Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Happybytes
4.0
1 008 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Positiv trend

Happybytes opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
1 008 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 1 008 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
741
50
35
60
122
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Prisøkning

Omtale av  Ea

For dårlig at man ikke kan overføre data fra en i familien til en annen.

Svar fra Happybytes
16.01.2024 10:39

Takk for innspill Ea. Thomas // Happybytes

Skuffende

Omtale av  Rudi

En av de billigere men det kommer ikke foruten noen ulemper. Jeg har hatt problemer med at jeg ikke har fått faktura på mail til tross for at jeg har ringt og klaget, og prøvd å få de til å fikse dette. Pga dette må jeg bruke nettsiden eller appen deres for å se fakturaen min for hver måned. Har hatt dette abonnementet i 5 måneder men vurderer å bytte ettersom problemet vedvarer og prisene har økt.

Svar fra Happybytes
15.01.2024 11:04

Vi har ikke hatt noen kjente problemer med å få faktura frem til kunder. Kan det være et problem med "spamfilteret" i epost-løsningen din? Eller sendes det ut Efaktura til alle som har åpnet for det i nettbanken sin og du kan også åpne for avtalegiro. Thomas // Happybytes

Tolmodig

Omtale av  Mathias

Veldig fornøyd med kundeservice, mye god hjelp og tolmodig gjeng. Fant ut av feilen.

Svar fra Happybytes
15.01.2024 09:58

Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Mathias. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes

Dyrt men bra..

Omtale av  Gunnar

Svak kundeservice. Lang kø, ikke dekning i Sverige, har blitt for grådige med sin siste prisjustering.

Svar fra Happybytes
09.01.2024 10:32

Synd du ikke er fornøyd med oss Gunnar. Kan forsikre deg om at vi at svært god dekning i Sverige så vet ikke hva som ligger til grunn for den påstanden. Ellers så er det slik at alle selskaper må tjene penger. Det er ikke å være grådig. Faktisk er vi veldig mye billigere for over 90% av mobilkundene i Norge. Thomas // Happybytes

Fornøyd :)

Omtale av  Anonym

Oversiktlig og enkel app, raske til å svare på henvendelser og hyggelige konsulenter.

Svar fra Happybytes
08.01.2024 12:08

Takk for at du har valgt Happybytes. Flott å høre at du er happy med oss 👍🏻 Takk også for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Uvarslet prisstigning

Omtale av  Even

Endret priser uten å varsle, og ikke bare litt heller. 50 kr økning. Alt for dyrt.

Svar fra Happybytes
05.01.2024 09:57

Hei Even. Varsel er sendt per epost i slutten av november. Thomas // Happybytes

Dum måte å fakturere på.

Omtale av  Kristoffer

For en dag med å være kunde betaler du for hel måned. Uventet prisøkning for abonament.

Svar fra Happybytes
05.01.2024 10:00

Ved overføring til annet selskap er det det nye mobilselskapet (og du selv) som bestemmer dato for overføring. Som informert deg om per sms er det lurt og gjøre dette den siste dagen i måneden for å unngå dobbel faktura. Thomas // Happybytes

Er blitt altfor dyr

Omtale av  Vidar

Begynte billig, men etter noen måneder økte de prisen med 25%, i en tid hvor andre leverandører går ned med prisen. Gikk fra å være en av de billigste til å bli en av de dyreste. Ikke å anbefale.

Svar fra Happybytes
04.01.2024 11:24

Synd du ikke er fornøyd med oss Vidar men vi er langt i fra de dyreste. faktisk er vi mye billigere en det 95% av norske mobilkunder har i telefonen i dag. Thomas // Happybytes

Fungerer for det meste veldig bra

Omtale av  Stian

Happybytes brukte en del tid på å levere 5G til telefonen min som var 5G klar. Derimot var ikke LTE nettet som ble kompensert med av verste sorten. Plunder jeg derimot har hatt har vært leveranse av SIM-kort til blokken jeg bor i. Om dette var postbudet eller leverandør som hadde feilmerket er vanskelig å si. Oppå dette synes jeg det i tillegg har vært vanskelig brukergrensesnitt på appen for å aktivere enkelte funksjoner. Et eksempel på dette var å aktivere delt internett på iphonen min. Dette var ikke super intuitivt, og hadde jeg vært hakket eldre kunne dette blitt et mareritt å få til.

Svar fra Happybytes
04.01.2024 11:23

Takk for gode tilbakemeldinger Stian. Tregheten i tilgang til 5G lå dessverre ikke hos oss men hos mobilprodusentene som må legge inn innstillingene i sine OS. Dette har frustrert oss minst like mye. Når det gjelder sending av SIM-kort sendes dette til folkeregistert adresse så usikker på hva som kan ha skjedd der. Delt internett er ikke noe du trenger å aktivere i APP/Min Side, men i innstillingene på telefonen. Du finner guide på dette på våre nettsider. Thomas // Happybytes

Ikke lenger billigst

Omtale av  Daniel

VoLTE støttes ikke på OnePlus telefoner hos happybytes, noe jeg har stolt blindt på siden det er det kundeservice svarer. Byttet til Nicemobil etter prisøkning og der fungerer VoLTE fint. Er også møkk lei av mobiloperatører som ikke duger i mattematikk. 248 kr for 3 dager? Takk for meg.

Svar fra Happybytes
04.01.2024 11:14

Ikke noe hyggelig å høre at du forlater oss Daniel. Når det gjelder sistnevnte er det helt likt også hos våre konkurrenter (hos noen en del verre) Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kontakt med kundesenter .

Omtale av  Berit T. C

Jeg har vært i kontakt med kundesenteret vedr bytte av abb og noen spørsmål. God og rask tilbakemelding, så det fungerer fint. Godt fornøyd, men det hadde vært fint med tlf kontakt også, men da blir det vel dyrere abb.

Svar fra Happybytes
04.01.2024 11:16

Takk for at du har valgt Happybytes Berit. Bra du er fornøyd med hjelpen fra kundeservice. At vi har valgt bort telefon har ikke nødvendigvis noe med pris å gjøre men vi mener det gjør oss i stand til å hjelpe bedre og mer effektivt. Thomas // Happybytes

God kundeservice

Omtale av  Sondre

God kundeservice som hjalp meg helt til problemet var løst.

Svar fra Happybytes
04.01.2024 11:10

Takk for at du har valgt Happybytes Sondre og takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Kort og Konsist Svar på Spørsmål

Omtale av  Fillip

Har på flere tidspunkt trengt assistanse rundt detaljer, de har ikke en telefon man kan ringe til, men man kan chatte, eller sende epost. Jeg har alltid opplevd å få svar med en gang. Har også alltid fått hjelpen jeg var ute etter. (Veldig deilig å slippe å sitte å høre på heismusikk i telefonen, men i stedet bare tekste frem og tilbake med spørsmål og svar.) Kan 100% anbefale. Bedre service enn mange av de "Store" selskapene...

Svar fra Happybytes
03.01.2024 12:26

Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservice og løsningene våre. Takk for både hyggelig tilbakemelding, omtale og ikke minst herlig anbefaling 🙏🏻 Thomas // Happybytes

veldig bra

Omtale av  Weisong

Profesjonell kundeservicer, veldig snille og tålmodige.

Svar fra Happybytes
03.01.2024 12:28

Så bra at du er fornøyd med kundeservicen vår. Det er viktig. Takk også for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Veldig fornøyd

Omtale av  Gunn K. S

Utrolig god service! Stiller man spørsmål i chat får man raskt svar, og de er virkelig villige til å hjelpe.

Svar fra Happybytes
03.01.2024 08:38

Godt nytt år Gunn og takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Helt ok

Omtale av  Vegar T

Ikke rollover og gått opp 25% siste mnd. Men før d strålende fornøyd da Telenor dekning er eneste som funker rundt om her på landet.

Svar fra Happybytes
02.01.2024 11:46

Takk for tilbakemeldingen Vegard. Vi mener det viktigste er å gjøre det både enkelt å velge og bytte til riktig abonnementet gjennom året. selvom vi har måtte øke prisene noe er vi fortsatt blant de absolutt billigste mobilselskapene i Norge. Og det med Norges beste dekning. Thomas // Happybytes

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR