, men enten på dagtid (når man er på jobb) eller om 2 uker. 2 uker uten nett i 2018 er hårreisende.

Fornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Veldig fornøyd med kabel tv fra Get"

Veldig fornøyd med kabel tv fra Get.
De har vært upåklagelige med levering av mange bra norske tvkanaler, det har vært minimalt med skurr på linjen. Og vært helt fantastiske med å påse at kunde fikk skikkelig med dekoder og router.
Veldig bra!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Stort behov for forbedringer"
2 syns denne omtalen er nyttig

I vår digitale verden er nettsikkerhet alfa og omega. Det er derfor nærmest uforståelig at firma Get ikke har et obligatorisk og gratis antivirusprogram. Hva jeg forstår har de andre konkurrentene dette. I øyeblikket ( mars 2018 ) er Get nettet altså usikret mht dette! Dette gir Get ingen informasjon om utover at kunden selv må lete frem en opplysning på firmaets nettside. Hvor mange titusener av Get kunder er klar over dette ?
Nå er vi som kunder også pålagt å få en høyere netthastighet uten å bli spurt om nødvendigheten. Ved måling finner man imidlertid lavere hastighet enn den man nå faktureres for. Get har i de senere år også fått mer ustabilitet i sitt nå ganske gamle standardnett. Tidligere fikk vi beskjeder om dette, f eks på SMS - men den tiden synes å være slutt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"uten TV fra slutten oktober til slutten februar"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har varit uten TV fra slutten oktober till slutten februar. Get sa att Datel eller hva nå underleverandøren hette skulle kontakte oss, men det har de ikke. Jeg har snakket i telefon mer med Gets kundeservice enn med min egen mor de siste månederne. Igår fikk vi TV. Da er nettverket borte isteden. Forbanna vernabedrift. Kan dessverre ikke bytte dersom vi da må grave ny kabel en drøy kilometer. Det er dyrt. MøkkaGet. Undvik inn til det siste!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes service til GET er verste et menneske kan oppleve noen steder!
De tilbyr meg 799 kr for at en teknikker skal sjekke noe når jeg kan gjøre det hjemme!
GET er bare tull!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Like ustabilt som en danske på ski"

Noen ganger funker Get helt ok, mens andre ganger kan det ødelegge en hel tacofredag. Bildet er hakkete og gjør det helt umulig å se på TV. Og ja kundeservice, vi har puttet alle ledninger ut og inn. 8 ganger. I kveld.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig fakturasystem og kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har reklamert på flere saker hos GET som jeg ikke er fornyd med, men dem klarer ikke å krediterer beløpet dem har sagt at dem skal kreditere.
Når det opprettes AvtaleGiro mot GET kommer det faktura alikevel og selvfølgelig faktureres det fakturagebyr. Kan ikke anbefale å bytte til GET.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Prisjustering uten forvarsel - ikke iht lov"

Dritt lei av noen som bare suger mere penger uten å levere mere verdi. Stadig feil i området som vi bor....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

-Helt elendig kundeservice.
-Helt elendig nett tv (detter ut når de endelig sender noe bra.)
-Helt elendig utvalg av den minste programpakken. Reprise, reprise, reprise. I Julen og.
Stort sett repriser og på 2 mnd nå så går de samme programmene.
STAY AWAY!
BRA er: Mer en 2 min mellom hver reklame hvor lyden blir så høy at nabon klager....

Anne M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fryktelig dårlig"

Dårlige TV-bilder som "henger" og er kornete, lyd følger ikke bilde, opptaksavspilling feiler, "start forfra" kutter før programmet er slutt, internettet er tregt, fasttelefonen knitrer og spraker og kutter samtalene. Elendig opptakskapasitet og fjernkontroll. Menysystem som det er umulig å finne fram i.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Høy pris, ingen kompetanse og elendig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er elendig. Tekniker på telefonen vet ikke hva han snakker om. De vet ikke engang hvilken router/hjemmesentral de selv har montert hos meg. Hastigheten er halvparten av hva den skal være. Har klaget men ingenting skjer, selv etter at jeg har klaget flere ganger.
Forsøker å koble opp printer mot WPS på router. Ikke mulig siden WPS er slått av på roteren. Get kan ikke hjelpe med dette og skylder på printer, selv om printer fungerer opp mot annet utstyr. Styr unna om du kan!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Har blitt Get gissel i Asker, hjelp meg ut de som kan!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har blitt Get gissel i Asker, hjelp meg ut de som kan! f. eks. Borgen antennelag/kabellag.
Har flytte inn i et sameie der Get TV og bredbånd er eneste valget, og det har vært en skremmende opplevelse. Har tidligere erfaringer med Altibox fiber, Canal Digital via både kabel TV og parabol, samt RiksTV. Get er det suverent dårligste jeg har hatt kontakt med.
De har rett og slett en helt elendig løsning når det gjelder TV og opptak/se på arkiv osv. For ikke å snakke om service. Erfaringen med deres selgere er som om du skulle handle bil og når du kommer for å hente bilen, så står den der uten hjul. Da sier selgeren: Ååååå, skulle du ha hjul også???

Såkalt "best i kundeundersøkelse" må man IKKE feste lit til. Det er MANGE som driver "seriøse" kundeundersøkelser, men ingen må tro noe på dette. Årets undersøkelse fra forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI er derimot en seriøs uavhengig undersøkelse. Get havner der på bunnen innen kategorien TV-distribusjon og på nest sisteplass innen bredbånd. Og de dårlige plasseringene har Get gjort seg vel fortjent til.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofalt dårlig kundeservice og hjelp å få"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg finner intet positivt å si om get, de er så lite behjelpelig på å faktisk hjelpe kunden med å finne en løsning for en.
Det er tydeligvis ingen kommunikasjon mellom de ansatte i firmaet og det er som å møte veggen. De er overhodet ikke løsningsorientert og jeg måtte til slutt nevne et konkurrerende firma for å få den hjelpen jeg ville ha fra de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"HBO hos Get har veldig dårlig funksjonalitet"
3 syns denne omtalen er nyttig

For det første er det vanskelig å finne. Ikke intuitivt at HBO ligger under 'Play' sammen med leie av filmer man må betale for.
For det andre er det ikke mulig å navigere seg fram til ulike sesonger og episoder. Den siste blir bare vist automatisk.
Grensesnittet er rett og slett under pari. Skjerpings Get. Dette er jo bare å fikse tvert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Feilmelding på valg av kanal"

Saken skulle sendes til teknisk avd. Ta 3-4 dager så skulle de ringe. De ringte IKKE!!!
Purret etter 7 dager og ingenting var gjort!! Påan igjen, det vil ta 2-3 dager og så sitter vi her og venter!!!. Elendig service....
KKA.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Fungerer ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Netthastigheten er så dårlig at den kun fungerer i en etasje i huset vårt, trenger opptil 3 forsterkere for å få en ok hastighet overalt. Hele gaten vår mistet nett på lørdag, og siden Get kun sender elektrikere på hverdager er vi uten internett, TV og høytalere siden alt dette går igjennom internett. Null hjelp fra kundestøtten.

Søk Bytt.no