Meny

Get TV omtaler og erfaringer

1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
6
av 7 innen
tv-selskap
8%
anbefaler
Get TV
Filtrer omtaler
9
0
2
19
89
Sorter omtaler etter
Viser av 119 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"HBO hos Get"

HBO hos Get er definisjonen på ubrukervennlig og ufunksjonelt. Hvorfor ikke tilgang direkte til appen?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Helt topp!"

Jeg er kjempefornøyd. Jeg kan velge ulike kanaler feks film eller sport med appen, på minutter, og gjøre om valgene når feks en Man U kamp er over, uten ekstra kostnad med de 50 poengene som følger med. Kjempebra! I tillegg er det kort oppsigelse og man kan oppgradere netthastighet om man vil. Jeg har også benyttet mobiltelefon abbonnement tilbudet til Get, og er veldig fornøyd med det. Får da HBO inkludert i tv-pakken gratis. Og cloud med kabel. Borettslaget hår valgt en annen løsning nå, men jeg ønsker å beholde Get som tv-leverandør, dersom det er mulig, og prisen er ok. Jeg har hatt Canal Digital før, og det var jeg ikke fornøyd med.

Get-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Get er desverre ett elendig produkt. Har masse problemer, og lyd og bilde hakker nesten daglig. Det enste bra, er at boksen er svart.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Get boksen kan begynne å lage suse lyd midt på natta. Get boksen har dårlig WiFi bort til TV som er 2 meter åpen. luftlinje unna. Har opplevd at nettet detter ut uten grunn. Får ikke beskjed når det er problemer i området. Chatten gir ikke personlig kundeservice, de bare forholder seg til standard svar. Hadde ikke valgt Get hvis ikke boretslaget hadde avtale med de.

Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Mye flimring på skjermen samtidig som lyden blir borte"

Mye flimring på skjermen samtidig som lyden blir borte. Jeg vurderer absolutt å bytte til noe annet. Tror Altibox er løsningen for meg.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Når dere kan ikke levere Internett"

Når dere kan ikke levere Internett da må ikke sende regning for disse timene som vi hadde ikke Internett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Angrer bittert på skiftet til Get!"

Vanvittig dårlig hardware og brukergrensesnitt. Useriøs selger som ljuger, samme fra kundeservice. Holder ikke avtaler. Fakturaene er en jævla vits, der det er forskjellige summer, og der kundeservice innrømmer at de ikke vet hvorfor... Ekstremt dårlig kvalitet og stabilitet på utstyr og signaler. Her blir det Canal Digital med en gang bindingstid er over. Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig. Må betale for å ringe dem"

Elendig. Må betale for å ringe dem. Kutt det ut hvis du kan!! Chat er en automatisk svar. Spurte on navnet hans, og han svarte med "Pent navn".

Stein R. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Forferdelig, kun pengene gjelder."
1 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig selskap, elendig kundesenter, de svarer ikke på mail, lover mer en de holder, samt selger svarer ikke på telefon ved oppkall. Kort sagt, styr unna Get.

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nett brytes tilfeldig"

Problemer med nettet som ikke engang jeg kan fikse selv, dette skjer stadig vekk, jeg må ha Internett klart til hver en tid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice og lureri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ikke farten jeg ble lovet på døren av selgeren fra GET og hadde problemer med PlayStation online gaming etter at jeg byttet over til GET. Ringte kundeservice og fikk beskjed om at de har kan ikke så mye om det og at jeg må prøve å søke på google eller youtube for å finne løsningen selv. Etter mye frem og tilbake med kundeservice og IT avdeling hos GET, kom vi frem med at de skulle sende en teknikker hjem til meg for å løse problemene. Problemene ble ikke løst + teknikken sa at jeg ikke har optimal med signal hos meg det vil si at jeg vil aldri få det hastigheten jeg betaler for.. Vis det er mulig, anbefaler jeg ingen GET...

Sint G. F. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det er ingenting bra med Get, de holder ikke det de lover. I borettslaget jeg bor i har vi Get, nesten ingen er fornøyde. Jeg er vertfall ikke fornøyd, når du betaler for 200 download speed og 30 upload og får 40 og 10 er det lov å bli frustrert. Jeg mener at Get sine systemer er utraderte, vi har kobber nett, det vil si at alle i borettslaget har nett som blir delt. Dette beviser at Get er gammeldags siden dette har vært i bakken siden jeg ble født. Jeg mener at vi bør kaste Get i søpla og få oss noe fiber, da har vær husstand eget nett. UT MED GET

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Bruker NEAS i Kristiansund som har avtale med Get, elendig service fra Get"
4 syns denne omtalen er nyttig

NEAS følger opp men svar fra Get er svært misvisende og tar utrolig lang tid. Bruker Canal Digital ( Telenor ) i Oslo og det er total forskell på service. Har vært næringsdrivende i 44 år, skulle jeg oppført meg på denne måten som Get gjør ovenfor kunder, hadde mitt firma eksistert i 44 år. Anbefaler sterkt at NEAS på Nordmøre finner en annen samarbeidspartner

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"HBO er dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Stort sett greit, men hbo er dårlig big time. Elendig søkefunksjon. Mangler masse funksjonalitet i forhold til web-appen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"TV signal detter ut i ujevne mellomrom"
3 syns denne omtalen er nyttig

Svak kundeservice da de ikke tar skikkelig tak i problemet. Etter mange henvendelser har de sluttet å gi tilbakemelding om hva som skjer. Fryktelig frustrerende....

Marianne N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig service og kommunikasjon"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dørselger kom med flott tilbud, men vi har et wifi-anlegg som er svært bra. Jeg var svært nøye på at Get kunne implementere anlegget i deres system. Det var ikke noe problem i følge selger. Jeg ba også om at all kontakt skulle være skriftlig da jeg ikke kan ta telefonen på dagtid. Dagen etter hadde jeg flere tapte anrop på telefonen og en SMS der det sto at de hadde forsøkt å ta kontakt med meg. (?) Etter to runder med installatører som ikke ante hva de drev med, fikk jeg tilbud om å få en tredje runde (til en pris av kr 990). Jeg takket nei og sa opp kontrakten. Fakturagebyret var høyt, jeg dro inn Angrefristloven, beløpet ble noe redusert, men vi måtte betale kr 1660 for første installasjon (som ikke var fullstendig fra Get sin side da de manglet en TV-mottaker) og kr 1220 (som var ufullstendig og tok fra oss Wifi fra store deler av eiendommen). Kundeservicen jeg har mottatt er så langt under par og minner mest om "god dag, mann, økseskaft".

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tilbake til fremtiden..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Ville ha ekstra Get box: Get box no 1: virket ikke! Prøvde det som kunne prøves uten hell. Ved retur fikk jeg vite at boksen hadde vært ute til kunde før og virket ikke da heller! Box No 2: «vent et par minutter». Etter å ha ventet i flere timer jobbet jeg meg igjennom alle tips og feilmeldinger. Etter flere samtaler med support får jeg vite at tidligere tips fra support og hjemmeside vanligvis ikke virker(!), men at jeg må gjøre slik og slik. Returnert uten at jeg har sett et eneste bilde! No 3: har nå fått get box 2 på størrelse med en leca-blokk. Også her skal det ventes «et par minutter». Det positive er at jeg siste 2 døgn faktisk har fått sett 5 minutter TV, men desverre hakkete og med dårlig lyd. Virker som om 2’ern er mere kresen på signalet enn den gamle boksen? Internett: det gamle intenomodemet var så utstabilt at hele familien har brukt 4g det siste halve året. Har klaget og forlangt nytt. Fikk da til svar at det var feilrettet over nett. Har nå omsider fått ny, og samtidig blitt lovet oppgradering til 350 Mbps for at jeg ikke skulle bytte til Altibox. Etter 1 uke var farten som før (60 Mbps, målt til kappe 30). Etter timer i telefon og chat får jeg bekreftet at jeg skal få 350 og blir bedt om å restarte modem. Når jeg spør om de har lagt meg inn med 350 er svarer «nei» men at de skal. Altså ingen vits i å restarte. Har fortsatt 30 Mbps. Så: utstyret suger, både HW og SW. Support er treeeegt, og tviler noen ganger på kompetansen. Men de er hyggelige da, og det er kanskje verdt en drøy tusenlapp pr mnd... Skal prøve en uke til, men merker at takantenne og 4g frister mer og mer!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Useriøs kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Meget missfornøyd med kundebehandlingen i Get. De sier noe på telefon først og så står de ikke for det senere. Ba til og med om å få høre opptaket som ble tatt opp for å bevise min sak, men det ble ikke tatt til følge. Fryktelig dårlig kundebehandling!

Kenneth T. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt og elendig kundeservice, lang rettetid. Firkant kundeservice... Manglende evne til og finne løsning

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Trengt og lite intuitivt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Get må oppgradere systemet. Det går trengt når man skal skifte kanaler, det er lite intuitivt og lite brukervennlig. Altibox skifter både system og software oftere. Mine foreldre har akkurat fått 4K-signaler til TV fra Altibox. Ny fjernkontroll med dødslekkert design. Nå må snart Get våkne. Konkurrentene er sterke!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Mangel på kommunikasjon!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fikk lagt inn Get i sommer (2018) der kabelen ble liggende å slenge på bakken nær hekken mellom meg å nabo. Så skulle naboen klippe hekken og kom borti kabelen som ble kuttet over. Jeg var 3 dager uten nett og tv før Get kom å fikset kabelen, som var helt ok med rask respons. Men så begynte helvete... Jeg fikk regning for reperasjonen på 799kr noe som jeg sa jeg ikke skulle betale for kabelen ble kuttet over på kommunalt området utenfor min tomt. Jeg ga dem kontaktinfo til naboen som var enig i at han sto ansvarlig for skaden, og var villig til å ta skylden. Men etter 3 mnd med påminnelser fra meg, purregebyrer og stenging av abonnomentet mitt fikk jeg beskjed at de ikke kunne sende regningen til min nabo for reperasjonen ble utført hos meg. Mens denne saken pågikk fikk jeg purregebyrer og varsler om stengning noe som tyder på at det er ingen kommunikasjon mellom saksbehandlerne og de som fører regnskap. Jeg fikk også avslag for de 3 dagene jeg var uten nett, men dette blir jeg også bedt om å betale nå. Get er et firma som ikke fungerer med mindre alt går feilfritt. Stressnivået går i taket om noe går galt, og ingen kan få ut fingeren å fikse opp i problemene. Jeg skulle få mail når de viste mer om saken osv, men jeg fikk bare melding om at abonnomentet var stengt neste gang de kontaktet meg. Men om jeg skal ha en annen leverandør må jeg ut med 60.000kr så jeg får ta på meg rustning og fortsette kampen mot Get!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Get, fjernkontroll og ikke minst HBO"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har nettopp fått GET, det er skremmende å se at GET ligge så langt bak andre TV leverandører. Fjernkontrollen er som en fjernkontroll fra 90-tallet, klumpete og ikke minst signalet fra fjernkontroll til tv-boks. Man må sikte nærmest med eget lasersikte for å få signal. Har hatt både Canal Digital og Riks-TV og der kunne man trykke på fjernkontrollen en helt annen vei en direkte mot boksen uten problemer. Hos Canal digital kunne man være i et annet rom skifte kanal. Knappene er harde og vonde å trykke på. Så for å si det enkelt, UTROLIG DÅRLIG FJERNKONTROLL. Så til HBO appen Skremmende dårlig der også i forhold til konkurrentene. Man må bla seg igjennom alle seriene for å finne den, kan ikke søke eller noenting. Den viser forøvrig heller ikke siste episode eller går tilbake der man var sist i episoden. Så man må alltid huske siste episode man så og ca hvor langt du hadde kommet i episoden. Slik er det ikke hos Riks-TV, der husker den siste episode og hvor du var i episoden og kan gjøre dette med flere serier og filmer. Skjerp dere GET, dere henger så langt bak konkurrentene deres at dere må ta i et tak. Slik det er for øyeblikket anbefaler jeg ikke GET. Har du mulighet gå for enten Canal digital eller Altibox.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Helt ubrukelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bor på Ullevål i Oslo og skulle tro det var Internett i hovedstaten... Neida! Her kommer og går internettet gjerne flere ganger om dagen og på de værste dagene med noen minutters mellomrom. Ikke særlig kult for en student å måtte sitte på skolen på kvelden å jobbe fordi ikke det er Internett hjemme. Skal hvertfall aldri bruke GET selv, men nå er det utleierne som har valgt det. Bare tull.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig på både tv og internett, tørr ikke tenke tlf abonnement en gang"
7 syns denne omtalen er nyttig

Dag 1 gravde de opp tomta for å legge in bredbånd i gate og for meg, men glemte meg.
Vært ustabilt og tregt nett siden dag 1.
Tv henger seg opp hele tiden.
Filmer henger seg opp hele tiden.
Tv stopper plutselig mitt i en film for å så vise Get logoen i noen minutter, så da må det reset til, tar bare 20 min så det går fint.
Ringer man kundeservice finner de bare på noe, kommer aldri med løsning.
Sier ofte de skal sende noe utstyr som aldri kommer.
Får aldri tak i samme person på kundeservice og må som regel begynne på nytt, må nesten ta fri fra jobb før man får svar også.

Pluss pluss plus.
Faktisk rart de har kunder i det hele tatt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Forferdelig dårlig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke tid til å skrive alle dårlige erfaringer jeg har hatt med dette selskapet på 1 måned. Jeg kan si det verste som er ekstremt dårlig internett, som bare fungerte fra 0-5 m fra nettverksboksen. Ringte og klagde, ble forklart at da måtte jeg betale over 1000 kr for ekstra tjenester. Lite hyggelige, føles som en byrde når man ringer. Jeg er så lite fornøyd at jeg faktisk ristet av irritasjon på telefon for å unngå å begynne å høyne stemmen til vedkomne.

Anbefales ikke i det hele tatt!!!!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR