Tv

Get TV omtaler og erfaringer

1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
6
av 7 innen
tv-selskap
8%
anbefaler
Get TV
Filtrer omtaler
8
0
1
18
69
Sorter omtaler etter
Viser av 96 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig på både tv og internett, tørr ikke tenke tlf abonnement en gang"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dag 1 gravde de opp tomta for å legge in bredbånd i gate og for meg, men glemte meg.
Vært ustabilt og tregt nett siden dag 1.
Tv henger seg opp hele tiden.
Filmer henger seg opp hele tiden.
Tv stopper plutselig mitt i en film for å så vise Get logoen i noen minutter, så da må det reset til, tar bare 20 min så det går fint.
Ringer man kundeservice finner de bare på noe, kommer aldri med løsning.
Sier ofte de skal sende noe utstyr som aldri kommer.
Får aldri tak i samme person på kundeservice og må som regel begynne på nytt, må nesten ta fri fra jobb før man får svar også.

Pluss pluss plus.
Faktisk rart de har kunder i det hele tatt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Forferdelig dårlig kundeservice"

Jeg har ikke tid til å skrive alle dårlige erfaringer jeg har hatt med dette selskapet på 1 måned. Jeg kan si det verste som er ekstremt dårlig internett, som bare fungerte fra 0-5 m fra nettverksboksen. Ringte og klagde, ble forklart at da måtte jeg betale over 1000 kr for ekstra tjenester. Lite hyggelige, føles som en byrde når man ringer. Jeg er så lite fornøyd at jeg faktisk ristet av irritasjon på telefon for å unngå å begynne å høyne stemmen til vedkomne.

Anbefales ikke i det hele tatt!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi er nå på 4. dagen uten TV- og nettforbindelse. Vi er tre beboere i hver vår leilighet som til nå har ringt 6 ganger. Saken er den at kabelen fra stolpen og inn til huset ligger på bakken etter en oppgradering som Get hadde. Når vi ringer så møter vi en arrogant holding hver gang som forteller oss om sånn og slik osv. og at vi skal få en tekniker hjem til hver og en av oss. Til tross for at vi har prøvd å si at det er kabelen inn til huset som må opp i stolpen igjen. Skal da disse tre teknikerne henge opp kabelen hver gang? Har de med seg lift? Neppe! dersom dette hadde vært et seriøst firma, så hadde de sendt en mann umiddelbart for å få opp igjen den kabelen som de selv har forårsaket at ligger på bakken.
Så folkens styr unna Get!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ufattelig dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette er et selskap som absolutt ikke tar hensyn til sine kunder. Etter at Get byttet ut vår hjemmesentral (på kveldstid), sluttet internett å fungere. Det tok over tre uker for Get Kunderservice å få noe til å komme å se på problemet. Jeg måtte da ta meg fri fra jobb, da det kun er "nymontering" som kunne gjennomføres på kveldstid og ikke løse problemer som følger av denne nymonteringen. Da teknikker kom hjem til oss kunne ha fortelle at dette var et kjent problem på veldig mange av disse hjemmesentralen og at han ikke skjønte hvorfor kundeservice ikke hadde kontaktet dem tidligere. Jeg ringte nesten daglig i denne perioden (på 22 dager uten internett) for å høre om noen snart skulle komme å gi meg internett tilbake. Alle gangene jeg ringte, var det en nye person som tok telefonen og jeg måtte forklare alt forfra og fikk de samme tipsene som ikke fungerte om og om igjen. Etter å ha spurt om det virkelig ikke var noe de kunne gjøre for å hjelpe meg, var svaret: her tror jeg ikke vi kommer lenger i dag, før kundeservice slengte på røret. Sammen med mange løgner er dette bare noen få eksempler på den dårlige behandlingen Get gir sine kunder og håper at ingen av dere der ute går i samme felle som meg og velger GET som internettleverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tregt nett og nesten ubrukelig opptaksfunksjon."

Nettet kommer og går minst 20 ganger hver dag. Hastighet varierer fra 500 MB til 40 GB.
På Get sine sider står det at det er en kjent feil i mitt nabolag og at de jobber med det. Feilen oppsto i 2014... !!!
Opptaksfunksjonen på den nye lille boksen er noe skikkelig dritt !
Det går tregt, det går ofte ikke an å spole i opptaka, serieopptak tas ikke opp, opptak som er på for eksempel 2 timer slutter å spille av etter litt over en time osv osv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig dekoder og ustabile tjenester"
2 syns denne omtalen er nyttig

Grensesnittet på dekoderen er grufulllt! Den er treg og lite responsiv, ulogisk lagt opp og slår seg av og på etter egen lyst. Den elendige kundeservicen hevder at de "jobber med saken". Det er tull! Det svaret har jeg fått i snart 2 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Alt for tregt.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Blir noe tregt, lite oversiktlig, opptak fungerer ikke.
Har prøvd cannal digital og Viasat, Get box er ikke i nærheten på kvalitet.
Ble overbevist at det var et godt valg å flytte over til Get, angrer på dette nå.
Får ikke hjelp fra vår leverandør.
Så jeg sier dette for å hjelpe andre, styr unna..
Jeg skal gi Neas et forsøk til, det blir det siste jeg gjør før vi bytter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"NOP! Ikke tenk på det engang."
2 syns denne omtalen er nyttig

GET er så elendig at det ikke er et verdig alternativ om det så er det eneste alternativet... legg heller inn fiber og finn hvilken som helst annen leverandør og du vil takke deg selv i ettertid. Synd det ikke er mulig å gi lavere en 1 stjerne.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Slett og firkantet kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Maken til slett og dårlig kundeservice skal du lete lenge etter. Null mangel på skjønn! Hjelper lite med en kommentar at det ikke er slik dere ønsker å fremstå!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Sendt meg faktura for tjenester jeg ikke har bestilt"

Sendt meg faktura for tjenester jeg ikke har bestilt, vanskelige å komme gjennom i tlf. Elendig kundeservice, Styr unna

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Manglende support"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har TV og Internett leveranse fra GET, og hver eneste dag, er denne leveransen en stor irritasjon. Bildet på TV hakker, og forsvinner, og Internett ramler ut periodisk. Fikk ikkje brukt filmleige første 3 mnd. Då fekk eg filmleige gratis desse 3 mnd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Generelt meget dårlig kundeservice"

Dårlig eller helt fraværende kundeservice.
Fant ut at de hadde overfakturert meg i flere måneder. Fikk en SMS om at saken var løst (den var ikke løst). De har fortsatt ikke kreditert meg beløpet. Hvis det finnes noen alternativer bør man styre klar av disse.

Svar fra Get TV
04.09.2018 08.48
Hei Dani. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å framstå, og dette ønsker vi å rette opp i. Kunne du tatt kontakt med oss på f.eks Messenger (m.me/GetNorge), så tar vi en ny titt på dette for deg. Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Hver gang jeg slår av nettet og slår det på igjen virker det ikke "

Hver gang jeg slår av nettet å slår det på igjen virker det ikke selv om jeg prøver ALLE metodene for å få det til å virke igjen men jeg må vente i 4 timer for at noe skal skje, til å med servicen klarer det ikke. Håper GET går konkurs snart!

Svar fra Get TV
04.09.2018 08.44
Hei. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Kunne du tatt kontakt med oss på f.eks Messenger (m.me/GetNorge) så tar vi en titt på dette for deg. Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Særdeles dårlig, vil ikke hjelpe eldre med å legge inn kanaler."

Ingenting er bra, bryr seg ikke om sine kunder, nekter eldre mennesker hjelp, de sier de ikke har noe ansvar overfor den kundegruppen, de får greie seg selv.

Svar fra Get TV
04.09.2018 08.37
Hei Kjell. Dette hørtes ikke bra ut. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå, og det er veldig beklagelig at det er dette inntrykket du sitter igjen med. Ta gjerne kontakt med oss på Facebook Messenger (m.me/GetNorge), så hjelper vi deg gjerne. Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget dårlig levering med feilmeldinger og restart flere ganger i uken, hvor finner jeg mailadresse for må klage, ingen forhåndsdefinerte feil gjelder

Svar fra Get TV
04.09.2018 08.34
Hei Jon! Leit å høre at du har hatt så mye problemer. Ta gjerne kontakt med oss på Facebook Messenger (m.me/GetNorge), så hjelper vi deg gjerne med dette. Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"HBO på Get TV - STYR UNNA"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt elendig grensesnitt for HBO på Get. Rett og slett flaut av en så stor aktør som Get å tilby noe så under pari.

Svar fra Get TV
04.09.2018 08.32
Hei Erik. Grensesnittet for HBO Nordic på Get-boksen kan helt klart bli bedre, og det jobber vi for at det skal bli. Vi jobber for tiden med en oppdatering som vil gjøre grensesnittet både raskere og mer brukervennlig. I mellomtiden kan vi anbefale å benytte Get nett-tv (get.no/tv) eller Get tv-app for Android og iOS (også til Apple TV 4.gen). Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservices er null verdi"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bryr meg ikke mye om TV tilbud, mest bruk er bredbånd, men modem/wireless ruter er av dårlig produkt.

Svar fra Get TV
04.09.2018 08.31
Hei Kim. Så leit å høre at du har opplevd problemer. Vi bryr oss om alle produktene vi leverer - tv er intet unntak. Kontakt oss gjerne på Facebook Messenger (m.me/GetNorge), så ser vi gjerne på problemene du opplever, og finner en løsning. Mvh Get
Sint I. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt utrolig de kan ta betalt for dette forferdelige nettet deres, kundeservice er jo ikke eksisterende.

Utrolig negativt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"HBO på Get er en vits"

Nå har jeg en serie jeg følger med på som er på HBO (power) å det har ikke kommet en ny sesong før nå i sommer. Å med en gang de slapp en eller 2 episoder så finnes ikke serien på Get’s HBO lenger, mens på HBO på PlayStation mobil og PC er den serien fortsatt tilgjengelig.. Hva er det dere driver med egentlig?!?!?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Mye feil på tv og internett-forbindelse og veldig vanskelig å få kontakt med kundeservice!"

Ofte feil og lang rette-tid. Dårlig og feilinformasjon fra Get i ifht estimert rette-tid. Vanskelig og noen ganger umulig å få kontakt med kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Mest stabile jeg har hatt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hatt tv og internett fra GET i 2 år nå, aldri hatt nedetid på nett. Kun på tv ved normale oppdatgeringer osv. Fikk økt hastigheten på nett fra 70 til 120 uten å ha bedt om det, betaler heller ikke noe mer. Nydelig. MESH nettverket fra de er også HELT RÅTT (gjorde det vanvittig bra i test på TEK.NO).

Kan anbefale de til alle !

Hbo P. G. E. U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å browse, se hva man har sett før, har ikke alt innholdet, at såpass få har klager synes jeg er rart for hbo på get er virkelig det dårligste jeg noen sinne har hatt med å gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk en faktura i posten som jeg ikke skulle ha. Sendte Get epost fra deres eget kontaktskjema. Fikk autosvar om at de svarte så raskt de kunne og senest innen 4 virkedager. Purret på svar 3 ganger. Tok til slutt kontakt med dem på facebook, der fikk jeg svar om at de ikke prioriterer å svare på epost. Jeg måtte krangle med dem for å bevise at jeg ikke skulle ha den fakturaen de hadde sendt meg (som var på et produkt jeg aldri har bestilt).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"TV som tilhører middelalderen"

Dette er veldig sannsynlig den absolutt verste tjenesten Get tilbyr sine kunder. Jeg kan ikke fatte og begripe at kunder aksepterer dette.
Et brukergrensesnitt som må være designet av de som sitter og forsøker å tegne strategi en fuktig fredags kveld. Det er simpelten grusomt.
Nå har jeg fjernet hele denne tjenesten da det finnes langt langt bedre alternativer der ute.
Get har ikke klart å modernisere seg, hverken med kundeservice eller de tjenestene de tilbyr.
Interessant nok så havner de ekstremt langt ned på kundebarometeret mens de kjøper seg opp gjennom fake undersøkelsesfirmaer som seeyou.no. Her skrives det at kundeservice gir gode løsninger....Hvilke løsninger er det de har løst for testpanelet? Hva som er hovestaten i diverse land? Veldig mange som har kontaktet Get vet at det er bare vås alt sammen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Er det lov å levere så dårlige tjenester og ta betalt for det?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har TV og Internett leveranse fra GET, og hver eneste dag, er denne leveransen en stor irritasjon. Bildet på TV hakker, og forsvinner ca hvert 3 minutt, og Internett ramler ut samtidig. Teknikere har vært på besøk, vært i samtale med kundeservice, trekk ut kabler, restart.. X antall ganger uten hjelp...

Dette er til karakter stryk spør du meg, og for alle som har et alternativ styr langt unna GET er min anbefaling.

Søk Bytt.no