Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Happybytes
4.0
1 008 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Positiv trend

Happybytes opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
1 008 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 1 008 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
741
50
35
60
122
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God service

Omtale av  Ailinh

Fikk god hjelp av deres ansatt. Han hjalp meg å bytte abonnement

Svar fra Happybytes
16.02.2024 13:01

Godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte og takk for omtalen. Oskar // Happybytes

Bra service, rask responstid.

Omtale av  Terje

Kort responstid og veldig god service, engasjerte medarbeidere.

Svar fra Happybytes
15.02.2024 12:05

Tusen takk for ros til kundeservice, Terje! :) Oskar // Happybytes

God og rask kundeservice

Omtale av  Tom

Rask og nøyaktig kundeservice. Sendte epost i en helg og fikk et veldig utfyllende svar mandag morgen som løste problemet.

Svar fra Happybytes
13.02.2024 14:52

Takk for ros til kundeservice, det skal jeg bringe videre her. Oskar // Happybytes

Best ved mange inaktive måneder

Omtale av  Arne

Svært lav månedspris gjør dette abonnementet gunstig siden jeg bruker hytta bare i påska og sommerferien. Litt høy pris pr GB, men årskostnaden blir likevel lavere enn alle andre ved mitt bruk.

Svar fra Happybytes
13.02.2024 14:51

Takk for hyggelig omtale, Arne. Oskar // Happybytes

Rask hjelp! 😊

Omtale av  Henriette

Ville bytte tilbake til happybytes å aktivere mitt gamle simkort. Fikk raskt svar på chat og mail, å fikk aktivert samme dag! 😃

Svar fra Happybytes
13.02.2024 14:50

Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde - og det raskt! :) Oskar // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kjempebra!

Omtale av  Bjørn O

Kanskje verdens kjappeste og medgjørlig kundeservice?! Får svar med engang å ting går i orden 👌👏👏

Svar fra Happybytes
12.02.2024 11:31

Herlig og høre Bjørn. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes

I'm happy, happy, happybytes 😊

Omtale av  Marek

Helt fantastisk hjelp av kundeservice. Bra dekning og rask kundeservice. Anbefaler absolutt.

Svar fra Happybytes
08.02.2024 10:14

Når du er happy blir vi veldig happy 😃 Tusen takk for at du valgt oss Marek, og mange takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes

OK, men telefonkonferanse på Iphone fungerer ikke!

Omtale av  Paul M. L

Generelt enkelt og bra og stort sett fornøyd. MEN: Telefonkonferanse på iphone (slå sammen flere samtaler) fungerer ikke slik det gjør med Telenor sitt nett. Happybytes sier det skal fungerer, men det gjør det ikke. Får svar fra kundeservice om at det kan gå dager til uker på å svar på hvorfor.

Svar fra Happybytes
07.02.2024 10:30

Dette må vi finne ut av Paul. Bruker dette nesten daglig selv (med Iphone) uten problemer, så det var litt merkelig. Når vi må feilsøke via Telenor tar det dessverre en del mer tid for kundeservice. Men vi skal finne ut av det. Thomas // Happybytes

Happybytes? Crappybytes!

Omtale av  Fredrik

Happybytes, nei, Her i hjemmet ble det omdøpt til "Crappybytes" rimelig raskt. Aldri har jeg vært borti et dårligere tilbud. Jeg har mistet dekning i Oslo sentrum, på ferie tar det timevis før man får dekning etter å ha skrudd av flymodus, og hastigheten, vel, det går ikke alltid fort for å si det slik. Når jeg så byttet over mobilabb. den 1. februar kl 04:00 til en annen operatør, tar Happybytes betalt for hele februar periode. Jeg tenkte at dette bør det være enkelt å ordne med kontakt med kundeservice, men nei, de står på sitt og skal ha betalt for hele februar. Her er det bare å holde seg langt unna. Det finnes langt mer seriøse aktører og bedre aktører der ute til lignende pris.

Svar fra Happybytes
15.02.2024 12:04

Leit å høre at det var slik din opplevelse av oss ble. Ønsker deg velkommen som kunde hos oss ved en senere anledning, så skal vi gjøre det vi kan for å levere på forventningene dine igjen :) Oskar // Happybytes

Dyrt, dårlig dekning

Omtale av  Lars

Telenor har generelt dårlig dekning, spesielt her på Sunnmøre. Når det gjelder denne leverandøren, så betaler jeg ekstra når jeg ringer til Sverige, så inkluder EU/EØS er vel NEI. Ikke vært i kontakt med kundeservice, så kan ikke si noe om det.

Svar fra Happybytes
02.02.2024 11:23

Hei Lars. Utgangspunktet vårt jo litt vanskelig når du vet dekningen faktisk ikke er optimal. Når de gjelder det du nevner om "roam like home" så er det altså når du er i et EU land. Samtaler fra Norge til Sverige er altså noe annet og følger egen takst. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Rask og god service

Omtale av  Svein H. M

Trengte hjelp til å heve sperringen på et sim-kort. Det gikk fort og greit :)

Svar fra Happybytes
30.01.2024 12:21

Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Svein H. Takk for hyggelig tilbakemelding og god omtale. Thomas // Happybytes

Dårlig mobil bredbånd

Omtale av  Hovde

Hastigheter på mobilnettet er dårlig, vedvarende i Sundet på Eidsvoll, ingen 5G deknimg

Svar fra Happybytes
29.01.2024 11:49

I følge dekningskartet skal det i utgangspunktet være svært god dekning på 4G+ i Sundet så det var litt rart at du opplever noe annet. Ta gjerne kontakt med kundeservice så kan de se på om det skyldes noe annet. Thomas // Happybytes

Tipp topp!

Omtale av  Anders

Billig og alltid god dekning. Men det beste av alt er at man kun blir påminnet en gang i mnd. hvilken leverandør man benytter, når fakturaen kommer. Altså ingen mas i sms eller epost, ingen "kunderådgivere" som ringer å prøver å selge deg ekstra tjenester. Null mersalg. Har hatt de noen år nå og er superfornøyd.

Svar fra Happybytes
29.01.2024 11:44

Tusen takk for at har valgt og fortsatt velger Happybytes Anders. Det gjør oss veldig happy. Takk også for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

veldig bra kundeservice

Omtale av  Milosz

Veldig raske på kundeservice og hjelper med å løse problemer sammen.

Svar fra Happybytes
22.01.2024 11:09

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding til teamet på kundeservice Milosz. De settes pris på 🙏🏻 Takk også for god omtale. Thomas // Happybytes

Enkel hjelp

Omtale av  Geir

Fikk gode instruksjoner av (anonymisert navn) på Chat til Happybytes. Han sendte meg lett forstålig bruksanvisning på chaten pungt for pungt over manuelt oppsett av mms og mobildata.

Svar fra Happybytes
22.01.2024 11:11

Flott å høre at du fikk god hjelp på kundeservice Geir. Det er viktig. Takk også for hyggelig tilbakemelding og god omtale. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Happybytes anbefales ikke

Omtale av  Stig N

Mislikte Happy(?)bytes fra første stund. Man kan ikke snakke med noen på kundeservice, kun i chat på nett. Og de er utilgjengelige i helgene. Mye svada fra kundeservice. Her er noen punkter som gjør at jeg aldri kommer til å velge dem igjen: 1. Dekning. Man skal liksom ha Telenor-dekning, men jeg opplevde å ha 2 streker der jeg har hatt 4 streker. 2. Samtalekvalitet. Dårlig kvalitet på samtaler til mobiler hos Telia, ICE og Telenor. Kundeservice kom med en dårlig forklaring på at det skulle fikses i løpet av dagen hos Telenor og ICE (skjedde ikke på den uken jeg hadde igjen), Telia i løpet av måneden. Lyden var så grøtete at det ikke var mulig å oppfatte hva som ble sagt. 3. Jeg fikk en forklaring på at en telefon som tidligere har brukt 4G ikke har det. Merkelig at den igjen har 4G etter bytte bort fra Happybytes. 4. Antar at dårlig dekning gjør at min nye telefon (S23) fikk dårligere batterikapasitet. Gikk fra 4d 4t til såvidt over 3 dager uten å bruke telefonen mer enn vanlig. 5. Fikk "advarsel" om lokketilbud etter start av abonnement hos Happybytes. "Kommer mest sannsynlig" til å få det fra forrige mobilleverandør i løpet av en uke eller to. Oppleves som useriøst. Gjør noe med dekningen deres så slipper dere å miste kunder. Jeg anbefaler ingen om å bli kunder hos Happybytes.

Svar fra Happybytes
19.01.2024 13:54

At du velger noe du egentlig misliker gjør jo utgangspunktet litt vrient. Blir et sammensurium at misoppfattelser og påstander som ikke stemmer men uansett dumt vi ikke kunne finne en måte å gjøre deg happy på. Thomas // Happybytes

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR