Meny

Get TV omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
6
av 7 innen
tv-selskap
9%
anbefaler
Get TV
Filtrer omtaler
13
2
5
24
104
Sorter omtaler etter
Viser av 148 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Svarer ikke på oppsigelse"

Sendte oppsigelse 21 oktober etter at de plutselig begynte å sende faktura for ett TV abonnement jeg aldri har hatt. Purret 4 ganger men ingen svar, kun nye faktura. Nå har det gått 6 uker! Elendig kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Treig og ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

GetboX bruker 5 sekunder på å bytte kanal. Ble lovet av selger å ha den på prøve med fornøyd-garanti. Etter gjentatte klager og serviceteknikerere på besøk ønsket jeg å avslutte forholdet, noe GET nekter uten å sende nok en serviceteknikker. Får stadige fakturaer enda selger har lovet det motsatte. Skygg unna. Kundeservicen til GET er helt skandaløs.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig selskap og kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg trodde ikke på alle de negative omtalene her, da jeg sa ja til et salg av Get abonnement på døra. Kort; Når det først funker, så funker det greit. TV boxen er til tider treig, samt treg å skifte kanaler. Største problemet er at flere ganger i uka faller internett ut OG inn igjen, og løsning er å slå av og på igjen Get modemet, noe som ikke skal være nødvendig flere ganger i uka (som kundeservice faktisk anbefalte og var "normalt"! Har fått ny Get modem, men problemet er det samme. Kundeservice, en svensk dude, var ekstremt uhøflig og hissig da jeg forklarte han at jeg hadde hatt flere feil og jeg klaget for 5te gang. Skikkelig ufyselig fyr. Eneste positive er at dem er billigere, men nytter ikke når produktet ikke funker! Styr langt unna Get!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ikke gjør den tabbe å velge dem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk aldri den hastigheten de lovet. Ustabil TV og internett. Ubrukelig tv-box(GetboxII). Horribelt kundeservice. Har brukt 3 måneder og utallige forsøk å fikse abonnement og faktura blir bare rot for hver gang jeg tar kontakt med dem. De sier at det tar minst 14 dager å svare på henvendelser. Selv de på faktura avdelingen forstår ikke hva som står eller skal stå på fakturaen. Det er ikke tilfeldig de får dårlig anmeldelser. Vil ikke anbefale de til noen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice lyver, gir deg feilaktige fakturaer og fjerner signaler om disse ikke blir betalt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved bytte av leilighet fant jeg ut at Get hadde lagt til flere gebyrer og "pakker" som jeg aldri hadde bestilt. Disse hadde jeg mest sannsynlig betalt om jeg ikke hadde oppdaget det. Måtte sitte 4-5 timer på telefon med kundeservice før de klarte å skjønne at de hadde gjort en feil. Et gebyr nektet de å fjerne, som jeg sterkt bestrider, ettersom jeg ble lovet å slippe gebyret av kundeservice (endte allikevel opp på faktura). Til tross for at jeg motstrider meg kravet, og fortsatt betaler for tv og nett, skal de fjerne signalene mine. Vil helst se at de venter til konfliktrådet, ettersom det gebyret har ingenting med tjenesten jeg betaler for. De tvinger meg dermed til å betale en feilaktig faktura. Håpløst selskap - styr unna!

Øistein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Dårlig"

Det som er bra er at du kan ta opp 3 programmer mens du ser det 4 hvis det blir tatt opp da. Siden jeg fikk Get så har jeg klaget mange ganger på opptakeren. Jeg for bare beskjed at de må bare oppdatere dekoderen. Pga borettslaget har avtale med dem så kan jeg ikke bytte leverandør. Jeg hadde byttet på dagen hvis mulig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"GetboX mini"
3 syns denne omtalen er nyttig

Den er rett og slett pyton. Det tar lang tid å skifte kanaler, plutselig henger den seg opp, par ganger i uka må jeg boote boksen fordi den sier jeg ikke abonnerer på noen kanaler. Skal jeg sjekke info på et program er det ofte den bare går i svart. Get har forsøkt å oppdatere 3 ganger til ingen nytte. Tilbyr de å sende den gamle boksen som faktisk fungerer veldig bra? Nei. De bare henviser meg til en forhandler jeg kan bytte selv. Get er elendig på kundeservice. Noe som dessverre er den nye normen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig brukergrensesnitt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Elendig brukergrensesnitt. Treg respons. Jeg byttet tilbake fra Get Box til Get Box kl etter en times mareritt. Er dessverre nødt til å bruke Get gjennom Sameiet. Hadde Canal Digital før, og det var en annen verden i positiv forstand.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nye android tv-boksen til get er forferdelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt ekstremt mye problemer med den nye boksen til Get. Jeg har sittet i tlf med dem sikkert 50 ganger siden vi fikk den. Er inne på vår 3e Get BoX nå, pga det har vært så mye software problemer og barnsykdommer på boksen, fått sk. "Oppdateringer" tilsendt uten at det har hjulpet noe. Det er helt utrolig at dem slipper en så uferdig og dårlig produkt på markedet og at det fremdeles ikke finnes oppdateringer så boksen oppfører seg som den skal etter hatt den i 7 måneder... F.eks: - Det tar flere minutter og bytte kanal. - Den henger seg opp/låser seg i et strekk og må startes om. - Teksting fungerer ikke på visse kanaler. - Hopper over kanaler når man blar på fjernkontrollen. - Man kan ikke lenger gå tilbake til forrige kanal med et tastetrykk. (Fantes på Get box II) - Man kan ikke taste direkte på en kanal i tv oversikten og se, utan man må huske nr på kanalen/gå ut av tv oversikten for og sen taste inn nr på kanalen man vil se. Den er utrolig treg på både kabel og wifi. Vi hadde Altibox systemet i vårt forrige hus (2015) og den tv-boksen var lynkjapp allerede da i forhold til denne og kranglet ALDRI. Kommer ingen vei akkurat nå siden borettslaget vårt har vært så smarte og låst seg til Get så vi får ikke byttet leverandør. Hver gang vi skal se TV her i huset så skaper det irritasjon 😣 Get MÅ komme med en skikkelig stor oppdatering veldig snart, da alle problemer her er kjent for dem. Skjerpings!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Meget fornøyd"

Anbefaler den nye GetBoxen men den forutsetter en netthastighet på minimum 75/10 Mps for å virke optimalt. Er man tilknyttet en fellesavtale gjennom sameie/borettslag er gjerne grunnhastigheten for dårlig. Da kan man kontakte GET og få oppgradert denne mot et lite tillegg i prisen avhengig av hastigheten man går opp til. Har selv 2 Getboxer med hastighet på 150/15 Mps og opptaksfunksjon. Denne kombinasjonen virker perfekt. I tillegg har jeg Gets Sagemcom modem CS 50001 som også gir meget god WiFi dekning i hele huset mitt. Tror mange i Get land sitter på mye gammelt utstyr som for lengst har gått ut på dato dessverre. Ta kontakt med deres kundesenter og få pris på oppdatering av utstyr/hastigheter ;)

Jon O. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"AirTies"
1 syns denne omtalen er nyttig

Pga defekt trådløs WiFi sender kontaktet jeg Get. Ble anbefalt av en som kalte seg tekniker at jeg burde bytte til AirTies. Det ville bli en engangsavgift men ikke økt månedskostnad for dette. Bestilte og fikk vare. Fikk ikke montert dette og ringte Get for hjelp. Fikk da vite at mnd avg var økt med 50kr/mnd pga AirTies. Skulle få kompensasjon, engangs, sa selger. Men jeg ville rapportere dette til overordnet. Ikke hørt noe fra dem etter gjentatte purringer.

Torbjørn M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Har hatt Get Box i mange måneder, mangler fortsatt undertekster på norsk, og Midtnytt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha blitt oppringt av en fra Get, som fikk meg til å si ja til Getbox, har det vært lite trivelig å være Get kunde. Boksen kom i hus, ble montert opp, og ikke alt fungerte som jeg forventet. Det tok lang tid å skifte kanal, her snakker vi ikke om mange sekunder, men minutter. Det er ikke mulig å få norske undertekster på norskspråklige program, savnes av oss som hører litt dårlig. Har kunne texsTV vært en bra erstatting for program fra NRK, men texsTV er ikke med i GetBox. Vi bor i Trondheim, og ønsker Midtnytt på NRK 1, men får kun Østlandssendingen. Begge disse problemene er tatt opp med Get flere ganger, både på nettet, og som brev til Get. Får ikke skikkelige svar. Når jeg spør om når dette lar seg ordne har jeg fått forskjellige svar. Da jeg sa ja til GetBox, ble det ramset opp mye som var kjempebra med denne boksen, men det ble ikke informert om at noe ville forsvinne sammenlignet med boksen jeg hadde før GetBox. Jeg ar vært en lojal kunde å betalt til riktig tid, og mener da jeg fortjener å få det jeg betaler for. Jeg betrakter det som en selvfølge at man får riktig lokalsending og at det går å få norske undertekster på norskspråklige program. NRK klarte å ha teksting på norske program på for mange tiår siden, skulle da tro at Get skulle være i stand å få det til også. Og jeg mener jeg fortjener å få et skikkelig svar på hvor lenge jeg må vente, og en beklagelse på det faktum at jeg har ventet siden medio juni på å få en boks om har de funksjoner som jeg forventer skal være med.

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fint tilbud"
3 syns denne omtalen er nyttig

Godt tilbud, godt utvalg av kanaler. Prisen derimot er litt høy. Det eneste jeg er missfornøyd med er kundeservice. Dropp den dumme roboten. Og sett inn folk som gjør det de sier, det de skal. Jeg er kjempe missfornøyd med utsending av ny boks. Etter 5 henvendelser i løpet av 12 dager har jeg fortsatt ikke fått ny boks. Den jeg har lever sitt eget liv. Men fakturaene fra dere, de kommer fram. Utrolig dårlig service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Svak på kundeservice, dårlig kvalitet modem og ruter"

Håpløst å få overført min gamle mors fasttelefon til ip telefoni hos GET. Holdt på en måneds tid. Og det fungerer dårlig. Fornøyd med bredbånd og tv.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nye get boxen"
5 syns denne omtalen er nyttig

En håpløs boks for å se tv. Kan ikke måle seg med brukervenligheten på den gamle til altibox. Blir å bytte leverandør så snart noen tilbyr altibox fiber i distriktet

Odd A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"TV fungerer greit. Dårlig service / tilbakemelding når noe oppstår"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mottar ikke varsel når det oppstår signalfeil, 2 ganger siden juni. Lang ventetid service på Nesodden.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig boks"
3 syns denne omtalen er nyttig

Get boks II er totalt ubrukelig når det gjelder streaming ellers greit utbud og muligheter på Get sin hjemmeside.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Aldri bruker Get igjen"
3 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig kundeservice og ikke transparent prismodel. Måtte betale 700 kr for utstyr som var presentert som man kjøper den men egentlig var bare leid ut.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Fungerer godt nok."

Kjenner meg ikke igjen i mye som blir skrevet her. Opplever nokså stabilt internett, kanskje vært nede to-tre ganger de to årene vi har hatt Get. Noe tregt til tider men det tror jeg har med hardware å gjøre (reset router funker). Så langt fornøyd med nye Get boX. Oppleves rask og moderne. Savner dog modem/ruter funksjon i boksen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Internett og TV sluttet å virke plutselig mens vi så på TV en kveld, fikk beskjed fra kundeservice om at det ikke kommer signaler inn med fiberen. De skulle sende en tekniker om ei uke for å se på det. Ei uke! Burde jo sendt noen i løpet av en dag og tilbudt oss en form for midlertidig løsning i alle fall for internett. Hva med et som kort med fri data til de har fikset feilen? Virker utrolig lite interessert i å rette feilen for og å gi meg god service, virker som de syntes 1 uke ventetid uten produktene jeg betaler for er helt ok.

Christina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nye Episoder på HBO, men ikke på Get’s HBO?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hvorfor finnes det nye episoder på HBO’s opprinnelige app, men ikke på «Get’s HBO?? Synes det er merkelig. Man vil vel kanskje få det man betaler for?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dyrt og lite valgfrihet i kostnader som påtvunget abonnent"
1 syns denne omtalen er nyttig

I abonnementskostnader ligger de gjerne trippelt over normalpris fra andre tilbydere. Har vært i kontakt med Get som ny leietaker i et borettslag der de har eksklusiv avtale for bredbånd og tv. Jeg måtte ringe opp igjen etter at de ved første kontakt sa at de skulle ringe meg tilbake. Borettslaget sa i fra om at jeg skulle få en rabattert pris de hadde forhandlet seg frem til, Get anerkjente dette men tilbød meg likevel en pris høyere enn den framforhandlede avtaleprisen, når jeg dobbeltsjekket dette. Valgte Ice i stedet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Dårlig tv arkiv"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elsker tv arkiv generelt og at en kan se alt fra siste uka. Men ikke hos Get, nei! Der kan en bare se utvalgte programmer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig brukervennlighet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Sammenlignet med Altibox er dette mange hakk tilbake i forhold menyoppsettet og brukervennlighet. Alt er mer tungvint og innfløkt, både med tanke på å finne frem og selve bruken.

Stein E. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Har hatt den nye Get-boksen i 2 uker nå..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt den nye Get-boksen i 2 uker nå. Hater hele driten! Lite bruker vennelig. Skal man spole må man holde knappen nede. Ingen Netflix. Mye mer fornøyd med Altibox. Get kan hoppe og dra!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR