Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt et privat abbonemang hos Telenor siden 1985, på min mobiltelefon. Som også har vært stengt for selgere i Brønnøysund siden 2004. Jeg ble forledet av en overiverig selger, som på min forespørsel sa han var fra Telenor. Ja, da gikk jeg med på et privatabbonemang til 249, pr. mnd. Senere samme dag ringte en dame fra Nortel, som lurte på hvor hun skulle sende mitt nye kort fra Nortel. Da ble jeg klar over at det IKKE var fra Telenor. Jeg gjorde det helt klart for henne, at jeg ikke skulle ha noe kort eller abbo. fra dem. Senere, så ringte jeg også til en kundekonsulent i Nortel, og forklarte han det samme. Han skulle ta seg av det og komme tilbake. Har fremdeles ikke hørt fra den poden. I dag kom et nytt kort fra Nortel i posten, og jeg står fremdeles i kø og venter på at kundetjenesten skal ringe tilbake,forløpig, så er det fra kl. 12,37 og kl. er nå 13.54 MÅ VI VIRKELIG MØTES I FORLIKSRÅDET?? MVH. Geir K.
Hei Geir Takk for din tilbakemelding. Her kan det se ut som det har skjedd en misforståelse, og vi ønsker å ta en nærmere titt på salget som er gjort her. Vi er ikke Telenor, vi leier bare nettet til Telenor, og vi selger kun abonnement i bedriftsmarkedet. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg med denne saken, men jeg trenger litt mer informasjon fra deg for å finne deg i våre systemer. Vennligst send oss en e-post på [email protected] så hjelper vi deg gjerne! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Får god pris og god veiledning hos Nortel. Har hos dem fått mest for pengene.
Hei Bjarne Tusen takk for en fin tilbakemelding. Vi setter pris på at du er fornøyd med både kundeservicen og produktene fra Nortel! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Hyggelige, imøtekommende og løsnings orienterte kunde behandlere. God oppfølging på henvendelser.
Hei Ernst Takk for din tilbakemelding, det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Vårt bedriftsabonnement hos Nortel fungerer utmerket og det aller beste er at det ALDRI dukker opp overraskelser på fakturaen :)
Hei Bosse Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er flott å lese at du er fornøyd med dine produkter og tjenester fra Nortel. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Fungerer som forventet. Holder det som er lovt. Bra dekning og lav kostnad.
Hei Odd Takk for fem stjerner, det setter vi veldig pris på! Flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
De har holdt det de lovet, god pris, god kundeservice.
Hei Anneth Takk for så fin tilbakemelding. Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med Nortel og vår kundeservice! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Jeg ble ringt opp av en av deres selgere, som skulle selge meg et abonnement. Jeg har gjentatte ganger under telefonsamtalen spurt om det var bindingstid, da det ikke var noe jeg ønsket. Jeg har nettopp startet en bedrift, og la tydelig fram at det er litt usikkert på hvordan fremgangen til bedriften skulle gå og ønsket derfor IKKE bindingstid. Jeg fikk dette bekreftet av deres selger som også tok opptak av samtalen vår, at det ikke skulle være noe bindingstid på dette og jeg fint kunne bryte meg ut av abonnementet om jeg ønsket det uten noen form for bruddgebyr. Vedkommende kom med en av sine "ledere" som bekreftet dette også per telefon, hvor jeg ble forsikret om at det ikke skulle være noe bindingstid på dette abonnementet. Jeg fikk heller ikke tid til å gå gjennom avtalen jeg fikk beskjed om å bare bekrefte på telefon under opptak. Jeg ønsker en gjennomgang av salget og opptaket, og ønsker også å få dette tilsendt. Jeg sitter her med en følelse av at jeg har blitt lurt! Useriøs teleoperatør og en gjeng med selgere som bruker bedrageri for å få inn et salg og få provisjonen sin!
Hei Laila Takk for din tilbakemelding. I bedriftsmarkedet er det standard med avtaletid på 24 mnd. Dersom du har gitt klar beskjed om at du ikke ønsker avtaletid, skal det selvfølgelig ikke bli satt opp avtaletid på din avtale. Vi ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din slik vi får tatt en nøye gjennomgang av salget og våre interne rutiner. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.