Happybytes opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp av deres ansatt. Han hjalp meg å bytte abonnement
Godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte og takk for omtalen. Oskar // Happybytes
Kort responstid og veldig god service, engasjerte medarbeidere.
Tusen takk for ros til kundeservice, Terje! :) Oskar // Happybytes
Rask og nøyaktig kundeservice. Sendte epost i en helg og fikk et veldig utfyllende svar mandag morgen som løste problemet.
Takk for ros til kundeservice, det skal jeg bringe videre her. Oskar // Happybytes
Svært lav månedspris gjør dette abonnementet gunstig siden jeg bruker hytta bare i påska og sommerferien. Litt høy pris pr GB, men årskostnaden blir likevel lavere enn alle andre ved mitt bruk.
Takk for hyggelig omtale, Arne. Oskar // Happybytes
Ville bytte tilbake til happybytes å aktivere mitt gamle simkort. Fikk raskt svar på chat og mail, å fikk aktivert samme dag! 😃
Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde - og det raskt! :) Oskar // Happybytes
Kanskje verdens kjappeste og medgjørlig kundeservice?! Får svar med engang å ting går i orden 👌👏👏
Herlig og høre Bjørn. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Helt fantastisk hjelp av kundeservice. Bra dekning og rask kundeservice. Anbefaler absolutt.
Når du er happy blir vi veldig happy 😃 Tusen takk for at du valgt oss Marek, og mange takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Generelt enkelt og bra og stort sett fornøyd. MEN: Telefonkonferanse på iphone (slå sammen flere samtaler) fungerer ikke slik det gjør med Telenor sitt nett. Happybytes sier det skal fungerer, men det gjør det ikke. Får svar fra kundeservice om at det kan gå dager til uker på å svar på hvorfor.
Dette må vi finne ut av Paul. Bruker dette nesten daglig selv (med Iphone) uten problemer, så det var litt merkelig. Når vi må feilsøke via Telenor tar det dessverre en del mer tid for kundeservice. Men vi skal finne ut av det. Thomas // Happybytes
Happybytes, nei, Her i hjemmet ble det omdøpt til "Crappybytes" rimelig raskt. Aldri har jeg vært borti et dårligere tilbud. Jeg har mistet dekning i Oslo sentrum, på ferie tar det timevis før man får dekning etter å ha skrudd av flymodus, og hastigheten, vel, det går ikke alltid fort for å si det slik. Når jeg så byttet over mobilabb. den 1. februar kl 04:00 til en annen operatør, tar Happybytes betalt for hele februar periode. Jeg tenkte at dette bør det være enkelt å ordne med kontakt med kundeservice, men nei, de står på sitt og skal ha betalt for hele februar. Her er det bare å holde seg langt unna. Det finnes langt mer seriøse aktører og bedre aktører der ute til lignende pris.
Leit å høre at det var slik din opplevelse av oss ble. Ønsker deg velkommen som kunde hos oss ved en senere anledning, så skal vi gjøre det vi kan for å levere på forventningene dine igjen :) Oskar // Happybytes
Telenor har generelt dårlig dekning, spesielt her på Sunnmøre. Når det gjelder denne leverandøren, så betaler jeg ekstra når jeg ringer til Sverige, så inkluder EU/EØS er vel NEI. Ikke vært i kontakt med kundeservice, så kan ikke si noe om det.
Hei Lars. Utgangspunktet vårt jo litt vanskelig når du vet dekningen faktisk ikke er optimal. Når de gjelder det du nevner om "roam like home" så er det altså når du er i et EU land. Samtaler fra Norge til Sverige er altså noe annet og følger egen takst. Thomas // Happybytes
Trengte hjelp til å heve sperringen på et sim-kort. Det gikk fort og greit :)
Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Svein H. Takk for hyggelig tilbakemelding og god omtale. Thomas // Happybytes
Hastigheter på mobilnettet er dårlig, vedvarende i Sundet på Eidsvoll, ingen 5G deknimg
I følge dekningskartet skal det i utgangspunktet være svært god dekning på 4G+ i Sundet så det var litt rart at du opplever noe annet. Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan de se på om det skyldes noe annet. Thomas // Happybytes
Billig og alltid god dekning. Men det beste av alt er at man kun blir påminnet en gang i mnd. hvilken leverandør man benytter, når fakturaen kommer. Altså ingen mas i sms eller epost, ingen "kunderådgivere" som ringer å prøver å selge deg ekstra tjenester. Null mersalg. Har hatt de noen år nå og er superfornøyd.
Tusen takk for at har valgt og fortsatt velger Happybytes Anders. Det gjør oss veldig happy. Takk også for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Veldig raske på kundeservice og hjelper med å løse problemer sammen.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding til teamet på kundeservice Milosz. De settes pris på 🙏🏻 Takk også for god omtale. Thomas // Happybytes
Fikk gode instruksjoner av (anonymisert navn) på Chat til Happybytes. Han sendte meg lett forstålig bruksanvisning på chaten pungt for pungt over manuelt oppsett av mms og mobildata.
Flott å høre at du fikk god hjelp på kundeservice Geir. Det er viktig. Takk også for hyggelig tilbakemelding og god omtale. Thomas // Happybytes
Mislikte Happy(?)bytes fra første stund. Man kan ikke snakke med noen på kundeservice, kun i chat på nett. Og de er utilgjengelige i helgene. Mye svada fra kundeservice. Her er noen punkter som gjør at jeg aldri kommer til å velge dem igjen: 1. Dekning. Man skal liksom ha Telenor-dekning, men jeg opplevde å ha 2 streker der jeg har hatt 4 streker. 2. Samtalekvalitet. Dårlig kvalitet på samtaler til mobiler hos Telia, ICE og Telenor. Kundeservice kom med en dårlig forklaring på at det skulle fikses i løpet av dagen hos Telenor og ICE (skjedde ikke på den uken jeg hadde igjen), Telia i løpet av måneden. Lyden var så grøtete at det ikke var mulig å oppfatte hva som ble sagt. 3. Jeg fikk en forklaring på at en telefon som tidligere har brukt 4G ikke har det. Merkelig at den igjen har 4G etter bytte bort fra Happybytes. 4. Antar at dårlig dekning gjør at min nye telefon (S23) fikk dårligere batterikapasitet. Gikk fra 4d 4t til såvidt over 3 dager uten å bruke telefonen mer enn vanlig. 5. Fikk "advarsel" om lokketilbud etter start av abonnement hos Happybytes. "Kommer mest sannsynlig" til å få det fra forrige mobilleverandør i løpet av en uke eller to. Oppleves som useriøst. Gjør noe med dekningen deres så slipper dere å miste kunder. Jeg anbefaler ingen om å bli kunder hos Happybytes.
At du velger noe du egentlig misliker gjør jo utgangspunktet litt vrient. Blir et sammensurium at misoppfattelser og påstander som ikke stemmer men uansett dumt vi ikke kunne finne en måte å gjøre deg happy på. Thomas // Happybytes